Nadat mijn topic in KLB voor god knows what reason gelocked werd, besloot ik om mijn verhaal op ONZ met jullie te delen.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:18 schreef ganzenherder het volgende:
Waarom worden deze topics in onzin geplaatst tegenwoordig? Dit zijn toch waargebeurde verhalen?
njz zo zie ik 't ookquote:Op maandag 22 februari 2010 21:18 schreef Joey_GG het volgende:
Mooie verhalen en laat je niet kisten
misschien zag je mij welquote:Op maandag 22 februari 2010 22:12 schreef esco_ het volgende:
Beste topique in jaren
Trouwens, wat heeft dit jaar iedereen met de turtles? Zag er zelf ook behoorlijk veul
Foto van Michielos/? post !!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:27 schreef morningstorm het volgende:
moet ik weer een foto van je plaatsen?ik denk dat ik gewoon een gewoonte er van ga maken, bij elk topic jou hoofd erbij, zodat ze zien met welke master ze te maken hebben
![]()
quote:
Dat vraag ik me ook wel af, want die foto is inderdaad al redelijk oudquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:52 schreef Flammie het volgende:
Waar heb je die foto uberhaubt vandaan?
ohh, jij bent dus rica? hahaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel af, want die foto is inderdaad al redelijk oud![]()
!
Enlighten us, morningstorm.
Wat was je een geile slet toen je jong wasquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
![]()
Hoe kom jij aan die foto?
Die foto kan ik me nog wel herinneren! Die met dat zwarte T-shirt ben ik toen ik jonger was
! En die jongen is Michielos inderdaad
!
Hoi pedo_quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:09 schreef esco_ het volgende:
[..]
Wat was je een geile slet toen je jong was
hij bedoelde een 20microinch dickquote:
Ik bedoel toen ik jong wasquote:
yup.. ik heb hem van ramazan *don't tell anyone..*quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Volgens mij heeft Ramazan ook die foto openbaar gemaakt, om Michielos belachelijk te maken
aww, erg dat je opeens niet meer anoniem kan trollen???quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:19 schreef Michielos het volgende:
ik ben vrij ontstemd vanwege die foto
is er een mod of FA?
jij krijgt nog wel eens Biu Tze van mequote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:27 schreef morningstorm het volgende:
[..]
aww, erg dat je opeens niet meer anoniem kan trollen???
ik houd je wel met 1 hand op afstandquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
jij krijgt nog wel eens Biu Tze van me
denk het nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:41 schreef morningstorm het volgende:
[..]
ik houd je wel met 1 hand op afstand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |