Dan heb je je eerste bankje nog lang uit kunnen stellenquote:Op zondag 21 februari 2010 12:52 schreef renzell het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik hier al zo'n 5,5 jaar meeloop.
Kwestie van goed timen wanneer je postquote:Op zondag 21 februari 2010 12:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan heb je je eerste bankje nog lang uit kunnen stellen
oh, wat leukquote:Op zondag 21 februari 2010 13:51 schreef renzell het volgende:
Oeke en ik hebben op 11 maart première van onze voorstelling Fast Car!![]()
![]()
Die waar MvD de publiciteit voor doet...
Ja, ik doe de regie, Oeke het decor en de kostuums en MvD de publiciteit dus. Leuk, hoe dat zo samen komt. Oeke ken ik al meer dan 16 jaar en MvD inmiddels ook een jaar of 13 volgens mij, maar zij zagen elkaar laatst voor het eerst bij een doorloop van mijn stuk. Heel bizar!quote:Op zondag 21 februari 2010 13:57 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, ik had de flyers van oeke gekregen! Spannend! Wist niet dat jullie er alledrie bij betrokken waren. Leuk!
moussy, wordt het weer iets heel nieuws?
ja, echt he, hoe dat kanquote:Op zondag 21 februari 2010 14:00 schreef renzell het volgende:
[..]
Ja, ik doe de regie, Oeke het decor en de kostuums en MvD de PR. Leuk, hoe dat zo samen komt. Oeke ken ik al meer dan 16 jaar en MvD inmiddels ook een jaar of 13 volgens mij, maar zij zagen elkaar laatst voor het eerst bij een doorloop van mijn stuk. Heel bizar!
Eenschquote:Op zondag 21 februari 2010 14:18 schreef renzell het volgende:
Oliver Sacks is echt een grote, grote held van mij. Hij maakt al die verschillende (en vaak compleet bizarre) ziektebeelden heel inzichtelijk. Eén van de weinige wetenschappers die zo ontzettend menselijk en vol liefde schrijft over zijn patiënten, dat je je werkelijk kan voorstellen hoe het is om zo'n aandoening te hebben. Zijn case-histories zijn stuk voor stuk zó theatraal dat ze (bij mij in ieder geval) onmiddellijk tot de verbeelding spreken. Dit moest dus, een keer. Oliver Sacks op het toneel.![]()
gedeeltelijk!quote:Op zondag 21 februari 2010 14:01 schreef renzell het volgende:
[..]
Gewoon heel optimistisch de tondeuse er overheen. Lente afdwingen.
Nehquote:Op zondag 21 februari 2010 14:29 schreef pinquit het volgende:
*klaarzit voor sappige verhalen over de inhoud van TARA's nachtkastje
heb jij de flyer gemaakt? hij is mooiquote:Op zondag 21 februari 2010 14:13 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Komen dan, miss-sly!
Goeie flyer ook, he?![]()
Tussen november en januari... dat is ook maar een hele korte periode. Ik vind ze vreemdquote:Op zondag 21 februari 2010 14:38 schreef Basboussa het volgende:
Middag!
Ik moet toch even wat delen hiero. Hoorde gisteren toch wat, dat had ik nog nooit gehoord: Een ex-studiegenoot en zijn partner proberen al een jaar of wat een baby te krijgen. Maar dat schiet niet zo op, met name omdat ze het zo timen dat het kind tussen november en januari (ofzo) geboren moet worden, want anders zou het kind niet bij hun beide sterrenbeelden passen.... Nog even de tijd dus, maar waarschijnlijk is het dit jaar weer mis, en dan moeten ze weer een jaar wachten...
Over 'gepland' gesproken :S
haha, wat idiootquote:Op zondag 21 februari 2010 14:38 schreef Basboussa het volgende:
met name omdat ze het zo timen dat het kind tussen november en januari (ofzo) geboren moet worden, want anders zou het kind niet bij hun beide sterrenbeelden passen....
quote:Chirurg, seksuoloog, psychiater, rechercheur, wetenschappelijk onderzoeker, arts, verpleegkundige, internist, leraar, criticus, tandarts, doodgraver, beroepsmoordenaar, openbare aanklager. Psycholoog, paranormaal genezer, onderzoeker in het algemeen. Detective, inlichtingendienst. Abattoirs werker, lijkaflegger, politie, leger, advocaat. Beroepen waarbij een dosis fysieke kracht en doortastendheid een rol speelt.
Maar dat is echt een geweldige datumquote:Op zondag 21 februari 2010 14:59 schreef lily het volgende:
22 december is trouwens volgens de ene site een boogschutter en volgens weer een andere een steenbok...
Zoals hierquote:Op zondag 21 februari 2010 14:50 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Klein stukje van flyer maar, hoor. Want: foto niet! En die is juist het belangrijkste, die is gewoon erg sterk.
Nee, ik zorg er vooral voor dat Fast Car op de gekste plekken ineens aandacht krijgt.
ben jij dan ook jarig?quote:Op zondag 21 februari 2010 15:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar dat is echt een geweldige datumworden hele leuke, lieve, intelligente mensen geboren
vooral meisjes
Ik eigenlijk dus alleen verpleegkundige en daarvoor arts.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:06 schreef Diaan73 het volgende:ik ben ook schorpioen, maar geen van die beroepen ben ik gaan doen. Ik heb wel bij een advocaat gewerkt maar dat telt niet mee denk ik.
Peace is een ram, Twan is vissen en Lennon is waterman. Die laatste vergeet ik altijd.
Ik hou het op steenbok.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:07 schreef lily het volgende:
[..]
ben jij dan ook jarig?
wist ik niet
is het nu steenbok of boogschutter?
Ja, inderdaad. Ik moet zeggen dat ik paranormaal genezer wel interessant vind.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk dus alleen verpleegkundige en daarvoor arts.
Verpleegkunde heb ik dus ook 4 jaar gedaan... alleen niet afgemaakt dus.
Maar bijzondere voorkeur hebben wij schorpioenen voor de dood als ik dat zo lees *lol*
en als Leah 41 wordt, ben jij een oud besje en komt ze je verplegenquote:Op zondag 21 februari 2010 15:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik hou het op steenbok.
Leah en ik schelen 41 jaar![]()
En ik denk dat zij inmiddels half dertig is... Minstens... Maar goed, misschien liever geen kind dan een kind dat niet bij het koppel past...quote:Op zondag 21 februari 2010 15:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
haha
gelukkig heb ik dat probleem niet met mijn zoon straks *zweet van voorhoofd afveegd*
Maar vind het wel een bijzondere redenatie van mensen hehe
dan moet je hopen dat je eisprong precies valt zoals bij mijquote:Op zondag 21 februari 2010 15:25 schreef Basboussa het volgende:
[..]
En ik denk dat zij inmiddels half dertig is... Minstens... Maar goed, misschien liever geen kind dan een kind dat niet bij het koppel past...
En wat als het dan opeens te vroeg komt? Of te lang blijft plakken? Hemel, wat zal dat lastig worden!
quote:Op zondag 21 februari 2010 14:38 schreef Basboussa het volgende:
Middag!
Ik moet toch even wat delen hiero. Hoorde gisteren toch wat, dat had ik nog nooit gehoord: Een ex-studiegenoot en zijn partner proberen al een jaar of wat een baby te krijgen. Maar dat schiet niet zo op, met name omdat ze het zo timen dat het kind tussen november en januari (ofzo) geboren moet worden, want anders zou het kind niet bij hun beide sterrenbeelden passen.... Nog even de tijd dus, maar waarschijnlijk is het dit jaar weer mis, en dan moeten ze weer een jaar wachten...
Over 'gepland' gesproken :S
Je hebt toch altijd twee sterrenbeelden ofzo, en dan kan het toch ook weer zijn dat je dan opeens wat anders bent? Of dat je tweede sterrenbeeld je eerste sterrenbeeld kwaliteiten ontkracht, zoiets...quote:Op zondag 21 februari 2010 15:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
dan moet je hopen dat je eisprong precies valt zoals bij mij
Uitgerekende is datum 6 juli, dus of hij moet echt 3,5 tot 4 weken te vroeg komen, maar hij kan geen ander sterrenbeeld dan kreeft krijgen (ik ga er dan maar vanuit dat ie niet te vroeg gaat komen).
En dan heb je een kind wat er kwa sterrenbeeld bij past, gedraagt ie zich er niet na. Das helemaal erg dan
je bedoeld die ascendanten. Ja das dan toch ook lastig, dat kan ook van alles zijnquote:Op zondag 21 februari 2010 15:48 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Je hebt toch altijd twee sterrenbeelden ofzo, en dan kan het toch ook weer zijn dat je dan opeens wat anders bent? Of dat je tweede sterrenbeeld je eerste sterrenbeeld kwaliteiten ontkracht, zoiets...
Ik wens ze veel succes met hun pogingen tot het maken van het ideale kind!
Ik vond het ook wel leuk dat mevrouw van maart is, want we hebben bijna geen maart kindjes in de familie. Wij zijn allebei van juni, dus eigenlijk vind ik alles leuk, met name als het geen juni is of maart. Lekker gespreid, altijd iets om naar uit te kijkenquote:Op zondag 21 februari 2010 15:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
lekker huup!
Ik vind het wel grappig dat ik een zomerkindje krijg
Maar was t een winterkindje geweest was ook niet erg geweest.
Had t wel jammer gevonden als ie in december geboren zou worden, in zoverre, mijn nichtje is dan jarig en met alle feestdagen enzo. Mja om dat nou te gaan plannen nee dat niet.
Ben allang blij dat het allemaal zo makkelijk ging met deze, is ook maar af wachten of dat de volgende keer weer zo makkelijk gaat.
nou dat dus idd.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
lekker huup!
Ik vind het wel grappig dat ik een zomerkindje krijg
Maar was t een winterkindje geweest was ook niet erg geweest.
Had t wel jammer gevonden als ie in december geboren zou worden, in zoverre, mijn nichtje is dan jarig en met alle feestdagen enzo. Mja om dat nou te gaan plannen nee dat niet.
Ben allang blij dat het allemaal zo makkelijk ging met deze, is ook maar af wachten of dat de volgende keer weer zo makkelijk gaat.
quote:Op zondag 21 februari 2010 16:02 schreef Diaan73 het volgende:
De volgende wil ik graag in de zomer niemand van ons is in de zomer jarig en dan moet het ook een meisje zijn.Maar eens uitzoeken hoe en wat om dat voor elkaar te krijgen.
![]()
ik heb dat met mijn 23 septemberquote:Op zondag 21 februari 2010 14:59 schreef lily het volgende:
22 december is trouwens volgens de ene site een boogschutter en volgens weer een andere een steenbok...
gedoemd te mislukkenquote:Op zondag 21 februari 2010 15:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nou dat dus idd.
Ik ben echt niet bijgelovig verder, maar van dit soort dingen heb ik echt zoiets van pff niet te makkelijk vanuit gaan hoor, of teveel eisen stellen, zul je net zien
En sterrenbeelden met ascendanten idd en dan heb je geloof ik ook nog of je dan het metaaltype of het watertype bent van zo'n sterrenbeeld of andere types dat scheelt ook nog. En als je dan een verkeerd getalletje van numerologie erbij hebtdan is het slecht gesteld met je hoor!
mijn broertje is boogschutter en ik steenbok en dat matcht niet bijzonder goedquote:Op zondag 21 februari 2010 16:07 schreef Kleurdoos het volgende:
ik
[..]
ik heb dat met mijn 23 septemberik zeg altijd maagd ipv weegschaal want weegschaal is suf
elin is een steenbokje en r vader boogschutter
en of t matcht? geen idee
Misschien nu al in relatie therapie met dochter? Je kan er niet vroeg genoeg bij zijnquote:Op zondag 21 februari 2010 16:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
mijn broertje is boogschutter en ik steenbok en dat matcht niet bijzonder goed
Senna is kreeft en volgens het boekje dat ze heeft gehad, matcht dat niet erg met steenbok. dus wij krijgen vast een geweldige moeder-dochter band
linksboven is wakame, kun je in je soep mikken of salades mee maken. Rechtsboven is miso. Ik denk een basis voor misosoep als ik op de plaatjes afga.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:10 schreef Basboussa het volgende:
Over keukenkastjes en toko's gesproken:
Help me Huup!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha, ja en dat ik me dan meld bij een psych met mijn dochter van 7 maanden omdat we een niet matchend sterrenbeeld hebbenquote:Op zondag 21 februari 2010 16:18 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Misschien nu al in relatie therapie met dochter? Je kan er niet vroeg genoeg bij zijn
quote:Op zondag 21 februari 2010 16:14 schreef miss_sly het volgende:
Senna is kreeft en volgens het boekje dat ze heeft gehad, matcht dat niet erg met steenbok. dus wij krijgen vast een geweldige moeder-dochter band
hebben ze daar ook wat om te lachenquote:Op zondag 21 februari 2010 16:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
haha, ja en dat ik me dan meld bij een psych met mijn dochter van 7 maanden omdat we een niet matchend sterrenbeeld hebbenhij/zij ziet me aankomen
Ben jij kreeft?quote:Op zondag 21 februari 2010 16:22 schreef lily het volgende:
[..]
(hier is het dus andersom met Leah en mij)
mijn broer is steenbok en wij zijn inderdaad erg verschillend maar kunnen toch goed met elkaar opschieten
Ja volgns mij zijn die pakketjes voor miso soep ofzo. Zitten er nog een boel in.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
linksboven is wakame, kun je in je soep mikken of salades mee maken. Rechtsboven is miso. Ik denk een basis voor misosoep als ik op de plaatjes afga.
Rechtsonder is nori, kun je om bijvoorbeeld rijstballen heen doen als een soort wrapper, lekker crunchy en ziltig. Linksonder... géén idee.
Jepquote:Op zondag 21 februari 2010 16:24 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ja volgns mij zijn die pakketjes voor miso soep ofzo. Zitten er nog een boel in.
En bonito flavoured soup stock? Is dat een soort tonijn, bonito?
Dank in ieder geval!
Mijn lief is boogschutter en ik steenbok en dat matcht hartstikke goed!quote:Op zondag 21 februari 2010 16:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
mijn broertje is boogschutter en ik steenbok en dat matcht niet bijzonder goed
en je kind? Dat julie matchen spreekt voor zich, maar jWillow?quote:Op zondag 21 februari 2010 16:28 schreef innepin het volgende:
[..]
Mijn lief is boogschutter en ik steenbok en dat matcht hartstikke goed!
Heb je dat niet GEPLAND dan?quote:
Die met die spikkeltjes is mooooooooooooi!quote:Op zondag 21 februari 2010 16:37 schreef huuphuup het volgende:
Voor fans van Spoomjassener staan er nu wat afgeprijsd in de 'opruimingshop' van wehkamp.
Deze bijvoorbeeld
Maar ook deze neutralere, bijna 100,- goedkoper
Cattie jij had een spoom jas toch? Hoe vallen ze? Normaal, groter, kleiner?
en bedankt hequote:Op zondag 21 februari 2010 16:07 schreef Kleurdoos het volgende:
ik
[..]
ik heb dat met mijn 23 septemberik zeg altijd maagd ipv weegschaal want weegschaal is suf
elin is een steenbokje en r vader boogschutter
en of t matcht? geen idee
die jassenquote:Op zondag 21 februari 2010 16:37 schreef huuphuup het volgende:
Voor fans van Spoomjassener staan er nu wat afgeprijsd in de 'opruimingshop' van wehkamp.
Deze bijvoorbeeld
Maar ook deze neutralere, bijna 100,- goedkoper
Cattie jij had een spoom jas toch? Hoe vallen ze? Normaal, groter, kleiner?
-edit-
alle spoomjasaanbiedingen.
Huups! Ik wist niet!quote:Op zondag 21 februari 2010 15:39 schreef huuphuup het volgende:
Jeumig basboussadas wel erg vergezocht ja hahaha
nouja goed, ieder zijn ding. Ik weet wel dat mijn lief heel graag een winterkindje wil hierna omdat het hem leuk lijkt, een zomerkindje en een winterkindje.wat hem daar dan zo leuk aan lijkt weet ie ook niet zo goed
misschien lukt het wel dit jaar, wie weet. Misschien moeten we langer aan de klus en krijgen we dan weer een zomerkindje. Het zal mij roesten
Omg was ik net een heel eind op weg om mn voorraadkast leeg te eten. (als in, alle pakjes en mixjes en avondetendingen aan het opgebruiken!) krijg ik gister een heel pakket van B.'s neef en nicht. Hadden ze voor mij nog voor mn verjaardag 'even' bij de Toko boodschappen gedaan
Nu staat de kast weer vol
maar wel super
ik hou ervan, zulke pakketjes. Er zitten boemboes in die ik nog nooit op heb, en flesjes met sausjes die ik niet ken enzo. Geweldig!
![]()
que?!quote:Op zondag 21 februari 2010 16:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Huups! Ik wist niet!![]()
![]()
Of trek ik nu te snel conclusies?
Haha, sorry, ik bedenk me nu pas dat je post ook anders uit te leggen is, ik legde het uit als de geboorte die dit jaar misschien ging lukken, maar kan natuurlijk ook gaan om die twee magische streepjesquote:Op zondag 21 februari 2010 16:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
que?!ik wist het ook niet?! wat bedoel je? of we alweer begonnen zijn?
nog niet hoor.Er wordt hier niets begonnen voordat mijn diploma op zak is. En das hopelijk eind mei. Daarna zien we wel hoe dingen lopen en of we het financieel verantwoord vinden om voor een tweede te gaan of dat we toch nog liever iets langer wachten, maar vóór mei sowieso absoluut niet.
quote:Op zondag 21 februari 2010 17:11 schreef oeke het volgende:
Hihi Huup! Het hangt aan je kont dat iedereen denkt dat je al zwanger bent.![]()
![]()
Vriend lief is Ram, ik ben ook zo'n grensgeval, maar zeg altijd Leeuw, want stoerder dan Maagd, en kind is een Tweelingen.Maar erop plannen, nee hoor net als Incantrix elke kans is er 1!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |