Noob, die heeft er 8quote:Op zondag 21 februari 2010 23:07 schreef Worldbeater het volgende:
Is dat in Mekka met die twee torens?
hakkuh zaguh tjoeningquote:Op zondag 21 februari 2010 23:24 schreef cageon2 het volgende:
There you go:
[ afbeelding ]
Mobiele telefoon crap kwaliteit helaas...
dat was gister, je mag t nu wel vergeten hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 15:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ah oke. Wel blijven vermelden anders vergeet ik het nog
Damnquote:Op maandag 22 februari 20567567575745678510 14:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
wanneer is die try-the-bike-dag van WB![]()
wtfquote:Op maandag 22 februari 2010 19:08 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Damnwat een snelheid
120 lightspeed
Jammer dat hij de bocht niet haalde bij Orion's Belt
Dat jij nog leeft verbaast me meer en meer met iedere post die je hier doet.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Voorbandje ging alleen bij de flinke stop voor het plots rode licht, flitspaal, aan het glijden. Niet gek omdat ik al voorbij de slijtnokjes zit
picsquote:Op maandag 22 februari 2010 21:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
Vloer zit erinledjes zijn de shit
Feliquote:Op maandag 22 februari 2010 23:55 schreef ikookhier het volgende:
[ afbeelding ]
Gebakje voor iedereen
Ja, gefeliciteerd en zoquote:
Feliquote:Op maandag 22 februari 2010 23:55 schreef ikookhier het volgende:
[ afbeelding ]
Gebakje voor iedereen
Moorkop is voor mij!quote:Op maandag 22 februari 2010 23:55 schreef ikookhier het volgende:
[ afbeelding ]
Gebakje voor iedereen
pff, denk je dat er nog wat over is als je zo laat komtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
Moorkop is voor mij!![]()
Gefeliciteerd !!
Ik heb uit betrouwbare bron echter wel gehoord dat XX normaal gesproken nooit erg laat ................. komtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:01 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
pff, denk je dat er nog wat over is als je zo laat komt
quote:Op maandag 22 februari 2010 23:55 schreef ikookhier het volgende:
[ afbeelding ]
Gebakje voor iedereen
In dergelijke gevallen heb ik altijd een "moorkop op zak"quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:01 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
pff, denk je dat er nog wat over is als je zo laat komt
Dan komt TataK z'n opmerking ook gelijk goed tot z'n rechtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
In dergelijke gevallen heb ik altijd een "moorkop op zak"
Is ze dus toch nog op tijdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:55 schreef TataK het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron echter wel gehoord dat XX normaal gesproken nooit erg laat ................. komt![]()
Nohhhhhhhhhhhhhhhh wat heeft je stoute zoontje nu weer lopen kletsmajoren.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:55 schreef TataK het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron echter wel gehoord dat XX normaal gesproken nooit erg laat ................. komt![]()
Waarom chagi?quote:
omdat mama dood, werk niet meewerkt, en verhuizing kut.quote:
Explains a lotquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
omdat mama dood, werk niet meewerkt, en verhuizing kut.
Ben even langs brabant motoren gereden, wtf zit die streettriple lekker man17 augustus ben ik de eerste die er binnen loopt voor een proefritje
wie weet blijft er nog wel wat geld over
En kan je de kleur veranderenquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb nog maar één piccie vd foongeeft wel een idee al
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En kan je de kleur veranderenwordt altijd een beetje zenuwachtig van blauw, politie licht in de kamer
zeker ook van baan gewisseld?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:25 schreef Geerd het volgende:
Je kunt ze ook nog iets bijstellen of zie ik dat verkeerd?
Wat dan heb je een nieuwe auto?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En kan je de kleur veranderenword altijd een beetje zenuwachtig van blauw, politie licht in de kamer
yep ze kunnen aan of uitquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:25 schreef Geerd het volgende:
Je kunt ze ook nog iets bijstellen of zie ik dat verkeerd?
Zal wel bedrog zijn dan de "onderste" lijkt nogal gekanteldquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
yep ze kunnen aan of uit
antwoord is duidelijk denk ik dan? geen idee waar t over gaat, mgoedquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:28 schreef Den_Haag het volgende:
OPM, je hebt niet meer gereageerd op de mail
oja die was er ook nogquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:28 schreef Den_Haag het volgende:
OPM, je hebt niet meer gereageerd op de mail
dingen zijn verzonken, is bedrog iddquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zal wel bedrog zijn dan de "onderste" lijkt nogal gekanteld
ohquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
oja die was er ook nogmje broertje zen tft is overleden dus hij gaat naar hem..
Dan krijg je zo'n zweverige sjonnie streetglow onder je bankstelquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:24 schreef Bunnybeater het volgende:
Wat heb je aan de lampen als je bankstel eroverheen staat?
Je hebt zo een fiets met accu gekocht?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nee, maar ook ik kom wel eens in een 30km zone
Had ie er beter neon in kunnen zettenquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n zweverige sjonnie streetglow onder je bankstel
En opgevoerdquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je hebt zo een fiets met accu gekocht?
Nee niet die kikker van je![]()
daar gaan we voorquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n zweverige sjonnie streetglow onder je bankstel
waarom?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:51 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb hier ook zoveel mogelijk met LED lampies binnen; een LED bolletje doet maar 1.2 watt ipv 25, dat scheelt nogal. Heb in de tuin overal LEDs in zitten, voor nog geen 10 watt heel de tuin verlicht![]()
In de schuur heb ik LED TL buizen, die zijn pas pimp, en superprettig helderwit licht, voor in huis dramatisch, maar om te knutselen helemaal geweldig![]()
LED's zijn kewl
LED achterlicht voor mijn Peugeot 125 cc motorscooter vandaag binnen gehad!quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:51 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb hier ook zoveel mogelijk met LED lampies binnen; een LED bolletje doet maar 1.2 watt ipv 25, dat scheelt nogal. Heb in de tuin overal LEDs in zitten, voor nog geen 10 watt heel de tuin verlicht![]()
In de schuur heb ik LED TL buizen, die zijn pas pimp, en superprettig helderwit licht, voor in huis dramatisch, maar om te knutselen helemaal geweldig![]()
LED's zijn kewl
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:20 schreef Worldbeater het volgende:
Verder nog wat k'beurt hier?
[ afbeelding ]
Ahhh, ok.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb nog maar één piccie vd foongeeft wel een idee al
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:20 schreef Worldbeater het volgende:
Verder nog wat k'beurt hier?
[ afbeelding ]
Good old times.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik meer zoiets verwacht als.. draait dat hok nog niet.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Good old times.
[ afbeelding ]WTF Zie ik daar -XX- op de Suzuki van Wil 'Witte Reus' Hartog ? Kan niet iedereen zeggen dat 'ie daar op mocht zitten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NUNC AUT NUNQUAM
En Wil Hartog krijgt er nog steeds een strakke plasser van.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:55 schreef TataK het volgende:
WTF Zie ik daar -XX- op de Suzuki van Wil 'Witte Reus' Hartog ? Kan niet iedereen zeggen dat 'ie daar op mocht zitten!
Yep!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:10 schreef TataK het volgende:
Ben wel tevreden over de Michelins, maar het is altijd goed om iets nieuws uit te proberen.
In Duitsland (net over de grens in het Zuiden) vaak net iets goedkoper. Heb je er meteen een leuk ritje bij:quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:34 schreef cageon2 het volgende:
zo ff checken voor een nieuw helmpje!
Zie ook het klaag topic op MF. Te grappig.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:59 schreef TataK het volgende:
[..]
In Duitsland (net over de grens in het Zuiden) vaak net iets goedkoper. Heb je er meteen een leuk ritje bij:
http://www.fc-moto.de/
Amateurs.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:22 schreef cageon2 het volgende:
ga naar tenkate, 30% korting op shoeiiiieeee
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Good old times.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zocht alleen ff bovenstaande laatste.![]()
Van Rib-i haasje over de Soes kan ik ff niet vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arie Vos rijdt het Dutch Superbike met steun van Ten Kate.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:16 schreef cageon2 het volgende:
ook nog heel gesprek gehad met eentje van de TKR Products afdeling. Info over vering enzulks.
Ben je gek man, da's gewoon zijn krukasquote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En Wil Hartog krijgt er nog steeds een strakke plasser van.
Of komt het door -XX-
Of is het een rolletje pepermunt.
Dan heb je inderdaad grote ballen nodig. Of zou deze op Dumpert zijn gezet door MGM studios, afdeling special effectsquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
wtfhttp://www.dumpert.nl/med(...)st_aan_de_kant_.html
En ik het hele filmpje wachten tot ze iemand tegenkwamenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo'n mooie machine die Suzuki!!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:55 schreef TataK het volgende:
[..]
WTF Zie ik daar -XX- op de Suzuki van Wil 'Witte Reus' Hartog ? Kan niet iedereen zeggen dat 'ie daar op mocht zitten!
Godtieten!!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Respect he.. ik heb jou ook al gespot.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:17 schreef -XX- het volgende:
Nieuw gifje... Beelden kunnen als 'schokkend' ervaren worden.
Mooi hoor.quote:
Waar k'beurt.quote:
Goede kipfiletjes.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:23 schreef -XX- het volgende:
Godtieten!!![]()
Als je mijn hele lijf oprolt tot 1 bal, is dat nog een kleinere bal dan 1 van haar borst!
Kipfiletjesquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Beter maak je ene laag deels transparant, dat niet het hele beeld veranderd.
Alleen wat er werkelijk veranderd.![]()
[..]
Mooi hoor.![]()
![]()
[..]
Waar k'beurt.![]()
[..]
Goede kipfiletjes.
Met die begon ik dusquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
-XX- had het in het verleden over kipfiletjes. Vandaar.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:12 schreef koffiekoekje het volgende:
Kipfiletjesmaak daar maar vette kalkoenen van
Die had ik al heel lang terug gezien, maar blijft grappig om te zien wat een knakker zegquote:Op zondag 28 februari 2010 10:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met die begon ik duskale gast in die top vijf met de Hayabusa moet je ook nog ff kijken.
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)el_motor_rijden.html
Dat stuk heb ik gelukkig overgeslagen.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Die had ik al heel lang terug gezien, maar blijft grappig om te zien wat een knakker zegze blote bast laten zien aan de rechter
Hoe, wat, waar, ik mis wat!quote:Op zondag 28 februari 2010 10:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met die begon ik duskale gast in die top vijf met de Hayabusa moet je ook nog ff kijken.
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)el_motor_rijden.html
[..]
-XX- had het in het verleden over kipfiletjes. Vandaar.
racing-undergroundquote:Op zondag 28 februari 2010 22:26 schreef BazzieK het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik de WSBK races kan downloaden?
Koffie zo op heb, trek ik hem ook ff uit de schuurquote:Op maandag 1 maart 2010 09:27 schreef o-o het volgende:
Volgens mij heeft half nederland zijn fiets weer uit het vet gehaald, vandaag opmerkelijk meer motoren op de weg. Oftwel de lente is begonnen!
Watskebeurt vrind?quote:Op maandag 1 maart 2010 12:26 schreef Sala-adin het volgende:
Net nu het mooi weer begint te worden had ik gisteren een aanrijdingmoet haar nu zeker dik anderhalve maand missen!
Foto's met je moter makenquote:
eHquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:26 schreef Worldbeater het volgende:
Beter maak je ene laag deels transparant, dat niet het hele beeld veranderd.
Alleen wat er werkelijk veranderd.
Ik rij op een 50 km weg rond de 45,50 km per uur. Vervolgens zie ik een auto een zijstraat uit komen en wilt mevrouw linksaf slaan, ik denk dus bij mijn eigen shit die ziet mij gewoon niet en zo rij ik frontaal tegen haar aan. Weer was ook slecht en het had hele dag door geregend. Ik rem dus af en voor ik het weet glij ik over de grond met de motor tegen haar auto aan.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:41 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Watskebeurt vrind?Zat je weer wheelies te poppen voor je matties?
En naar welke motorzaak ga je, want ik had begrepen dat je in A'dam-West woont?![]()
Gelukkig is het elke dag zonnigquote:Op maandag 1 maart 2010 14:20 schreef cageon2 het volgende:
ziet er anders aardig zonnig uit op die piccaj gast
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:20 schreef cageon2 het volgende:
De hooooeerrrr....quote:Op maandag 1 maart 2010 14:14 schreef Sala-adin het volgende:
Ik rij op een 50 km weg rond de 45,50 km per uur. Vervolgens zie ik een auto een zijstraat uit komen en wilt mevrouw linksaf slaan, ik denk dus bij mijn eigen shit die ziet mij gewoon niet en zo rij ik frontaal tegen haar aan. Weer was ook slecht en het had hele dag door geregend. Ik rem dus af en voor ik het weet glij ik over de grond met de motor tegen haar auto aan.
Motoport is veel te zakelijk, breng hem dan naar Bakkersquote:Denk er aan om hem af te laten leveren bij motoport spaklerweg of bakkers motor service in zwanenburg
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:20 schreef cageon2 het volgende:
Als ik niet aan het glijden was had ik haar frontaal geraakt en was ik over haar auto heen gevlogenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:33 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
De hooooeerrrr....
Maareeuh, omdat je haar glijdend in de flank reed (ik neem aan niet frontaal dus) gaat het nog een vraag worden wie er gaat betalen?
![]()
[..]
Hij reed ongeveer 45,50. En we weten allemaal dat daar de grens ligt tussen 2 weken en 1,5 maand fixtijdquote:Op maandag 1 maart 2010 14:30 schreef Roderick2085 het volgende:
Maar verder best kutLijkt me alleen niet dat dat dik 1,5 maand hoeft te duren om te fixen
Tja, hij moet hem iig maar niet brengen naar de zaak die de fighter voor jou heeft gemaakt, dan kan hij de hele zomer niet rijdenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:45 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Hij reed ongeveer 45,50. En we weten allemaal dat daar de grens ligt tussen 2 weken en 1,5 maand fixtijd
Ik denk toch minimaal 2 zomersquote:Op maandag 1 maart 2010 15:34 schreef Roderick2085 het volgende:
Tja, hij moet hem iig maar niet brengen naar de zaak die de fighter voor jou heeft gemaakt, dan kan hij de hele zomer niet rijden
Wie dan welquote:dat was jij niet... toch
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:46 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Ik denk toch minimaal 2 zomers![]()
[..]
Wie dan wel![]()
Dat is toch pure liefde die 2????quote:Op maandag 1 maart 2010 13:49 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Foto's met je moter maken![]()
![]()
![]()
![]()
Achtergrond van deze foto's?Moeders aan het oefenen met 'prof'-fotograferen? Of was het toch weer een MF-fappert?
Idd hoe jij die voorvork vast pakt damnquote:Op maandag 1 maart 2010 20:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat is toch pure liefde die 2????Daar kan jij nog wat van leren m'n jong!
Ach ja, liefde kan je het niet noemen maar dat is ook niet de reden dat al die mannen voor die betaalsites betalen he.quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd hoe jij die voorvork vast pakt damn![]()
Volgens mij hebben zij hem langer in bezitquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:36 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Boooh, dan ga ik je moter aanraken.![]()
De groen/witte fighter aldaar ist van mij mij mij![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben zij hem langer in bezit
Heb hem van de week pas erheen gebracht omdat ik toch niet kan rijden en de BMW evt. heb. Don't worryquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:37 schreef koffiekoekje het volgende:
Volgens mij hebben zij hem langer in bezit
Je ontwijkt de vraag.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:22 schreef -XX- het volgende:
Dat is toch pure liefde die 2????Daar kan jij nog wat van leren m'n jong!
Meende via anwb, zal ook eens kijkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:51 schreef Sala-adin het volgende:
Weet er iemand een site waar je de dagwaarde van je fiets kan berekenen?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:55 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Je ontwijkt de vraag.![]()
Dus toch weer een MF'er![]()
sleutelende poseeertquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:55 schreef Worldbeater het volgende:![]()
Lekker weertje voor op de quad.![]()
Drie keer starten, geen teken van leven.![]()
[ afbeelding ]
Vlotterbakje afgetapt -10 seconden werk- starten en lopen.
Die had het anders nooit gedaan, zo simpel lag het plezier daarna.![]()
![]()
En niet te laat op de afspraak daarna.![]()
die GS zeker?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nieuwwaarde ¤4530
Dagwaarde ¤144
Misschien vergeten ze ergens een 0 ofzo![]()
Nee, helaasquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nieuwwaarde ¤4530
Dagwaarde ¤144
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En de status van een GS begon langzaam bij Cocktailprikker te dagen.
Natuurlijk, ik sleep meer ART 4 sloten mee dan menig motorrijder. Daarom ben ik ook zo langzaamquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:13 schreef cageon2 het volgende:
[..]
en je had m zeker ook all-risk verzekert?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nieuwwaarde ¤4530
Dagwaarde ¤144
Die is iig meer waard hoop ik voor jequote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:24 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hoe pijnlijk moet dat wel niet zijn, als je dat verteld wordt door een er6 eigenaar
Dude.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:55 schreef Worldbeater het volgende:![]()
Lekker weertje voor op de quad.![]()
Drie keer starten, geen teken van leven.![]()
[ afbeelding ]
Vlotterbakje afgetapt -10 seconden werk- starten en lopen.
Die had het anders nooit gedaan, zo simpel lag het plezier daarna.![]()
![]()
En niet te laat op de afspraak daarna.![]()
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:47 schreef hollander172 het volgende:
Dude.
Dacht ik kijk hier weer eens even en dan krijg je zoiets te zien.
De vellen van de reet geslagenquote:
Er is regelmatig wat te zien hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:47 schreef hollander172 het volgende:
Dude.
Dacht ik kijk hier weer eens even en dan krijg je zoiets te zien.
Vlotterbakkie.quote:
Gewoon op kenteken heH.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:16 schreef Sala-adin het volgende:
Mag je daar gewoon openbare weg mee op? Hoe hard gaat hij eigenlijk?
Ik wou dat ik ja kon zeggen, maar ik weet het echt niet!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:18 schreef cageon2 het volgende:
doe nou maar nie zo onschuldig kleine gamert
quote:
geprobeerd zonder de bougie erin ???quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Net ff motorscootie afgemonteerd.
Draait de krukas niet helemaal rond.
Pakking of zuigerveer in de weg ofzo.
Het mag dus weer open.
Naja nog ff onderzoeken of het niet BDP is.![]()
Later dan.
spannend wb.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Het mag dus weer open.
Later dan.
Oh dat geloof ik maar ik ben niet meer zoveel gewend na 100+ gemiste topics.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er is regelmatig wat te zien hoor.![]()
zuigerstop vergeten?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Het mag dus weer open.
Later dan.
Bougie er half in.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:29 schreef Sounddragon het volgende:
geprobeerd zonder de bougie erin ???
Ik weet wel echt spannende dingen.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:03 schreef hollander172 het volgende:
Oh dat geloof ik maar ik ben niet meer zoveel gewend na 100+ gemiste topics.
Ja dat kunnen die Chinezen wel. Copieren.quote:Zit wel een goed kleurtje op trouwens.![]()
WTF.quote:
Buiten de verre vakanties niet.quote:
Jij een kawa?quote:En dan te bedenken dat ik een paar weken geleden een blauwe Kawa heb gekocht.![]()
Jij nog aan de R1?![]()
ZX-10R. Derde midlife crisis.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:32 schreef hollander172 het volgende:
Buiten de verre vakanties niet.
Jij een kawa?![]()
![]()
We?quote:Hier staat er nog steeds een kawa in de schuur, weinig meer gereden omdat we meestal de roadster hebben gepakt. Dit seizoen maar eens wat meer gaan rijden weer. Kijken of ik het nog kan enzo.
Hij telt ze per 10quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Vierde, vergeet de quad, TLR en ZX-12R niet.
Plus de scoots. Je staat zelfs op 6 dus
Heb em recentelijk in een ander topic nog gezien....quote:Op donderdag 4 maart 2010 07:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
nog ff en dan komt Riet ook weer terug
Linkje? Ik ben al zo lang niet meer gebanned geweestquote:Op donderdag 4 maart 2010 07:54 schreef bvvt het volgende:
[..]
Heb em recentelijk in een ander topic nog gezien....
onze dikhuid de neushoorn
Motor: wanneer ga jij weer de weg op?quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
Linkje? Ik ben al zo lang niet meer gebanned geweest
wut?quote:Op donderdag 4 maart 2010 07:54 schreef bvvt het volgende:
[..]
Heb em recentelijk in een ander topic nog gezien....
onze dikhuid de neushoorn
Nog van voor jouw tijd.quote:
Net contact gehad met monteur van motomaat en ik vroeg gelijk naar staat van mijn motor. Zijn antwoord was: Totall los.quote:
Reparatiekosten hoger dan de dagwaarde voor de schadequote:Op donderdag 4 maart 2010 12:16 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Net contact gehad met monteur van motomaat en ik vroeg gelijk naar staat van mijn motor. Zijn antwoord was: Totall los.
Een auto rond de 45km per uur raken en dan al totalled wtf
economisch tlquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:16 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Net contact gehad met monteur van motomaat en ik vroeg gelijk naar staat van mijn motor. Zijn antwoord was: Totall los.
Mjah, kunnen we niet echt veel op zien. Maar als je er geld voor gaat vangen van de verzekering kan je er geloof ik nog genoeg leuks mee doen? Of heeft je versnellingspook nog veel van binnen gesloobt?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:20 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat fotos van schade
Wel goeie keus though.quote:
We als in ik en mijn vrouw. R1 heb je ooit al eerder gezegd, geen idee waar die vandaan komtquote:We?![]()
Dacht dat ik je een keer met een R1 gezien had.
Binnenkort een Fok! MC ritje.![]()
Hoi Jesse.quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
daarvoor moet je het in de 1e plaats hebben gekund
Ben ik ff richting de vierde dus.quote:
Dan koop ikém wel voor 100 euro. Is dat ff mooi voor je.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:16 schreef Sala-adin het volgende:
Mja, hij staat klaar, maar hoe hoe het echt rijdt...quote:
Vrouw.quote:We als in ik en mijn vrouw. R1 heb je ooit al eerder gezegd, geen idee waar die vandaan komt
Belgie ritje.quote:Eerst maar eens beschamende momenten in mijn eentje meemaken.
eej Larsquote:
Vanochtend bijna de rotonde afgeschoten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:06 schreef Den_Haag het volgende:
de midlife crisis heeft duidelijk toegeslagen.
Model gaat eruit. Dus na de zomer zal de prijs tweedehands wel zakken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:16 schreef Sala-adin het volgende:
Zijn er mensen hier die ervaring hebben met een
[ afbeelding ]
Heb deze al op het oog namelijk.
Al patent aangevraagd?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:49 schreef bvvt het volgende:
Vannacht wel fris genoeg geweest ja, mogelijk dat er niet is gestrooid? Dan kan er wel wat aangevroren zijn.
Heb vorig weekend ook wat glij momentjes gehad op een verder geheel droge weg.
Toch nog te koude weg kennelijk.....
Maar een fatsoenlijk recht gemonteerde achterband geeft best wel wat meer vertrouwen....
Via PM gelijk een Cageon original knee down foto gestuurd naar die gast.quote:
Heb allemaal neutrale pics gestuurd, mgoed mijn motorstek zegt ook genoeg denk ik zo....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Via PM gelijk een Cageon original knee down foto gestuurd naar die gast.
Dat moet wel een beetje afschrikken. Niet als een oud omaaatje bereden.
Anders kan je er straks niet bij zijn met de toertocht.![]()
Dan moet ik het parcours wat aanpassen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:54 schreef cageon2 het volgende:
o ennuh, ben er dan bij op de LC4 400, om jullie de oren te wassen met 400cc's
*kuch
Geen moeite. Dat zal wel een goede ballenklutser zijn. Jumpen.quote:
Staat idd al een tijdje op carchannel.tvquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:15 schreef koffiekoekje het volgende:
Geen moto GP op rtl 7 dit seizoen![]()
http://www.racesport.nl/n(...)r+CarChannel+TV.html
Dus dat wordt ook BBC kijken
Vet uit eten, dinentje jarig.quote:Op zondag 7 maart 2010 08:28 schreef TataK het volgende:
Goedemorgen !![]()
![]()
Het is hier stil geweest vannacht. Allemaal vroeg naar bed gegaan om vandaag lekker op tijd op de motor te zitten zeker?![]()
(ook al vriest het nu nog op de meeste plaatsen)
Volgens de site van BBC zenden zij het ook uitquote:Op zondag 7 maart 2010 11:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Staat idd al een tijdje op carchannel.tvmaar BBC dus wel gewoon?
![]()
![]()
De reporter dame is daar al weg.
[ afbeelding ]
In beweging nog een heel stuk leuker dan de foto.![]()
http://www.racesport.nl/n(...)sentatie+op+BBC.html
[..]
Vet uit eten, dinentje jarig.En vandaag nog meer knappe mensen.
Rossy weer bij Hondaquote:Op zondag 7 maart 2010 11:52 schreef Worldbeater het volgende:
http://www.carchannel.tv/ zie de openingsbanner.![]()
Maja kom op dierenquote:Op maandag 8 maart 2010 10:53 schreef cageon2 het volgende:
Dat is ook ver te zoek bij de ns.... fuckers! Ga voor de verandering met de trein, naar fucking den haag en waar vegint de vertraging? T eerste fucking peron waar ik op loop al....
quote:Op maandag 8 maart 2010 11:53 schreef cageon2 het volgende:
Doetinchem ja... toen zevenaar.. kut ov echt de laatste keer!
Syntus jaquote:Op maandag 8 maart 2010 11:53 schreef cageon2 het volgende:
Doetinchem ja... toen zevenaar.. kut ov echt de laatste keer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |