Ik dacht dat het rond 10:00 uur begon, in de ochtend.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:14 schreef APK het volgende:
Gaat dit weer nachtrust kosten of komt het op een voor ons normaal tijdstip?
Da's beter.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:19 schreef Szura het volgende:
23 februari 11:00 20:00 10000 m
11:00 in Vancouver, 20:00 hier dus (van wiki)
Ik denk dat die Koreaan het 'ons' nog bestwel lastig gaat maken. De 10.000 schijnt zijn beste afstand te zijn...quote:
Hangt er wel vanaf hoe vaak ze gaan dweilen uiteraard (en of dat allemaal probleemloos verlooptquote:Op maandag 22 februari 2010 15:21 schreef franklop het volgende:
Zijn volgens mij maar 8 ritten, dus wordt niet zo laat gelukkig
Alleen van der Kieft. Als die de vorm haalt die hij dit seizoen gehaald heeft, kan hij ook in de top 5 eindigen denk ik.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:25 schreef Felixa het volgende:
Wie doen er nog meer mee voor Nederland buiten Kramer en De Jong?
V.d. Kieft volgens mij en wie dan nog?
Vanavond zul je niet veel schaatsers zienquote:Op maandag 22 februari 2010 15:28 schreef Desunoto het volgende:
10.000m is wel de saaiste afstand.
Kwestie van met 1 oog kijken en pas als ze nog 1000m moeten echt gaan kijken en dat herhalen.![]()
Maar tvp, ga wel met een oogje kijken vanavond morgen.
Ik had hem al geeditquote:Op maandag 22 februari 2010 15:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Vanavond zul je niet veel schaatsers zien
Dat zou geniaal zijn maar ik verwacht het nietquote:Op maandag 22 februari 2010 15:36 schreef golfer het volgende:
Goud, zilver en brons is mogelijk met Kramer, De Jong en Van der Kieft.
We worden natuurlijk een beetje overmoedig na al het succes van afgelopen weekend.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat zou geniaal zijn maar ik verwacht het niet
Samen met de 1500 de mooiste afstand van het toernooi.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:40 schreef Dos37 het volgende:
Dit ga ik met een half oog volgen 13 minuten schaatsen kijken aan één stuk is niet te doen
De 1500 en 5k van Bokko waren gewoon goed. Hij valt me mee dit toernooi, had er weinig van verwacht.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:42 schreef Szura het volgende:
Ben trouwens benieuwd of Bokko het weer heeft nadat ie nu een medaille heeft gepakt.
Eensquote:Op maandag 22 februari 2010 15:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Samen met de 1500 de mooiste afstand van het toernooi.
Het staat op het wedstrijdschema op de site van de NOS ingepland tot 23.30u.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:40 schreef mr_t88 het volgende:
Hoelaat zal het ongeveer afgelopen zijn? Uurtje of 22.30 ofzo?
Wordt een mooi gevecht!
En de 10.000 is alles behalve saai!
Zal wel inclusief huldiging en nababbelen zijnquote:Op maandag 22 februari 2010 15:45 schreef Felixa het volgende:
[..]
Het staat op het wedstrijdschema op de site van de NOS ingepland tot 23.30u.
AnnetteGerrit: Nu...aan de cola, patat en chicken wings :-)quote:Op maandag 22 februari 2010 15:47 schreef Strani het volgende:
Ik heb me er vannacht maar eens toe gemotiveerd om een twitter lijst te maken met de belangrijkste schaatsers: http://twitter.com/schaatswereld/schaatsers
Ik denk dat ik ze nu allemaal wel heb (degenen die Twitter hebben) maar als jullie nog meer goeie toevoegingen hebben hoor ik ze graag.Meesten zijn Nederlands, maar ook een paar Amerikanen, Canadezen, Zweden en Noren (Hege!). Google Translate doet het prima met Noors.
Wat de 10k betreft: Veel druk op Kramer maar deze zou hij toch iets makkelijker moeten kunnen winnen dan de 5? Zeker gezien hij misschien al wat meer ontspannen is nu?
En later gaat ze nog lullen smullenquote:Op maandag 22 februari 2010 16:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
AnnetteGerrit: Nu...aan de cola, patat en chicken wings :-)
AnnetteGerrit: Als klap op de vuurpijl nog een overheerlijk toetje. Warme brownie met ijs en slagroom...genieten!
Ze neemt het er wel van.
Is d'r vriendje er ook? Of neukt ze nog steeds het hele schaatsteam?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:14 schreef Szura het volgende:
[..]
En later gaat ze nog lullen smullen
Vriendje? Het is toch de grootste slet van schaatslandquote:Op maandag 22 februari 2010 16:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is d'r vriendje er ook? Of neukt ze nog steeds het hele schaatsteam?
Heeft ze wel verdiend toch!quote:Op maandag 22 februari 2010 16:14 schreef Szura het volgende:
[..]
En later gaat ze nog lullen smullen
Zou niet zo goed zijn voor de 10 km als Olympisch onderdeel. Volgens mij zingt het af en toe rond dat men de 10 km wil schrappen als Olympisch onderdeel doordat het alleen maar Nederland, Nederland, Nederland, Noorwegen, Nederland, Nederland, Nederland, etc die wint.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:36 schreef golfer het volgende:
Goud, zilver en brons is mogelijk met Kramer, De Jong en Van der Kieft.
Tja, dan kan je net zo goed Basketbal weghalen bij de zomerspelen omdat de VS daar toch goud behoort te winnen. Dat één land ergens echt op domineert is geen goede reden om de sport uit de Olympische Spelen te gooien, vind ik.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zou niet zo goed zijn voor de 10 km als Olympisch onderdeel. Volgens mij zingt het af en toe rond dat men de 10 km wil schrappen als Olympisch onderdeel doordat het alleen maar Nederland, Nederland, Nederland, Noorwegen, Nederland, Nederland, Nederland, etc die wint.![]()
Neemt niet weg dat een 1,2,3'tje weer de discussie op zal doen laaien. Als één land vaak wint dan is dat natuurlijk heel wat anders dan als het hele podium vol staat met bijvoorbeeld Nederlanders. Ik vind het zelf ook onzin, maar die discussie is er wel.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:38 schreef TheVulture het volgende:
Zo'n onzin eigenlijk he... omdat één land er goed in is is het in een keer geen courant nummer meer... wat denk je van het rodelen en bobsleeën bijvoorbeeld waarbij Duitsland zo overheersend is... als we daar naar gaan kijken zijn er wel meer onderdelen niet meer courant.
Wat dat betreft zou een podiumplaats van een Koreaan niet slecht uitkomen inderdaad.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zou niet zo goed zijn voor de 10 km als Olympisch onderdeel. Volgens mij zingt het af en toe rond dat men de 10 km wil schrappen als Olympisch onderdeel doordat het alleen maar Nederland, Nederland, Nederland, Noorwegen, Nederland, Nederland, Nederland, etc die wint.![]()
21.50 denk ik.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:16 schreef tennisboy het volgende:
KRamer schaats morgen zozo in 1 van de laatste 2 ritten.
Hoelaat zal Kramer moeten schaatsen als hij in de 1 na laatste rit schaats?
Rond 22.15 ofzo?
Ach, dat geldt ook voor een hoop andere onderdelen of zelfs complete sporten hier op de Spelen.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
quote:
Als je z'n grafiek bekijkt op DESG http://www.speedskatingnews.info/?page_id=814&skater=7221 zie je dat hij de laatste 2 jaar steeds sneller is gaan schaatsen op de 10km. Niemand wanneer bij hem de rek eruit is, hijzelf denk ik nog het minst.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alleen van der Kieft. Als die de vorm haalt die hij dit seizoen gehaald heeft, kan hij ook in de top 5 eindigen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |