Dan heb je je eerste bankje nog lang uit kunnen stellenquote:Op zondag 21 februari 2010 12:52 schreef renzell het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik hier al zo'n 5,5 jaar meeloop.
Kwestie van goed timen wanneer je postquote:Op zondag 21 februari 2010 12:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan heb je je eerste bankje nog lang uit kunnen stellen
oh, wat leukquote:Op zondag 21 februari 2010 13:51 schreef renzell het volgende:
Oeke en ik hebben op 11 maart première van onze voorstelling Fast Car!![]()
![]()
Die waar MvD de publiciteit voor doet...
Ja, ik doe de regie, Oeke het decor en de kostuums en MvD de publiciteit dus. Leuk, hoe dat zo samen komt. Oeke ken ik al meer dan 16 jaar en MvD inmiddels ook een jaar of 13 volgens mij, maar zij zagen elkaar laatst voor het eerst bij een doorloop van mijn stuk. Heel bizar!quote:Op zondag 21 februari 2010 13:57 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, ik had de flyers van oeke gekregen! Spannend! Wist niet dat jullie er alledrie bij betrokken waren. Leuk!
moussy, wordt het weer iets heel nieuws?
ja, echt he, hoe dat kanquote:Op zondag 21 februari 2010 14:00 schreef renzell het volgende:
[..]
Ja, ik doe de regie, Oeke het decor en de kostuums en MvD de PR. Leuk, hoe dat zo samen komt. Oeke ken ik al meer dan 16 jaar en MvD inmiddels ook een jaar of 13 volgens mij, maar zij zagen elkaar laatst voor het eerst bij een doorloop van mijn stuk. Heel bizar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |