quote:Op maandag 22 februari 2010 08:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k schuift koffie naar GoosFM
quote:Op maandag 22 februari 2010 09:15 schreef friemelaar het volgende:
Nog iemand eenlekker bakkie leut ?
phenoquote:Op maandag 22 februari 2010 09:20 schreef Pheno het volgende:
Zo, vandaag maar eens rustig aan doen met de cursus.
marcquote:
Ik ben dan geen GF, maar heb me vanaf het begin, en nu nog steeds, wel bezig gehouden met KSC in de wiki. Inmiddels zijn er twee pagina's:quote:Op zondag 21 februari 2010 23:50 schreef friemelaar het volgende:
Hey GF, wat valt er nou steeds aan die wiki aan te passen, ik zie geen variabele gegevens erin staan![]()
Of kijk ik in de verkeerde wiki(in de OP "Zie ook: KSC-wiki ."
Altijd tochquote:Op maandag 22 februari 2010 09:36 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh mensen
Kreeg net een complimentje van mn baas over mn outfit
maar ik zie er vandaag ook goed uit
En dat zonder make-up
Vleierquote:Op maandag 22 februari 2010 09:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Altijd toch
Morge LL![]()
Pheno![]()
MPG
Llquote:Op maandag 22 februari 2010 09:36 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh mensen
Kreeg net een complimentje van mn baas over mn outfit
maar ik zie er vandaag ook goed uit
En dat zonder make-up
Manliefquote:Op maandag 22 februari 2010 09:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Llvrouwtje
![]()
![]()
![]()
wat zie je er weer lekker uit vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:
Mogguhquote:
als je belt of internet mag je het modem gewoon laten staan/liggen/hangen waar hij staat/ligt/hangt hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 09:54 schreef Ladylike het volgende:
Ben benieuwd, vandaag komt de modem-meneer thuis..
we hebben ongeveer een kwartier internet en telefoon, voordat de modem weer vasthangt
irritant! Hopelijk wordt het snel gefixtquote:Op maandag 22 februari 2010 09:54 schreef Ladylike het volgende:
we hebben ongeveer een kwartier internet en telefoon, voordat de modem weer vasthangt
oww, hebben ze dat er niet bij verteld? das de nieuwe mannier om te zorgen dat je niet over je downloadlimiet heen gaatquote:Op maandag 22 februari 2010 09:54 schreef Ladylike het volgende:
Mobiel internetquote:Op maandag 22 februari 2010 09:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je belt of internet mag je het modem gewoon laten staan/liggen/hangen waar hij staat/ligt/hangt hoor
Ja, het gebrek aan telefoonverbinding is nog het irritantste.quote:Op maandag 22 februari 2010 09:58 schreef Aarti het volgende:
[..]
irritant! Hopelijk wordt het snel gefixt
Ik zit deze week op een rotklus, HEEL veel werk met heel weinig budget/tijd...belt mn collega dat ie ziek is. takkezooi, daar gaan mn avonden
stomme maatregelen altijdquote:Op maandag 22 februari 2010 10:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
oww, hebben ze dat er niet bij verteld? das de nieuwe mannier om te zorgen dat je niet over je downloadlimiet heen gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |