Waarom niet?quote:Op zondag 21 februari 2010 18:20 schreef Netsplitter het volgende:
Ik zou jou nooit respecteren als jij admin zou zijn.
neequote:Op zondag 21 februari 2010 18:20 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben Admin van mijn eigen forum, stoer hè.
Met die ava??quote:
Ik ook, maar jij hoort mij er toch niet over pronken.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:20 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben Admin van mijn eigen forum, stoer hè.
Ik hoor niks.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Met die ava??
Nooit, hoor je nooit!!!!!!!!!!!!!!!!!
En dat is dus precies de denkfout die jij, en vele andere wannabees, maken.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:18 schreef guapo het volgende:
Sinds enige tijd lijkt het mij leuk om moderator of een admin te worden. Je bent dan zeg maar baas over forumleden en kan ze eventueel een ban geven.![]()
Wat bedoel je nou?quote:Op zondag 21 februari 2010 18:18 schreef guapo het volgende:
Forumleden hebben respect voor moderators en admin.
Waarom is er zoweinig respect voor moderators en admins?
20 euro per uur? Ow dat is nog lekker veel ook!quote:Op zondag 21 februari 2010 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
Ik doe het alleen voor de riante 20 euro per uur die ik binnenhark!
20 EURO per uur? HAHAHAHA, zij kunnen zelfs hun eigen bandbreedte niet betalen vandaar al die klote reclames...quote:Op zondag 21 februari 2010 18:49 schreef guapo het volgende:
[..]
20 euro per uur? Ow dat is nog lekker veel ook!
Welke salarisschaal kun je uiteindelijk uitkomen?
Als ik op gesprek kom zit ik dan met Danny om tafel?
Er zijn uiteraard carrieremogelijkheden, maar mijn collega's praten niet graag over hun verdiensten.. Je zou het remlof of yvonne even moeten vragen, die kunnen je meer vertellenquote:Op zondag 21 februari 2010 18:49 schreef guapo het volgende:
[..]
20 euro per uur? Ow dat is nog lekker veel ook!
Welke salarisschaal kun je uiteindelijk uitkomen?
Als ik op gesprek kom zit ik dan met Danny om tafel?
En wat wordt hij dan? De koning van schaduwen en schimmen?quote:Op zondag 21 februari 2010 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er zijn uiteraard carrieremogelijkheden, maar mijn collega's praten niet graag over hun verdiensten.. Je zou het remlof of yvonne even moeten vragen, die kunnen je meer vertellen!
En ja Danny zal zeker aanwezig zijn.
Dat dus, plus die irritante reclame op de FP nuquote:Op zondag 21 februari 2010 18:51 schreef waternet het volgende:
[..]
20 EURO per uur? HAHAHAHA, zij kunnen zelfs hun eigen bandbreedte niet betalen vandaar al die klote reclames...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |