mja, ik vind iets van 3 verschillende antwoordenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:50 schreef MMUFC het volgende:
Heb even op ibood gekeken, maar ik had het goede antwoord gegooglednu hopen dat ik win
Moet niet te makkelijk worden natuurlijk...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:08 schreef wise het volgende:
[..]
mja, ik vind iets van 3 verschillende antwoorden, hopelijk kies ik de goede
idd, is slecht over nagedachtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:08 schreef wise het volgende:
[..]
mja, ik vind iets van 3 verschillende antwoorden, hopelijk kies ik de goede
Als dat waar is is het wel een epic + 4 lettersquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:59 schreef genakt het volgende:
ja inderdaad er zijn verschillende antwoorden goed :S
en zo te zien staat het inderdaad op ibood verkeerd
Dat was bij de vorige iBood prijsvraag ook al zo.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:59 schreef genakt het volgende:
ja inderdaad er zijn verschillende antwoorden goed :S
en zo te zien staat het inderdaad op ibood verkeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door maartena op 24-02-2010 00:02:08 ]Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
idd echt vaagquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:09 schreef Qwea het volgende:
alle sites geven iets anders weer dan ibood
Ik niet. Want als praktisch alle sites iets anders als antwoord geven, dan lijkt het me dat er bij ibood iets niet goed zit.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
idd echt vaag![]()
heb het Ibood antwoord genomen
Klopt, maar daar trekt de FOK! prijzencommissie zich niets van aan.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik niet. Want als praktisch alle sites iets anders als antwoord geven, dan lijkt het me dat er bij ibood iets niet goed zit.
Precies, daarom is het ook vaag!.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Klopt, maar daar trekt de FOK! prijzencommissie zich niets van aan.
Zie ook het vorige iBood topic
Win een Logitech Harmony 895 Universal Remote Control
De site zegt van nietquote:
Echte bazen hacken die site en doen alsnog meequote:Op maandag 1 maart 2010 19:26 schreef deepart het volgende:
[..]
De site zegt van niet![]()
Zo'n leuk cameratje had zo lief op mijn bureautje kunnen staan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |