Misschien valt het haar dan op!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:16 schreef sararaats het volgende:
buiten oneliners kan ik ook lappen tekst gaan typen.
daarom bracht LL daar elke keer thee na toequote:Op zondag 21 februari 2010 20:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet ik toch. Ik sta in de hoek, met die lampenkap. Ik ben niet meer via het kippenhok naar binnen geslopen.
Hier met 30.000+ niet neequote:Op zondag 21 februari 2010 20:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je woont in een paupergehucht waar de supermarkt niet op zondag open is. Wat me stug lijkt, want zelfs hier, met 6000 inwoners, hebben wij een supermarkt op zondag.
In Nijmegen waren klachten over de XL bij de gemeente gekomen. De XL mag niet meer openquote:
$34.00 voor een schattige vibratorquote:Op zondag 21 februari 2010 20:19 schreef Pheno het volgende:
http://www.vibrator.com/s(...)ssager-vibrator.html
Zo'n 25 euro denk ik.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:21 schreef sararaats het volgende:
[..]
$34.00 voor een schattige vibratornu ben ik niet thuis in de wereld van de economie maar is dat duurder in Euro?
blame Phenoquote:Op zondag 21 februari 2010 20:22 schreef GooseFM het volgende:
Rare wending in dit topic, van thee naar parenclubs naar een vibrator.
Ik begon niet over parenclubsquote:
Daar attendeerde iemand me laatst ook al op!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:19 schreef Pheno het volgende:
http://www.vibrator.com/s(...)ssager-vibrator.html
Als je googeled op 34 usd in euro dan geeft google je het antwoord!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:21 schreef sararaats het volgende:
[..]
$34.00 voor een schattige vibratornu ben ik niet thuis in de wereld van de economie maar is dat duurder in Euro?
Zo gaat dat hier wel vakerquote:Op zondag 21 februari 2010 20:22 schreef GooseFM het volgende:
Rare wending in dit topic, van thee naar parenclubs naar een vibrator.
"ohoh".quote:Op zondag 21 februari 2010 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier wel vakerZo is het idee ontstaan van een Teletubbie vibolijn
![]()
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier wel vakerZo is het idee ontstaan van een Teletubbie vibolijn
![]()
En die stofzuiger is dan voor mannenquote:
quote:
Een rookworstenlijn ken ik nog niet.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:31 schreef sararaats het volgende:
mijn speeltje rookt als een rookworst. tijd voor een nieuwe en het mag gerust een Tux zijn
Wat doe jij met je speeltjes!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:31 schreef sararaats het volgende:
mijn speeltje rookt als een rookworst. tijd voor een nieuwe en het mag gerust een Tux zijn
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een rookworstenlijn ken ik nog niet.
dan komt omdat jij met de spuitbusjes moest spelenquote:
Niets voor mij dus, dan maar droge worst of knakworstquote:Op zondag 21 februari 2010 20:36 schreef GooseFM het volgende:
[..]
eerst in kokend water leggen en dan inbrengen!
heerlijk spelenquote:Op zondag 21 februari 2010 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat doe jij met je speeltjes!![]()
En arme pingu![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |