Tot ik zelf ook met spuug de chocoladepasta van de wang van mn kind sta af te poetsenquote:Op maandag 22 februari 2010 13:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
uiteraard, maar dat stel je vanzelf bij
Eens, ik hou daar ook niet van (een smerig gezicht).quote:Op maandag 22 februari 2010 13:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Tot ik zelf ook met spuug de chocoladepasta van de wang van mn kind sta af te poetsen
Gelukkig heb ik wel de schone-snoet-tik van mn moeder meegekregen en vind ik dat geen enkel kind, hoe jong of verkouden ook met een smerig gezicht rond hoeft te lopen en loop ik desnoods de hele dag met een snoetepoetser te zeulen
Nu jullie nogquote:Op maandag 22 februari 2010 13:18 schreef -moppie- het volgende:
Niet huillie doen. Kan jou het schelen wat mensen daarover zeggen. Zolang het voor jou en BB duidelijk is laat ze dan lekker praten.
Gaat het wel helemaal lekker Juup?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:18 schreef Juup© het volgende:
Vandaag spoed psieg, ben benieuwd wat voor figuur ik deze maal tref
Nee. Vandaar dat ik ook een spoed afspraak hebquote:Op maandag 22 februari 2010 13:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Gaat het wel helemaal lekker Juup?
de 75e verjaardag van vriend schoonmoeder..quote:
oh een spoedafspraak met een spoedpsieg.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee. Vandaar dat ik ook een spoed afspraak heb
Ik dus ookquote:Op maandag 22 februari 2010 13:19 schreef -moppie- het volgende:
Ik denk altijd meteen dat kinderen met zo'n vies gezicht uit een tokkiefamilie komen.
het kan me wel schelen dat iedereen die ik ken daarover door blijft drammen. Als ik zeg dat het voorlopig nog niet gebeurt is dat toch onderhand wel duidelijk?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:18 schreef -moppie- het volgende:
Niet huillie doen. Kan jou het schelen wat mensen daarover zeggen. Zolang het voor jou en BB duidelijk is laat ze dan lekker praten.
na hun 3e wordt dat al minder. Sam is geheel zelfreinigendquote:Op maandag 22 februari 2010 13:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Tot ik zelf ook met spuug de chocoladepasta van de wang van mn kind sta af te poetsen
Gelukkig heb ik wel de schone-snoet-tik van mn moeder meegekregen en vind ik dat geen enkel kind, hoe jong of verkouden ook met een smerig gezicht rond hoeft te lopen en loop ik desnoods de hele dag met een snoetepoetser te zeulen
Volgens mij heeft de kleien Tom Job gisteren ook weer een paar jaar afgeschrikt
Is niet mijn bedoeling iig, zit er wel tegenaan maar ik probeer uit alle macht en met alle hulp het tij te keren zeg maarquote:Op maandag 22 februari 2010 13:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
oh een spoedafspraak met een spoedpsieg.
je komt toch niet weer even en Veldhoven wonen toch?!
Komt J. van het kamp?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
de 75e verjaardag van vriend schoonmoeder..
nee, heb je misschien een verhelderende paint tekening?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het kan me wel schelen dat iedereen die ik ken daarover door blijft drammen. Als ik zeg dat het voorlopig nog niet gebeurt is dat toch onderhand wel duidelijk?![]()
quote:
Ik heb een keer mijn oppaskindje opgehaald van school en toen had ze nog van de lunch een smeer chocopaste op der wang, dat vond ik ook zo slecht van die overblijfmensen... Kan me niet voorstellen dat er niet iemand even die wangetjes af kan poetsen na het etenquote:Op maandag 22 februari 2010 13:19 schreef -moppie- het volgende:
Ik denk altijd meteen dat kinderen met zo'n vies gezicht uit een tokkiefamilie komen.
fuk, da's wel een moeilijke om te painten ....quote:Op maandag 22 februari 2010 13:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, heb je misschien een verhelderende paint tekening?
wehehehequote:Op maandag 22 februari 2010 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
fuk, da's wel een moeilijke om te painten ....
Nee hoor, maar toen ging dat nog met washandjes, beetje nat in een plastic zakje ipv snoetepoetsdoekjes (NIET TE VERWARREN MET DE WCDOEKJES MET CHLOOR)quote:Op maandag 22 februari 2010 13:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Anders kun je even controleren of ze vroeger een vieze snoet had als kind
nee dat klopt, baal je daar van?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:23 schreef Juup© het volgende:
Is zo handig internet, mensen zien alleen maar wat letters en plaatjes en verder zien ze niet hoe het werkelijk gaat.
plek je die ook op de voordeur? zie mijn fobo voor nog een voorbeeld voor je voordeurtquote:Op maandag 22 februari 2010 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
fuk, da's wel een moeilijke om te painten ....
Zo dan maar
[ afbeelding ]
wil je er over praten?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:27 schreef ArTiC het volgende:
amaranta-post
Die foto van Samquote:Op maandag 22 februari 2010 13:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
plek je die ook op de voordeur? zie mijn fobo voor nog een voorbeeld voor je voordeurt
Die kan ik me ook nog wel herinneren jaquote:Op maandag 22 februari 2010 13:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee hoor, maar toen ging dat nog met washandjes, beetje nat in een plastic zakje ipv snoetepoetsdoekjes (NIET TE VERWARREN MET DE WCDOEKJES MET CHLOOR)
ik zit nog steeds op 75-100 gram per dagquote:
ken je deze?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Die kan ik me ook nog wel herinneren jaHet washandje in een zakje dan he, niet die chloordoekjes
![]()
nee, da's kinderpr0n jwtzquote:Op maandag 22 februari 2010 13:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik zit nog steeds op 75-100 gram per dag
ik had meer badfoto's van sam maar je mag schijnbaar geen tepels van een toen 6-jarige op photofuckbucket zetten
vraag me af of USA'ers uberhaupt met hun kind onder de douche gaan.quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
ken je deze?
http://www.koelman.com/2004/koelman-mailt-met-glorix/
je weet wel he.. hoe meer jij hapt hoe langer ze door blijven gaan.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het kan me wel schelen dat iedereen die ik ken daarover door blijft drammen. Als ik zeg dat het voorlopig nog niet gebeurt is dat toch onderhand wel duidelijk?![]()
kloptquote:Op maandag 22 februari 2010 13:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
je weet wel he.. hoe meer jij hapt hoe langer ze door blijven gaan.
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
je weet wel he.. hoe meer jij hapt hoe langer ze door blijven gaan.
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
ken je deze?
http://www.koelman.com/2004/koelman-mailt-met-glorix/
jou zeggen dat je me niet moet aanspreken als een baby omdat ik toevallig wel ouder ben dan jijquote:Op maandag 22 februari 2010 13:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dus wat is het slimste wat je kunt gaan doen nu?
*pets*quote:Op maandag 22 februari 2010 13:41 schreef Levitation het volgende:
Zaterdag was een vriendin van me op bezoek, met haar 2 zoontjes. 2,5 en 1,5 zijn ze. De oudste moest ik steeds voorlezen en hij wees me meteen terecht als ik met zijn moeder ging zitten kletsen.Leuk die kleine mannetjes, maar een uitknop er op zou een goede toevoeging zijn!
dan moet je maar niet zo huillie doenquote:Op maandag 22 februari 2010 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jou zeggen dat je me niet moet aanspreken als een baby omdat ik toevallig wel ouder ben dan jij
blonde bitchquote:Op maandag 22 februari 2010 13:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dan moet je maar niet zo huillie doen![]()
![]()
Neequote:Op maandag 22 februari 2010 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je de slingers al uithangen trouwens? Fries, schaatsen, etc
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:48 schreef FUFR het volgende:
Beste AH.
ik heb iets met rucola sla, ik eet er iedere dag een zakje van onder het mom, zoals op de zakjes staat: 2 ons groente per dag.
Nu ben ik bij mijn huisarts geweest en blijk ik een te hoge bloeddruk te hebben. Nou en, denkt u misschien, maar na een klein onderzoekje blijkt dus dat je helemaal geen 200 gram rucola per dag mag eten terwijl u dat wél op de verpakking zet.
Het zit namelijk vol met Nitraat!
Ik citeer: "De aanbevolen maximale nitraatinname voor iemand met een gewicht van 70 kg mag dus niet meer dan 260 mg per dag bedragen, wat al bij 47 gram rucola bereikt wordt."
ik vind dat u met de vermelding op de slaverpakking de consument op het verkeerde been zet. Teveel rucola is dus gewoonweg slecht voor de gezondheid.
Ik zie daarom graag een aanpassing van de verpakking op de kortst mogelijke termijn.
Gaarne uw reactie.
Met vriendelijke groeten,
FUFR
Nee juist niet.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee dat klopt, baal je daar van?
als goedmakertjequote:Op maandag 22 februari 2010 13:49 schreef FUFR het volgende:
oh en mijn officebitch heeft voor mij een paarse hoodie meegenomen van vankantie met FUFR er op gedrukt.
hij mag nog even blijven...
Senks.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah okee, kon het namelijk niet helemaal uit je post opmaken
sterkte met bevechten
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:48 schreef FUFR het volgende:
Beste AH.
ik heb iets met rucola sla, ik eet er iedere dag een zakje van onder het mom, zoals op de zakjes staat: 2 ons groente per dag.
Nu ben ik bij mijn huisarts geweest en blijk ik een te hoge bloeddruk te hebben. Nou en, denkt u misschien, maar na een klein onderzoekje blijkt dus dat je helemaal geen 200 gram rucola per dag mag eten terwijl u dat wél op de verpakking zet.
Het zit namelijk vol met Nitraat!
Ik citeer: "De aanbevolen maximale nitraatinname voor iemand met een gewicht van 70 kg mag dus niet meer dan 260 mg per dag bedragen, wat al bij 47 gram rucola bereikt wordt."
ik vind dat u met de vermelding op de slaverpakking de consument op het verkeerde been zet. Teveel rucola is dus gewoonweg slecht voor de gezondheid.
Ik zie daarom graag een aanpassing van de verpakking op de kortst mogelijke termijn.
Gaarne uw reactie.
Met vriendelijke groeten,
FUFR
contract loopt nog een maandquote:Op maandag 22 februari 2010 13:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
als goedmakertje![]()
je bent wel erg makkelijk hoor.
moet je dat niet op een verpakking zetten van iets waar je geen ons per dag van mag eten.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geweldig!
![]()
Vrees alleen dat je weinig kans maakt, aangezien er staat "200 gram groenten" en niet "200 gram rucola".
Dit is natuurlijk wel verschrikkelijk voor you.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet je dat niet op een verpakking zetten van iets waar je geen ons per dag van mag eten.
Daar gaat het mij even om.
precies!quote:Op maandag 22 februari 2010 13:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet je dat niet op een verpakking zetten van iets waar je geen ons per dag van mag eten.
Daar gaat het mij even om.
jaquote:Op maandag 22 februari 2010 13:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel verschrikkelijk voor you.
Lust je net iets gezonds mag je er maar een bietje van hebben.
koffie is ook niet goed voor de bloeddruk FUFR, misschien daar wat minder van pakken en dan gewoon je dosis rucola.quote:
Nee joh, ik heb wel wat bloeddruk dingen maar niets aan de hand hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 14:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
koffie is ook niet goed voor de bloeddruk FUFR, misschien daar wat minder van pakken en dan gewoon je dosis rucola.
Had je overigens klachten dan?
DO-NOT-TUTS-MY-COFFEE!quote:Op maandag 22 februari 2010 14:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
koffie is ook niet goed voor de bloeddruk FUFR, misschien daar wat minder van pakken en dan gewoon je dosis rucola.
Had je overigens klachten dan?
Je hoeft niet zo te schreeuwen.quote:
Da's helemaal vergif.quote:
"dit is de laatste keer dat Poes gezien is"quote:
ja hallo! she messes wis my kuffiequote:Op maandag 22 februari 2010 14:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schreeuwen.
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
beh, da's net zo laf als alcoholvrij bier
neuh...quote:Op maandag 22 februari 2010 14:09 schreef FUFR het volgende:
er zijn ook geen smaakklachten over mijn sperma of ga ik nu te ver?
kwinnie, ik drink geen van beidenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neuh...
van bier gaat sperma pas ranzig smaken
heb ze vergelijkingsmateriaal dan?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:09 schreef FUFR het volgende:
er zijn ook geen smaakklachten over mijn sperma of ga ik nu te ver?
weet ik niet, ik zei: geen klachten, ik zei niet "in vergelijking met Oeroeboeroe .... "quote:Op maandag 22 februari 2010 14:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
heb ze vergelijkingsmateriaal dan?
exkjoes mequote:Op maandag 22 februari 2010 14:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
weet ik niet, ik zei: geen klachten, ik zei niet "in vergelijking met Oeroeboeroe .... "
blond, fries, etcquote:Op maandag 22 februari 2010 14:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
weet ik niet, ik zei: geen klachten, ik zei niet "in vergelijking met Oeroeboeroe .... "
blond en fries? Daar moet je mee geboren worden...quote:Op maandag 22 februari 2010 14:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
bitch... is overigens wel lekker om te zijn hoor!
aanrader!
oh, dan kom ik proeven!quote:Op maandag 22 februari 2010 14:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
bitch... is overigens wel lekker om te zijn hoor!
aanrader!
Maar je weet pas dat je een klacht hebt als je het vergelijkt met iets anders he, anders is het gewoon een constatering... Dus misschien is het wel vies in vergelijking met chocola, maar lekker in vergelijking met witlof ofzoquote:Op maandag 22 februari 2010 14:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja das ook weer zoquote:Op maandag 22 februari 2010 14:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar je weet pas dat je een klacht hebt als je het vergelijkt met iets anders he, anders is het gewoon een constatering... Dus misschien is het wel vies in vergelijking met chocola, maar lekker in vergelijking met witlof ofzo
Inuquote:Op maandag 22 februari 2010 14:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar je weet pas dat je een klacht hebt als je het vergelijkt met iets anders he, anders is het gewoon een constatering... Dus misschien is het wel vies in vergelijking met chocola, maar lekker in vergelijking met witlof ofzo
Sterker nog, je haar is nu eerder kastanje of roodsig...quote:Op maandag 22 februari 2010 14:21 schreef -moppie- het volgende:
[quote]Op maandag 22 februari 2010 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
blond en fries? Daar moet je mee geboren worden...
[/quote
Maar ik ben heul niet blond geboren heur.
ja een bitch moet knalrood haar hebben.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
Sterker nog, je haar is nu eerder kastanje of roodsig...
Ik denk dat jouw case niet van toepassing is.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:23 schreef FUFR het volgende:
Geachte mevrouw, meneer,
Bedankt voor uw e-mail. U ontvangt - indien van toepassing - van ons zo snel mogelijk antwoord per e-mail.
Bent u op zoek naar de actuele openingstijden van uw winkel, gelieve deze link aan te klikken: http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/
WTF?
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ja een bitch moet knalrood haar hebben.
Die is inderdaad wel erg vaag.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:26 schreef Inu het volgende:
Wie helpt er mee een reden verzinnen voor het plaatje van de tandarts rechts in beeld op deze website?
Ik weet er namelijk geen
vaagquote:Op maandag 22 februari 2010 14:26 schreef Inu het volgende:
Wie helpt er mee een reden verzinnen voor het plaatje van de tandarts rechts in beeld op deze website?
Ik weet er namelijk geen
je zou ze eigelijjk moeten aanklagen wegens liegenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik kwam net een vage advertentie tregen op tinypic trouwens ...
[ afbeelding ]
wtf?
wtfquote:Op maandag 22 februari 2010 14:30 schreef FUFR het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)g-50.html%3Fxref%3D1
liever buig dan krakquote:Op maandag 22 februari 2010 14:30 schreef -moppie- het volgende:
Zo hee, ik heb tegenwoordig ook weer een bietje nagel.
Ga ik gisteravond het bed opmaken, doe de hoeslaken om het matras en ga met mijn hand tussen de matrassen door om de kreukels eruit te halen, gaat mijn nagel dubbel.
Au, ben er weer even helemaal klaar mee.
Ik kan gewoon niet met nagels omgaan.
Ik heb donkerbruin met witquote:Op maandag 22 februari 2010 14:26 schreef FUFR het volgende:
ik hou het op donkerblond met een beeeeeeetje grijs er door..![]()
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik kwam net een vage advertentie tregen op tinypic trouwens ...
[ afbeelding ]
wtf?
Inu dat is grijs. Je bent er vroeg bij.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb donkerbruin met witDe nieuwe aanwas van haar bij mijn haargrens heeft besloten geen kleur meer aan te nemen waardoor ik nu allemaal sprietige witte haartjes heb
Begon bij mij ook al een paar jaar geleden.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Inu dat is grijs. Je bent er vroeg bij.
Het is echt spierwit gewoonquote:Op maandag 22 februari 2010 14:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Inu dat is grijs. Je bent er vroeg bij.
pssst... grijs haar is ook gewoon wit... niet doorvertellen...quote:Op maandag 22 februari 2010 14:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is echt spierwit gewoonMn moeder heeft een lok die helemaal spierwit is die ze ook op mijn leeftijd heeft gekregen en verder niks, dus ik hoop daarop
En opeens weet je het: het zijn je eerste grijze harenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb donkerbruin met witDe nieuwe aanwas van haar bij mijn haargrens heeft besloten geen kleur meer aan te nemen waardoor ik nu allemaal sprietige witte haartjes heb
RIPquote:Op maandag 22 februari 2010 14:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat is waar maar deze nagel gaat natuurlijk door de buig binnen de kortste keren krak doen.
Ik verf al een paar jaar uit noodzaak.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:36 schreef -moppie- het volgende:
Ikke ook hoor, alleen het plukje op mijn rechterslaap.
Mijn moeder heeft had zwart haar en was op dr 30-ste al grijs.
Maar dan heb je heel veel witte haren en lijkt het dus grijsquote:Op maandag 22 februari 2010 14:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
pssst... grijs haar is ook gewoon wit... niet doorvertellen...
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar dan heb je heel veel witte haren en lijkt het dus grijsBij mij zijn het nog witte sprietjes ja
nee van googlequote:
Gewoon over de stoep laten rennen, helpt veel beter.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:52 schreef FUFR het volgende:
ik mag B's nagels nog niet knippen, heb ze wel al gevijld
en als een dolle er achter aan rennen?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Gewoon over de stoep laten rennen, helpt veel beter.
Dot's nagels knippen is altijd echt een ramp, arme beest moet je superstevig vasthouden en dan ook nog goed kijken dat je niks raaktquote:Op maandag 22 februari 2010 14:52 schreef FUFR het volgende:
ik mag B's nagels nog niet knippen, heb ze wel al gevijld
ik heb nog nooit de nagels van m'n katten geknipt hoor, en die komen ook niet buiten...quote:Op maandag 22 februari 2010 14:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Dot's nagels knippen is altijd echt een ramp, arme beest moet je superstevig vasthouden en dan ook nog goed kijken dat je niks raaktBij een buitenkat is dat echt veel handiger...
meesleuren kan natuurlijk ook!quote:Op maandag 22 februari 2010 14:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
en als een dolle er achter aan rennen?
* denkt aan zijn reputatie
houtgreep:quote:Op maandag 22 februari 2010 14:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
meesleuren kan natuurlijk ook!
Frits zijn nagels groeien als een dolle en moeten dan ook zo nu en dan geknipt worden.
Hekel dat ie eraan heeft, hij doet dan echt lelijk, moet in de houtgreep gehouden worden etc.
ja dan pak je gewoon de bandrolschuurmachine, effe de kop nagels er op houden en klaarquote:Op maandag 22 februari 2010 14:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Dot's nagels knippen is altijd echt een ramp, arme beest moet je superstevig vasthouden en dan ook nog goed kijken dat je niks raaktBij een buitenkat is dat echt veel handiger...
das frie-hiesquote:
Die van Dot komen echt snel gewoon verder dan haar poot, terwijl ze toch echt krabt (voornamelijk aan de bank jammer genoeg...)quote:Op maandag 22 februari 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb nog nooit de nagels van m'n katten geknipt hoor, en die komen ook niet buiten...
ik loldequote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Die van Dot komen echt snel gewoon verder dan haar poot, terwijl ze toch echt krabt (voornamelijk aan de bank jammer genoeg...)
nee dat schrijf ik altijd zo, vind ik echt zo'n dom woord en moet ik altijd aan bovenstaand plaatje denken, vandaar!quote:
misschien heb je dat niet meer als je het correct schrijftquote:Op maandag 22 februari 2010 15:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee dat schrijf ik altijd zo, vind ik echt zo'n dom woord en moet ik altijd aan bovenstaand plaatje denken, vandaar!
ff voor de zekerheid...het is überhaupt he...geen überhoutquote:Op maandag 22 februari 2010 15:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee dat schrijf ik altijd zo, vind ik echt zo'n dom woord en moet ik altijd aan bovenstaand plaatje denken, vandaar!
nee dat helpt niet!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien heb je dat niet meer als je het correct schrijft
MITS!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee dat helpt niet!
ik blijf het gewoon zo schrijven, ALS ik het woord al gebruik.
Resultaten 1 - 10 van circa 4.080 voor uberhout (0,20 seconden)quote:Op maandag 22 februari 2010 15:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ff voor de zekerheid...het is überhaupt he...geen überhout
jij moes mij bellenquote:Op maandag 22 februari 2010 15:17 schreef ColtZ40 het volgende:
tvp
bb heeft weer een wit pak gekocht?quote:
dat wordt een hele inu als je zo door gaatquote:Op maandag 22 februari 2010 15:19 schreef Inu het volgende:
Ik heb behoefte aan chocola, maar ik heb gisteren ook al chocola en taart gehad
goei hout dat uberhoutquote:Op maandag 22 februari 2010 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Resultaten 1 - 10 van circa 4.080 voor uberhout (0,20 seconden)
quote:
hij ontdekte zojuist zijn penisquote:Op maandag 22 februari 2010 15:22 schreef -moppie- het volgende:
Hij heeft een nieuw speeltje FUFR!
en dan hebben we hetnog niet eens over na/naar gehad. Die is misschien nog erger.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
of, nog erger:
Resultaten 1 - 10 van circa 76.200 voor zoiezo (0,35 seconden)
Bedoelde u: zowiezo ?
Nee ik bedoel SOWIESO hoer!
Daaromquote:Op maandag 22 februari 2010 15:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat wordt een hele inu als je zo door gaat
ah issie binnenquote:Op maandag 22 februari 2010 15:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee, dat had ik al voor hem gedaan.
iets met nieuwe camera en lens..
goed idee!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:27 schreef amaranta het volgende:
Ohja, ik ben mijn camera lader kwijt.
Dus zal ik maar gewoon een nieuwe camera kopen?
nee die kun je gewoon bijbestellen, net als saus bij sjewarmaquote:Op maandag 22 februari 2010 15:27 schreef amaranta het volgende:
Ohja, ik ben mijn camera lader kwijt.
Dus zal ik maar gewoon een nieuwe camera kopen?
is alweer over!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat ie laatst riep dat ie er mee wilde kappen
En toen heb ik de baas eens goed uitgescholden. Was nodig.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat ie laatst riep dat ie er mee wilde kappen
nee, maar vertel ons er alles over!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:40 schreef amaranta het volgende:
Ken je dat, dat een volstrekt vreemde haar hart moet luchten, en jou haar diepste geheim toevertrouwd?
Ja, laatst in de lift hier op mn werkquote:Op maandag 22 februari 2010 15:40 schreef amaranta het volgende:
Ken je dat, dat een volstrekt vreemde haar hart moet luchten, en jou haar diepste geheim toevertrouwd?
hoest zn telefoontje...quote:Op maandag 22 februari 2010 15:39 schreef -moppie- het volgende:
Hoe is t speeltje?
waarom moet ie jou bellen dan?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
hoest zn telefoontje...
I have an agenda you know
ja en? we kennen haar toch niet. heeft ze ook een hyves?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee, ze heeft het me in vertrouwen verteld
in verband met een vriend van hemquote:
Maar je kent het hele mens niet?!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee, ze heeft het me in vertrouwen verteld
Nee, nog nooit eerder gezien.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar je kent het hele mens niet?!
namen willen we! en foto's!quote:Op maandag 22 februari 2010 16:09 schreef -moppie- het volgende:
Belde ze aan, kwam je haar in de winkel tegen, stond ze voor of achter je bij de kassa, kreeg je een brief/mailtje.
Vertel!
wtfquote:Op maandag 22 februari 2010 16:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, nog nooit eerder gezien.
En ik denk niet dat ze een hyves heeft.
quote:Op maandag 22 februari 2010 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
marie, wenn haben sie tijd voor koffie deze week? ik wil m'n nagellak terug
Niet bij mij iigquote:Op maandag 22 februari 2010 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
mooie voor bovenaan de nieuwe pagina
jabbaquote:Op maandag 22 februari 2010 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
mooie voor bovenaan de nieuwe pagina
teveel bruiningscreme en natuurlijk de algehele excitement bij het zien van de taartquote:Op maandag 22 februari 2010 16:21 schreef -moppie- het volgende:
Het kleurverschil tussen haar hoofd en rest van t lichaam.
Morgen is het dinsdagquote:
valium?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Morgen is het dinsdag
Andere medicatie omdat mijn huidige medicatie vanaf komende maand niet meer leverbaar is.
it takes one to know onequote:Op maandag 22 februari 2010 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
teveel bruiningscreme en natuurlijk de algehele excitement bij het zien van de taart
Wel handig, zo vaak medicijnen wisselenquote:Op maandag 22 februari 2010 16:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Orap.
Ik had fluanxol maar ga nu overstappen, hopelijk gaat dat zonder bijwerkingen
ook handig, dezelfde teksten bij beide medicijnen...quote:Op maandag 22 februari 2010 16:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Wel handig, zo vaak medicijnen wisselen
Nee niet echt, Fluanxol had ik net 2 maanden of zoquote:Op maandag 22 februari 2010 16:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Wel handig, zo vaak medicijnen wisselen
Wist je dat het medicijn weg ging toen ze het je gaven?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee niet echt, Fluanxol had ik net 2 maanden of zo
quote:Hormonen:
Bij mannen na langdurig gebruik in zeer lichte mate borstontwikkeling of impotentie.
Nee, anders had ik er niet mee ingestemd.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Wist je dat het medicijn weg ging toen ze het je gaven?
Nee maar ik heb geen keuze omdat het "oude" medicijn simpelweg niet meer verkrijgbaar is.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:48 schreef -moppie- het volgende:
Het is toch ook niet handig om te wisselen terwijl je je al klote voelt?!
Ook echt vreemd dat die psieg daar niet even aan denktquote:Op maandag 22 februari 2010 16:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, anders had ik er niet mee ingestemd.
Idd ja.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Ook echt vreemd dat die psieg daar niet even aan denkt
zonde...had je ook bier voor kunnen kopenquote:Op maandag 22 februari 2010 17:20 schreef ColtZ40 het volgende:
@FUFR
Ring voor Nikkor 18-55 lens gekoopt voor 15 dollar.
Net 8 kratten geruild tegen 2 volle.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zonde...had je ook bier voor kunnen kopen
Mooi, dat fietst makkelijker.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Morgen windkracht 3, dus nog geen storm, queen.
Heb jij misschien wind meequote:Op maandag 22 februari 2010 19:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mooi, dat fietst makkelijker.
We kunnen ook naar Veldhoven.
Stormqueen en ik.
als je voor stormqueen fietst altijd...die blaast in je rugquote:
Maar dat heeft geen nut als zij geen vast object is.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als je voor stormqueen fietst altijd...die blaast in je rug
jawel, enkel minder effectiefquote:Op maandag 22 februari 2010 20:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar dat heeft geen nut als zij geen vast object is.
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:40 schreef amaranta het volgende:
Sorry hoor, maar die vrouw die net als laatste dr kleren showde is echt een gedrocht. Is dat die McKay? Met die rode haren?
Ik vind het allemaal maar baggerquote:Op maandag 22 februari 2010 20:51 schreef amaranta het volgende:
die nu in beeld is, met die starwarspyjama.Marjorie ofzoiets.
met rood haar is toch elina? Morgen is niet zo handig voor mij! Kan ik ook woensdag of donderdag komen?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:49 schreef amaranta het volgende:
Nee, het is dus niet McKay, de gene die ik een gedrocht vind.
Die heet anders...
quote:Op maandag 22 februari 2010 23:24 schreef Stormqueen het volgende:Donderdag aub
[..]
met rood haar is toch elina? Morgen is niet zo handig voor mij! Kan ik ook woensdag of donderdag komen?
ja, photoshop gone baaaaaaaadquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:31 schreef Inu het volgende:
[..]
OMG, she has a spider in her eye
Smerig
En dan ook nog van allemaal vreemdenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, photoshop gone baaaaaaaad
En dan ook nog allemaal reacties van wat ben je mooi enzo
http://itsmichabitch.hyves.nl/album/47872102/micha/Vbmnm1z1/fotos/866221836/0/nq24/#respect_1=1&show_reactions_1=1&media=0.873288095.eM7-&__state__=11
quote:The unwritten law when it comes to this kind of thing is the "Golden Rule": he who has the gold makes the rules.
epicquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:37 schreef Inu het volgende:
[..]
En dan ook nog van allemaal vreemden
http://jwzelluf.hyves.nl/fotos/862842942/0/pc8o/ heeft ook een mooie reactie
Mag ik hieruit opmaken dat je dus alleen een screenshot van IE mag gebruiken als je ook daadwerkelijk een Microsoft pagina erin laat zien?quote:Screen Shots
You may not use screen shots of Microsoft product boot-up screens, opening screens, "splash screens," or screens from beta release products or other products that have not been commercially released. You may use other screen shots in advertising, in documentation (including educational brochures), in tutorial books, in videotapes, or on Web sites, provided that, in addition to the requirements above, you:
Do not alter the screen shot except to resize it.
Do not use portions of screen shots.
Do not include screen shots in your product user interface.
Do not use screen shots that contain third-party content.
Do not use screen shots that contain an image of an identifiable individual.
Nu dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:17 schreef Inu het volgende:
Hallo![]()
Ik heb gisteren een nieuwe skin op mn telefoon gezet en nu issie heel mooiEn ik heb Touchtris gedownload
Ach soms zie ik er wel eens een waar ik van zeg, als ik jonger was geweest dan had ik het wel leuk gevondenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:17 schreef Levitation het volgende:
Jekkiedekkie wat een lilleke mensen zijn dat!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:27 schreef amaranta het volgende:
Soms dan denk ik: wat me nog te wachten staat. Waarom wilde ik ook alweer kinderen? En dochter?
Dat misschien wel, maar een kind kan best goed opgevoed worden zodat het niet als een kneus foto's gaat posten op internet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Mij lijkt exhibitionisme toch best wel aangeboren eigenlijk...
De generatie die jullie hebben als kind misschien wel ja, maar de ouders van kinderen die nu 15 zijn weten vaak niet wat er uberhaupt allemaal kan en gebeurt op internet. Mijn ouders iig niet en ik heb toen ik 15 was ook echt vaak genoeg foto's gepost hier op Fok bijvoorbeeld, terwijl ik toch echt heel goed opgevoed ben vind ik zelf...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat misschien wel, maar een kind kan best goed opgevoed worden zodat het niet als een kneus foto's gaat posten op internet.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:44 schreef Inu het volgende:
[..]
ik heb toen ik 15 was ook echt vaak genoeg foto's gepost hier op Fok bijvoorbeeld, Heb ik gemist dus
Of ze weten het wel, maar vertrouwen erop dat hun kind op die jonge leeftijd al de juiste beslissingen maakt ivm foto's op internet, terwijl dat vaak niet zo is... Blijft een kwestie van opvoeden vind ik.
Maar dan moeten ze het wel weten... En kinderen verzinnen toch wel iets als ze het echt willen... Ook al heeft een meisje geen eigen computer, dan gaan ze wel bij een vriendin achter die webcam zittenquote:
Ik blijf bij mijn meningquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze het wel weten... En kinderen verzinnen toch wel iets als ze het echt willen... Ook al heeft een meisje geen eigen computer, dan gaan ze wel bij een vriendin achter die webcam zittenen ouders willen hun kinderen toch het liefste vertrouwen, dus alles controleren doen de meeste ook niet...
Zoals ik al zei, ik ben hartstikke goed opgevoed, maar ik heb ook dingen gedaan die ik nu niet meer zou doen...
Ik zou sowieso altijd de computer in de huiskamer of andere veelgebruikte kamer zetten, dat scheelt volgens mij een hoop gezeikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn meningMaar wij zullen het wel merken als dochterlief de leeftijd bereikt heeft dat zij misschien zulk soort dingen zou gaan willen doen.
van de andere kant moeten we ook niet te krampachtig reageren als er eens een foto online staat.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:44 schreef Inu het volgende:
[..]
De generatie die jullie hebben als kind misschien wel ja, maar de ouders van kinderen die nu 15 zijn weten vaak niet wat er uberhaupt allemaal kan en gebeurt op internet. Mijn ouders iig niet en ik heb toen ik 15 was ook echt vaak genoeg foto's gepost hier op Fok bijvoorbeeld, terwijl ik toch echt heel goed opgevoed ben vind ik zelf...
Of ze weten het wel, maar vertrouwen erop dat hun kind op die jonge leeftijd al de juiste beslissingen maakt ivm foto's op internet, terwijl dat vaak niet zo is...
Dat eerste zal ook zeker het geval zijn, wij willen niet dat er al vanaf jongs af aan een pc op de slaapkamer van de kleine staat. Internetten e.d. kan in de woonkamer waar wij nog wat overzicht hebben.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik zou sowieso altijd de computer in de huiskamer of andere veelgebruikte kamer zetten, dat scheelt volgens mij een hoop gezeik
Maar misschien zitten computers over 15 jaar wel in onze hoofden ofzo
Eens, goed idee ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
van de andere kant moeten we ook niet te krampachtig reageren als er eens een foto online staat.
Online anonimiteit bestaat niet. Ik weet heel veel van iedereen hier door gewoon mee te lezen. meer dan je zelf beseft denk ik. Neem daarbij een leuk tooltje als google en je hebt zo heel veel info over mensen.
sites als hyves, fok, partyflock ed teren nu eenmaal op foto-exchange. zolang het normale foto's en teksten zijn heb ik zoiets van mwah.
Wel zou ik het foto-gedrag van Sam even in de gaten houden maar ik verwacht geen problemen. Ik ben wereld-wijs genoeg om haar bij te brengen wat wel en niet goed is. ik ga ook een voorbeeld stellen once ze alleen gaat internetten, dan zoek ik online zo'n dom kind op en laat Sam zien wat er gebeurt als je niet goed bezig bent online.
ik heb gewoon een tooltje liggen waarmee ik kan beslissen wat wel en niet in haar internetprofiel mag worden getoond.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik zou sowieso altijd de computer in de huiskamer of andere veelgebruikte kamer zetten, dat scheelt volgens mij een hoop gezeik
Maar misschien zitten computers over 15 jaar wel in onze hoofden ofzo
hai meisjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:07 schreef -moppie- het volgende:
Ha FUFR
Ja, daarom, dat hadden mijn ouders niet.. Bij ons was de enige vorm van controle het feit dat om 10 uur de stekker van de modem eruit gingquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb gewoon een tooltje liggen waarmee ik kan beslissen wat wel en niet in haar internetprofiel mag worden getoond.
Mijn ouders snappen nog steeds niets van internetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:29 schreef amaranta het volgende:
Wij hadden geen internet, scheelt ook.
Mijn moeder wel. Die is op haar 55ste voor het eerst achter een pc gaan zitten, omdat dat internet toch wel eens ideaal kon zijn. En nu zit ze er iedere dag achter.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mijn ouders snappen nog steeds niets van internet
Voor meisjes van 13 niet hoor...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
er is een behoorlijk verschil tussen gewoon een foto van jezelf online zetten en het hele internet volgooien met overgeshopte plaatjes waarop je dertienjarige dochter als een krolse panter de camera in loert in haar ondergoed, me dunkt
Ja, ik heb een vriendin die tijdens haar hele middelbare school periode liever op de manege zat dan in de kroeg, betekent niet dat dat zo is bij alle meisjes van die leeftijd.. De meisjes van 13 die met zulke foto's op internet staan zien volgens mij het verschil niet iig..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zijn ook zat meisjes van 13 die niet zo op internet staan hoor
kuch, rochel, snotterquote:
doe je nou alsof ik generaliseer?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, ik heb een vriendin die tijdens haar hele middelbare school periode liever op de manege zat dan in de kroeg, betekent niet dat dat zo is bij alle meisjes van die leeftijd.. De meisjes van 13 die met zulke foto's op internet staan zien volgens mij het verschil niet iig..
Waarschijnlijk als je die ouders van die meisjes van Hyves een mailtje stuurt met hun foto's dat een groot deel zegt; goed gedaan meid, maar dat er ook een groot deel is die zegt dat alles er nu meteen af moet..
Nee, ik wilde gewoon aangeven dat het erg persoonlijk is, waar meisjes van 13 mee bezig zijn... Toen ik 13 was was ik bezig met jongens, maar die vriendin van me dus met paardenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
doe je nou alsof ik generaliseer?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:05 schreef FUFR het volgende:
ik zie sam nog niet in dr ondergoed voor de webcam zitten.
ook al zijn wij heel vrijdenkende ouders, het ziet er toch raar uit als je GTST zit te kijken en je dochter ontkleed zich voor de pc.
he kut! wa doede gij daar nou?
dat moest van Rachid!
ja, maar dat zei ik toch ook?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, ik wilde gewoon aangeven dat het erg persoonlijk is, waar meisjes van 13 mee bezig zijn... Toen ik 13 was was ik bezig met jongens, maar die vriendin van me dus met paarden
bouwjaar 2003 was het toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:06 schreef FUFR het volgende:
Overigens vraagt ze zich af waar dr tietjes blijven
02quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |