Frederick_Blah = Katy Perryquote:Op maandag 22 februari 2010 16:05 schreef Frederick_Blah het volgende:
Ik heb dit topic gelezen met Katy Perry unplugged op de achtergrond, dan is het écht nog leuker
Probeer maar eens!
quote:Op maandag 22 februari 2010 17:35 schreef Frederick_Blah het volgende:
Als ik Katy Perry zou zijn zou ik eruitzien als een mongool
Nadat mijn topic in KLB voor god knows what reason gelocked werd, besloot ik om mijn verhaal op ONZ met jullie te delen.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:18 schreef ganzenherder het volgende:
Waarom worden deze topics in onzin geplaatst tegenwoordig? Dit zijn toch waargebeurde verhalen?
njz zo zie ik 't ookquote:Op maandag 22 februari 2010 21:18 schreef Joey_GG het volgende:
Mooie verhalen en laat je niet kisten
misschien zag je mij welquote:Op maandag 22 februari 2010 22:12 schreef esco_ het volgende:
Beste topique in jaren
Trouwens, wat heeft dit jaar iedereen met de turtles? Zag er zelf ook behoorlijk veul
Foto van Michielos/? post !!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:27 schreef morningstorm het volgende:
moet ik weer een foto van je plaatsen?ik denk dat ik gewoon een gewoonte er van ga maken, bij elk topic jou hoofd erbij, zodat ze zien met welke master ze te maken hebben
![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |