Psst tis een tent in Apeldoorn, ik ken toch helegaar niets in Utrecht, behalve wat winkels, want winkelen dat kan je daar uitstekend.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las van Binsbergen![]()
![]()
Dacht al even dat Jiskefet ook maar een toko in Utrecht hadden geopend![]()
Ja, werkelijk schokkend....quote:
Nou niet zo overdrijven, zo erg was t nou ook weer niet.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, werkelijk schokkend....
Nog even en Ian roept dat Danny ook komt, en dan komen er ook 3 reacties (incl. die van een mod) van "Danny? Wie is dat?"
Ah, zo ver was ik nog niet, ik had wel geklikt maar vond de site dramatisch slechtquote:Op zondag 21 februari 2010 21:41 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Psst tis een tent in Apeldoorn, ik ken toch helegaar niets in Utrecht, behalve wat winkels, want winkelen dat kan je daar uitstekend.
Ow en dat Cc dit keer ook op zeker moet langskomen. Dan is het toch wel handig in Apeldoorn, kan ze blijven slapen.
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Hela hola, kindercola. D'r moet wel gezopen worden anders is Liesje saai.
Pwnd wie unne n00b, met je hendig sjieke g-star truitje.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou niet zo overdrijven, zo erg was t nou ook weer niet.
Ja of iets met een klok en een klepel: Danny?! Is dat niet die gozer in Thailand?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, werkelijk schokkend....
Nog even en Ian roept dat Danny ook komt, en dan komen er ook 3 reacties (incl. die van een mod) van "Danny? Wie is dat?"
Mehehehequote:Op zondag 21 februari 2010 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja of iets met een klok en een klepel: Danny?! Is dat niet die gozer in Thailand?
Nee, ik denk het niet, dat er sowieso iets is met Thailand is ze waarschijnlijk volledig vreemd.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja of iets met een klok en een klepel: Danny?! Is dat niet die gozer in Thailand?
Wat een twee handen op een buik gekut...bah!!!quote:Op zondag 21 februari 2010 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet, dat er sowieso iets is met Thailand is ze waarschijnlijk volledig vreemd.
Nee, FOK! draait niet op servers die in Thailand staan![]()
Maar het is wel een leuke: wie is Ted??
Oh?? Volgens mij is het probleem juist dat die handen niet meer op één buik zitten...quote:Op zondag 21 februari 2010 21:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wat een twee handen op een buik gekut...bah!!!
Oh nu gaan we opeens naar een tittybar, gaat wel snel hier.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ik houd wel van een beetje "ranzige" kroegen, als het te clean is voel ik mij al snel niet op mijn gemak.
Dát weet ik dan weer wel!quote:Op zondag 21 februari 2010 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet, dat er sowieso iets is met Thailand is ze waarschijnlijk volledig vreemd.
Nee, FOK! draait niet op servers die in Thailand staan![]()
Maar het is wel een leuke: wie is Ted??
Yep en al het geld wat wij in zijn string stoppen gaat naar Ted die het dan weer omzet in Thaise hoertjesquote:
Ga jij op de bar strippen, met mary en renate?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ik houd wel van een beetje "ranzige" kroegen, als het te clean is voel ik mij al snel niet op mijn gemak.
Tittybar?! Ik had eigenlijk Stairway in mijn achterhoofd maar sommige mensen vinden het daar vies.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh nu gaan we opeens naar een tittybar, gaat wel snel hier.
ik vind jou anders zeer opgefokt overkomen, wat kan mij die hele Stefan trouwens schelen.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh?? Volgens mij is het probleem juist dat die handen niet meer op één buik zitten...
Ik maak zelf uit waar ik post.......quote:Op zondag 21 februari 2010 21:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh?? Volgens mij is het probleem juist dat die handen niet meer op één buik zitten...
Dat is wel flauw hoor, dat dat ook als inkomsten uit FOK! gezien wordt....quote:Op zondag 21 februari 2010 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep en al het geld wat wij in zijn string stoppen gaat naar Ted die het dan weer omzet in Thaise hoertjes
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ga jij op de bar strippen, met mary en renate?
Uiteraard, maar dat is dan ook geen enkel probleemquote:Op zondag 21 februari 2010 21:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik maak zelf uit waar ik post.......
Ach hemel, zit Pietje daar met 2 van die vrouwen met zooooooo'n kont in de treinquote:Op zondag 21 februari 2010 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, zie OP!![]()
Ik doe glazen omgooien.
Ik durf het nu bijna niet meer te vragen, maar: Wie is Mary?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ga jij op de bar strippen, met mary en renate?
Nah, meer dan een beetje dollen is het niet, zeker niet opgefokt.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:49 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ik vind jou anders zeer opgefokt overkomen, wat kan mij die hele Stefan trouwens schelen.
Ik heb weleens wat gelezen van die Stefan, maar ik vroeg gewoon of hij lekker was omdat Ian schreef dat hij misschien naakt naar de meet kwam. Toch niet zo'n vreemde vraag?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou ook te schandalig voor woorden zijn als je dat als mod niet wist
Zit je de kont van Liesjes kont nou te beledigen?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:52 schreef Leandra het volgende:
Ach hemel, zit Pietje daar met 2 van die vrouwen met zooooooo'n kont in de trein
Het is maar wat je lekker vindtquote:Op zondag 21 februari 2010 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb weleens wat gelezen van die Stefan, maar ik vroeg gewoon of hij lekker was omdat Ian schreef dat hij misschien naakt naar de meet kwam. Toch niet zo'n vreemde vraag?
Nou, ik had begrepen dat die geheel zelfstandig glazen van tafels afwerkt.... die kont dusquote:Op zondag 21 februari 2010 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit je de kont van Liesjes kont nou te beledigen?
de wethouder van eindhoven van de pvdaquote:Op zondag 21 februari 2010 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik durf het nu bijna niet meer te vragen, maar: Wie is Mary?
Ik dacht tijdens het strippenquote:Op zondag 21 februari 2010 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, zie OP!![]()
Ik doe glazen omgooien.
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb weleens wat gelezen van die Stefan, maar ik vroeg gewoon of hij lekker was omdat Ian schreef dat hij misschien naakt naar de meet kwam. Toch niet zo'n vreemde vraag?
Dat beoordeel ik zelf wel ja!!!quote:Op zondag 21 februari 2010 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb een vrij normale kont denk ik.
We kunnen natuurlijk ook naar de Boothillquote:Op zondag 21 februari 2010 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
Nee, niet gezien.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stefan heeft een foto waarop hij naakt in de sneeuw springt met sneeuwvlokjescencuur op de frontpage gepost met de beste wensen.
Ik dacht ook dat heel fok die foto wel gezien had
Maar ik weet nu iig zeker dat ik niet bij zon meet hoor,k ben te gewoontjes....quote:Op zondag 21 februari 2010 21:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat zijn de newbies van tegenwoordig lekker snel op de kast!
En nu allemaal druk met Fok!search aan het zoeken naar Ted en Stefan.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat zijn de newbies van tegenwoordig lekker snel op de kast!
Jij komt wel, verdomme, ik heb net die foto van Stefan Naakt voor je gezochtquote:Op zondag 21 februari 2010 22:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Maar ik weet nu iig zeker dat ik niet bij zon meet hoor,k ben te gewoontjes....
Ik vond al een topic maar daar was de foto vervangen door een andere foto volgens mij.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Zoek even naar dat topic van Stefan, dat hij bij sly op schoot mag. Daar staat die foto in.
Spuit 11, kutnewbiequote:Op zondag 21 februari 2010 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond al een topic maar daar was de foto vervangen door een andere foto volgens mij.
De link in de quotes werkte niet meer.
Ik ken m trouwens wel..quote:[b]Op zondag 21 februari 2010 22:04 schreef -weg-
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Alsof Stefan zo'n groot sneeuwvlokje nodig had
Het leuke is dat dat dus juist op zo'n meet niet uitmaakt! Echt hoor, je moet het gewoon eens doen en je zult zien dat je het leuk vind. Ik heb al zoveel gemeet met zoveel verschillende mensen en eigenlijk was elke meet leuk!quote:Op zondag 21 februari 2010 22:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je helpt me helemaal niet, met je kutnewbies...quote:Op zondag 21 februari 2010 22:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe 's niet zo onvriendelijk, ik help je toch?
Laat kletsen Annie geniet gewoon van het heerlijke lichaam van Stefanquote:Op zondag 21 februari 2010 22:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je helpt me helemaal niet, met je kutnewbies...
Jij gewoontjes?! Gekke, doe eens normaalquote:Op zondag 21 februari 2010 22:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee ik trek volle zalenquote:Op zondag 21 februari 2010 22:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat kletsen Annie geniet gewoon van het heerlijke lichaam van Stefan
O shit, ik had dus een hele andere Stefan in mijn hoofdquote:
Doe 's een mouse-over op mijn username? Ik ben zelf een kutnewbiequote:Op zondag 21 februari 2010 22:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je helpt me helemaal niet, met je kutnewbies...
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Alsof Stefan zo'n groot sneeuwvlokje nodig had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |