Zeker, petje af hiervoor hoor. Ik vind hem echt goedquote:Op maandag 22 februari 2010 03:52 schreef RemcoW23 het volgende:
Grueter lijkt net een Amerikaan nu, prachtig commentaar.
Canada speelde alles of niets zonder goalie toch? Qua kansenverhouding hadden ze dit echt niet mogen verliezen.. Maar goedquote:
Nah ging me meer om hoe dat doelpunt viel, maar zag in de replay pas dat het een mooie duik was.. Dacht dat Perry m zowat weggaf daarquote:Op maandag 22 februari 2010 03:55 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Canada speelde alles of niets zonder goalie toch? Qua kansenverhouding hadden ze dit echt niet mogen verliezen.. Maar goedhet blijft ijshockey.
Vorige maand in de World Junior finale ook alquote:Op maandag 22 februari 2010 03:53 schreef popolon het volgende:
Empty netter, te verwachten. Jeeej zeg, VS verslaat Canada in Canada.
Afgang niet natuurlijk. US heeft een erg goed team en tja die empty netter valt dan wel. Lijkt wat meer afgetekend dan maar Canada zien we nog wel terug. Zeker weten.quote:
mwahquote:Op maandag 22 februari 2010 04:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Afgang niet natuurlijk. US heeft een erg goed team en tja die empty netter valt dan wel. Lijkt wat meer afgetekend dan maar Canada zien we nog wel terug. Zeker weten.
Heel veel pijn.quote:Op maandag 22 februari 2010 04:19 schreef popolon het volgende:
Maar dit doet pijn in Canada, veel pijn.
Die koppies op de tribune ookquote:Op maandag 22 februari 2010 04:19 schreef popolon het volgende:
Maar dit doet pijn in Canada, veel pijn.
45-23 in kansen in het voordeel van Canada. Je hebt wel gelijk jaquote:Op maandag 22 februari 2010 04:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
mwah
ze schieten de puck gewoon niet in het doel .. kansen genoeg gehad
aan de andere kant stond die goalie wel steeds op de goede plek
Moet makkelijk lukken ja.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:24 schreef MMUFC het volgende:
Tegen Duitsland moeten ze toch wel kunnen winnen
Als ze daar het scoren even leren, kunnen ze de Russen daarna ook wel aanquote:
Hoop het, hopelijk leren ze er van en selecteren ze de volgende keer wel de beste spelers en niet een groepje veteranenquote:Op maandag 22 februari 2010 12:59 schreef nyny83 het volgende:
Jouw droomfinale was dus Rusland vs Canada zo te zien?
Canada kan zomaar flink het bokje zijn
Behalve Bergeron hebben ze toch gewoon de beste spelers geselecteerd of niet dan?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:26 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Hoop het, hopelijk leren ze er van en selecteren ze de volgende keer wel de beste spelers en niet een groepje veteranen.
Dat lijkt me ook.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:31 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Behalve Bergeron hebben ze toch gewoon de beste spelers geselecteerd of niet dan?
lolquote:Op maandag 22 februari 2010 22:02 schreef Knutknuttsson het volgende:
En dan moeten die arme finse meisjes straks ook nog tegen Canada
ja viel me ook al opquote:Op maandag 22 februari 2010 22:07 schreef Katth het volgende:
Echt waar al die Amerikaanse vrouwen hebben de make up wel goed zitten...
quote:Op maandag 22 februari 2010 23:10 schreef Szura het volgende:
9-1 in de halve finale op de OS![]()
Ja laten we nog meer sporten voor vrouwen in gaan voeren
Afgelopen nacht.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 04:41 schreef gnilrednoz het volgende:
wanneer was finland-zweden bij de mannen nou? zeker gemist
quote:Op maandag 22 februari 2010 23:10 schreef Szura het volgende:
Dit dus. Dit slaat toch he-le-maal nergens op? Net zoals vrouwentennis waarin een grandslamfinale niet zelden met 6-0, 6-1 gewonnen wordt. Kom op man... Zeker dat vrouwenijshockey is echt een farce, ze remmen iedere keer weer keihard af als ze in aanraking dreigen te komen met de tegenstandster, terwijl bodychecks nu juist bij ijshockey horen.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:10 schreef Szura het volgende:
Afgelopen maandagochtend om 6:00quote:Op dinsdag 23 februari 2010 04:41 schreef gnilrednoz het volgende:
wanneer was finland-zweden bij de mannen nou? zeker gemist
bodychecks zijn dan ook tegen de regels bij de damesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:30 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Dit dus. Dit slaat toch he-le-maal nergens op? Net zoals vrouwentennis waarin een grandslamfinale niet zelden met 6-0, 6-1 gewonnen wordt. Kom op man... Zeker dat vrouwenijshockey is echt een farce, ze remmen iedere keer weer keihard af als ze in aanraking dreigen te komen met de tegenstandster, terwijl bodychecks nu juist bij ijshockey horen.
En je weet ook wat de reden is? Omdat ze in Noord-Amerika een stuk groter gebouwd zouden zijn en de overige landen helemaal kapot zouden beuken puur op fysieke gesteldheidquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
bodychecks zijn dan ook tegen de regels bij de dames![]()
Dat maakt het iets minder gay, maar de totale gayness is nog steeds overweldigend.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
bodychecks zijn dan ook tegen de regels bij de dames![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:30 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Dit dus. Dit slaat toch he-le-maal nergens op? Net zoals vrouwentennis waarin een grandslamfinale niet zelden met 6-0, 6-1 gewonnen wordt. Kom op man... Zeker dat vrouwenijshockey is echt een farce, ze remmen iedere keer weer keihard af als ze in aanraking dreigen te komen met de tegenstandster, terwijl bodychecks nu juist bij ijshockey horen.
Ja dat weet ik maar wat was er twijfelachtig aan? Keek ook maar met 1 schuin oog (en zonder commentaar) want met de andere kijk ik de 10 kmquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:15 schreef sp3c het volgende:
er zit nog een soort scheidsrechter buiten het veld, die kijkt bij een twijfelachtig doelpunt de beelden terug en aan de hand daarvan besluiten ze wat te doen
Dat is wel het uiterste.. Met 1 oog naar een slome rit kijken die 10km duurt en met het andere oog de flitsende sport die ijshokcey heetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:16 schreef SoeperKoe het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar wat was er twijfelachtig aan? Keek ook maar met 1 schuin oog (en zonder commentaar) want met de andere kijk ik de 10 km
Haha jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:28 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat is wel het uiterste.. Met 1 oog naar een slome rit kijken die 10km duurt en met het andere oog de flitsende sport die ijshokcey heet.
Het was de schuld van Kemkers.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:06 schreef SoeperKoe het volgende:
Nou.. nu ben ik idd ook wel klaar met dat schaatsen! Kramer
In de NHL is het ook 5 minuten overtime.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:36 schreef Lauuwtje het volgende:
Is dat altijd 10 min? meen me te herinneren dat ze hier in nederland 5min. sudden death hebben, of ik let niet goed op
In de groepsfase 5 minuten, in de knock-out rondes 10 minuten en in de finale 20 minuten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:36 schreef Lauuwtje het volgende:
Is dat altijd 10 min? meen me te herinneren dat ze hier in nederland 5min. sudden death hebben, of ik let niet goed op
Ijshockeyquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:38 schreef nyny83 het volgende:
Veel vrouwen heb ik hier al gezien trouwens, opvallendZelfs in de Amerikaans/Canadese chatkanalen zijn ze zeer zeldzaam.
Eens.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:46 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Duitsers moeten vernietigt worden!
Geen idee nog, ik weet nooit waar ik dat kan vindenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Komt het live op de NOS?
Leuke wedstrijd voor Tripp, Schmidt en Mulock overigens
hehe same herequote:Op woensdag 24 februari 2010 00:12 schreef MrTorture het volgende:
Ik ga niet meer kijken. Heb me vanmorgen 2 uur verslapen
Prioriteiten stellenquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:12 schreef MrTorture het volgende:
Ik ga niet meer kijken. Heb me vanmorgen 2 uur verslapen
...quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:56 schreef tong80 het volgende:
Wel leuk als je Crosby en Nash in je team hebt. Speelt Stills nog ?
Sorry.quote:Op woensdag 24 februari 2010 02:09 schreef Saviola het volgende:
Lekker origineel ja, hij's nog maar de 136ste die met deze grap afkomt.
Wil je Nederland niet live zien crashenquote:Op woensdag 24 februari 2010 02:18 schreef nyny83 het volgende:
Is he talweer begonnen? NL1 heeft besloten om bobslee-geneuzel uit te zenden.
Jammer voor je Tongquote:Op woensdag 24 februari 2010 02:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wil je Nederland niet live zien crashen
Iddquote:Op woensdag 24 februari 2010 02:29 schreef Doler12 het volgende:
En dan die goal horn er nog bij opeens
Dit postte ik voor de 3 - 0quote:
Zonder.quote:Op woensdag 24 februari 2010 02:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
met of zonder rekenmachine gedaan?
neuh, zit alleen een klein gaatje daar bovenin. Fat chance dat iemand nog een keer op datzelfde plekje schietquote:Op woensdag 24 februari 2010 02:31 schreef opgebaarde het volgende:
moet dat net niet meteen vervangen worden
yeah maar wel apart dat (wij) in andere sporten wel meteen gaan flippen als de netten niet 100% tiptop ziijnquote:Op woensdag 24 februari 2010 02:36 schreef nyny83 het volgende:
[..]
neuh, zit alleen een klein gaatje daar bovenin. Fat chance dat iemand nog een keer op datzelfde plekje schiet
Schop?quote:
Ben ik het niet mee eens, nog steeds vrij inefficient en de Duitsers stonden niet voor niets zo laag.quote:
1.35 uur.quote:Op woensdag 24 februari 2010 04:18 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hoe laat moet Canada morgen?
Bleh, weer zo laatquote:Op woensdag 24 februari 2010 04:23 schreef okee6 het volgende:
Handige site voor de statsliefhebber, NBC.
[..]
1.35 uur.
Alsof dat van de nos beter is.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:57 schreef Saviola het volgende:
in Vlaanderen wordt USA-Zwitserland lekker wel live uitgezonden![]()
moet je wel het bedroevende commentatorniveau erbij willen nemen maargoed
Dat zullen we dan maar doen, bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:57 schreef Saviola het volgende:
in Vlaanderen wordt USA-Zwitserland lekker wel live uitgezonden![]()
moet je wel het bedroevende commentatorniveau erbij willen nemen maargoed
Die van de NOS kent alle namen, spreekt ze ook goed uit, kent alle regels en heeft genoeg achtergrondkennis van het hockey en de NHL.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:20 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Alsof dat van de nos beter is.
Dan kijk nog steeds liever dat dan schaatsenquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:40 schreef Saviola het volgende:
[..]
Die van de NOS kent alle namen, spreekt ze ook goed uit, kent alle regels en heeft genoeg achtergrondkennis van het hockey en de NHL.
Dat Vlaamse duo hier kent nauwelijks de regels, kent 95% van de spelers niet en spreekt 75% van de namen verkeerd uit (behalve de echt simpele zoals Nash) daardoor, heeft in de helft van de gevallen nauwelijks een idee van wat er gebeurt op het ijs (bv, terwijl spelers al lopen te vieren zeggen ze "is er nu gescoord? jawel!") en meer van dat soort grapjes.
jeroen grueter is inderdaad erg goed! Luister graag naar hem.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:40 schreef Saviola het volgende:
[..]
Die van de NOS kent alle namen, spreekt ze ook goed uit, kent alle regels en heeft genoeg achtergrondkennis van het hockey en de NHL.
Dat Vlaamse duo hier kent nauwelijks de regels, kent 95% van de spelers niet en spreekt 75% van de namen verkeerd uit (behalve de echt simpele zoals Nash) daardoor, heeft in de helft van de gevallen nauwelijks een idee van wat er gebeurt op het ijs (bv, terwijl spelers al lopen te vieren zeggen ze "is er nu gescoord? jawel!") en meer van dat soort grapjes.
Dankuquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:53 schreef sp3c het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Plus-minus
Een goal wordt gescoord als je met net zoveel man op het ijs staat: Een plusquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:41 schreef MMUFC het volgende:
Een ding die ik nooit gesnapt heb is de +-.. je heb goals, assists en points.. dat snap ik.. maar ik snap niet wat dat +- inhoudt.. kan iemand mij dit vertellen?
Shorthanded goals worden ook meegerekend. Powerplay goals niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Een goal wordt gescoord als je met net zoveel man op het ijs staat: Een plus
Een goal wordt tegen gescoord als je met net zoveel man op het ijs staat: Een min
Canada heeft warm kunnen draaien. 8-2 is goed voor de moraal en ze zijn weer wat beter op elkaar ingespeeld.quote:Op woensdag 24 februari 2010 03:48 schreef okee6 het volgende:
8-2, benieuwd wat dat waard is voor morgen. In ieder geval het publiek content en moraal weer. Twee treffers en vier strafminuten van de Duitsers, mag wat zeggen. Luongo morgen, die moet het dan maar doen.
Niet dusquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hopelijk live op de NOS
Speelden in de poulefase ook prima. Tegen Canada hadden ze pech.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:29 schreef sp3c het volgende:
Zwitserland valt me echt van alle kanten mee hoor
Ben bang dat 90% van Nederland 'm niet zou herkennen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:32 schreef Saviola het volgende:
Shot van Ron Wilson op de bank..
commentaar: "Dit is Brian Burke, coach van USA"
![]()
Vorige week ook tijdens een wedstrijd van Canada.. Gretzky komt in beeld in zn box (en op groot scherm) en kijkt met een erg serieuze blik. Waarop die commentator: "deze man merk dat hij in beeld komt maar weigert te lachen"ja als je de beste ijshockey'er ooit nog niet herkent waar ben je dan mee bezig
ja ik heb het ook gekeken hequote:Op woensdag 24 februari 2010 21:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Speelden in de poulefase ook prima. Tegen Canada hadden ze pech.
Als ze 'n echte killer er bij zouden hebben, dan zouden ze zo mee kunnen doen voor de medailles in deze vorm.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ik heb het ook gekeken he
daarom zeg ik ... die gasten zijn goed bezig
Daarom zit er een commentator, om het plebs te vertellen wie Gretzky is.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Ben bang dat 90% van Nederland 'm niet zou herkennen.Maar goed, hetzelfde geldt voor Cruijff in Canada.
Je loopt wel heel erg achter.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:59 schreef nyny83 het volgende:
Zwitserland PP!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |