Maar tochquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zou er niet teveel achter zoeken.
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:14 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Duidelijk iemand die nog nooit kontsex heeft gehad en ook nooit opgelet heeft in de biologieles
Je neukt in de anus/het rectum. Schijt zit in de endeldarm, zover komt je lul niet eens.
Als je lul al zo ver zou komen zou er binnenin de kont schijt aan je lul zitten, maar zodra je hem eruit haalt is alles alweer meegenomen door de kringspier
Ik heb geloof ik nog nooit anale sex gehad en dat er schijt aan z'n lul zat. Gewoon eerst de lading lossen voor je begint..
Lesje anaal 1e klasse
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:38 schreef Elvanera het volgende:
Wtf is dit voor topic. Lekker voor de 12 jarige PUB'ers.
2 straten verderop hebben ze een heel mooi subforum genaamd seksualiteit, daar kan je al je vragen in kwijt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Stelletje kleuters hier.
Pijpen neuken beffen aftrekken en zelfs tubgirl is bespreekbaar hier.
Maar als je gewoon iets vraagt over anale sex gaat het te ver? Maar ondertussen wel gewoon doen met het vriendje of jezelf.
Nee ik snap het al.
Is seksualiteit niet een deel van de pubertijd? Waarin je nieuwe dingen gaat ontdekken en interesses ontwikkelt in bepaalde dingen? Nou dan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 14:18 schreef Remsjo het volgende:
[..]
2 straten verderop hebben ze een heel mooi subforum genaamd seksualiteit, daar kan je al je vragen in kwijt.
Ja maar daar he, daar neukt iedereen dagelijks anaal en als het kan nog met hun zus ook. Post daar als vrouw dat je het doet en je hebt zo 10 aanbiedingen in je PM. Hier is men toch iets meer serieus he.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:18 schreef Remsjo het volgende:
[..]
2 straten verderop hebben ze een heel mooi subforum genaamd seksualiteit, daar kan je al je vragen in kwijt.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja maar daar he, daar neukt iedereen dagelijks anaal en als het kan nog met hun zus ook. Post daar als vrouw dat je het doet en je hebt zo 10 aanbiedingen in je PM. Hier is men toch iets meer serieus he.![]()
En wat RenRen- al zegt.
omdat wij hier gevoelig zijn of zo? Dat we elkaar moeten beschermen tegen iets waar iedereen ooit wel eens aan gedacht heeft of er al wel mee in aanraking is gekomen? Onzin.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:26 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Met die 10 PM's heb ik geen ervaring maar ik vind het niet kunnen om het in een forum als PUB te plaatsten maargoed, dat is mijn mening hea
Ik denk juist dat het wel goed uit kan pakken. Behalve dat pubers op deze manier niet het idee krijgen dat ze heel raar zijn, maar ook dat je elkaar een beetje voor kan lichten (Op een normale manier dan, niet roepen dat je gestoord bent en het niet moet doenquote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 14:26 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Met die 10 PM's heb ik geen ervaring maar ik vind het niet kunnen om het in een forum als PUB te plaatsten maargoed, dat is mijn mening hea
Maak dan in PUB nog een extra subforum aan voor 18+ ofzo. Toegang tot het forum krijg je als je toestemming hebt gevragen aan een van de mods.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het wel goed uit kan pakken. Behalve dat pubers op deze manier niet het idee krijgen dat ze heel raar zijn, maar ook dat je elkaar een beetje voor kan lichten (Op een normale manier dan, niet roepen dat je gestoord bent en het niet moet doen). Dan vind ik PUB juist het best hiervoor.
Als je ook maar roept op SEX dat je ooit wel iets uit wilt voeren krijg je idd al gelijk een hoop PM's en hier heb ik er nog maar één gehad (En dat was van komtiedanhe).
Wat is hier 18+ aan dan? Praten over sex? Daar is volgens mij niets 18+igs aan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 14:41 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Maak dan in PUB nog een extra subforum aan voor 18+ ofzo. Toegang tot het forum krijg je als je toestemming hebt gevragen aan een van de mods.
Hoe dan ook, ik blijf bij mijn punt. Het is gewoon smerig
NEE DAT MAG NIET MAG PAS NA HET HUWELIJK!quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is seksualiteit niet een deel van de pubertijd? Waarin je nieuwe dingen gaat ontdekken en interesses ontwikkelt in bepaalde dingen? Nou dan.
Jij bent wel iemand voor anale seks.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
NEE DAT MAG NIET MAG PAS NA HET HUWELIJK!
Om te geven, of te ontvangenquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Jij bent wel iemand voor anale seks.
Alleen van het ontvangen zeker.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet van het geven/ontvangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |