Gezien je eerste opmerking denk ik dat Niels zijn humor wel eens van jou zou kunnen hebben!quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:05 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Nee joh, straks wordt hij borstvoedingsafhankelijk. Kan ik iedere dag naar zijn werk komen omdat een collega gemeen doet ofzo![]()
Niels doet de laatste dagen zo grappig. Hij laat de borst los en gaat dan uitgebreid ertegen praten![]()
Haha, ja ploftieten... Maar hou ze goed in de gaten, geen schijven of rode plekken...quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:56 schreef octopussy het volgende:
De borstvoeding gaat hier steeds beter. Hannah drinkt erg goed met een tepelhoedje en hapt nu steeds vaker de tepel ook goed aanIk heb alleen geen idee of ze dan genoeg heeft gedronken als ze in slaap valt. Ze slikt in ieder geval vaak dus ik neem aan dat ze dan wel behoorlijk melk binnenkrijgt.
De lactatiekundige heeft geadviseerd om nu te gaan afbouwen met bijvoeden en te minderen met kolven. Oh, ik weet nu wat stuwing is![]()
Ja, gelukkig heb ik nog een weekje een huurkolf om de ergste druk eraf te kolven. Volgende week komt als het goed is mijn eigen kolf binnenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:07 schreef freecell het volgende:
Yay Octo
En stuwing is stom, maarja, ook onvermijdelijk
vitamine d pilletjes.. dat kan ik wel proberen voor hier.... Misschien vindt Jen ze wel lekker, alhoewel ik er nog steeds van overtuigd ben dat vitamine d overbodig is.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:57 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier geven we sinds kort wel standaard de vitamine D, omdat Annicka de pilletjes zo lekker vind. Als ze papa met de pilletjes aan ziet komen gaat dat mondje gelijk open alsof ze zo'n vogeltje is.![]()
Wij gaan straks naar het CB, ik ben benieuwd. Als ze haar lijntje is blijven volgen, dan zit ze nu op 8300 gram, maar ik heb geen idee of dat ook klopt. Ik vraag me af of ze nog naar de BV gaan vragen, maar we stellen deze keer de prikjes uit, dus de aandacht zal daar wel naartoe gaan.![]()
Dat op de buik laten liggen deden wij ook niet, Annicka had er een gruwelijke hekel aan. Tegenwoordig is ze een buikslaapster...Komt wel goed.
maar de vorige lk heeft ook niets gezegd, dat verbaast me wel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:33 schreef Ticootje het volgende:
Tja davinia, dat van de kraamzorg verbaast me eerlijk gezegd niet...
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:51 schreef DaviniaHR het volgende:
zeker waar! ik was nu bij de borstvoedingswinkel, zij is ibclc gecertificeerd, gevonden via bv.com leek me wel goed, toch?
zij zei trouwens ook dat je geen bepanthen moest gebruiken, maar dat lanoline (purelan) omdat het de huis juist week maakt. en dan een beetje op je handpalmen, goed wrijven en even op je borsten zachtjes 'aandrukken'.
oh, en ik heb wollen zoogcompressen meegekregen (gekocht). lekker warm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |