Mooi ding hoor! Lijkt me ook wel wat, ziet er stevig uit.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:53 schreef suikerbeestje het volgende:
Ja. Ik weet het.. Het is wat uitgelopen (vanwege handeltje), maar hier is het filmpje dan.
Bekijk deze YouTube-video
Ja. Ik wou de ducktape beurs stevig en mooi maken. Ik had verder ook niets te doen op dat moment, en ik was lekker bezig, dus ik bedacht steeds meer dingetjes om erop te maken. Er zit nog best veel werk in als je het uit je hoofd moet doenquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:06 schreef wwwever het volgende:
[..]
Mooi ding hoor! Lijkt me ook wel wat, ziet er stevig uit.
Wanneer komt 't instructiefilmpje?En kostte 't nou 3 of 4 uur om te maken?
een flesopener van hout in de vorm van een dolfijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:27 schreef suikerbeestje het volgende:
[..]
Ja. Ik wou de ducktape beurs stevig en mooi maken. Ik had verder ook niets te doen op dat moment, en ik was lekker bezig, dus ik bedacht steeds meer dingetjes om erop te maken. Er zit nog best veel werk in als je het uit je hoofd moet doenIk zou je toch moeten teleurstellen over het instructiefilmpje, want die ben ik niet van plan om te maken. Er zijn genoeg instructiefilmpjes op het net over een ducktape beurs. Sorry.
Ik zeg het nog maar een keer.. Zijn er nog andere mensen die iets creatiefs hebben? Hoeft niet per see iets te zijn van usb's of "wapens" Alles kan. Alle onderwerpen die te maken hebben met "zelfgemaakt"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:28 schreef leeell het volgende:
[..]
een flesopener van hout in de vorm van een dolfijnFoto's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pwn
haha, dingetje dat ik maakte in het eerste van de middelbare school, heb hem hier niet bijdehand ik zoek wel eventjesquote:
Bedankt man!quote:Op zondag 7 maart 2010 22:38 schreef Luman het volgende:
HAHA Oh mijn god!
Ik heb een hele tijd geleden nog op je youtube gekeken, je hebt echt super vette dingen.
Blijk je gewoon op Fok! te zitten
Het is een timelapse, maar eigenlijk ook niet. Ik heb het opgenomen waneer de gun niet bevestigd was. Ik moest meerdere handelingen filmen. Vandaar. In het echt waneer de gun bevestigd is duurt het ongeveer 4 minuten voordat hij op 40 bar zit. Maar dat komt ook omdat ik een zeer groot resevoir heb. Ik ga nog een maken maar dan 10mm caliber. Een soort "Talon SS", maar dan singleshot (power). Dan gaat het volgens mijn berekeningen ongeveer 2 minuten duren voordat ik 50 bar heb. Dan maak ik er ook nog ff een andere drukmeter op die tot 60 bar gaat. Maar mijn maximale druk is denk ik toch wel 50 bar. Moet natuurlijk ook niet té gek wordenquote:Op zondag 7 maart 2010 21:59 schreef Bill_E het volgende:
dat gaat best rap! of is die versneld? Waar komt die compressor uit ( koelkast begreep ik ? ) erg professionele ofzo?
waarom kan ik je niet pm'en om wat dingen te vragen?quote:Op maandag 8 maart 2010 07:30 schreef suikerbeestje het volgende:
[..]
Bedankt man!![]()
Meer mensen moeten het ff weten![]()
[..]
Het is een timelapse, maar eigenlijk ook niet. Ik heb het opgenomen waneer de gun niet bevestigd was. Ik moest meerdere handelingen filmen. Vandaar. In het echt waneer de gun bevestigd is duurt het ongeveer 4 minuten voordat hij op 40 bar zit. Maar dat komt ook omdat ik een zeer groot resevoir heb. Ik ga nog een maken maar dan 10mm caliber. Een soort "Talon SS", maar dan singleshot (power). Dan gaat het volgens mijn berekeningen ongeveer 2 minuten duren voordat ik 50 bar heb. Dan maak ik er ook nog ff een andere drukmeter op die tot 60 bar gaat. Maar mijn maximale druk is denk ik toch wel 50 bar. Moet natuurlijk ook niet té gek wordenEne... het is een compressor/motor uit een koelkast. Al die leidingen/kogelkraan/drukmeter heb ik er zelf aangemaakt. Plus ik heb er nog een leuk handvatje er boven op gemonteerd en nog een stekker en een schakelaar er aan gemaakt. Volgens mij is het best een goed ding. Het is nog een oude, maar hij werkt prima.
naiz man! post je even de tutorial?quote:Op zondag 21 februari 2010 16:12 schreef suikerbeestje het volgende:
Ik heb net even wat foto's gemaakt van mijn ducktape beurs.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |