Die post van jou is an sich weer een typisch voorbeeld van islamisering..quote:
No offence btw..quote:Op maandag 22 februari 2010 15:09 schreef Hangzhou-ren het volgende:
[..]
Die post van jou is an sich weer een typisch voorbeeld van islamisering..![]()
Definitie islamisering:
het verlagen van het niveau.
Inderdaad, merkte ik net ook al.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:59 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Waarschijnlijk is dat gedaan omdat de RET tegenwoordig ook op Den Haag rijdt. Zo komt de Randstadrail (Erasmuslijn) vanaf deze zomer zowel op Den Haag CS als op Rotterdam CS.
Wat overigens ook irritant is: die omroepster zegt nu in de metro telkens "metrostation Dijkzigt" en "metrostation Oostplein". Ja muts, ik heb zelf ook wel door dat we in de metro zitten, ik verwacht heus niet dat we opeens bij een tramhalte stoppen.![]()
Ik mis het oude CS wel hoor. Voordat het een verzamelplaats werd voor junks.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:32 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zag het eruit toen het bijna gesloopt werd.
Alleen moet je dan wel in een kankerlelijke metro zittenquote:Op maandag 22 februari 2010 11:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Jullie kunnen gelukkig nog de strippenkaart gebruiken, wij niet.
Rotterdammert.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik mis het oude CS wel hoor. Voordat het een verzamelplaats werd voor junks.
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik mis het oude CS wel hoor. Voordat het een verzamelplaats werd voor junks.
Moest je ook een traan laten?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:32 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zag het eruit toen het bijna gesloopt werd.
En nu is het echt een bouwput tot 2012-2013 volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |