quote:Op zondag 21 februari 2010 18:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja moin!D'r komt weer een meet aan
(yeeeey heeft Liesl ook weer 's wat te doen)
[ afbeelding ]
Dus, we weten dat het Zaterdag 13 Maart heel erg gaat gebeuren en dan waarschijnlijk in Utrecht
Maar voor de rest staat nog heul niets vast dus roep maar iets. Ofzo.
[ afbeelding ]
Iedereen is uiteraard welkomVooral de mensen die er de vorige keer nog niet bij waren
We zijn allemaal lief en aantrekkelijk en kopen bier voor je, dus kom ook! Houzee!!!11!!
Hieronder een paint van het hoofd van Gert om u met zijn vriendelijke ogen over te halen:
[ afbeelding ]
Wie neukt wie ?? Nah ik wil graag UIT het lijstje.
Alvast bedankt mvg. Soury![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was al duidelijk op de vorige meet Asshole !! Met een hoofdletterquote:
Zuur wijfquote:Op zondag 21 februari 2010 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was al duidelijk op de vorige meet Asshole !! Met een hoofdletter
Daarom moet ze ook vooral niet komen, want anders zou ze heul niets meer hebben om over te posten!quote:Op zondag 21 februari 2010 18:13 schreef remlof het volgende:
Het zijn ook altijd mensen die elkaar nog nooit irl gezien hebben die lopen te bitchen hè?
Eigenlijk is z'n meet een soort vredesconferentie
[ afbeelding ]
Het is maar goed dat het tijdens DGK nooit tot een meet gekomen is dan, dat had de hele sfeer veranderdquote:Op zondag 21 februari 2010 18:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom moet ze ook vooral niet komen, want anders zou ze heul niets meer hebben om over te posten!Straks blijkt iedereen gewoon vriendelijk enzeaux, waar moet je dan nog over zeiken
Nou heb je dit topique officieel gezien en ben je verplicht te komenquote:Op zondag 21 februari 2010 18:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is maar goed dat het tijdens DGK nooit tot een meet gekomen is dan, dat had de hele sfeer veranderd
Pfffffffff yeah right, en als ik dat niet van plan ben dan ontvoert Pietje me die ochtend terwijl ik bij de AH boodschappen aan het doen ben??quote:Op zondag 21 februari 2010 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou heb je dit topique officieel gezien en ben je verplicht te komen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeah !!!quote:
't Is nou ook weer niet zo dat iedereen die elkaar gemeet heeft ook vrienden wordt. Wel hebben mensen de neiging elkaar dan wat meer te gaan ontzien. Tussen de regels (hartjes, pompons) door, zie je ook op aftermeet-topics wel wie elkaar wél en wie elkaar wat minder lagen.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:13 schreef remlof het volgende:
Het zijn ook altijd mensen die elkaar nog nooit irl gezien hebben die lopen te bitchen hè?
Eigenlijk is zo'n meet een soort vredesconferentie
[ afbeelding ]
Kijk, en dat is nou precies waarom ik niet wil komen.... dan krijg ik geen hartjes en pompons meer van Gertquote:Op zondag 21 februari 2010 18:51 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is nou ook weer niet zo dat iedereen die elkaar gemeet heeft ook vrienden wordt. Wel hebben mensen de neiging elkaar dan wat meer te gaan ontzien. Tussen de regels (hartjes, pompons) door, zie je ook op aftermeet-topics wel wie elkaar wél en wie elkaar wat minder lagen.![]()
Maar over het algemeen heeft het een positieve invloed op de sfeer, dat klopt. Tenminste: op de sfeer tussen degenen die aanwezig waren.
Dat legt eraan hoe erg je je misdraagt natuurlijk. Hoe ergerder hoe beterder.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk, en dat is nou precies waarom ik niet wil komen.... dan krijg ik geen hartjes en pompons meer van Gert
Nee, waarschijnlijk niet, vooral omdat die nieuwe karretjes van de Super er veel beter uitzien, maar goed, dat zijn verschrikkelijke klotekarretjes, dat dan wel weer....quote:
Niet, ik ben lief en braaf en saaiquote:Op zondag 21 februari 2010 19:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat legt eraan hoe erg je je misdraagt natuurlijk. Hoe ergerder hoe beterder.
Jij bent haske aardig, jij moet gewoon gezellig langskomen, niets mis met lief, braaf en saai.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet, ik ben lief en braaf en saai![]()
Dus dat is einde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oeh, Apeldoorn kan ook wel leuk zijn...quote:Op zondag 21 februari 2010 19:51 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Jij bent haske aardig, jij moet gewoon gezellig langskomen, niets mis met lief, braaf en saai.![]()
Ow en ik gok dat wij ook wel langskomen, volgens mij hebben we dan niets, ik ben alleen niet zo heel erg voor Utrecht, want das kut met de auto en parkeren. Zijn er nog andere opties, is het een idee als we zelf dingen aandragen?
Ik zal niet voorstellen om het in Apeldoorn te doen, al zijn hier wel veel leuke plekken om dat te doen.
Staat in de OPquote:Op zondag 21 februari 2010 19:51 schreef Juud79 het volgende:
Zijn er nog andere opties, is het een idee als we zelf dingen aandragen?
Die lijst kan je negeren, was een soort wenslijstje van wie we willen zienquote:Op zondag 21 februari 2010 20:08 schreef BONG4002 het volgende:
Hoi
Even ter info maar ik weet nog niet zeker of ik er benLeuk dat ik op de lijst sta hoor en dat waardeer ik ook maar ik ga er vanuit dat ik er niet zal zijn.
Je kunt gewoon bij hoog katharijne in de parkeergarage parkeren, daar is altijd wel een plaatsje vrij in 1 van de parkeergarages daar in de buurt *, en vanaf daar is het een klein stukje lopen naar de stairway waar de laatste meet was. Dus geen probleem.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:51 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Jij bent haske aardig, jij moet gewoon gezellig langskomen, niets mis met lief, braaf en saai.![]()
Ow en ik gok dat wij ook wel langskomen, volgens mij hebben we dan niets, ik ben alleen niet zo heel erg voor Utrecht, want das kut met de auto en parkeren. Zijn er nog andere opties, is het een idee als we zelf dingen aandragen?
Ik zal niet voorstellen om het in Apeldoorn te doen, al zijn hier wel veel leuke plekken om dat te doen.
Ja maar we willen de Stairway deaudt hebben want die heeft er voor gezorgd dat Noek natte handen had!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je kunt gewoon bij hoog katharijne in de parkeergarage parkeren, daar is altijd wel een plaatsje vrij, en vanaf daar is het een klein stukje lopen naar de stairway waar de laatste meet was. Dus geen probleem.
Toch is de Stairway de handigste plek. Het is alleen kudt dat je er niet binnen mag roken.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja maar we willen de Stairway deaudt hebben want die heeft er voor gezorgd dat Noek natte handen had!![]()
Ik las: neem je me in een ah-karretje?quote:Op zondag 21 februari 2010 19:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan krijg ik van jou ook geenmeer
Neem je me mee in een AH-karretje?![]()
ja euh, ik weet ook neit waar dat cafeeke van remlof is heurquote:Op zondag 21 februari 2010 20:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja maar we willen de Stairway deaudt hebben want die heeft er voor gezorgd dat Noek natte handen had!![]()
Welke lijst?/quote:Op zondag 21 februari 2010 20:08 schreef BONG4002 het volgende:
Hoi
Even ter info maar ik weet nog niet zeker of ik er benLeuk dat ik op de lijst sta hoor en dat waardeer ik ook maar ik ga er vanuit dat ik er niet zal zijn.
Ja, prima, maar jij mag het Noek gaan vertellenquote:Op zondag 21 februari 2010 20:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch is de Stairway de handigste plek. Het is alleen kudt dat je er niet binnen mag roken.
Sjezus Annie, wat denk je wel niet van mij?? En van Pietje for that matterquote:Op zondag 21 februari 2010 20:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik las: neem je me in een ah-karretje?
Ik heb het opgezocht, het is Le Carafon in de Hamburgerstraat 14.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja euh, ik weet ook neit waar dat cafeeke van remlof is heur.
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus Annie, wat denk je wel niet van mij?? En van Pietje for that matter
Wat is er zo fout aan dan?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht, het is Le Carafon in de Hamburgerstraat 14.
Maar dat is wel echt een hele foute tent hoor![]()
Nou idd.... het is even geleden dat ik in kroegen kwam waar men hekken voor de ramen hadquote:Op zondag 21 februari 2010 20:57 schreef remlof het volgende:
Jongens, wat de neuk is er met dat café aan de hand dan!?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
Die kroeg!![]()
LOL! Dat kan niet hoor, dat is drempelverhogend. Al mag je er binnen wel roken!
Cafe Belgie vond ik ook wel leuk. Dammen!
Da's even verder dan de mariaplatze maar zeker wel te doen, is effe over de gracht daarquote:Op zondag 21 februari 2010 20:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht, het is Le Carafon in de Hamburgerstraat 14.
Maar België is klein en propvol op zaterdagavond, dat is geen optie...quote:Op zondag 21 februari 2010 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
Die kroeg!![]()
LOL! Dat kan niet hoor, dat is drempelverhogend. Al mag je er binnen wel roken!
Cafe Belgie vond ik ook wel leuk. Dammen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |