Gelukkig is een mening subjectief hequote:Op donderdag 25 februari 2010 16:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmm ik weet het niet volgens mij staat het helemaal niet mooi.
Dat zalquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:42 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Vind ik niet nodig en het staat lelijk. De buitenkant is verrassend sterk.
lijkt me niet, het werkt bij mij alleen met mensen die ik in mn vriendenlijst heb staan van FB. Maar weet ook niet of er mensen in mn telefoon staan die FB hebben zonder dat ik het weet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:28 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Is dat ook mogelijk, wanneer je zelf geen facebook-account hebt?
[..]
Heb ik ook; de originele HTC met de android achterop. Ziet er totaal niet verkeerd uit:
[ afbeelding ]
(Plaatje ziet er een beetje raar uit; het lijkt alsof de lijnen van de android op het hoesje "liggen", in werkelijkheid zijn ze "ingegraveerd")
Wat is er mis met die van HTC i.c.m. google calendar?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bestaat er een goede gratis calendar widget?
Als je 2 afspraken hebt zie je alleen de bovenste. Die pure calendar laat per dag alle afspraken zien (incl. tijd).quote:Op zondag 28 februari 2010 20:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat is er mis met die van HTC i.c.m. google calendar?
Even proberen, thanxquote:Op zondag 28 februari 2010 20:18 schreef Slickk het volgende:
CalWidget vind ik erg fijn, dan kun je de afspraken die je die dag nog hebt makkelijk bekijken en het is natuurlijk makkelijk te koppelen aan Google Calender.
Ben ook benieuwd hoe we er een melding van krijgen.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:18 schreef Rekkie het volgende:
Is er nu al concreet een datum dat de Hero gebruikers kunnen updaten naar Android 2.1?
Serieus?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar die ben je toch kwijt als je naar Android 2.1 gaat?
'k Denk net als bij de vorige ROM? Gewoon op eigen initiatief downloaden van de HTC-site?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:20 schreef -J-D- het volgende:
Ben ook benieuwd hoe we er een melding van krijgen.
Komt er dan een tekst in beeld? Of moet je handmatig kijken in een menu?
Nee, die widget is allang klaar voor de Eclair-versie. Al in december ergens... Mocht het nodig zijn dan kan je gewoon herinstalleren via de market, zolang je maar hetzelfde account gebruikt.quote:
Die zijn al verdwenen sinds de update een paar maanden geleden. En straks met de nieuwste versie van Android zul je er nog minder van merken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:56 schreef Dionysiou het volgende:
Ik twijfel om de HTC Hero te kopen ik wil ermee
- Bellen
- SMSen
- Muziek luisteren
- Soms YouTube
Ik hoor dat ie veel kinderziektes heeft en sloom is.. klopt dat?
HTC Touch Pro 2 vind ik weer zo groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |