Valt het opquote:Op maandag 22 februari 2010 11:46 schreef Disana het volgende:
Jij opent wel graag nieuwe COSsen he, gezien je last posts
Ja het valt wel op, je doet met opzet de laatste post.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Valt het op![]()
Weet nu waar ik op moet letten dankzij jou, het nummertje, dus als ik zin heb dan hoppa
Aha.. met d'r mobieltje happy slappingkjes op Youtube gezet enzo?quote:Op maandag 22 februari 2010 11:49 schreef Copycat het volgende:
Dus Michelle is nu tot stagiaire gebombardeerd? Ze heeft iig wel ervaring als RCO-er.
Camera's die dan weer elders uit het pand worden weggehaald. Kaalslag binnen de eigen gelederen.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:49 schreef 5thencounter het volgende:
Johan weer op zijn ideenstoel.. er moeten constand beweging zijn op de cams...ook in de keuken enz... Alsido moet weer camera's bijplaatsen...
[ link | afbeelding ]
Nee, bij TBO, onder de vleugels van vader Leo.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:50 schreef 5thencounter het volgende:
Aha.. met d'r mobieltje happy slappingkjes op Youtube gezet?
Dan moet ze nog een jaartje of twee op kweek.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:40 schreef Copycat het volgende:
Het is een meiske van 16.
Ik ben voor Trots. Nederland heeft een vrouwelijke premier nodig!quote:Terug in je PVV-mand, PB.
Ja zo snap ik het ook, iets met een radioprog. nou gezelligquote:
Nee, maar Johan staat er nog wel voor open.quote:
Wie is dan die andere waar ze het zaterdag over hadden?quote:Op maandag 22 februari 2010 11:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Had ik haar toch goed van leeftijd geschat.
Ik zal doorgeven dat mijn neefje van 14 ook per direct zijn krantenwijkje opzegt ...quote:Op maandag 22 februari 2010 11:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Wel kwalijk dat SV aan kinderarbeid doet dan.
Plofkop wil natuurlijk alleen maar interactiviteit via zijn eigen chat. Gezeik is er altijd, want deze man leeft nu eenmaal bij de gratie van conflicten.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:06 schreef Disana het volgende:
Het zou natuurlijk wel lachen zijn als Sly daar gaat draaien zonder iemand te kunnen bannen zoals hij voor zijn eigen radiostreampje wel doet
Hij heeft toch juist geen eigen chat meer? We kunnen dus juist veel plezier hebben op de officiële chatquote:Op maandag 22 februari 2010 12:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Plofkop wil natuurlijk alleen maar interactiviteit via zijn eigen chat. Gezeik is er altijd, want deze man leeft nu eenmaal bij de gratie van conflicten.
nee, hij was toch boos en heeft de chat er eigenhandig afgeband op zijn sitequote:Op maandag 22 februari 2010 12:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft toch juist geen eigen chat meer? We kunnen dus juist veel plezier hebben op de officiële chat
Ja hoor. Die heeft hij wel. Hij heeft alleen geen aparte Vlemmix-chat meer op z'n site. Maar er is nog wel een algemene chat op Evilwon.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft toch juist geen eigen chat meer? We kunnen dus juist veel plezier hebben op de officiële chat
Oh jammer. Ik had me wel onder het plebs willen begeven.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja hoor. Die heeft hij wel. Hij heeft alleen geen aparte Vlemmix-chat meer op z'n site. Maar er is nog wel een algemene chat op Evilwon.
Hee leuk. Hij kan zich ook ongetwijfeld nuttig maken.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:19 schreef beequeen het volgende:
Heidi morgen in SV. Als het goed is blijft hij een aantal dagen. Leuk voor hem.
Michelle en Joep doen het prima. Een verademing gewoon.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:20 schreef Disana het volgende:
Er wordt momenteel prima geschakeld moet ik zeggen.
Ja hè? Ik gun hem echt een kans op iets nieuws.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:21 schreef Disana het volgende:
Hee leuk. Hij kan zich ook ongetwijfeld nuttig maken.
Is Joep er ook al dan? Die heb ik nog helemaal niet gezien.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Michelle en Joep doen het prima. Een verademing gewoon.
quote:Op maandag 22 februari 2010 12:19 schreef beequeen het volgende:
Heidi morgen in SV. Als het goed is blijft hij een aantal dagen. Leuk voor hem.
Nee, ik ook niet, maar Johan zei dat hij de chat mee mocht lezen in de regie.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:23 schreef Disana het volgende:
Is Joep er ook al dan? Die heb ik nog helemaal niet gezien.
quote:Op maandag 22 februari 2010 12:20 schreef Disana het volgende:
Geen cap van te maken dus voor tuinfluiter voor het who is who topic.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar Johan zei dat hij de chat mee mocht lezen in de regie.
Ah, ze lezen tegenwoordig mee in de COSquote:Op maandag 22 februari 2010 12:17 schreef pullup het volgende:
Marian bekijkt de cap van Pearlbitch en vind zichzelf op een valse hond lijken
[ afbeelding ]
Er wordt vandaag meer geschakeld dan de afgelopen hele weekquote:Op maandag 22 februari 2010 12:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen cap van te maken dus voor tuinfluiter voor het who is who topic.
Ik vind het echt een verademing, het wordt er meteen veel levendiger van.
Dat gaat 'm niet worden ben ik bang..quote:Op maandag 22 februari 2010 12:20 schreef Toverheks het volgende:
PBBBBBBBB Marian vraagt of je de foto wilt verwijderen, ze is er geloof ik niet zo blij mee
.marianv70 zegt net op de chat: gooi effe de foto eraf pearl
Zeker ja. Zojuist stond er iemand aan de deur en onmiddellijk werd er overgeschakeld naar de ingang.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:20 schreef Disana het volgende:
Dat plebs komt vanzelf wel naar de officiële SV-chat. Als ze rellen ruiken zijn ze er als de kippen bij .quote:Op maandag 22 februari 2010 12:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jammer. Ik had me wel onder het plebs willen begeven.
Ja, maar, je weet dat er nou eenmaal altijd mensen zijn die maar doorgaan en doorgaan.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar één keer zeggen dat je geen persoonlijke vragen wil beantwoorden moet genoeg zijn.
Ik begin jouw fascinatie met nowlive en vooral het 'rellen' een beetje ziekelijk te vinden. Neem je het allemaal niet een beetje te serieus?quote:Op maandag 22 februari 2010 12:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat plebs komt vanzelf wel naar de officiële SV-chat. Als ze rellen ruiken zijn ze er als de kippen bij .
De PIEMEITJES en DUHCONS van deze wereld zijn geestelijke masochisten: ze komen een verbaal pak slaag halen, gaan schreeuwen en tieren, worden vervolgens geband en kruipen dan terug naar hun eigen honk om daar hun wonden te likken en uit te huilen.
quote:Op maandag 22 februari 2010 12:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah, ze lezen tegenwoordig mee in de COS?
Het is om je rot te lachen hoe snel ze nu eea oplossen.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:49 schreef Copycat het volgende:
Waar is Alsido en vooral: hoe lang is de voortgang van SV nog van hem verlost?
Ik vind het heerlijk zonder die dramstem en die moeilijkpoeperige blikken en houdingen.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is om je rot te lachen hoe snel ze nu eea oplossen.
quote:Op maandag 22 februari 2010 12:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk zonder die dramstem en die moeilijkpoeperige blikken en houdingen.
Oh wacht, dus degene die ik net capte is Joep dus niet? Deze aan de bar is Joep?quote:Op maandag 22 februari 2010 12:57 schreef pullup het volgende:
De twee mensen die laten zien hoe de regie ook kan hebben wel een soepje verdient (clap)
[ afbeelding ]
Ik denk het ja. Hij kwam ook samen met dat meisje uit de regiekamer.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wacht, dus degene die ik net capte is Joep dus niet? Deze aan de bar is Joep?
Wie was dat dan die wegging? Of ging ie niet weg en is het dezelfde persoon.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk het ja. Hij kwam ook samen met dat meisje uit de regiekamer.
Er is ook wat verwarring op de chatquote:Op maandag 22 februari 2010 12:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie was dat dan die wegging? Of ging ie niet weg en is het dezelfde persoon.
<verward>
Als ik nog eens goed kijk is het toch wel dezelfde jongen. Die haarlijn klopt wel.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Er is ook wat verwaaring in de chat
Rellen op de chat ziekelijk? Volgens mij ben jij er zelf ook niet vies van.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik begin jouw fascinatie met nowlive en vooral het 'rellen' een beetje ziekelijk te vinden. Neem je het allemaal niet een beetje te serieus?
Volgens mij hebben we dan een andere idee van 'rellen'.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Rellen op de chat ziekelijk? Volgens mij ben jij er zelf ook niet vies van.
En net zo primitief, imo.quote:En een fascinatie met Nowlive? Mwah.. Fascinatie is misschien een groot woord, maar ik moet zeggen dat het vorsen van zo'n digitale subcultuur me op de een of andere wijze wel intrigeert. Het is a.h.w. net als het observeren van een mierenkolonie. Vermakelijkheid in al z'n primitiviteit.
Inderdaad. Je mag toch wel verwachten dat er bij Johan nu een belletje gaat rinkelen.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is om je rot te lachen hoe snel ze nu eea oplossen.
Hij is er echt blij mee en merkt inderdaad op dat het allemaal erg soepel loopt terwijl er toch minder mensen aanwezig zijnquote:Op maandag 22 februari 2010 13:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Inderdaad. Je mag toch wel verwachten dat er bij Johan nu een belletje gaat rinkelen.
Alsido moet maar eens verder gaan met zijn leven. Bedankt Alsido en succes!quote:Op maandag 22 februari 2010 13:07 schreef Marrije het volgende:
Heeft er niemand medelijden met Alsido?
Ach, de een haalt hier zijn kleine onschuldige genoegens uit, de ander kijkt 90 minuten naar een spelletje 'balletjetrap'. Elcke zot zyn marot, zei Vondel vierhonderd jaar geleden al.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we dan een andere idee van 'rellen'.
[..]
En net zo primitief, imo.
Er is nog steeds verwarring op de chat wie is. Dit is dus Sebastiaan, zegt Waterkokert.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:14 schreef Disana het volgende:
Joep snapt het: Johan wil horizontale programmering.
Ja, Liesbeth.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:07 schreef Marrije het volgende:
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:17 schreef TjetMaster het volgende:Joep blijkt Joep niet te zijn, maar Sebastiaan
Ja en is de zoon van Johan.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:18 schreef Disana het volgende:
Nu kan ik het helemaal niet meer volgen. Dus dan zou Joep toch degene zijn die eerder SV verliet?
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu kan ik het helemaal niet meer volgen. Dus dan zou Joep toch degene zijn die eerder SV verliet?
Ja, dat was de echte Joep.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee en wat Disana zegt.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:07 schreef Marrije het volgende:
afgeleefd bedoel jequote:Op maandag 22 februari 2010 13:21 schreef Marrije het volgende:
Ja, dat stelt weer wat gerust. Sebastiaan ziet er ervaren uit.
Johan had het over geen discofeestjes snachts, dat trekt ie niet. Na 00.00 uur geen drukke boel meer. Wel live uitzenden, maar rustig.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:23 schreef Wijnneus het volgende:
Johan is een keer bij het bedrijf van Sebas geweest. Ze kunnen veel voor elkaar betekenen zegt Johan.
Sebas wil een horizontale programmering. Ja Johan ook, het klikt. De regie, Michelle, schakelt super! Sebas duikt straks ook weer de regie in. Johan is weer heul blij nu.
Nu is Joep weer de zoon van Johan dus niet de stagiair?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:25 schreef Wijnneus het volgende:
Jasper is met wat maatjes binnen om wat foto's te maken van de bunker. En Joep, de tweede zoon van Johan is even naar buiten en komt later weer terug met zijn vrouwelijke collega.
Echt geen stagiaire !quote:Op maandag 22 februari 2010 13:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dan rest de vraag wie Sebastiaan is en wat hij komt doen.
Inmiddels wel ja.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:23 schreef Marrije het volgende:
Nou, PB, dat maakt het niet verwarrend, we hebben juist duidelijkheid
Joep is de zoon van Johan, dat klopt. Of hij stagiair is weet ik niet.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:26 schreef Disana het volgende:
Nu is Joep weer de zoon van Johan dus niet de stagiair?
Zeg dat wel, ik geef het op.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Joep is de zoon van Johan, dat klopt. Of hij stagiair is weet ik niet.
Sebastiaan is duidelijk geen stagiair, maar een ervaren iemand. Verwarrend hoor.
Ongelooflijk toch weer. De vorige keer vroeg Alsido of hij Johans stick mocht meenemen en dat mocht niet. Nu flikt hij het dus toch.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Alles is van Johan's computer verdwenen. De DVD-plugin, alles!
Hé dit is ook weg, hé dit is ook weg, hé dat is er ook niet meer..
Typisch dat net mijn chat en stream uitvallen op HET moment van de dagquote:Op maandag 22 februari 2010 13:32 schreef Wijnneus het volgende:
Alsido heeft volgens Johan en Liesbeth bijna alles van Johans laptop afgehaald. Hij kan zelfs geen dvd meer afspelen. Johan vindt het jammer dat Alsido er niet is, dan had hij het er met Alsido over gehad.
Ze gaan nu voor Dottey zingen, want die is 25 jaar geworden
Blijft de vraag wie de tweede stagiair is. Er werd hier geschreven dat er twee zouden komen.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:37 schreef Wijnneus het volgende:
Sebas ( Sebastiaan) heeft een eigen bedrijf, waar Johan al eens een keer is geweest. Hij komt uit Den Haag.
Sebas schakelde met Michelle en Joep kwam met een jonge dame even in de regie kijken en is 40 minuten geleden vertrokken. Sebas heeft content bij, die vrij gestreamd mag worden. Helemaal TOP zegt Johan.
En Sebastiaan heeft het probleem binnen 10 minuten opgelost.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:34 schreef Disana het volgende:
Ongelooflijk toch weer. De vorige keer vroeg Alsido of hij Johans stick mocht meenemen en dat mocht niet. Nu flikt hij het dus toch.
Bij zijn dochter, hoorde ik Waterkokert zeggen. Alweer dus.quote:
Geen idee.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Blijft de vraag wie de tweede stagiair is. Er werd hier geschreven dat er twee zouden komen.
Ik vind het meer dan prima dat hij aan de band met zijn dochtertje werkt. 'Alweer dus' vind ik dan ook niet echt op zijn plek. Van mij mag ie sowieso 24/7 aan die band werken, in de volledige anonimiteit.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:39 schreef beequeen het volgende:
Bij zijn dochter, hoorde ik Waterkokert zeggen. Alweer dus.
Ja ik zag het. Eindelijk duidelijkheidquote:Op maandag 22 februari 2010 13:44 schreef beequeen het volgende:
@Disana. Ik heb het even aan Waterkokert gevraagd.....Joep is de andere stagiar.
Ik bedoelde het niet lullig hoor. Was meer een constatering.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:41 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het meer dan prima dat hij aan de band met zijn dochtertje werkt. 'Alweer dus' vind ik dan ook niet echt op zijn plek. Van mij mag ie sowieso 24/7 aan die band werken, in de volledige anonimiteit.
Nee, en typisch Bram. Hij roept iets en niemand begrijpt waar het over gaat. Misschien dronken?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben ik trouwens de enige die nauwelijks een touw vastknopen kan aan wat Bram gister in de COS postte?
Ik zie een rol weggelegd voor Copycatquote:Op maandag 22 februari 2010 13:43 schreef Wijnneus het volgende:
Johan heeft 24/7 structuur nodig: Hij moet aan de vrouw
Bram was gewoon op zoek naar dikke mensen boven de 130 kilo, hij wil nieuw prog. hij zocht 4 mensen die konden zich dan bij hem aanmelden.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben ik trouwens de enige die nauwelijks een touw vastknopen kan aan wat Bram gister in de COS postte?
Ja, dat had ik ook nog begrepen maar het gebrabbel daarna, waar hij lijkt te reageren maar toch ook weer niet, is voor mij zo nu en dan onbegrijpelijk.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bram was gewoon op zoek naar dikke mensen boven de 130 kilo, hij wil nieuw prog. hij zocht 4 mensen die konden zich dan bij hem aanmelden.
Alles voor Enjoy-Media, hou dat in je achterhoofd.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook nog begrepen maar het gebrabbel daarna, waar hij lijkt te reageren maar toch ook weer niet, is voor mij zo nu en dan onbegrijpelijk.
Ja en Bram steunt Johan waar hij maar kan en Johan steunt bram. Yeah, rightquote:Op maandag 22 februari 2010 13:57 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Alles voor Enjoy-Media, hou dat in je achterhoofd.
Jij haat mij echt hè? Zo, vanuit je tenen.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie een rol weggelegd voor Copycat
De ene hand vult de andere he, zo luid het spreekwoord, denk dat ze alle2 elkaar niet echt afvallen want ze kunnen elkaar op wat voor manier nog wel eens gebruiken.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja en Bram steunt Johan waar hij maar kan en Johan steunt bram. Yeah, right
Ik vindt het juist leuk zoals je haptquote:Op maandag 22 februari 2010 14:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij haat mij echt hè? Zo, vanuit je tenen.
Gelukkig hebben we de beelden nog.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
Typisch dat net mijn chat en stream uitvallen op HET moment van de dag
Goh, zou je denken?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
De ene hand vult de andere he, zo luid het spreekwoord, denk dat ze alle2 elkaar niet echt afvallen want ze kunnen elkaar op wat voor manier nog wel eens gebruiken.
En dan had ik zelfs nog wel net geluncht.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vindt het juist leuk zoals je hapt
Je bent gewoon onverzadigbaar.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan had ik zelfs nog wel net geluncht.
Peter wordt dus aan de kant geschoven lijkt wel, hoop dat Peter zijn eigen draaiavondtje krijgt interactie met de chatter enzo.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter wordt uit de show van Jaap gehaald. Volgens Liesbeth moet er weer een gastdame zoals Palma komen waar Jaap interactie mee kan hebben.
Hij wilde een op stap met .... maken. Peter met een bijzonder of excentrieke persoon op stap door Nederland.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:17 schreef Disana het volgende:
Wat doet Peter nu dan nog? Soms een beetje plaatjes draaien maar verder toch niets?
Oh ja, dat was ik vergeten.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij wilde een op stap met .... maken. Peter met een bijzonder of excentrieke persoon op stap door Nederland.
Volgens mij vergat hij even dat het 1 dag filmen is en twee a drie dagen editten isquote:Op maandag 22 februari 2010 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij wilde een op stap met .... maken. Peter met een bijzonder of excentrieke persoon op stap door Nederland.
Hoe beter, hoe Peter delete Johan ook. Betekent dit exit Peter? Dat zou ik echt heel flauw vinden.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:18 schreef Disana het volgende:
Nachtelijke activiteiten mogen ook al niet meer. Dan blijft er niets van Peter over.
En daar zal toch ook echt een regisseur aan te pas moeten komen wil je niet met een stomvervelende vakantie-video op de proppen komen.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:20 schreef Dottey het volgende:
[..]
Volgens mij vergat hij even dat het 1 dag filmen is en twee a drie dagen editten is
Misschien baalt hij dat Peter er een paar dagen niet is. Onnavolgbaar, deze plotselinge besluiten over de programmering.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe beter, hoe Peter delete Johan ook. Betekent dit exit Peter? Dat zou ik echt heel flauw vinden.
Peter heeft regelmatig de stream gered en daar was Johan heel blij mee. Hij noemde hem liefdevol Petertje.
Die man springt van de hak op de tak. Ik zou daar stapelgek van worden. Maar het wegmoffelen van Peter vind ik echt not done.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:23 schreef Disana het volgende:
Misschien baalt hij dat Peter er een paar dagen niet is. Onnavolgbaar, deze plotselinge besluiten over de programmering.
Hoi met Johan: dag Peter!quote:Op maandag 22 februari 2010 14:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe beter, hoe Peter delete Johan ook. Betekent dit exit Peter? Dat zou ik echt heel flauw vinden.
Peter heeft regelmatig de stream gered en daar was Johan heel blij mee. Hij noemde hem liefdevol Petertje.
Hetzelfde als met de moderatie op de chat: eerst Anouk hoofd-moderator maken en haar een paar dagen later doodleuk vierkant passeren en Suzzy op een belangrijke avond daar neerzetten.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die man springt van de hak op de tak. Ik zou daar stapelgek van worden. Maar het wegmoffelen van Peter vind ik echt not done.
Nee, gewoon on stream. Het was Peterje voor en Peterje na. En nu dit.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:25 schreef Wijnneus het volgende:
Hoi met Johan: dag Peter!zoiets dus???
Ik voel weer een aktie opkomen.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die man springt van de hak op de tak. Ik zou daar stapelgek van worden. Maar het wegmoffelen van Peter vind ik echt not done.
Ik begrijp je, ik bedoelde mijn quote ook overdrachtelijk.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, gewoon on stream. Het was Peterje voor en Peterje na. En nu dit.
Ik kan daar slecht tegen. Nu er enige structuur is, heeft hij Peter niet meer nodig, zo lijkt het.
Dat kun je gewoon niet maken imo.
Tsja, wat Disana zegt.....onnavolgbaar die man.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Hetzelfde als met de moderatie op de chat: eerst Anouk hoofd-moderator maken en haar een paar dagen later doodleuk vierkant passeren en Suzzy op een belangrijke avond daar neerzetten.
Ik kon het daarstraks net niet helemaal volgen, maar volgens mij werd er ook alweer een nieuwe mod met hoofdstatus overwogen. Pin me er niet op vast.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, wat Disana zegt.....onnavolgbaar die man.
Ik snap ook niet dat Anouk dat pikte.
Ah, ok Wijnneus.![]()
Kon Anouk zaterdag überhaupt wel aanwezig zijn?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:33 schreef beequeen het volgende:
Ik snap ook niet dat Anouk dat pikte.
Maar zou echt zuur wezen als Liesbeth en Alsido dan hun zin krijgen en Peter op een zijspoor wordt gezet.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:33 schreef Disana het volgende:
Peter is al die tijd tegengewerkt en belacheljk gemaakt door het koppel Liesbeth - Alsido. Kan me dus voorstellen dat hij geen programma van de grond heeft gekregen.
Ach, Johan kan zomaar weer omdraaien als Peter weer fysiek aanwezig is.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maar zou echt zuur wezen als Liesbeth en Alsido dan hun zin krijgen en Peter op een zijspoor wordt gezet.
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kon Anouk zaterdag überhaupt wel aanwezig zijn?
Is helemaal waar. Peter is bij het merendeel van de chatters/streamers gestegen in aanzien, zeker na TBO 1.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:33 schreef Disana het volgende:
Peter is al die tijd tegengewerkt en belacheljk gemaakt door het koppel Liesbeth - Alsido. Kan me dus voorstellen dat hij geen programma van de grond heeft gekregen.
Dat is ook weer waar, hoop dat Peter gewoon met een leuk idee voor een prog. komt en daar net zoveel Applaus voor krijgt als Marian met Open Podium.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, Johan kan zomaar weer omdraaien als Peter weer fysiek aanwezig is.
Ook zoiets vreemds. Je kunt toch vanuit huis modden, as usual? Suzzy heeft maar een beetje aan de bar gehangen zaterdag, Instructies kunnen toch ook via de mail of telefonisch doorgegeven worden?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:34 schreef Copycat het volgende:
Kon Anouk zaterdag überhaupt wel aanwezig zijn?
Maar misschien wat ze op stap ofzo? Op verjaardagsvisite. . .quote:Op maandag 22 februari 2010 14:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ook zoiets vreemds. Je kunt toch vanuit thuis modden, as usual. Suzzy heeft maar een beetje aan de bar gehangen zaterdag, Instructies kunnen toch ook via de mail of telefonisch doorgegeven worden?
Nee, het ging over de benoeming van een nieuwe moderator. Dat wilde Johan eerst aan Suzzy voorleggen, terwijl hij Anouk als hoofd van het moderatieteam heeft aangesteld.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kon het daarstraks net niet helemaal volgen, maar volgens mij werd er ook alweer een nieuwe mod met hoofdstatus overwogen. Pin me er niet op vast.
In het begin van SV verloor hij bij veel mensen wel veel goodwill omdat hij alleen maar af liep te geven op de chatters. Later heeft hij dat goedgemaakt door te zeggen dat hij er nog niet goed in zat. Hij dacht juist dat zijn slechte reputatie uit de Bunker hem aankleefde. Toen werd hij veel opener en gezelliger.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:36 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Is helemaal waar. Peter is bij het merendeel van de chatters/streamers gestegen in aanzien, zeker na TBO 1.
Ah okee. Maar er komt dus een nieuwe mod.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, het ging over de benoeming van een nieuwe moderator. Dat wilde Johan eerst aan Suzzy voorleggen, terwijl hij Anouk als hoofd van het moderatieteam heeft aangesteld.
Ik vraag het haar wel even. Weet alleen niet of ze online is. Ze staat wel ingelogd.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:39 schreef Marrije het volgende:
Maar misschien wat ze op stap ofzo? Op verjaardagsvisite. . .
Peter is gewoon een goeie gozer met het hart op de goeie plek, ik ben 130 graden gedraaid wat betreft Peter nu hij ook zijn andere kant heeft laten zien.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:40 schreef Disana het volgende:
[..]
In het begin van SV verloor hij bij veel mensen wel veel goodwill omdat hij alleen maar af liep te geven op de chatters. Later heeft hij dat goedgemaakt door te zeggen dat hij er nog niet goed in zat. Hij dacht juist dat zijn slechte reputatie uit de Bunker hem aankleefde. Toen werd hij veel opener en gezelliger.
Johan vertelde vorige week op de stream dat hij voor die belangrijke avond een bepaalde moderator wou hebben en die moest dan ook maar komen voor de Jaap Show.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Misschien was die meid gewoon lekker aan het stappen en wilde ze haar zaterdagavond niet opofferen voor een avondtje chat in de gaten te houden.
Ja is jonge meid heeft wel meer dingen te doen lijkt mij.
Je houdt nog een slag van 50 graden om de arm?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:41 schreef Toverheks het volgende:
ik ben 130 graden gedraaid wat betreft Peter nu hij ook zijn andere kant heeft laten zien.
Als hij bij Suzzy door de ballotage komt wel ja.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah okee. Maar er komt dus een nieuwe mod.
Ja maar zit me net te bedenken he, toen Johan steeds riep van een moderator op ZIJN belangrijke avond toen riepen we allemaal op de chat laat Suzzy dat maar doen, misschien daarom had hij Suzzy aangesteld inplaats van Dirk-Anoukquote:Op maandag 22 februari 2010 14:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Johan vertelde vorige week op de stream dat hij voor die belangrijke avond een bepaalde moderator wou hebben en die moest dan ook maar komen voor de Jaap Show.
Oei. Dat gaat moeilijk worden. Is hij wel zwaar op de hand genoeg.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als hij bij Suzzy door de ballotage komt wel ja.
Hij of zij mag ook nog geen seks gehad hebben of moet dat willen verbergen.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Oei. Dat gaat moeilijk worden. Is hij wel zwaar op de hand genoeg.
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je houdt nog een slag van 50 graden om de arm?
En moet tientallen tatoeages hebben en dat heel gewichtig vinden.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij of zij mag ook nog geen seks gehad hebben of moet dat willen verbergen.
Belachelijk. Dirk is toch hoofdmod of heb ik iets gemist?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:44 schreef Disana het volgende:
Oei. Dat gaat moeilijk worden. Is hij wel zwaar op de hand genoeg.
Ik geloof niet dat je het serieus moet nemenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Belachelijk. Dirk is toch hoofdmod of heb ik iets gemist?
Peter heeft gewoon door gekregen hoe het spelletje werkt, zo simpel is het. Alsido dus niet. Die heeft geen enkele interactie met de streamers/chatters en heeft tot op de dag van vandaag niet in de gaten dat dat de enige manier is om goodwill te kweken bij de achterban en dat wreekt zich nu.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:40 schreef Disana het volgende:
[..]
In het begin van SV verloor hij bij veel mensen wel veel goodwill omdat hij alleen maar af liep te geven op de chatters. Later heeft hij dat goedgemaakt door te zeggen dat hij er nog niet goed in zat. Hij dacht juist dat zijn slechte reputatie uit de Bunker hem aankleefde. Toen werd hij veel opener en gezelliger.
Ja daar kan ik het wel mee eens zijn. Echter geliefd zal Liesbeth nooit worden.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Peter heeft gewoon door gekregen hoe het spelletje werkt, zo simpel is het. Alsido dus niet. Die heeft geen enkele interactie met de streamers/chatters en heeft tot op de dag van vandaag niet in de gaten dat dat de enige manier is om goodwill te kweken bij de achterban en dat wreekt zich nu.
Liesbeth begint het op haar beurt wel in de gaten te krijgen en zet zich er de laatste tijd steeds meer toe om met de streamers te communiceren. In eerste instantie moest het uit haar tenen komen, maar het gaat langzaamaan steeds beter
Eens. Maar Lies heeft gewoon afgedaan wmb. Het is en blijft een achterbakse heks imho.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Peter heeft gewoon door gekregen hoe het spelletje werkt, zo simpel is het. Alsido dus niet. Die heeft geen enkele interactie met de streamers/chatters en heeft tot op de dag van vandaag niet in de gaten dat dat de enige manier is om goodwill te kweken bij de achterban en dat wreekt zich nu.
Liesbeth begint het op haar beurt wel in de gaten te krijgen en zet zich er de laatste tijd steeds meer toe om met de streamers te communiceren. In eerste instantie moest het uit haar tenen komen, maar het gaat langzaamaan steeds beter
Geintje...niet zo serieus.quote:
En toen we naar de regels vroegen had ze eigenlijk helemaal geen antwoord.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ook zoiets vreemds. Je kunt toch vanuit huis modden, as usual? Suzzy heeft maar een beetje aan de bar gehangen zaterdag, Instructies kunnen toch ook via de mail of telefonisch doorgegeven worden?
Mwah, daar ben ik niet zo zeker van. "Zondes" worden in dit wereldje ook weer snel vergeven. Ze zitten tegenwoordig al met Lb te flirten op de chat, dat was een maand geleden nog ondenkbaar.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja daar kan ik het wel mee eens zijn. Echter geliefd zal Liesbeth nooit worden.
Nee joh, alleen dat ik niet begrijp dat Suzzy zichzelf zo belangrijk vindt.quote:
Het gaat me niet om de zondes maar om Liesbeth zelf. Ze heeft weinig in huis om zich beminnelijk te maken.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mwah, daar ben ik niet zo zeker van. "Zondes" worden in dit wereldje ook weer snel vergeven. Ze zitten tegenwoordig al met Lb te flirten op de chat, dat was een maand geleden nog ondenkbaar.
Dat had Peter in het begin ook niet. Zijn arrogantie en niet goed te keuren acties richting Renate in TBO, gecombineerd met zijn denigrerende opmerkingen over de chatters in SV maakte zijn positie in SV al bij voorbaat hopeloos en nu wordt hij bijkans bewierookt.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de zondes maar om Liesbeth zelf. Ze heeft weinig in huis om zich beminnelijk te maken.
Ja okee, maar hij had zich in TBO ook al van leukere kanten laten zien (imitatie spelshowhost bijvoorbeeld). Van Liesbeth heb ik nog niets leuks of intelligents mogen vernemen.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat had Peter in het begin ook niet. Zijn arrogantie en niet goed te keuren acties richting Renate in TBO, gecombineerd met zijn denigrerende opmerkingen over de chatters in SV maakte zijn positie in SV al bij voorbaat hopeloos en nu wordt hij bijkans bewierookt.
Mooi nummer dit he Dotteyquote:Op maandag 22 februari 2010 15:16 schreef Dottey het volgende:
Heksie.. hier wijst Gijs van Dam zelf naar
Precies, Peter heeft de streamer prima vermaakt in TBO.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja okee, maar hij had zich in TBO ook al van leukere kanten laten zien (imitatie spelshowhost bijvoorbeeld). Van Liesbeth heb ik nog niets leuks of intelligents mogen vernemen.
Hoe dan?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:39 schreef Dottey het volgende:
Gadverdamme.. Liesbeth probeert sponsors via Michelle te lokken![]()
Gratis eten van de AH
Jawel.. alleen ik vind het NL talig beter klinken.quote:
Komen ze aan Michelle. Dan komen ze aan ons!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe dan?
Van Michelle blijven ze af!
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:39 schreef Dottey het volgende:
Gadverdamme.. Liesbeth probeert sponsors via Michelle te lokken![]()
Gratis eten van de AH
michelle moet maar peilen bij de appie.. Er zijn veel vrijwilligers die hongerig zijn!!! Dus.. grote lach..quote:Op maandag 22 februari 2010 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe dan?
Van Michelle blijven ze af!
Ze kunnen dat beter nog via de achterdeur van Jasper regelen.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:50 schreef Copycat het volgende:
Oh God, gaan ze nu weer dat kansloze traject in van supermarktketens peilen voor sponsoring? Tijdens TBO al tot in den treure geprobeerd, dat werkte toen logischerwijze niet en nu ook niet.
Jasperr werkt toch ook bij die Appiequote:Op maandag 22 februari 2010 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze kunnen dat beter nog via de achterdeur van Jasper regelen.
Klopt, die schuift af en toe al wat kratjes in het bussie van Johan.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:55 schreef Dottey het volgende:
[..]
Jasperr werkt toch ook bij die Appie
Een bussie vol met kratjes, een bussie, een bussiequote:Op maandag 22 februari 2010 15:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt, die schuift af en toe al wat kratjes in het bussie van Johan.
Een bussie vol met cola!quote:Op maandag 22 februari 2010 16:03 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Een bussie vol met kratjes, een bussie , een bussie
Dus hoewel Johan het net met Liesbeth eens was dat Peter vervangen moest worden door een gastdame is hij nu weer op de hand van Peter?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:18 schreef Toverheks het volgende:
Peter is op de chat en zegt dat hij net met Johan heeft geneld en dat er niks aan de hand is, hij gaat gewoon ook verder als (Side/Kick' in de Jaapsjow.
Schijnbaar hij heeft met Johan gebeld.Snap er ook niks meer van, misschien dat Johan graag iedereen te vriend houd en als iemand wat tegen hem zegt over een ander hij degene gelijk geeft en vise versaquote:Op maandag 22 februari 2010 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus hoewel Johan het net met Liesbeth eens was dat Peter vervangen moest worden door een gastdame is hij nu weer op de hand van Peter?
Johan wil iedereen te vriend houden en dat denkt ie op deze manier te kunnen doen.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus hoewel Johan het net met Liesbeth eens was dat Peter vervangen moest worden door een gastdame is hij nu weer op de hand van Peter?
Als ze over datum zijn welquote:Op maandag 22 februari 2010 16:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Er worden nu oude tekenfilmpjes vertoond. Woody Woodpecker. Zou dat zomaar mogen?
Ik weet wel bijna zeker van niet.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Er worden nu oude tekenfilmpjes vertoond. Woody Woodpecker. Zou dat zomaar mogen?
quote:Op maandag 22 februari 2010 16:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet wel bijna zeker van niet.
Vooralsnog gelukkig geen Disney-materiaal. Disney is niet mals wanneer anderen hun creaties ten voordele van zichzelf gebruiken.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet wel bijna zeker van niet.
Nee dat mag zeker nietquote:Op maandag 22 februari 2010 16:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is toch een tekenfilm van Disney==quote:Op maandag 22 februari 2010 16:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vooralsnog gelukkig geen Disney-materiaal. Disney is niet mals wanneer anderen hun creaties ten voordele van zichzelf gebruiken.
Looney Tunes, toch? Van Warner Bros.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dit is toch een tekenfilm van Disney==
Die Johan, dit kan hem vies geld gaan kostenquote:Op maandag 22 februari 2010 16:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dit is toch een tekenfilm van Disney==
Zal best, maar wat moet ik nou met Bugs Bunnyquote:Op maandag 22 februari 2010 17:03 schreef Wijnneus het volgende:
Sebas had Johan verzekerd dat dit gratis contant was. Ikzelf weet daar niets van.
Iets in de zin van rechtenvrij.......Wie ? Kom dr maar in.
niets, ik ook niets, maar het is wel contentquote:Op maandag 22 februari 2010 17:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Zal best, maar wat moet ik nou met Bugs Bunny
Ook LIVE???quote:Op maandag 22 februari 2010 17:11 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
niets, ik ook niets, maar het is wel content
Dat gaat geloof ik niet over de debatten. Eerder was er sprake van een stichting voor integratie en cultuur, EVO heette het geloof ik. Daar gaan 14 of 15 partijen heen maar Liesbeth moest van Johan uitzoeken of er wel pers was anders komt Johan niet (terwijl hij op dat tijdstip nog wel vrij is).quote:Op maandag 22 februari 2010 17:34 schreef beequeen het volgende:
Als ik zo naar Lies luister is er niemand aanwezig bij de debatten voor de Gemeenteraadsverkiezingen deze week van de PvdT.
Johan wil alleen aanwezig zijn als de kopstukken spreken en er voldoende media aanwezig is.
Dat schiet op. Hoe onnadenkend.![]()
quote:Op maandag 22 februari 2010 17:34 schreef beequeen het volgende:
Als ik zo naar Lies luister is er niemand aanwezig bij de debatten voor de Gemeenteraadsverkiezingen deze week van de PvdT.
Johan wil alleen aanwezig zijn als de kopstukken spreken en er voldoende media aanwezig is.
Dat schiet op. Hoe onnadenkend.![]()
Als lijst 11 in de gemeenteraad komt zal Johan de zetel wel aan Peter geven, denk ik. Zo houdt hij dan z'n handen vrij voor de landelijke verkiezingen.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zo kom je echt ver he als Partij, ppfftt snappen ze nou niet dat je er meer werk aan hebt dan af en toe aanwezig te wezen.
Iedereen ziek daar morgen.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth kookt vandaag. Dat wil waarschijnlijk zeggen dat ze de saté die Marian al dagen geleden daar in de koelkast heeft gepleurd, opwarmt.
Lies had het echt over debatten, ze had brandweerman Hans aan de telefoon. Hans kan dinsdag en woensdag ook niet, donderdag misschien.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:42 schreef Disana het volgende:
Dat gaat geloof ik niet over de debatten. Eerder was er sprake van een stichting voor integratie en cultuur, EVO heette het geloof ik. Daar gaan 14 of 15 partijen heen maar Liesbeth moest van Johan uitzoeken of er wel pers was anders komt Johan niet (terwijl hij op dat tijdstip nog wel vrij is).
Ah, hij zei inderdaad ook dat hij alleen nog maar voor pers kwam. Maar dat EVO ging ook over debatten.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lies had het echt over debatten, ze had brandweerman Hans aan de telefoon. Hans kan dinsdag en woensdag ook niet, donderdag misschien.
Maar ik hoor Johan alleen maar roepen dat hij het deze week zo druk heeft met debatten. Ik ben voor de tweede keer vandaag de draad kwijt.
Fijn weer zo'n lege bar. Vertrouwd enzo.
Als ze maar genoeg emmertjes hebben in de Toko, de pot stroomd al steeds overquote:
Wist ik niet. Wel jammer, maar ja, je kunt niet niet het onmogelijke verwachten en de meeste mensen hebben anders dan Alsido en Liesbeth natuurlijk ook nog een leven buiten SV.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Die zouden tot 5 uur blijven.
Raar hoor. Als jezelf op de kaart wilt zetten als politieke partij, neem je toch iedere gelegenheid aan om je schjmoel te laten zien?quote:Op maandag 22 februari 2010 18:03 schreef Disana het volgende:
Ah, hij zei inderdaad ook dat hij alleen nog maar voor pers kwam. Maar dat EVO ging ook over debatten.
De stagiairs zijn zeker weg he?
" Ja, maar Premier Vlemmix, we kunnen ze toch niet gewoon opstapelen in de Euromast" ? "Jawel, m'n beste, dat kan wel en we noemen het Necropolis aan de Maas"quote:Op maandag 22 februari 2010 17:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als lijst 11 in de gemeenteraad komt zal Johan de zetel wel aan Peter geven, denk ik. Zo houdt hij dan z'n handen vrij voor de landelijke verkiezingen.
Hij vindt dat dat alleen maar zin heeft als er pers is, te vaak was hij voor niets op debatten, zei hij zelf.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Raar hoor. Als jezelf op de kaart wilt zetten als politieke partij, neem je toch iedere gelegenheid aan om je schjmoel te laten zien?
Michelle vertrok volgens mij om een uur of 15.30. Op naar haar volgende wél betaalde baantje bij AH.![]()
Sebastiaan is er volgens mij nog wel, ik hoor hem op de achtergrond lullen. Met wie weet ik niet.
Ninja edit: met Leo dus. Hij zegt dat de stagiaires hun glazen op moeten ruimen. Nou ja zeg.
Ja, dat begrijp ik maar je zal toch ook je gezicht moeten laten zien tijdens debatten.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:32 schreef Disana het volgende:
Kijk, dit heeft Johan dus graag
"[ afbeelding ]
Nou allemaal aan de buikloop dan maar, of zat het in de vriezer.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik maar je zal toch ook je gezicht moeten laten zien tijdens debatten.
En iid, ze eten saté en gehanktballen van vorige week. Lies is niet van het weggooien.Smakelijk.
whehehe, staan ze straks in elkaars kotsquote:Op maandag 22 februari 2010 18:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Als ze maar genoeg emmertjes hebben in de Toko, de pot stroomd al steeds over
Zwart-wit?quote:Op maandag 22 februari 2010 18:49 schreef Copycat het volgende:
Maar! Onderweg naar huis, de striemende regen trotserend, zag ik wel een PvdTelfjesposter hangen op een verkiezingsbord. Ik moest er wel echt goed voor kijken, want de cheape zwart-wit poster viel een beetje weg naast alle kleurrijke exemplaren.
Waarom vind ik dat artikel niet terug in het digitale ED?quote:Op maandag 22 februari 2010 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan had verwacht dat z'n telefoon roodgloeiend zou staan vandaag, zo na het debat en het krantenartikel. Hij begrijpt er niets van, niemand belt terwijl hij toch Nieuws is.
Hans heeft gister posters opgehangen.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:49 schreef Copycat het volgende:
Maar! Onderweg naar huis, de striemende regen trotserend, zag ik wel een PvdTelfjesposter hangen op een verkiezingsbord. Ik moest er wel echt goed voor kijken, want de cheape zwart-wit poster viel een beetje weg naast alle kleurrijke exemplaren.
Lange Hans en Johan hebben gister geplakt.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:49 schreef Copycat het volgende:
Misschien heeft Liesbeth het alweer kwijtgemaakt.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom vind ik dat artikel niet terug in het digitale ED?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |