Die vlak voor de aftrap? Dat was goed spul hoorquote:Op zondag 21 februari 2010 16:59 schreef HaagsPietje het volgende:
een Haagse bom te vroeg af te laten gaan
nope tijdens de wedstrijd in ons eigen vak hehe....quote:Op zondag 21 februari 2010 17:07 schreef MB23 het volgende:
[..]
Die vlak voor de aftrap? Dat was goed spul hoor
Valt weinig aan te doen met dit spelersmateriaal. Hij zou de Guzman eruit moeten gooien en Babovic erin. Makaay niet meer in laten vallen, maar Castaignos. Die is nog gretig.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:09 schreef Ritmo het volgende:
Ik hoop dat Been het roer toch om gaat gooien, op Rijnmond was ie echt woedend.
Ooh, die ging niet zo goedquote:Op zondag 21 februari 2010 17:10 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
nope tijdens de wedstrijd in ons eigen vak hehe....
quote:--------------------------Darley-------------------------------
De Vrij-------Vlaar----------Bahia-------van Bronckhorst
Wijnaldum------Landzaat----Babovic---------van Haaren
------------------Tomasson---Castaignos------------------
ik weet niet hoe het legioen tegen zo'n wedstrijd aankijkt, maar kan me toch niet voorstellen dat als willem 2 of nac langskomt dat er ook zo'n heerlijke voetbalambiance met lekkere spreekkoren over en weer en diverse acties bommetjes etc. heerst. erg genoten vanmiddag niet in de laatste plaats omdat ik bang was voor een totale vernedering in het haags kwartiertje....tot in de 93ste minuut de rollen werde omgedraaid whehehequote:Op zondag 21 februari 2010 17:11 schreef MB23 het volgende:
[..]
Ooh, die ging niet zo goedVan die voor de aftrap schrok ik me de tering, heel die tribune trillen ook whehe.
Die dingen die je noemt sowieso, met name De Guzman die gewoon lekker op de tribune moet. Voor de rest Darley gewoon weer eerste keeper (is niets slechter dan v. Dijk + investering in de toekomst) en in de jeugd eens flink op zoek gaan naar flankspelers.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Valt weinig aan te doen met dit spelersmateriaal. Hij zou de Guzman eruit moeten gooien en Babovic erin. Makaay niet meer in laten vallen, maar Castaignos. Die is nog gretig.
quote:Op zondag 21 februari 2010 17:15 schreef Babovic het volgende:
El Ahmadi was ook weer waardeloos vandaag.
Vergeleken met de rest van de selectie was hij prima bezig, maar dat zegt ook veel over de rest van de selectie.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:15 schreef Babovic het volgende:
Nu doe je El Ahmadi tekort.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vergeleken met de rest van de selectie was hij prima bezig, maar dat zegt ook veel over de rest van de selectie.
Nee man. Ik vond hem een van de weinige die werkte. Druk zetten, eigen fouten willen recht zetten. Eigenlijk vond ik hem wel een van de betere, samen met Wijnaldum.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:15 schreef Babovic het volgende:
Ik was aardig tevreden over hem, maar om nou te zeggen dat ie briljant was? Maar met name z'n mentaliteit lijkt opeens de betere kant op te gaan, vreemd genoeg.quote:
quote:
Ik weet niet welke wedstrijd jullie hebben gekeken maar hij was weer ouderwets Pieter Post aan het spelen. En daardoor ook veel teveel balverlies.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vergeleken met de rest van de selectie was hij prima bezig, maar dat zegt ook veel over de rest van de selectie.
Daar was hij idd erg druk mee vandaag.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:18 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Nee man. Ik vond hem een van de weinige die werkte. Druk zetten, eigen fouten willen recht zetten.
Omdat Been had verwacht dat hij punten zou gaan pakken, maar dat doet ie niet. Weg met die hond dus.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:18 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Nee man. Ik vond hem een van de weinige die werkte. Druk zetten, eigen fouten willen recht zetten. Eigenlijk vond ik hem wel een van de betere, samen met Wijnaldum.
Tomasson vond ik niet zo veel brengen. Zie dan liever Luc spelen(denk ik...) En De Guzman mag nu wel eens op de bank blijven, waarom stel je iemand op die zegt 'klaar te zijn met feyenoord' ?
De rest maakte meer fouten en deed niet eens de moeite deze recht te zetten.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:20 schreef Babovic het volgende:
[..]
Daar was hij idd erg druk mee vandaag.
quote:Op zondag 21 februari 2010 17:21 schreef Babovic het volgende:
Hij krijgt bij Radio Rijnmond zelfs een 3 als cijfer.
Makaay en Bruins balen?quote:Feyenoord vergalt humeur Been
Stefan de Vrij, Jon Dahl Tomasson, Leroy Fer, Georginio Wijnaldum, Roy Makaay en Luigi Bruins balen na afloop van de wedstrijd tegen ADO Den Haag (2-2).
ROTTERDAM - Een straftraining of een boete vond hij een beetje overdreven. Maar dat trainer Mario Been van Feyenoord zwaar ontevreden was over het spel van zijn ploeg in de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag (2-2) was luid en duidelijk in de Kuip te horen.
,,We moeten allemaal maar eens goed in de spiegel kijken'', mopperde de Rotterdamse coach, die voor zijn doen behoorlijk negatief gestemd was.
Been liet na de omstreden gelijkmaker van ADO-aanvoerder Danny Buijs in de extra tijd zijn frustraties de vrije loop. ,,Dramatisch. We hebben collectief gefaald. Het was heel slecht. Ik ben ontgoocheld'', foeterde de voormalige spelverdeler, die met zijn ploeg in 2010 in De Kuip nog niet heeft gewonnen.
Been vond het pijnlijk dat Feyenoord tegen de nummer zestien van de eredivisie nauwelijks dominant was. ,,We willen graag een topploeg zijn, maar dan zullen we tegen een team als ADO Den Haag, met alle respect, toch echt een betere wedstrijdmentaliteit moeten tonen. We hebben nog steeds moeite om het spel te maken. We hebben het ADO amper lastig kunnen maken. Ik had veel meer van mijn ploeg en van deze wedstrijd verwacht.''
De Hagenaars kwamen in de tiende minuut verrassend op voorsprong, Uit een snelle tegenstoot trok Karim Soltani de bal scherp en laag voor. Aanvoerder Giovanni van Bronckhorst dacht de voorzet tot hoekschop te verwerken, maar tikte de bal pardoes in eigen doel, 0-1.
Met verhoogde energie ging Feyenoord daarna op jacht naar de gelijkmaker. Verdediger Ron Vlaar was met een kopbal in de twintigste minuut (voorlangs) als eerste Feyenoorder dicht bij 1-1. Kort daarna kwam de thuisploeg alsnog op gelijke hoogte met ADO Den Haag. Georginio Wijnaldum dribbelde vanaf de rechterflank naar binnen en haalde met links doeltreffend uit: 1-1.
Met een door het legioen gewaardeerde wissel - Roy Makaay voor Jonathan de Guzman - trachtte coach Been zijn ploeg in de tweede helft meer aanvalskracht te geven. Dat lukte niet echt. Feyenoord kreeg wel de nodige kansen op 2-1, maar van een groot overwicht was geen sprake. ADO Den Haag claimde bij arbiter Ruud Bossen tevergeefs een strafschop na een overtreding van André Bahia op Buijs (ex-Feyenoord).
In de 76e minuut bewees Makaay dat hij nog altijd van waarde kan zijn. De bijna 35-jarige spits speelde zichzelf knap vrij en schoot vervaarlijk richting doel. Doelman Robert Zwinkels redde fraai, maar de rebound was voor de lepe clubtopscorer Jon Dahl Tomasson: 2-1. In de extra tijd zorgde Buijs alsnog voor een verdiend ADO-punt, met dank aan een kopballetje van de meegekomen keeper Zwinkels.
Doelman Rob van Dijk van Feyenoord was woedend, omdat hij zich op de doellijn bij de late gelijkmaker weggezet voelde. Been wilde van geen kritiek op arbiter Bossen weten. ,,We moeten naar onszelf kijken. We hebben dit puntenverlies volledig aan onszelf te wijten.''
Nee El Ahmadi had met een 3 het laagste van het hele veldquote:
Dan hebben ze blijkbaar een andere wedstrijd zitten kijken.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:24 schreef Babovic het volgende:
[..]
Nee El Ahmadi had met een 3 het laagste van het hele veld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |