Tot ik zelf ook met spuug de chocoladepasta van de wang van mn kind sta af te poetsenquote:Op maandag 22 februari 2010 13:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
uiteraard, maar dat stel je vanzelf bij
Eens, ik hou daar ook niet van (een smerig gezicht).quote:Op maandag 22 februari 2010 13:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Tot ik zelf ook met spuug de chocoladepasta van de wang van mn kind sta af te poetsen
Gelukkig heb ik wel de schone-snoet-tik van mn moeder meegekregen en vind ik dat geen enkel kind, hoe jong of verkouden ook met een smerig gezicht rond hoeft te lopen en loop ik desnoods de hele dag met een snoetepoetser te zeulen
Nu jullie nogquote:Op maandag 22 februari 2010 13:18 schreef -moppie- het volgende:
Niet huillie doen. Kan jou het schelen wat mensen daarover zeggen. Zolang het voor jou en BB duidelijk is laat ze dan lekker praten.
Gaat het wel helemaal lekker Juup?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:18 schreef Juup© het volgende:
Vandaag spoed psieg, ben benieuwd wat voor figuur ik deze maal tref
Nee. Vandaar dat ik ook een spoed afspraak hebquote:Op maandag 22 februari 2010 13:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Gaat het wel helemaal lekker Juup?
de 75e verjaardag van vriend schoonmoeder..quote:
oh een spoedafspraak met een spoedpsieg.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee. Vandaar dat ik ook een spoed afspraak heb
Ik dus ookquote:Op maandag 22 februari 2010 13:19 schreef -moppie- het volgende:
Ik denk altijd meteen dat kinderen met zo'n vies gezicht uit een tokkiefamilie komen.
het kan me wel schelen dat iedereen die ik ken daarover door blijft drammen. Als ik zeg dat het voorlopig nog niet gebeurt is dat toch onderhand wel duidelijk?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:18 schreef -moppie- het volgende:
Niet huillie doen. Kan jou het schelen wat mensen daarover zeggen. Zolang het voor jou en BB duidelijk is laat ze dan lekker praten.
na hun 3e wordt dat al minder. Sam is geheel zelfreinigendquote:Op maandag 22 februari 2010 13:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Tot ik zelf ook met spuug de chocoladepasta van de wang van mn kind sta af te poetsen
Gelukkig heb ik wel de schone-snoet-tik van mn moeder meegekregen en vind ik dat geen enkel kind, hoe jong of verkouden ook met een smerig gezicht rond hoeft te lopen en loop ik desnoods de hele dag met een snoetepoetser te zeulen
Volgens mij heeft de kleien Tom Job gisteren ook weer een paar jaar afgeschrikt
Is niet mijn bedoeling iig, zit er wel tegenaan maar ik probeer uit alle macht en met alle hulp het tij te keren zeg maarquote:Op maandag 22 februari 2010 13:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
oh een spoedafspraak met een spoedpsieg.
je komt toch niet weer even en Veldhoven wonen toch?!
Komt J. van het kamp?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
de 75e verjaardag van vriend schoonmoeder..
nee, heb je misschien een verhelderende paint tekening?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het kan me wel schelen dat iedereen die ik ken daarover door blijft drammen. Als ik zeg dat het voorlopig nog niet gebeurt is dat toch onderhand wel duidelijk?![]()
quote:
Ik heb een keer mijn oppaskindje opgehaald van school en toen had ze nog van de lunch een smeer chocopaste op der wang, dat vond ik ook zo slecht van die overblijfmensen... Kan me niet voorstellen dat er niet iemand even die wangetjes af kan poetsen na het etenquote:Op maandag 22 februari 2010 13:19 schreef -moppie- het volgende:
Ik denk altijd meteen dat kinderen met zo'n vies gezicht uit een tokkiefamilie komen.
fuk, da's wel een moeilijke om te painten ....quote:Op maandag 22 februari 2010 13:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, heb je misschien een verhelderende paint tekening?
wehehehequote:Op maandag 22 februari 2010 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
fuk, da's wel een moeilijke om te painten ....
Nee hoor, maar toen ging dat nog met washandjes, beetje nat in een plastic zakje ipv snoetepoetsdoekjes (NIET TE VERWARREN MET DE WCDOEKJES MET CHLOOR)quote:Op maandag 22 februari 2010 13:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Anders kun je even controleren of ze vroeger een vieze snoet had als kind
nee dat klopt, baal je daar van?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:23 schreef Juup© het volgende:
Is zo handig internet, mensen zien alleen maar wat letters en plaatjes en verder zien ze niet hoe het werkelijk gaat.
plek je die ook op de voordeur? zie mijn fobo voor nog een voorbeeld voor je voordeurtquote:Op maandag 22 februari 2010 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
fuk, da's wel een moeilijke om te painten ....
Zo dan maar
[ afbeelding ]
wil je er over praten?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:27 schreef ArTiC het volgende:
amaranta-post
Die foto van Samquote:Op maandag 22 februari 2010 13:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
plek je die ook op de voordeur? zie mijn fobo voor nog een voorbeeld voor je voordeurt
Die kan ik me ook nog wel herinneren jaquote:Op maandag 22 februari 2010 13:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee hoor, maar toen ging dat nog met washandjes, beetje nat in een plastic zakje ipv snoetepoetsdoekjes (NIET TE VERWARREN MET DE WCDOEKJES MET CHLOOR)
ik zit nog steeds op 75-100 gram per dagquote:
ken je deze?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Die kan ik me ook nog wel herinneren jaHet washandje in een zakje dan he, niet die chloordoekjes
![]()
nee, da's kinderpr0n jwtzquote:Op maandag 22 februari 2010 13:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik zit nog steeds op 75-100 gram per dag
ik had meer badfoto's van sam maar je mag schijnbaar geen tepels van een toen 6-jarige op photofuckbucket zetten
vraag me af of USA'ers uberhaupt met hun kind onder de douche gaan.quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
ken je deze?
http://www.koelman.com/2004/koelman-mailt-met-glorix/
je weet wel he.. hoe meer jij hapt hoe langer ze door blijven gaan.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het kan me wel schelen dat iedereen die ik ken daarover door blijft drammen. Als ik zeg dat het voorlopig nog niet gebeurt is dat toch onderhand wel duidelijk?![]()
kloptquote:Op maandag 22 februari 2010 13:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
je weet wel he.. hoe meer jij hapt hoe langer ze door blijven gaan.
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
je weet wel he.. hoe meer jij hapt hoe langer ze door blijven gaan.
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
ken je deze?
http://www.koelman.com/2004/koelman-mailt-met-glorix/
jou zeggen dat je me niet moet aanspreken als een baby omdat ik toevallig wel ouder ben dan jijquote:Op maandag 22 februari 2010 13:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dus wat is het slimste wat je kunt gaan doen nu?
*pets*quote:Op maandag 22 februari 2010 13:41 schreef Levitation het volgende:
Zaterdag was een vriendin van me op bezoek, met haar 2 zoontjes. 2,5 en 1,5 zijn ze. De oudste moest ik steeds voorlezen en hij wees me meteen terecht als ik met zijn moeder ging zitten kletsen.Leuk die kleine mannetjes, maar een uitknop er op zou een goede toevoeging zijn!
dan moet je maar niet zo huillie doenquote:Op maandag 22 februari 2010 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jou zeggen dat je me niet moet aanspreken als een baby omdat ik toevallig wel ouder ben dan jij
blonde bitchquote:Op maandag 22 februari 2010 13:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dan moet je maar niet zo huillie doen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |