Jij denkt dat levercirrose een relaxt leventje is? Lijkt mij anders een hel.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Valt smerig tegen. Ik probeer mezelf al jaren naar een relaxt leventje in de WAO te zuipen, maar het wil maar niet lukken.
Het waren toch mooie caps, en hij deed er een hoop mannelijke (en lesbische) fokkers plezier mee.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:04 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik vind Gia, je vader en jou eigenlijk interessanter.![]()
Ik wou eigenlijk net vragen wat je van de Scanman-tietentopics bij de Gouden Kooi etc. vond, maar goed, laten we weer terug gaan naar de hypothetische dood van blonde pruikmans.
Korsakov daarentegen is best gezellig.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Jij denkt dat levercirrose een relaxt leventje is? Lijkt mij anders een hel.
Och, je hebt altijd gespreksstof. Je weet niet meer wat je wel en wat je nog niet verteld hebt.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:15 schreef Ringo het volgende:
[..]
Korsakov daarentegen is best gezellig.
Probeer niet zo naïef en onzinnig uit je nek te kletsen.. goedzo.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Proberen we net weer on-topic te gaan.....goedzo.
Verder provoceert Scanman de laatste tijd inderdaad meer dan dat hij serieus de discussie aangaat.
Maar discussies blijken dan ook vaak geen zin te hebben met bepaald volk.![]()
quote:Op maandag 22 februari 2010 16:23 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Probeer niet zo naïef en onzinnig uit je nek te kletsen.. goedzo.
Doe nou niet alsof er überhaupt een topic is. Geindoctrineerd, dom varkentje.
Goed plan.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:25 schreef capricia het volgende:
Zo, het nieuwtje is nu wel verwerkt. Zullen we weer ontopic door gaan?
Vader en dochter hebben het te pas en te onpas over 'de Kristallnacht' in deze context en verwijten anderen een gebrek aan intelligentie. Vooral scanman1 heeft daar een handje van. Vermoedelijk is hij echt zo sneu en praat jij hem braaf na.. Ik zou daar mee stoppen als ik jou was.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dat nou weer op slaat, maar goed, ik weet van wie het komt.
[..]
Goed plan.![]()
Ik heb het welgeteld één keer genoemd als reactie op een post waarin ook over de kristallnacht werd gesproken, als ik het me goed herinner.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:33 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Vader en dochter hebben het te pas en te onpas over 'de Kristallnacht' in deze context en verwijten anderen een gebrek aan intelligentie. Vooral scanman1 heeft daar een handje van. Vermoedelijk is hij echt zo sneu en praat jij hem braaf na.. Ik zou daar mee stoppen als ik jou was.
Ja, er is wel een topic! Generaliserende gore teringlijer.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:23 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Probeer niet zo naïef en onzinnig uit je nek te kletsen.. goedzo.
Doe nou niet alsof er überhaupt een topic is. Geindoctrineerd, dom varkentje.
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:34 schreef Im.Kant. het volgende:
Doe even een omslachtige poging tot back-on-topicness.![]()
[..]
Niet zozeer. In de hedendaagse maatschappij heerst er alleen de mening dat iemand gestoord is als hij geweld gebruikt om een politiek/ideologisch doel te verwezenlijken(en dit is op zich goed, voor de goede orde). Als een persoon er overtuigd van is dat Fortuyn een soort tweede Hitler is, en hij geeft genoeg om "zijn" zaak(Volkert van der Graaf wilde met zijn daad opkomen voor de zwakkeren, allochtonen, werkelozen etc.) dan maakt het vermoorden van die persoon hem niet gestoord.
Het feit dat hij geloofde dat Pim Fortuyn net zo erg is of zal zijn als Hitler maakt hem gestoord. Deze mening werd echter gedeeld met vele linkse politici, dus dan zouden zij als gevolg ook allen gestoord zijn. Verder werd bij hem wel een persoonlijkheidsstoornis vastgesteld, alleen deze bleek níet de oorzaak van de moord te zijn. Het was een volledig politiek-getinte moord.
Hier verder?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het vermoorden van een figuur als Pim Fortuyn is geen oplossing van het probleem. Zijn aanhang blijft bestaan en wordt misschien zelfs groter. En voor hem is nu Wilders in de plaats, die nog wat extremer is. Dus als het dan wel een politiek-getinte moord is geweest en niet zozeer gedaan door een gestoord iemand, blijft het wel enorm dom, zeker omdat hij zijn doel verre van bereikt heeft. Het is alleen maar erger geworden, de angst en de haat.
Overigens kan ik wel begrijpen dat als iemand ervan overtuigd is dat Fortuyn of Wilders hetzelfde gaat doen met de Moslims als ook met de Joden gebeurd is, dat je dan tot zoiets in staat bent. Mensen hadden vroeger ook wel de kans gegrepen om Hitler te vermoorden, als die er was.
Alleen je schiet er niets mee op, de aanhang blijft toch wel bestaan. En ik denk dat het wel duidelijk is dat veel van Wilders' plannen toch onmogelijk tot uitvoer kunnen worden gebracht, dus wie van plan is hem te vermoorden heeft uiteindelijk alleen zichzelf ermee. Een eventuele moordenaar zal dus niet rationeel genoeg zijn om dit in te zien.
Ik zou er mee stoppen om te doen alsof je anderen kent en gewoon je muiltje houden als je duidelijk overklast wordt. Dat jij geen vergelijkingen ziet wil niet zeggen dat ze er niet zijn natuurlijk. Maar jou gebrek aan intelligentie zorgt in jouw geval voor een vorm van struisvogelpolitiek die zeer kenmerkend is voor rechts volk.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:33 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Vader en dochter hebben het te pas en te onpas over 'de Kristallnacht' in deze context en verwijten anderen een gebrek aan intelligentie. Vooral scanman1 heeft daar een handje van. Vermoedelijk is hij echt zo sneu en praat jij hem braaf na.. Ik zou daar mee stoppen als ik jou was.
Juist het herhalen als je ziet dat het zo achterlijk wordt gebezigd door je vader is al een slecht teken. Als je er ooit zelf over had nagedacht, dan had je dat niet in je hoofd gehaald.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het welgeteld één keer genoemd als reactie op een post waarin ook over de kristallnacht gesproken werd, dacht ik.Er zijn genoeg zaken waarbij ik het niet eens ben met hem, dus doe eens niet zo triest.
Misschien heeft niet iedereen dezelfde ideeën als jij, daar ooit aan gedacht?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:40 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Juist het herhalen als je ziet dat het zo achterlijk wordt gebezigd door je vader is al een slecht teken. Als je er ooit zelf over had nagedacht, dan had je dat niet in je hoofd gehaald.
Schelden verbloemt het provinciaalse, bekrompen geblaat uit 1 huis niet, meneer.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:37 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ja, er is wel een topic! Generaliserende gore teringlijer.
quote:Op maandag 22 februari 2010 16:40 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Juist het herhalen als je ziet dat het zo achterlijk wordt gebezigd door je vader is al een slecht teken. Als je er ooit zelf over had nagedacht, dan had je dat niet in je hoofd gehaald.
Zeker, maar het is aantoobaar een scheve, zelfs achterlijke vergeljking. Loze Stimmungsmacherei hooguit.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien heeft niet iedereen dezelfde ideeën als jij, daar ooit aan gedacht?
Klopt... vandaar dat ik reageerde op jouw schelden. Maar dat had je natuurlijk weer niet door. Wanneer heb je een keer wel iets door eigenlijk. Als moslims per trein afgevoerd worden naar Polen?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:43 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Schelden verbloemt het provinciaalse, bekrompen geblaat uit 1 huis niet, meneer.
Dat mag jij vinden, maar daar ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:44 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Zeker, maar het is aantoobaar een scheve, zelfs achterlijke vergeljking. Loze Stimmingsmacherei hooguit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |