Klopt, maar voor mijn gevoel 'trek' ik het kolven nog redelijk goed. Op een of andere manier kan ik me niet goed neerleggen bij enkel kunstvoeding. Ik heb wel de afspraak gemaakt met lief om per week te kijken of ik nog doorga.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:26 schreef McLaura het volgende:
DJR, nu ben ik een slechte raadgever, maar als ik het zo lees trek je dit niet. Borstvoeding is het beste, maar niet ten koste van alles......
Nee, wel advies gevraagd bij cb. Zij vonden eigenlijk al dat ik zoveel had geprobeerd....quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:39 schreef oeke het volgende:
DJ Randall, heb je al een afspraak met een lk? Echt, zelf aanrommelen is geen goed idee, dat maakt je alleen maar meer moe.![]()
Wel fijn dat je vandaag meer gekolfd hebt!
Ik zou je toch aanraden dan op zoek te gaan naar een andere lk. Je kan het nu nog proberen, anders ben je al gauw te laat, en als bv eenmaal goed op gang is gekomen, dan heb je er ook (als het goed is) haast geen last van...quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:45 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Nee, wel advies gevraagd bij cb. Zij vonden eigenlijk al dat ik zoveel had geprobeerd....
In het ziekenhuis is er wel een lk bijgeweest, maar daar heb ik geen goede ervaringen mee. Zij liet me halverwege alleen en we hebben haar nooit meer gezien.
Ik denk er eigenlijk over om niet langer aan te leggen, want de twijfel kost me teveel energie. Ik moet gewoon vrede hebben met de situatie. Vooral omdat iedereen in mijn omgeving me ook aanraadt om dat op te geven. Ik vraag nogal makkelijk teveel van mezelf en ik denk dat ik daar momenteel ook mee bezig ben, al heb ik dat zelf nog niet in de gaten.
Wat jammer dat ze in je omgeving niet zo supportive zijn. En dat je een slechte ervaring hebt met die ene lk.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:45 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Nee, wel advies gevraagd bij cb. Zij vonden eigenlijk al dat ik zoveel had geprobeerd....
In het ziekenhuis is er wel een lk bijgeweest, maar daar heb ik geen goede ervaringen mee. Zij liet me halverwege alleen en we hebben haar nooit meer gezien.
Ik denk er eigenlijk over om niet langer aan te leggen, want de twijfel kost me teveel energie. Ik moet gewoon vrede hebben met de situatie. Vooral omdat iedereen in mijn omgeving me ook aanraadt om dat op te geven. Ik vraag nogal makkelijk teveel van mezelf en ik denk dat ik daar momenteel ook mee bezig ben, al heb ik dat zelf nog niet in de gaten.
Ja, dat was hier maanden geleden (hehehe) ook op tv.. Ik heb het verbazing zitten kijkenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:37 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik zag net bij Oprah een dame die een zesling heeft gekregen. Ze hebben allemaal borstvoeding gehad tot ze 6 maanden oud waren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zijn trouwens met 26,5 week geboren, dus er zit nog een behoorlijke tijd kolven bij ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |