op mijn gristelijke HBO waren er ook leraren die dus vol trots vertelden dat ze wel homofiel maar niet homosexueel warenquote:Op maandag 22 februari 2010 18:24 schreef Pieter. het volgende:
[..]
"Homosexuele neigingen"?
Ik zou niet gaan praten, maar een brandbom naar binnen smijten. Stelletje achterlijke jurken!
Ja, da's wel een opmerking zum kotzen, zeg.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:24 schreef Pieter. het volgende:
[..]
"Homosexuele neigingen"?
Ik zou niet gaan praten, maar een brandbom naar binnen smijten. Stelletje achterlijke jurken!
En da's weer hypocriet want Jezus ziet geen verschil tussen het denken aan de zonde en het ook daadwerkelijk doen (als ik het goed begrepen heb). Denken aan overspel met de buurvrouw is net zo erg als haar echt neuken.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
op mijn gristelijke HBO waren er ook leraren die dus vol trots vertelden dat ze wel homofiel maar niet homosexueel waren
Ik hebbem(aleentijdje).quote:Op maandag 22 februari 2010 17:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neenogniemaardiegaikdanbinnekortmaarffluisteren!
Volgens sommige stromingen (zo goed Engel?) mag je wel homo zijn, maar niet homo doen. Dus je mag wel homofiel zijn, maar geen practiserend homosexueel.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
op mijn gristelijke HBO waren er ook leraren die dus vol trots vertelden dat ze wel homofiel maar niet homosexueel waren
Shocking hequote:
Neuh, vind het wel leuk, ik tennis namelijk ook.quote:
In de dubbel ga ik het dit jaar in de 7 proberen... met name Mixed... singlen doe ik nauwelijks maar wil ik dit jaar meer gaan doen... daar ben ik een 8... und du?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Neuh, vind het wel leuk, ik tennis namelijk ook.
Nou vraag ik mij af hoe goed jij bent...
Ik ben met zowel enkel als dubbelspel een 5.. Dus tjaquote:Op maandag 22 februari 2010 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In de dubbel ga ik het dit jaar in de 7 proberen... met name Mixed... singlen doe ik nauwelijks maar wil ik dit jaar meer gaan doen... daar ben ik een 8... und du?
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben met zowel enkel als dubbelspel een 5.. Dus tjaZal ik jou maar expres laten winnen?
Ik ben 22 hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]Hoe oud ben je eigenlijk... misschien win ik het op snelheid
Dan laat me maar gewoon winnenquote:
Vind ik ook zo zielig. Ik geef je wel een paar puntjes kadoquote:Op maandag 22 februari 2010 22:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan laat me maar gewoon winnen
Ja in de zomer gemiddeld zo'n toernooitje of 8 denk ikquote:Op maandag 22 februari 2010 22:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vind ik ook zo zielig. Ik geef je wel een paar puntjes kado![]()
Speel je ook wedstrijden?
8 toernootjes, dat is best wel veel!quote:Op maandag 22 februari 2010 22:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja in de zomer gemiddeld zo'n toernooitje of 8 denk ik![]()
En ik train het hele jaar door.... sinds een paar maanden echt een superleuke tennisleraar dus extra motivatie
Als je ooit in de buurt van Den Bosch komt moet je maar even een seintje gevenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
8 toernootjes, dat is best wel veel!
Oke, dat scheelt heel veel. Ik heb al 4 mnd niet meer getennist sinds ik nu in Amsterdam woon.. Zal in april weer beginnen als het buitenseizoen weer begint!
Ik kwam er gisteren nog langs toevalligquote:Op maandag 22 februari 2010 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je ooit in de buurt van Den Bosch komt moet je maar even een seintje geven
En dan bel je niet evenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren nog langs toevallig
Ik heb al om je nummer gevraagd, maar je nam me niet serieusquote:
Vreemd he?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb al om je nummer gevraagd, maar je nam me niet serieus
Serieus genomen worden... that's a thoughtquote:Op maandag 22 februari 2010 22:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb al om je nummer gevraagd, maar je nam me niet serieus
Zeg, jij had een vriend of niet! Niet zo openlijk met mij flirten. Daar hou ik niet vanquote:Op maandag 22 februari 2010 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Serieus genomen worden... that's a thought
quote:
Hapquote:Op maandag 22 februari 2010 22:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zeg, jij had een vriend of niet! Niet zo openlijk met mij flirten. Daar hou ik niet van![]()
En nee, gesloten met me flirten mag ook niet
Ik ben niet allemaalquote:
Trusten kerelquote:Op maandag 22 februari 2010 23:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben niet allemaal
Ik ga maar eens pitten
Dan moet je nu en niet straks gaan slapenquote:Op maandag 22 februari 2010 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet nu al dat ik straks niet kan slapen.
Gelukt!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Hopelijk is het nog niet te laat! Trusten mensjens.
Ohh Erik leer gvd Florence toch eens kennen!quote:
Florence and the Machine?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ohh Erik leer gvd Florence toch eens kennen!
Wat was ze gister weer weergaloos galmend geweldig zeg
I'm not calling you a liar, just don't lie to me
I'm not calling you a thief, just don't steal from me
I'm not calling you a ghost, so stop haunting me
I love you so much, I'm gonna let you kill me
Uhuquote:
Waar was ze?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
UhuVoor de 4e x live gezien gister. Ik ben zo gek op dat wijf en die stem
Uitverkochte grote zaal Paradiso Amsterdamquote:
Oh ok... ik ga d'r sowieso op Pinkpop zien... als het goed is staat ze daarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uitverkochte grote zaal Paradiso Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |