quote:
Ashley Cole aan de deur gezet
Wat vele WAG-watchers al lang vermoedden, blijkt helemaal te kloppen. Cheryl Cole, de vrouw van Chelsea-verdediger Ashley, heeft gelogen. Ondanks ze nog samen werden gespot in december vorig jaar, is hun huwelijk om zeep.
Volgens The Daily Star wist Cheryl dat maanden geleden al, maar maakte ze zichzelf iets wijs en wilde ze door haar leugens de roddels weren. 'Mijn leven was de jongste maanden een leugen. En daar heb ik spijt van.'
Volgens vrienden gaf de zangeres van Girls Aloud toe dat ze Ashley al verdacht voor die met allerlei avontuurtjes de kranten haalde. Nu de dame met wie haar man in 2004 aan het rollebollen ging enkele details bekend maakte, ziet ze in dat ze dom is geweest.
'Ik had hem al veel langer de deur moeten wijzen. In ieder geval moet hij het huis uit zijn als ik uit Los Angeles terugkom. Als hij dat niet wil, ga ik in het huis wonen dat wij voor mijn moeder bouwden en schakel ik een advocaat in.'
Vrienden bevestigen dat zij het meent: 'Ze wil niet meer in dezelfde kamer zijn met Ashley. Hij heeft haar te veel vernederd.'
Cole is John Terry of Tiger Woods niet, maar ondertussen zijn er toch al vijf dames die uit de biecht klapten.
2004 Alexandra Taylor
Het fotomodel (27) gaf toe dat Cheryl amper uit zicht was toen Ashley haar probeerde te versieren. Het lukte, maar de seks was niet echt een succes: 'Hij had te veel gedronken. Een kwartiertje en het stelde echt niks voor. Hij stalkte mij twee maanden om een replay te vragen, maar ik weigerde.'
2008 Aimee Walton
De kapster (23) nam Ashley mee naar haar appartement. 'Hij was zo dronken dat hij moest overgeven, terwijl we seks hadden.'
2008 Vicki Gough
De secretaresse van FC Liverpool (30) kreeg lange tijd hete tekstjes en foto's van Cole. 'We hadden twee keer seks in hotels bij uitwedstrijden van Chelsea.'
2009 Ann Corbitt
De politiek adviseur van de democraten (27) werd versierd toen Ashley voor het seizoen een tournee deed met Chelsea in de Verenigde Staten. 'We hadden twee keer onveilige seks, maar toen ik ontdekte dat hij getrouwd was, heb ik hem gedumpt.'
2009 Sonia Wild
Cole smeekte het fotomodel (28) en moeder van twee kinderen eerst via sms'jes en later met telefoontjes om mee te gaan naar de Verenigde Staten toen Chelsea daar rondtoerde.
Alexandra Taylor
![]()
die is dan weer niet slecht uitgezocht

Mooi altijd die overzichtjes met vrouwen die hetm maar in de pers gooien

kan je nagaan er zijn er vast die hun mond nog houden
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)