wat gek, heeft Henk niet betere connecties met een drukkerij dan jij ?quote:Op maandag 22 februari 2010 12:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
niet helemaal, henk mailt me vandaag met de vraag of ik kan zorgen voor stickers waarop staat, jezus sluit niemand uit
u was vroeger misdienaar ?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Kan ook gelijk het misbruik van kleine jongetjes binnen de RK-kerk worden aangekaart in de actie? Dat vind ik nou een kwalijkere zaak dan dit eigenlijk....
quote:En wie de homoseksuele prins dan was?
„Dat was de pastoor”, legde ik de verwarde Duitser uit.
Nee ik ben er zonder kleerscheuren vanaf gekomenquote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
mooie typerende foto van me in dagblad trouw:
http://www.flickr.com/photos/theatermama/4379161842/
Je geeft ze 1 vinger en ze nemen je hele hand?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:53 schreef Pieter. het volgende:
Nu is er natuurlijk niks mis met zuigenden dieptes.
Misschien zelf dan gaan protesteren.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Kan ook gelijk het misbruik van kleine jongetjes binnen de RK-kerk worden aangekaart in de actie? Dat vind ik nou een kwalijkere zaak dan dit eigenlijk....
ze kunnen beter ergens anders op zuigen dan op je hand ?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je geeft ze 1 vinger en ze nemen je hele hand?
Nee... maar ik wil maar zeggen dat er in mijn ogen grotere problemen binnen de RK-kerkquote:Op maandag 22 februari 2010 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien zelf dan gaan protesteren.
Ik heb liever een hosti in m'n handen!quote:Op maandag 22 februari 2010 16:06 schreef Pieter. het volgende:
e-readers zijn stom. Heb veel liever een lekker papieren boek in mn handen.
ik liever een worst... maar da's weer een andere discussiequote:Op maandag 22 februari 2010 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb liever een hosti in m'n handen!
niet op je tong ?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb liever een hosti in m'n handen!
Leverworst, Ossenworst, snijworst of rookworst ?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik liever een worst... maar da's weer een andere discussie
Ik ben niet zo kieskeurigquote:Op maandag 22 februari 2010 16:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Leverworst, Ossenworst, snijworst of rookworst ?
Ook weer wakkerquote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 16:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
was al iets eerder wakker maar niet hier
De pastoor legt normaliter toch niet iets rechtstreeks op je tong?quote:
Dat ligt eraan of je een klein jongetje bent of nietquote:Op maandag 22 februari 2010 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De pastoor legt normaliter toch niet iets rechtstreeks op je tong?
De mijne is 1.15mquote:
zo...quote:Op maandag 22 februari 2010 16:59 schreef Vlarp het volgende:
Zo... ik heb een TV, Home Cinema Set, Wasmachine en combi magnetron gekocht bij IT's. Zaterdag wordt het allemaal bezorgd
Maar die van jou is ook mooiquote:
wel hequote:Op maandag 22 februari 2010 17:37 schreef wonderer het volgende:
e-readers zijn wel handig om boeken van de bieb te lenen, hoef je je deur er niet meer voor uit
En TMM, laat Henk lekker zelf die stickers regelen, jezus. Hij heeft wel lef, zeg.
Neenogniemaardiegaikdanbinnekortmaarffluisteren!quote:Op maandag 22 februari 2010 17:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l heb je El Radio van Chris Garneau al? Mooie liedjes zitten er tussen.
Ja precies. Eerst komen kijken, dan het project naar zich toetrekken, maar dan wel de kosten bij een ander latenquote:Op maandag 22 februari 2010 17:39 schreef wonderer het volgende:
Ja, niet intrappen hoor. Die driehoekjes waren leuk genoeg.
Zonder snor ziet ie er raar uit.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:47 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Henk krol altijd zo op Peter Timofeef lijken.
En Peter Timofeef heeft ene leuke naam
"Homosexuele neigingen"?quote:Op maandag 22 februari 2010 17:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
De bisschop wil een gesprek met mij, op de website geeft het bisdom aan dat homo's niet per definitie niet ter comunie mogen
http://www.bisdomdenbosch.nl/default.aspx?class=items&item=500
was de biechtstoel niet favoriet ?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:59 schreef Pieter. het volgende:
En of je in de kerk bent of in de sacristie.
en dat gaat nog lukken voor komende zondag?quote:Op maandag 22 februari 2010 17:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
De bisschop wil een gesprek met mij, op de website geeft het bisdom aan dat homo's niet per definitie niet ter comunie mogen
http://www.bisdomdenbosch.nl/default.aspx?class=items&item=500
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |