Dat gaat soms raar. Mijn Hero heeft wekenlang gedacht dat ik een flink eind in Duitsland woonde.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:01 schreef t_igger het volgende:
Geen idee hoe?! Ik denk dat het aanzetten van de gps geholpen heeft! Het werkt weer!
Ik meen eind maart gelezen te hebben één dezer topicsquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:50 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik meen eind maart gelezen te hebben één dezer topics
Waarom zou GPS aanzetten geld kosten?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:57 schreef honda1990 het volgende:
Vandaag binnen gekregen, ziet er erg netjes uit ik verwacht dat ik nog veel plezier van deze tel. ga belevenKost GPS aanzetten trouwens geld, nee toch?
nietsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:09 schreef honda1990 het volgende:
Wat doen jullie trouwens om je beelscherm te beschermen?
Voorzichtig zijnquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:09 schreef honda1990 het volgende:
Die afkorting staat toch voor Geld Per Seconde?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom zou GPS aanzetten geld kosten?
http://cgi.ebay.nl/3x-New(...)?hash=item4a9f2f5244quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:09 schreef honda1990 het volgende:
apps de laatste tijd geinstalleerd?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:46 schreef Reneuh het volgende:
Ik heb nu problemen met de HTC Hero. Heb hem sinds oktober en sinds een week of twee, crasht android regelmatig. Als ik de telefoon wil gebruiken, moet ik weer de pincode intoetsen en dan start het Android proces opnieuw.
GPS is zeg maar je positiebepaling voor je navigatiesysteem, GPRS is dataverkeer via je mobiele verbinding.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:57 schreef honda1990 het volgende:
Vandaag binnen gekregen, ziet er erg netjes uit ik verwacht dat ik nog veel plezier van deze tel. ga belevenKost GPS aanzetten trouwens geld, nee toch?
Ik heb de mijne al sinds de zomer en er zitten nog geen (zichtbare) krassen op, hoe ik hem ook in het licht houd.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:25 schreef honda1990 het volgende:
Ok het valt wel mee dusIk vind het zo'n mooi scherm en zou het zonde vinden als er al snel krassen op zouden komen
Jij hebt een Hero?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb de mijne al sinds de zomer en er zitten nog geen (zichtbare) krassen op, hoe ik hem ook in het licht houd.
nee. Geen apps geïnstalleerd.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:02 schreef Incolumis het volgende:
[..]
apps de laatste tijd geinstalleerd?
Ok, naja ik heb web 'n walk dus ik er ga er voor het gemak er maar vanuit dat in principe alles gratis is op betaalde apps. na dan natuurlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:02 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
GPS is zeg maar je positiebepaling voor je navigatiesysteem, GPRS is dataverkeer via je mobiele verbinding.
GPS is gratis, GPRS niet. Voor GPS heb je ook geen abonnement nodig, dat kan je ook met een geblokkeerde of verlopen SIMkaart gebruiken (als je telefoon het tenminste doet met een geblokkeerde/verlopen SIMkaart natuurlijk)
Ik doe het gewoon met een USB-kabeltje, dan aan je pc/laptop koppelen als verwisselbare schijf, kun je gewoon bestanden slepen naar de SD-card.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:45 schreef honda1990 het volgende:
Hoe zetten jullie mp3's of fotos op je hero? Ik kan nergens synchroniseren ben benieuwd
Ik heb de mijne sinds november, ook nog geen enkele kras te vinden. Maar ik heb hem altijd in een beschermzakje (zo'n sokachtig ding) en niet los in mijn broekzak bij mijn sleutelbos of zo. Ach zo'n ding kost nog geen tientje...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb de mijne al sinds de zomer en er zitten nog geen (zichtbare) krassen op, hoe ik hem ook in het licht houd.
Same here.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |