Ja dat mag je.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:28 schreef Raissa het volgende:
[..]
Klopt!
Mag ik die roze en die paarse van de bovenste foto?
Oh Karin, dat oranje jurkjequote:Op donderdag 4 maart 2010 14:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hmm volgens mij heeft Troel wel gelijk met Primo hoor.
[ afbeelding ]
Dit spul dus?
Ik heb nog wat lieve schattige jurkjes gevonden voor ieniemieniemeisjes.
Maat 56
http://www.mijnalbum.nl/Album=K6JXQQ4I
Op marktplaats staan er een aantal dacht ik.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:33 schreef DJRandall het volgende:
[..]
maat 50 (of in ieder geval klein) voor jongens....
Wat mij betreft wel.quote:Op zondag 7 maart 2010 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
Heeft iemand hier een speelgoedstofzuiger in de aanbieding?
Ik denk dat je d'r wel hoort gillen als ik het voorstel.quote:
Dus een uitstekende gelegenheid, om kinderarbeid technisch, de speelgoedversie in te ruilen voor een echte.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:07 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ik denk dat je d'r wel hoort gillen als ik het voorstel.
Ja, ik heb hem nog. En dat binnenbroekje is voor pasgeborenen en kleine babies.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:06 schreef Incantrix het volgende:
Maar die speelgoedstofzuigertjes doen het toch óók echt? Zeggen ze in het grote sinterklaasspeelgoedboek van weetikveelwelkewinkel! Wat een desillusie, daar zit ik me echt al máánden op te verheugen: "als je tóch bezig bent, doe ook de bank even!"
Sorry, on-topic: Amaranta, ik weet eigenlijk niets van draagdoeken, maar lees overal dat zo eentje als jij nu aanbied heel makkelijk knopen is. Waar is dat binnenbroekje voor? En heb je 'm nog?
Verkocht!!quote:Op zondag 7 maart 2010 16:02 schreef flugeltje het volgende:
Diaan, ik PM je straks als de visite weg is...
interesse in;
Trui (hoodie) play record
I'm small but I rock
Everybody's idol
Punk Rock (grijs)
Kruimelzuiger doet het hier heel goed als speelgoedstofzuiger en het werkt ook nogquote:Op zondag 7 maart 2010 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
Heeft iemand hier een speelgoedstofzuiger in de aanbieding?
haha inderdaad, ik krijg allemaal zwarte balken en mn hele scherm loopt vastquote:Op zondag 7 maart 2010 17:31 schreef mikoxx het volgende:
Oef... ladies.. het topic wil bijna niet meer laden, zo volstaat hett! Is het een idee om met linkjeste gaan werken of vinden jullie dat niks?
m-maar ik heb net een nieuwe laptopquote:Op zondag 7 maart 2010 18:32 schreef Tazz het volgende:
150 foto's ofzo... personen met langzaam internet en trage PC/laptop zullen wat probleempjes hebben....
tip, als je de postgallerie in je opties aanzet.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha inderdaad, ik krijg allemaal zwarte balken en mn hele scherm loopt vast![]()
zijn de foto's heel groot ofzo?
Dan misschien internet abo opschroeven?? Hahahaquote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
tip, als je de postgallerie in je opties aanzet.
opties> postgalleries™ weergeven? ja
en albumfunctie gebruiken? ja
dan laad t allemaal een stuk makkelijker
je bent gemeenquote:Op zondag 7 maart 2010 18:41 schreef Tazz het volgende:
[..]
Dan misschien internet abo opschroeven?? Hahaha
of allemaal de foto's gaan herhalenquote:Op zondag 7 maart 2010 18:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
je bent gemeen![]()
als we nou even doorposten is ie dicht en kan iedereen in t volgende deel een linkje naar zn oude post zetten![]()
![]()
Bijna vol?quote:Op zondag 7 maart 2010 18:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
je bent gemeen![]()
als we nou even doorposten is ie dicht en kan iedereen in t volgende deel een linkje naar zn oude post zetten![]()
![]()
Ik zal in deel 46 alles even herhalen...quote:
Mag ook nu al hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 19:09 schreef Moonah het volgende:
Ja, hehe, bijna vol. Dan ga ik mijn zooi prachtige koopwaar in een vers topicje gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |