Ik vrees van niet. De communicatie tussen de dienst toeslagen en de andere onderdelen loopt blijkbaar helemaal niet. En als je bij Toeslagen een mutatie doorgeeft wordt die bij mij iig niet doorgevoerd. Het afgelopen jaar een gedoe mee gehad en nu begint het gewoon opnieuw.quote:
Die is leukquote:Op zondag 21 februari 2010 11:41 schreef Pagan het volgende:
Kan iemand voor Strega de OP aanpassen en deze er voor har in zetten?
Thanx!
[ afbeelding ]
wat was strega's oude plaatje?quote:Op zondag 21 februari 2010 11:41 schreef Pagan het volgende:
Kan iemand voor Strega de OP aanpassen en deze er voor har in zetten?
Thanx!
[ afbeelding ]
quote:
aangepast in de wikiquote:
k geloof dat ik de zorg/huurtoeslag stop zou zetten, en opnieuw zou aanvragenquote:Op zondag 21 februari 2010 11:36 schreef DanseMacabre het volgende:
Schoonvader betaalt de zorgverzekering van mijn vriend dus heeft hij recht op de zorgentoeslag. Mijn vriend en ik zijn toeslagpartners dus hij krijgt nu dus ook mijn zorgentoeslag terwijl ik mijn zorgverzekring wel zelf betaal.
Mijn vriend wil onze toeslagen dus zelf krijgen en zijn vader elke maand de verzekering betalen. Het liefste wil mijn vriend zijn verzekering gewoon zelf regelen maar zijn vader heeft de verzekering voor een jaar vooruit betaald. Nadat mijn vriend aangaf het zelf te willen betalen.
Het is een hele aardige man maar soms ontbreekt het hem aan logica.
Geweldig, bedankt.quote:
Z'n vader heeft zelf opgegeven dat die zorgentoeslag naar hem moest gaan.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar das toch niet zo heel raar dan? Aangezien hij dus ooit opgegeven zal hebben dat die zorgtoeslag naar z'n vader moet gaan.
En dus dat het rekeningnummer is wat de BD van hem heeft en zodra hij huurtoeslag aanvraagt ze niet nog eens gaan vragen op welke rekening dat moet.
En jullie zijn toch >18, waarom dan niet je zorgverzekering zelf betalen![]()
Zeker als je op jezelf zit. En dan kan Pa altijd nog gewoon een bijdrage naar jullie overmaken. Scheelt op alle fronten (BD, zorgverzekeraar e.d.) een hoop rompslomp lijkt me
quote:Op zondag 21 februari 2010 11:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vrees van niet. De communicatie tussen de dienst toeslagen en de andere onderdelen loopt blijkbaar helemaal niet. En als je bij Toeslagen een mutatie doorgeeft wordt die bij mij iig niet doorgevoerd. Het afgelopen jaar een gedoe mee gehad en nu begint het gewoon opnieuw.
Ja maar je vriend is toch diegene die het hoort te ontvangen... Raar dat ze daar dan zo moeilijk over doen.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:46 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Z'n vader heeft zelf opgegeven dat die zorgentoeslag naar hem moest gaan.
Mijn vriend geeft al maanden aan dat hij dit zelf wil regelen, de verzekeringen, toeslagen, etc. We hebben overigens wel een keer de huurtoeslag op onze eigen rekening gehad, daarna is het fout gegaan.
Het probleem is dus dat wij het zelf willen regelen, maar dat zijn vader dat niet wil.
ik vind het gewoon vreemd dat zijn vader mijn zorgentoeslag krijgt terwijl ik wel zelf m'n verzekering betaal.
Heb je de 1-na laatste post gezien in het vorige topic?quote:Op zondag 21 februari 2010 11:46 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Z'n vader heeft zelf opgegeven dat die zorgentoeslag naar hem moest gaan.
Mijn vriend geeft al maanden aan dat hij dit zelf wil regelen, de verzekeringen, toeslagen, etc. We hebben overigens wel een keer de huurtoeslag op onze eigen rekening gehad, daarna is het fout gegaan.
Het probleem is dus dat wij het zelf willen regelen, maar dat zijn vader dat niet wil.
ik vind het gewoon vreemd dat zijn vader mijn zorgentoeslag krijgt terwijl ik wel zelf m'n verzekering betaal.
De meeste hebben echt wel een goeie kijkhoek hoorquote:Op zondag 21 februari 2010 11:53 schreef Ynske het volgende:
zo stom
wil je een platte tv, en niet meer zo'n bakbeest, blijken die niet voor een paar honderd euro te krijgen zijn, en van schuin onder te bekijken zijn, (vanuit bed, op een kast van 160cm hoog)
mn tv is nu 42 cm horzontaal beeld en diagonaal 53 ongeveer.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De meeste hebben echt wel een goeie kijkhoek hoor![]()
En ligt er een beetje aan wat je eisen zijn en het formaat dat je wil.
Je kan geen Philips 42" Full-HD tv voor 200 euri kopen nee. Maar wat kleiners heb je best voor rond 300 euri hoor
Kantoornaam?quote:Op zondag 21 februari 2010 11:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb je de 1-na laatste post gezien in het vorige topic?
Wij hebben een LG hangen niet veel groter dan een computerscherm en die doet het prima voor de slaapkamer hoorquote:Op zondag 21 februari 2010 11:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
mn tv is nu 42 cm horzontaal beeld en diagonaal 53 ongeveer.
tis nu voor op analoge tv. ik ben echt een leek hierin, dus had een topic geopend, ben geloof niet dat ik daar zoveel aan heb
Jeps dan kan ik je het rechtstreekse nr opzoekenquote:Op zondag 21 februari 2010 11:57 schreef DanseMacabre het volgende:
[quote]Op zondag 21 februari 2010 11:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb je de 1-na laatste post gezien in het vorige topic?
[/quote
Kantoornaam?
Schoonouders komen vanavond waarschijnlijk langs, dus we gaan het er even over hebben.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jeps dan kan ik je het rechtstreekse nr opzoeken
Dat scheelt veel
quote:Op zondag 21 februari 2010 12:00 schreef Enfermera het volgende:
Mogguh![]()
Ja, ik was al eerder wakker, maar heb ff ontbeten met lief, gestreken, bed opgemaakt en zit nu heerlijk (alweer) Star Trek (de film) van vorig jaar te kijken
![]()
![]()
Zie hierboven. 2 linkjes om het zo te wijzigen, aangezien het om JULLIE als persoon gaat en niet hem heb je in weze vrij weinig van doen met hoe hij verder zijn belastingzaken regelt...quote:Op zondag 21 februari 2010 12:03 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Schoonouders komen vanavond waarschijnlijk langs, dus we gaan het er even over hebben.
Mijn schoonvader werkt met adviseurs die al zijn verzekeringen en dergelijke regelen en dat schijnt nogal moeilijk te zijn om dat om te zetten.
Ah okay...quote:Op zondag 21 februari 2010 12:09 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn vriend wil het met zijn vader overleggen of hij het rekeningnummer mag wijzigen.
Irritant is dat he?quote:Op zondag 21 februari 2010 12:13 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat hebben we al vaak genoeg gezegd. Het gaat niet om het geld want dat heeft ie zat. Hij wil het gewoon graag regelen voor mijn vriend. Hij ziet 'm nog echt als z'n kleine jongetje.
quote:Op zondag 21 februari 2010 12:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Hier ligt er nog eentje te slapen, dus bed verschonen gaat lastig![]()
Maarrrr...het is zulk schitterend weer dat ik toch de ramen maar es ga wassen, overal zitten niesjes van Baileys en dat valt nu wel heul erg op
Even ter verduidelijking je schoonpaps hoeft niets te tekenen bij de Bdienst hé.quote:
Hihi die zon ookquote:Op zondag 21 februari 2010 12:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Hier ligt er nog eentje te slapen, dus bed verschonen gaat lastig![]()
Maarrrr...het is zulk schitterend weer dat ik toch de ramen maar es ga wassen, overal zitten niesjes van Baileys en dat valt nu wel heul erg op
Jaaa! Gaaf he! Ben blij dat ik het heb afgekekenquote:Op zondag 21 februari 2010 12:20 schreef Greys het volgende:
Mogguh
Wat was schaatsen TOF vannacht zeg![ afbeelding ]
Die Shani die er gewoon niet aan kwam!
Da's toch wel een leeftijd waarop je dat soort dingen zelf kunt regelen iddquote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 12:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking je schoonpaps hoeft niets te tekenen bij de Bdienst hé.
Dit moeten jullie zelf regelen.
Hier echt strakblauw en volop zon. In de schaduw is het wel erg koudquote:Op zondag 21 februari 2010 12:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]Hihi
LOL! HahaJa is het mooi weer daar? Hier is het nog steeds mistig, al is het een stuk minder dan vanochtend toen ik wakker werd
Zat me net ook te bedenken dat we straks ws weer dezelfde mensen in dat kabinet hebbenquote:Op zondag 21 februari 2010 12:26 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook blij dat ik toch ben op gebleven Ing!Echt heel erg leuk!
En Wim-Lex en Maxima die daar staan te juichen ipv de kabinetsscherven helpen opruimen
Goed bekeken, ik was daar ook gebleven als ik hen was. Voor je het weet ligt het volgende kabinet ook weer in de goot, als de kleuters weer ruzie hebben
quote:Op zondag 21 februari 2010 12:26 schreef Greys het volgende:
En Wim-Lex en Maxima die daar staan te juichen ipv de kabinetsscherven helpen opruimen
Goed bekeken, ik was daar ook gebleven als ik hen was. Voor je het weet ligt het volgende kabinet ook weer in de goot, als de kleuters weer ruzie hebben
Nou goed, ze kunnen (en mogen) zich niet met de politiek bemoeien dus dat is niet zo raar. Vond het gekker dat JP daar begin van de week nog lekker zat alsof er niks aan de hand is terwijl er toen al genoeg rotzooi was over Irak en het Uruzgan-debacle voor de deur.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:26 schreef Greys het volgende:
hangt die aan zo'n arm? zodat je m kunt kantelen?quote:Op zondag 21 februari 2010 11:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wij hebben een LG hangen niet veel groter dan een computerscherm en die doet het prima voor de slaapkamer hoor
Hij was iets van 400 euro dacht ik.
hoe vaak heeft Balkellende zn totale kabinetsperiode vol gemaakt?quote:Op zondag 21 februari 2010 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou goed, ze kunnen (en mogen) zich niet met de politiek bemoeien dus dat is niet zo raar. Vond het gekker dat JP daar begin van de week nog lekker zat alsof er niks aan de hand is terwijl er toen al genoeg rotzooi was over Irak en het Uruzgan-debacle voor de deur.
Dat die man ook wéér lijsttrekker is, er is toch geen eer aan te behalen, als ze al weer in het kabinet komen word het weer met PvdA of PVV ofzo erbij. Beide combi's die het ook vast weer geen volle termijn uit gaan houden denk ik
Ik neem aan van wel ja.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking je schoonpaps hoeft niets te tekenen bij de Bdienst hé.
Dit moeten jullie zelf regelen.
Dat is nog het meest bizarrequote:Op zondag 21 februari 2010 12:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zat me net ook te bedenken dat we straks ws weer dezelfde mensen in dat kabinet hebben
0 vd 4quote:Op zondag 21 februari 2010 12:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe vaak heeft Balkellende zn totale kabinetsperiode vol gemaakt?
dank jequote:Op zondag 21 februari 2010 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
Nee Yns niet echt tips. Koop niks wat je niet nodig hebt of je toch niks aan hebt (Full HD op een te kleine afstand of kleine TV is waardeloos, dan is HD-ready prima).
En als je beetje aanbiedingen in de gaten houd vind je dan best wat voor rond de 200 - 250 euro
Ja hij hangt aan een arm idd.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
hangt die aan zo'n arm? zodat je m kunt kantelen?
zou je dat ook aan een kast kunnen bevestigen?
kan hier niet in de muur boren
Het mag uiteraard best hetzelfde kabinet worden. Vraag is alleen of ze dat zelf willen. Denk niet dat het CDA weer met de PvdA wil, en zoiets als Afghanistan is voor iedere partij nu heet hangijzer, dus dat zal in het regeerakkoord komen, dus daar moet je het wel al als kabinet over eens zijn.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is nog het meest bizarre
Straks moeten we weer stemmen, komt hetzelfde er weer uit, hoe werkt dat dan?
Dan kunnen we toch niet weer die drie koppen bij elkaar zetten? Want komen ze er dan ineens wél uit?
Of is dat gewoon uitgesloten nu - ik weet niet hoe dat werkt in zo'n geval- en moet het dus sowieso een andere coalitie gaan worden dan PvdA, CDA en CU?
Of mogen ze zich in de tussentijd nog bedenken en toch bijdraaien, waardoor ze straks weer wel samen kunnen regeren? Ik snap er geen ruk van
Heb je geen mediamarkt in de buurt?quote:Op zondag 21 februari 2010 12:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
dank je
morgen maar eens de winkels langs gaan
Maarrrrr...als PvdA en CDA nu weeeeer de grootsten zijn na de verkiezingen, mogen ze dan een coalitie weigeren?quote:Op zondag 21 februari 2010 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het mag uiteraard best hetzelfde kabinet worden. Vraag is alleen of ze dat zelf willen. Denk niet dat het CDA weer met de PvdA wil, en zoiets als Afghanistan is voor iedere partij nu heet hangijzer, dus dat zal in het regeerakkoord komen, dus daar moet je het wel al als kabinet over eens zijn.
Dus het volk kan nu in weze kiezen (als ze het belangrijk vinden) door op een partij te stemmen die wel of niet voor is. Maar goed, zelfs dan hoeven die partijen niet in het kabinet te komen en als het een close-call is, is er maar 1 partij nodig misschien die van mening verandert en het kan toch weer anders zijn
tis dezequote:Op zondag 21 februari 2010 12:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja hij hangt aan een arm idd.
Zal het Mr eens vragen maar wat voor kast is het? Echt zwaar hout of meer ikea idee licht-hout?
Kort door de bocht, zelf regelen is op je 24ste echt wel beterquote:Op zondag 21 februari 2010 12:30 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel ja.
Mijn vriend wil het aan z'n vader vragen of hij het er mee eens is. ik heb tegen hem gezegd dat we even afwachten tot morgen op welke rekening het daadwerkelijk gestort is. In december hebben we het namelijk zelf gehad. In januari kregen we het niet meer en vorige week zei hij dat hij een teruggave heeft gehad van mijn zorgentoeslag.
Ik moet mijn zorgentoeslag die ik gekregen heb in november, december en januari terugbetalen omdat mijn schoonvader dat nu op zijn rekening krijgt. Dat zal ik ook wel van 'm terugkrijgen maar ik vind het zo vreemd allemaal.
Mijn vriend heeft toen hij de huurtoeslag aanvroeg mij als toeslagpartner aangegeven. Met zijn rekening erbij. Maar omdat mijn schoonvader dus altijd al de zorgentoeslag van mijn vriend ontving gaan nu alle toeslagen naar hem ipv naar ons.
En het is niet zo dat mijn schoonvader per se iets wil bijdragen in ons huishouden, hij wil het alleen graag regelen.
ja maar die is vandaag niet open, en om nu naar amsterdam te gaan rijden om te gaan kijken, met de sneeuwvoorspelling, dat moet morgen dan maarquote:Op zondag 21 februari 2010 12:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je geen mediamarkt in de buurt?
Daar heb je iig veel keuze en kun je evt. later kijken of je hem ergens anders goedkoper kan krijgen.
Onze tv is via een online-shop geleverd en dat scheelde 200 euro met de winkelprijs
Alleen als je de kast vastzet aan de muur zegt hij, ivm kantelen..quote:
Nou je bent niet verplicht met elkaar te regeren natuurlijk. Vorige verkiezing is SP heel groot geworden en toen dus eigenlijk de grote winnaar, maar die regeren ook niet. Je moet wel een coalitie hebben die A) een meerderheid heeft en B) met elkaar tot een beleid kan komen.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maarrrrr...als PvdA en CDA nu weeeeer de grootsten zijn na de verkiezingen, mogen ze dan een coalitie weigeren?
ok dank je.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Alleen als je de kast vastzet aan de muur zegt hij, ivm kantelen..
quote:Op zondag 21 februari 2010 12:33 schreef DanseMacabre het volgende:
@loveless waarschijnlijk is er in het systeem van de belastingdienst gewoon iets fout gegaan maar schoonpa vindt het wel prima zo en vriend wil hem niet voor het hoofd stoten. Ik vind dat ie wel eens een keer voor zichzelf op mag komen naar z'n familie toe.
Ik vind dat JPB zichzelf volledig terug had moeten trekken, hoe een dikke plaat voor je harses kun je hebbenquote:Op zondag 21 februari 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
Het sneue vind ik dan dat er dus gewoon honderdduizenden zo niet miljoenen mensen zijn die wéér op die faalpartijen stemmen of op mensen als JPB, en hun zo wéér belonen voor nóg een kabinet niet tot de eindstreep brengen
Mag je niks aan de muur bevestigen?quote:
Is dat zo ja, dat 'het gerust weer hetzelfde kabinet met dezelfde coalitie mag worden'?quote:Op zondag 21 februari 2010 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het mag uiteraard best hetzelfde kabinet worden. Vraag is alleen of ze dat zelf willen. Denk niet dat het CDA weer met de PvdA wil, en zoiets als Afghanistan is voor iedere partij nu heet hangijzer, dus dat zal in het regeerakkoord komen, dus daar moet je het wel al als kabinet over eens zijn.
Dus het volk kan nu in weze kiezen (als ze het belangrijk vinden) door op een partij te stemmen die wel of niet voor is. Maar goed, zelfs dan hoeven die partijen niet in het kabinet te komen en als het een close-call is, is er maar 1 partij nodig misschien die van mening verandert en het kan toch weer anders zijn
even in t achterhoofd houdquote:Op zondag 21 februari 2010 12:36 schreef Greys het volgende:
Yns, wij gaan morgen deze bestellen, de tv boven is er ook mee opgehouden (al een maand geleden) en deze heeft een ingebouwde tuner, voor 235 euroGratis thuisbezorgd ook enzo
We moeten nog even navragen of die tuner nou werkt voor KPN digitenne - dat gebruiken we - maar anders is het sowieso niet duur.
Dat dusquote:Op zondag 21 februari 2010 12:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind dat JPB zichzelf volledig terug had moeten trekken, hoe een dikke plaat voor je harses kun je hebben
Ja echt, en zeker nu als de PVV groot word en zo mogelijk in een coalitie komt. Dat word net zo'n fail als met de LPF toen. Die partijen hebben gewoon echt de mensen niet om ministers te leveren of te regeren. Dat kabinet met de LPF heeft het nog geen 3 maanden uitgehouden.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind dat JPB zichzelf volledig terug had moeten trekken, hoe een dikke plaat voor je harses kun je hebben
mag wel, gaat nietquote:Op zondag 21 februari 2010 12:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mag je niks aan de muur bevestigen?
Dat kan volgens mij wel ja..quote:Op zondag 21 februari 2010 12:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat zo ja, dat 'het gerust weer hetzelfde kabinet met dezelfde coalitie mag worden'?
Zou Bea dat niet verbieden ook gewoon? Want je kunt toch niet een kabinet laten vallen om enkele maanden toch weer hetzelfde verder te gaan?
Natuurlijk mag datquote:Op zondag 21 februari 2010 12:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat zo ja, dat 'het gerust weer hetzelfde kabinet met dezelfde coalitie mag worden'?
Zou Bea dat niet verbieden ook gewoon? Want je kunt toch niet een kabinet laten vallen om enkele maanden toch weer hetzelfde verder te gaan?
Greys, ik ga zo wel eff achter de onze hangen wij hebben er zo'n card voor digitenne inzitten.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:36 schreef Greys het volgende:
Yns, wij gaan morgen deze bestellen, de tv boven is er ook mee opgehouden (al een maand geleden) en deze heeft een ingebouwde tuner, voor 235 euroGratis thuisbezorgd ook enzo
We moeten nog even navragen of die tuner nou werkt voor KPN digitenne - dat gebruiken we - maar anders is het sowieso niet duur.
Kleine kans dat PVV in een coalitie komt natuurlijk.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja echt, en zeker nu als de PVV groot word en zo mogelijk in een coalitie komt. Dat word net zo'n fail als met de LPF toen. Die partijen hebben gewoon echt de mensen niet om ministers te leveren of te regeren. Dat kabinet met de LPF heeft het nog geen 3 maanden uitgehouden.
Nou leuk, dan heeft Balkenende 5 kabinetten geleid die het niet haalden
Ik zou me de ogen uit de kop schamen als regeringsleider die gewoon alleen maar vallende kabinetten heeft geregeerd.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat dusmaarja zou jij/ik het doen als je in zijn schoenen staat denk ik dan..
Mr hier begint te grinniken, jammer dat je zo ver weg woont want dat is natuurlijk een uitdagingquote:Op zondag 21 februari 2010 12:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
mag wel, gaat niet
ik zit aan de buitenkant van de flat, en de muren zijn hier zo ontzettend hard, dat er geen doorkomen aan is
Wij hebben al digitenne en kaartjes en tuners, maar een van die tuners is kapot.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Greys, ik ga zo wel eff achter de onze hangen wij hebben er zo'n card voor digitenne inzitten.
Je hebt er wel een cardreader voor nodig (50 euro).
stoepenvegerquote:Op zondag 21 februari 2010 12:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou me de ogen uit de kop schamen als regeringsleider die gewoon alleen maar vallende kabinetten heeft geregeerd.
Mss dan toch es denken "goh, nou...ik ben er toch zeker niet geschikt voor, ik kap er mee en wordt wel huisman"
Tuurlijk. Afgelopen verkiezingen was de SP een van de grootste partijen en die zaten niet in de coalitie. De mogelijkheden lagen niet dusdanig dat zij zich konden vinden en ze sloten zich toen uit de coalitie.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maarrrrr...als PvdA en CDA nu weeeeer de grootsten zijn na de verkiezingen, mogen ze dan een coalitie weigeren?
Mwah als ze een beetje matigen... Als het weer CDA word hebben ze toch een grote partij nodig, dus dan word het óf PVV, óf PvdA. Denk dat ze na afgelopen gebeurtenissen liever PVV hebben danquote:Op zondag 21 februari 2010 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Kleine kans dat PVV in een coalitie komt natuurlijk.
En je vergeet in je betoog 'denk ik'
Of je wilt niet afdruipen.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou me de ogen uit de kop schamen als regeringsleider die gewoon alleen maar vallende kabinetten heeft geregeerd.
Mss dan toch es denken "goh, nou...ik ben er toch zeker niet geschikt voor, ik kap er mee en wordt wel huisman"
niemand met een wat?quote:Op zondag 21 februari 2010 12:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mr hier begint te grinniken, jammer dat je zo ver weg woont want dat is natuurlijk een uitdaging
Niemand met een hilti in de aanbieding?
Das een heel klein hoesje voor om het kaartjequote:Op zondag 21 februari 2010 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij hebben al digitenne en kaartjes en tuners, maar een van die tuners is kapot.
En nu ook de tv het boven heeft begeven leek het ons handig dat dit alletwee in één was
Maar zelfs met ingebouwde tuner heb je dus weer een cardreader nodig?![]()
Dan heb je er ook weinig aan, aan dat ingebouwde...
Of D66, PvdA en SP of VVDquote:Op zondag 21 februari 2010 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah als ze een beetje matigen... Als het weer CDA word hebben ze toch een grote partij nodig, dus dan word het óf PVV, óf PvdA. Denk dat ze na afgelopen gebeurtenissen liever PVV hebben dan![]()
Denk ik, vind ik
Slaat ook nergens op eiks; SP is groot, dus veeeeel mensen willen ze aan de macht zien en vervolgens komt juist datgene aan de macht waar je nooit op zou stemmenquote:Op zondag 21 februari 2010 12:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tuurlijk. Afgelopen verkiezingen was de SP een van de grootste partijen en die zaten niet in de coalitie. De mogelijkheden lagen niet dusdanig dat zij zich konden vinden en ze sloten zich toen uit de coalitie.
Werkelijke democratie hebben we ook niet. We leven in een op democratie gestoelde samenleving. Dat wil dus niet zeggen dat het ook een democratie IS.
Dat durft ie niet, Balkenende, met de PVVquote:Op zondag 21 februari 2010 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah als ze een beetje matigen... Als het weer CDA word hebben ze toch een grote partij nodig, dus dan word het óf PVV, óf PvdA. Denk dat ze na afgelopen gebeurtenissen liever PVV hebben dan![]()
Braaf zoquote:Denk ik, vind ik
hij heeft nooit anders gedaanquote:Op zondag 21 februari 2010 12:44 schreef Greys het volgende:
Oh let op, Balkenende is nu vooral de schuld aan anderen aan het geven voor het vallen van al zijn kabinetten
Oh dat doet Mr ook wel eens hoor om dan vervolgens met een groter exemplaar terug te komen of als ie nog nijdiger is met een diamantboorquote:Op zondag 21 februari 2010 12:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
niemand met een wat?
toen ik hier kwam heeft pap een spiegel opgehangen en zn boor geslooptding was nog best nieuw....
daarna niets meer opgehangen
Leuk! Enjoy!quote:
Heul eng iddquote:Op zondag 21 februari 2010 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat durft ie niet, Balkenende, met de PVV
Denk ik.
[..]
Braaf zo![]()
Precies. Maar het gebeurt wel. Daarom geloof ik er ook absoluut niet in. Ik ga wel stemmen hoor. Meer om zeker te weten dat ik er als persoon alles aan gedaan heb. Niet omdat ik erin geloof.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op eiks; SP is groot, dus veeeeel mensen willen ze aan de macht zien en vervolgens komt juist datgene aan de macht waar je nooit op zou stemmen
quote:Op zondag 21 februari 2010 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, das helemaal een versplintering, een coalitie van een partij of 4
Dat zou neerkomen op tig referendaquote:Op zondag 21 februari 2010 12:45 schreef Ynske het volgende:
ik vroeg me gister af, of t misschien niet handiger zou zijn dat je niet per partij maar per onderdeel kiest bij het stemmen
ik denk dat er niemand in nederland totaal achter 1 partij staatquote:Op zondag 21 februari 2010 12:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zou neerkomen op tig referenda
Maar het zou wel mooi zijn. Er is geen enkele partij waar ik het in alles mee eens ben. (of vaak wel, maar dan ken ik het sfeertje te goed zodat ik weet dat het ook nergens op slaat)
Allemaal twee weken vrij voor de verkiezingen!quote:Op zondag 21 februari 2010 12:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zou neerkomen op tig referenda
Ik denk dat bijna niemand dat heeft, een partij waarmee je het 100% eens bent met hun standpunten.quote:Maar het zou wel mooi zijn. Er is geen enkele partij waar ik het in alles mee eens ben. (of vaak wel, maar dan ken ik het sfeertje te goed zodat ik weet dat het ook nergens op slaat)
Nee die bestaat ben ik bang niet.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Allemaal twee weken vrij voor de verkiezingen!![]()
[..]
Ik denk dat bijna niemand dat heeft, een partij waarmee je het 100% eens bent met hun standpunten.
Ik dacht dat dat zijn fietshelmpje wasquote:Op zondag 21 februari 2010 12:53 schreef Greys het volgende:
Balkie heeft wel Ultimate Shiiiiiiiiiiine in zijn haar zitten
Hihihi die Boor ook.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:56 schreef Greys het volgende:
Boor is weer over de rooie van zijn kapotte waterfontein
Een tijdje terug vroeg iemand anders hier (ik dacht Cat, maar ik kan me vergissen en doe dat dan ook geregeld) hetzelfde. Helaas kan ik dat topic zo snel niet meer vinden.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:24 schreef Ynske het volgende:
Ll heb jij nog tipz?
Niewe televisie kopen...
Ben benieuwd.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:05 schreef Greys het volgende:
Ik heb een kort filmpje gemaakt van zijn gemekker
Kon hem niet betrappen bij de fontein, want als ik er naar toe loop komt hij weer gauw in de kamer zeuren.
Maar hij is bijzonder ontstemdEven filmpje uploaden.
quote:Op zondag 21 februari 2010 13:18 schreef Pagan het volgende:
@Ynske Hilti is een merk, ze zijn vooral bekend om hun boorhamers, vandaar dat Hilti synoniem is geworden voor boorhamer of slaghamer. Bo-Rent verhuurt ze wel, daamee kom je echt wel in de betonnen muur van de flat. Wel oordopjes in!
[ afbeelding ]
en dat vertrouw je in de handen van een vrouw?quote:Op zondag 21 februari 2010 13:18 schreef Pagan het volgende:
@Ynske Hilti is een merk, ze zijn vooral bekend om hun boorhamers, vandaar dat Hilti synoniem is geworden voor boorhamer of slaghamer. Bo-Rent verhuurt ze wel, daamee kom je echt wel in de betonnen muur van de flat. Wel oordopjes in!
[ afbeelding ]
Tuulk!quote:Op zondag 21 februari 2010 13:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dat vertrouw je in de handen van een vrouw?
Elk moment dat hij wakker is ja sinds zijn waterfontein kapot isquote:
Ooooooooh nou kan ik echt niet wachten!quote:Op zondag 21 februari 2010 13:23 schreef DanseMacabre het volgende:
@oh-oh, ik vond de film echt de moeite waard. Precies de sfeer van de boeken.
Hihihihihihiquote:Op zondag 21 februari 2010 13:20 schreef Greys het volgende:
En dit is nog niets....
De echte loeiende uithalen moet ik nog op film weten vast te leggen.
Bekijk deze YouTube-video
Ik vind van wel. Ik vind het een hele bijzondere film.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooooooh nou kan ik echt niet wachten!
![]()
Is het een echte Murakami?
Rinske gaat loeien.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh die Boor![]()
Sjon brult harder als m iets niet zint
Jaquote:Op zondag 21 februari 2010 13:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dat vertrouw je in de handen van een vrouw?
quote:Op zondag 21 februari 2010 13:28 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Rinske gaat loeien.
woewoewoewoehoewoe. Met zo'n kop erbij.
Ik heb echt vrij weinig met dat hele emancipatiegebeurenquote:Op zondag 21 februari 2010 13:30 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ja![]()
Dat is nu eenmaal de keerzijde van de vrouwenemancipatie.
OMG...quote:Op zondag 21 februari 2010 13:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb echt vrij weinig met dat hele emancipatiegebeuren![]()
Ik laat mijn gaten met liefde boren door sterke stoere mannen
Ja ff teruglezen en je weet waar het over gaat he, sick minded personquote:
Ik heb allang teruggelezen...quote:Op zondag 21 februari 2010 13:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ff teruglezen en je weet waar het over gaat he, sick minded person
Dat filmpje van Chico zaten wij vrijdag nog es te kijken, alle 6 de honden gingen vol overgave mee doenquote:Op zondag 21 februari 2010 13:35 schreef tombolafan het volgende:
Zo, bij het filmpje van Boor kwam de ene kat hier heel nieuwsgierig kijken of er een nieuw vriendje was om mee te spelen... Maar toen ik het filmpje van Chico aan zette was ie snel weer weg...
Daar was redelijk goed over nagedachtquote:Op zondag 21 februari 2010 13:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb allang teruggelezen...
Maar denk dan ook na voordat je zo'n zin intikt!!!!
Oh crap, 7 honden.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat filmpje van Chico zaten wij vrijdag nog es te kijken, alle 6 de honden gingen vol overgave mee doenEn ik moest ook janken want ik hoorde Frits
Dan wil ik niet zien wat jij post als je niet goed nadenkt...quote:Op zondag 21 februari 2010 13:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar was redelijk goed over nagedacht
ah joh, je telt Kees toch nooit mee...quote:Op zondag 21 februari 2010 13:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh crap, 7 honden.
Ik heb er 5 tegenwoordig
Hmmm..., sandwichen ipv. bento'en.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb echt vrij weinig met dat hele emancipatiegebeuren![]()
Ik laat mijn gaten met liefde boren door sterke stoere mannen
quote:
Als ik niet had nagedacht had ik die hele boordiscussie laten schieten en gemeld dat het zonnetje schijnt!quote:Op zondag 21 februari 2010 13:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan wil ik niet zien wat jij post als je niet goed nadenkt...![]()
[..]
ah joh, je telt Kees toch nooit mee...![]()
Hier schijnt het zonnetje wel, maar er zijn zoveel wolken dat je het haast niet ziet...quote:Op zondag 21 februari 2010 13:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ik niet had nagedacht had ik die hele boordiscussie laten schieten en gemeld dat het zonnetje schijnt!
Wies Kees?
Die kop ook echt omhoog. Doet Rinske ook, alleen dan lager.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dit doet Chico als ik niet thuis ben en degene die er wel is maar blijft vragen waar mama is
![]()
Sinds ik Billy heb en Chico zich als opvoeder heeft opgesteld doet hij dat trouwens nooit meer.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:46 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Die kop ook echt omhoog. Doet Rinske ook, alleen dan lager.
hahahahaha, echt een kindje dus...quote:Op zondag 21 februari 2010 13:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sinds ik Billy heb en Chico zich als opvoeder heeft opgesteld doet hij dat trouwens nooit meer.
Dat filmpje was voor Billy nog![]()
Chico kon ook echt gaan huilen op commando.
Beetje zielig tegen m gaan praten en hij ging janken, en dan ook nasnikken, met tranen...
Pfff, als ze onredelijk huilen gaan ze bij mij gewoon op de gang...quote:Op zondag 21 februari 2010 13:49 schreef oh-oh het volgende:
Whehe ja, alleen krijg je die kindgevallen meestal minder snel stil
quote:
Erg he...quote:Op zondag 21 februari 2010 14:05 schreef oh-oh het volgende:
Ja en je lipstick stinkt, die kan ik ook alleen nog maar zo zingen![]()
I looooove mama appelsap liedjes.
Die ene van Nelly Furtado is zo leuk ook, van kom op mn boooorsten.
En die met die piemel in de bami hak hak hak
quote:Op zondag 21 februari 2010 14:10 schreef Greys het volgende:
Hoe zou het met mijn Madeiriaanse zwerfhondenvriendjes gaan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, het leek eerst nog wel mee te vallen, maar van 7 doden zijn ze al naar over de 30.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]oi... Is alles overstroomd? Of zijn er droge delen?
Daar wil je gewoon niet over nadenkenquote:Op zondag 21 februari 2010 14:10 schreef Greys het volgende:
Hoe zou het met mijn Madeiriaanse zwerfhondenvriendjes gaan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wel goed te doen ja.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Normaal hebben ze een superleven, je kunt nergens beter zwerfhond zijn dan op Madeira. Altijd tussen de 17 en 25 graden, het hele jaar door. Da's makkelijk buiten slapen natuurlijkEn ze zwemmen in zee om schoon te blijven, drinken zoet water uit de fonteinen en krijgen eten op de visafslag, waar ze elke ochtend heel vroeg gezamenlijk naar toe huppelen op de boulevard
Oh, het is wel ernstig dat ze normaal in die kanalen lopen...quote:Op zondag 21 februari 2010 14:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, het leek eerst nog wel mee te vallen, maar van 7 doden zijn ze al naar over de 30.
En het wordt alleen maar erger. Ik zag op de nieuwste filmpjes dat ook de hoofdstad helemaal blank staat.
Er zullen misschien wel droge delen zijn, maar niet veel meer denk ik. En deze hondjes die ik elke keer weer tegenkwam die leefden in Santa Cruz en daar heb ik geen beste beelden van gezien
Hopen dat er mensen zo goed zijn geweest om ze binnen te halen. Al lopen de honden vaak in die kanalen die normaal altijd droog zijn (waar nu die modderstromen doorheen razen).
Normaal hebben ze een superleven, je kunt nergens beter zwerfhond zijn dan op Madeira. Altijd tussen de 17 en 25 graden, het hele jaar door. Da's makkelijk buiten slapen natuurlijkEn ze zwemmen in zee om schoon te blijven, drinken zoet water uit de fonteinen en krijgen eten op de visafslag, waar ze elke ochtend heel vroeg gezamenlijk naar toe huppelen op de boulevard
Dat is de baasquote:Op zondag 21 februari 2010 14:13 schreef oh-oh het volgende:
Nooooou, die poedel had je natuurlijk gewoon voor me mee kunnen brengen
Nou die heeft daar een veel lekkerder leven dan hier hoor.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is de baas![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, dat bedoel ik! Was met de Tsunami ook zo volgens mijquote:Op zondag 21 februari 2010 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Greys, toch hoor je vaak dat dieren dat soort natuurrampen aan voelen komen en zich al voor mensen uit de voeten maken, dus mss zijn ze wel gewoon helemaal ok hoor.
Jaren geleden was er es een kleine aardbeving hier , en dat was 's morgens vroeg, ik was in de kamer mn tas aan het inpakken en zo, en Chico Frits en Karel gingen ineens alledrie tegelijk midden in de kamer plat liggen, met de oren in de nek.
Ik stond echt zo te kijken van WTF???
En zeker een minuut als het niet langer was later, kwam die aardbeving.
Ja, de dieren zaten al allemaal lang en breed op de heuvels terwijl de mensen nog van niks wisten.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik! Was met de Tsunami ook zo volgens mij
Ja.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, de dieren zaten al allemaal lang en breed op de heuvels terwijl de mensen nog van niks wisten.
Nou, zo kijk ik in het veld wel altijd of er vogels zijn ( de gewone duiven, kraaien , meeuwen etc ).quote:Op zondag 21 februari 2010 14:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja.
Altijd naar de dieren kijken dus
Dat is ECHT zo op Madeira ja! Daar heb je ook nooit de neiging om een zwerfhond mee naar huis te nemen, omdat ze daar normaal echt een superleven hebben! Kijk danquote:Op zondag 21 februari 2010 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou die heeft daar een veel lekkerder leven dan hier hoor.
Hahahaha, dat snap ik!quote:Op zondag 21 februari 2010 14:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, zo kijk ik in het veld wel altijd of er vogels zijn ( de gewone duiven, kraaien , meeuwen etc ).
Want als die er niet zijn is er wss een roofvogel aan het circelen, en dan durf ik de chihuahua's niet los te doen
Net als in die film met Sandra Bullock...The Proposal geloof ikquote:Op zondag 21 februari 2010 14:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, zo kijk ik in het veld wel altijd of er vogels zijn ( de gewone duiven, kraaien , meeuwen etc ).
Want als die er niet zijn is er wss een roofvogel aan het circelen, en dan durf ik de chihuahua's niet los te doen
Nooooo, not my phone! Take the dog!!!!!!!!!!quote:Op zondag 21 februari 2010 14:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Net als in die film met Sandra Bullock...The Proposal geloof ik
Ik ken m ook niet...quote:
En de familie maar denken dat ze zo leuk met de hond aan het spelen wasquote:Op zondag 21 februari 2010 14:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nooooo, not my phone! Take the dog!!!!!!!!!!![]()
TNX!quote:
* terugzapt *quote:
quote:
JA!quote:
Okeujquote:
Ik zit nog in de lente-stemmingquote:Op zondag 21 februari 2010 14:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Okeuj![]()
Het wordt hier nu grauw en grijs...en volgens Buienradar krijgen we ook nog regen/natte sneeuw.
En ik had vanochtend echt nog zo'n lentegevoel
cool! Mijn ouders zijn volgens mij altijd zo geweest als nu...quote:Op zondag 21 februari 2010 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Whehehe dat publiek ook, zo waren mijn ouders toen ook
quote:Op zondag 21 februari 2010 15:15 schreef oh-oh het volgende:
Whehe nee, kijk, hier hadden ze mij al en was mn vader al "genormaliseerd"
[ afbeelding ]
whahahahahahahah, inderdaad!!!!quote:Op zondag 21 februari 2010 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Zie mn vader denken waarom is dat kind zo kaal???
how rude !quote:Op zondag 21 februari 2010 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Maar toen mn zusje geboren was had ze heel veel haar, en t eerste wat mn vader zei toen die dr uit floepte was "tis net een aap!".
Kreeg ie een draai om zn oren van de vroedvrouw![]()
Toen waren ze aan dat kale gewend he
Die vroedvrouw!quote:Op zondag 21 februari 2010 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Maar toen mn zusje geboren was had ze heel veel haar, en t eerste wat mn vader zei toen die dr uit floepte was "tis net een aap!".
Kreeg ie een draai om zn oren van de vroedvrouw![]()
Toen waren ze aan dat kale gewend he
aaaaaaaaaah...quote:
Hmm, zn baardje zie je niet zo goed op de foto iddquote:Op zondag 21 februari 2010 15:38 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh, ik dacht altijd dat die met dat donkere haar je moeder was en die langharige blonde een buurvrouw/vriendin oid![]()
![]()
Daaahaag Lentegevoelquote:
Ik had m nog nooit gezien eigenlijk!quote:Op zondag 21 februari 2010 16:11 schreef Greys het volgende:
Oh wat zalig, in de ESF SC kan ik gewoon nog ff lekker dwepen met McArmy, daar worden ze er nog niet moe van![]()
Hier geen sneeuw. Wel regen
droog hierquote:Op zondag 21 februari 2010 16:11 schreef Greys het volgende:
Oh wat zalig, in de ESF SC kan ik gewoon nog ff lekker dwepen met McArmy, daar worden ze er nog niet moe van![]()
Hier geen sneeuw. Wel regen
Troost je ik ga het zo ook agenderen.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:19 schreef Enfermera het volgende:
Zo, net even 330 euro van mijn zuurverdiende spaargeld overgemaaktaan de belastingdienst
![]()
![]()
![]()
Grr.
Oh, nog eentje danquote:Op zondag 21 februari 2010 16:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had m nog nooit gezien eigenlijk!![]()
Maar die filmpjes die je gepost hebt zijn wel heel
Echt he.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Troost je ik ga het zo ook agenderen.
Ik ga het nog even helemaal opnieuw uitzoeken, gezien de verschuivingen in standpunten van de laatste jaren. Ik ben eigenlijk een echte SP/GL-er, maar ik neig in sommige standpunten ook erg naar D66.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:18 schreef oh-oh het volgende:
Nok waar ga jij op stemmen?
Ik denk dat ik maar weer SP ga stemmen![]()
Ik ben zo blij dat ik vannacht ook schaatsen afgekeken heb![]()
En dat de sneeuw alweer weg is
Ik was in 2008 ook nog student maar mijn Mr is teveel gaan verdienen... erg geëmancipeerd ook die bdienstquote:Op zondag 21 februari 2010 16:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he.
Oke, ik heb mijn inkomen van 2008 niet goed ingeschat en daardoor moet ik het terugbetalen (zorgtoeslag). Maar ik krijg, omdat ik nog student ben, altijd heel veel terug over een jaar van loonbelasting. Waarom kunnen ze dat dan niet ff tegelijk doen? Dan krijg ik minder of niets terug, best, maar hoef ik iig niets terug te betalenMaar nee hoor, dat is te lastig ofzo
![]()
Oh gadverquote:Op zondag 21 februari 2010 16:19 schreef Enfermera het volgende:
Zo, net even 330 euro van mijn zuurverdiende spaargeld overgemaaktaan de belastingdienst
![]()
![]()
![]()
Grr.
GREYS!quote:Op zondag 21 februari 2010 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, nog eentje dan![]()
Zie vooral vanaf 1.10. Als ie 'so??' zegt![]()
Volgens mij stemmen wij wel ongeveer hetzelfdequote:Op zondag 21 februari 2010 16:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ga het nog even helemaal opnieuw uitzoeken, gezien de verschuivingen in standpunten van de laatste jaren. Ik ben eigenlijk een echte SP/GL-er, maar ik neig in sommige standpunten ook erg naar D66.
De PvdD is wel een one-issuepartij, maar ik overweeg het toch omdat ik vind dat juist die issue ook meer wetgeving behoeft en dat ook in de kamer vertegenwoordigd mag zijn.
Maar goed.... ik ga de komende tijd weer een boel partijprogramma's doornemen.
Ik kan je iig beloven dat het geen rechtse stem zal zijn. Ik ben zo'n linkse boomknuffelaar, je weetz.
Ah, ik moet refreshen na het kijken naar die griek...quote:Op zondag 21 februari 2010 16:31 schreef Greys het volgende:
Oh Tombola, dat was een verkeerd filmpje dat nog onder CtrlC zat![]()
Dit is een songfestivaldeelnemer![]()
Dit is die van McArmy![]()
Dan zou ik ff wachten met betalenquote:Op zondag 21 februari 2010 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik kreeg nu trouwens ook weer een verzoekje om driehonderdnogwat euro zorgtoeslag terug te betalen, maar dat was nog gebaseerd op die verkeerde opgaaf van me, nav waarvan ik alweer bezwaar heb ingediend.
Dat loopt allemaal lekker langs elkaar heen daar he?
oei wat zal jij geschrokken zijn!quote:Op zondag 21 februari 2010 16:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Reminds me; vroegah deed ik altijd zelf de aangifte en in het jaar nadat we het huis kochten dacht ik dat zelf ook ff handig te doen.
Kreeg ik zo'n bekende blauwe enveloppe, of ik ff binnen 6 weken 5032 euro over wilde maken.
Dus ik![]()
![]()
met de map onder de arm richting onze bankmeneer; bleek dat ik de notariskosten e.d. had vergeten mee te nemen en nog een paar dingen niet goed had ingevuld.
Ik zag ons direct het huis alweer verkopen en met een doos op straat wonen![]()
Uiteindelijk bezwaar ingediend en ipv betalen leuk geld teruggekregen....maar niet binnen 6 weken
quote:Op zondag 21 februari 2010 16:31 schreef Greys het volgende:
Oh Tombola, dat was een verkeerd filmpje dat nog onder CtrlC zat![]()
Dit is een songfestivaldeelnemer![]()
Dit is die van McArmy![]()
Last minute betalen ja, maar niet te laat overigensquote:Op zondag 21 februari 2010 16:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan zou ik ff wachten met betalen
Ik stond te janken in de keuken ja...net huis gekocht waar al het spaargeld in was gaan zitten en dan ruim 5000 euro binnen 6 weken betalenquote:Op zondag 21 februari 2010 16:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
oei wat zal jij geschrokken zijn!
Tegenwoordig kun je met dat digi gebeuren makkelijk alles invullen en zien wat er dan terug komt gelukkig.
Grappig, ik ben ook een SP/GL -stemmer, maar voor de gemeenteraad hier lijkt D66 me nu ook meerquote:Op zondag 21 februari 2010 16:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ga het nog even helemaal opnieuw uitzoeken, gezien de verschuivingen in standpunten van de laatste jaren. Ik ben eigenlijk een echte SP/GL-er, maar ik neig in sommige standpunten ook erg naar D66.
De PvdD is wel een one-issuepartij, maar ik overweeg het toch omdat ik vind dat juist die issue ook meer wetgeving behoeft en dat ook in de kamer vertegenwoordigd mag zijn.
Maar goed.... ik ga de komende tijd weer een boel partijprogramma's doornemen.
Ik kan je iig beloven dat het geen rechtse stem zal zijn. Ik ben zo'n linkse boomknuffelaar, je weetz.
Uhhuh. En echt 1 week geleden de eerste he. Het is toch 2010, of vergis ik me?quote:Op zondag 21 februari 2010 16:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik was in 2008 ook nog student maar mijn Mr is teveel gaan verdienen... erg geëmancipeerd ook die bdienst
Heb jij er ook heel efficiënt drie brieven van gehad?
- 1 aankondiging
- 1 acceptgiro
- 1 hoe moet je het betalen..
Wat ik wel echt netjes vind is dat je een betalingsregeling kunt treffen
Ja preciesquote:Op zondag 21 februari 2010 16:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh gadver![]()
Betalen moet altijd binnen 6 weken, maar als ze jou moeten betalen mag dat best een paar maanden duren
Jammer, ik heb haar gisteren helaas net gemistquote:Op zondag 21 februari 2010 16:44 schreef Strega het volgende:
Strega komt ws. niet meer online vandaag. Dit is een van de mindere dagen.![]()
P.
He bah. Sterkte voor beiden!quote:Op zondag 21 februari 2010 16:44 schreef Strega het volgende:
P.
Ow nee voor zo'n bedragje niet moeilijk doen idd.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik stond te janken in de keuken ja...net huis gekocht waar al het spaargeld in was gaan zitten en dan ruim 5000 euro binnen 6 weken betalen![]()
Het was idd nog op papier toen.
Ik heb het zelf de jaren erna nog gedaan, maar iedere keer in de stress of het wel goed gegaan was.
Dus sinds vorig jaar laat ik het doen door iemand die er meer verstand van heeft.
Voor die 35 euro die ik hem betaal wil ik geen weken stress hebben
Ik vind die trui tofquote:Op zondag 21 februari 2010 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij stemmen wij wel ongeveer hetzelfde![]()
Oh, jij weet dees wel te waarderen:
Als je een beetje die trui kan negeren
Geef haar maar een knuffel!quote:Op zondag 21 februari 2010 16:44 schreef Strega het volgende:
P.
Idd... en gratizzzz =quote:Op zondag 21 februari 2010 16:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow nee voor zo'n bedragje niet moeilijk doen idd.
Ik heb express onze adviseur (die het na kijkt voor me gratissss) alles van vorig jaar wat laten terugschroeven.
Krijg liever te weinig dan teveel.
Kijk... zo iemand zoeken wij nou ook.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik stond te janken in de keuken ja...net huis gekocht waar al het spaargeld in was gaan zitten en dan ruim 5000 euro binnen 6 weken betalen![]()
Het was idd nog op papier toen.
Ik heb het zelf de jaren erna nog gedaan, maar iedere keer in de stress of het wel goed gegaan was.
Dus sinds vorig jaar laat ik het doen door iemand die er meer verstand van heeft.
Voor die 35 euro die ik hem betaal wil ik geen weken stress hebben
quote:Op zondag 21 februari 2010 16:44 schreef Strega het volgende:
P.
Wij ook alleen teruggave hoor.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd... en gratizzzz =![]()
Wij krijgen hier alleen de teruggave van de hypotheek maandelijks en de rest gaat in 1 x.
Dus ieder jaar rond mei/juni komt er weer een leuk extraatje binnen
Ik denk niet dat ie helemaal naar jullie toekomtquote:Op zondag 21 februari 2010 16:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kijk... zo iemand zoeken wij nou ook.
[..]voor Strega
Ze moet gewoon gauw thuis verder helen. Minder stress.
Notariskosten aftrekken is een leuk extraatjequote:Op zondag 21 februari 2010 16:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wij ook alleen teruggave hoor.
Of we verder nog wat krijgen dan zal ik wel zien
Ieg mogen we dit jaar de notariskosten enz. ook nog aftrekken in de definitieve aanslag (hebben we ook in de VA opgevoerd).
geef haar een knuffel van mijquote:Op zondag 21 februari 2010 16:44 schreef Strega het volgende:
P.
Je kan hem miss wel de digi aangifte mailen.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie helemaal naar jullie toekomt![]()
Hij is nog student bedrijfsnogwat en z'n vader is accountant, dus die controleert hem weer.
En die centjes zijn voor hem een leuke bijverdienste
Dat isquote:Op zondag 21 februari 2010 16:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik doe trouwens nooit meer een VA; ze nemen gewoon de gegevens van de voorgaande jaren over tegenwoordig.
Alleen als er dus iets wijzigt in onze hypotheek hoeven we opnieuw te VA-en.
Ik zat vorig jaar nog net niet bij hem op schootquote:Op zondag 21 februari 2010 16:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je kan hem miss wel de digi aangifte mailen.
Heb je toch een check.
Moet je wel zelf goed in de gaten houden of je alle aftrekposten hebt meegenomen.
Dan moet je volgend jaar dus wel ff een VA doen, maar als de situatie daarna ongeveer gelijk blijft hoef je voorlopig niet weer.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat iswij moesten het dit jaar wel doen (vorig jaar 1 aug huis gekocht) omdat ze alles overnamen van vorig jaar. Goed om te weten
*noteertquote:Op zondag 21 februari 2010 16:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan moet je volgend jaar dus wel ff een VA doen, maar als de situatie daarna ongeveer gelijk blijft hoef je voorlopig niet weer.
Je krijgt dan een brief waarin de berekening van de VA staat en als die klopt en er dus niets veranderd is hoef je dus niets te laten horen en storten ze gewoon maandelijks braaf je centjes
quote:Op zondag 21 februari 2010 17:13 schreef Ynske het volgende:
dr staat een kwarktaart op te stijven in de koelkast
Ja de orginele kende ik ook, maar Prince is een van de weinige mensen die alles wat ie covert een niveautje hoger tilt.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vind die trui tof
Ik ken de originele versie en dat is een van mijn favo spirituals
Staat daar ook iets op te stijven?quote:Op zondag 21 februari 2010 17:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga aan de klerenkast beginnen![]()
Ik heb een cd van Black Voices: Women in (e)motionquote:Op zondag 21 februari 2010 17:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja de orginele kende ik ook, maar Prince is een van de weinige mensen die alles wat ie covert een niveautje hoger tilt.
Behalve dan die trui
Hoi Saraquote:Op zondag 21 februari 2010 17:20 schreef sararaats het volgende:
hey nokwanda
pfff, zondag is saai zeg.
quote:Op zondag 21 februari 2010 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Overigens hoef je voor je belastingopgaaf je papieren normaal gesproken maar naar iemand op te sturen toch?
Lekker Nokquote:Op zondag 21 februari 2010 17:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoi Sara![]()
Mijn zondag niet. Naar schoonmoeder geweest en nu zijn we aan het bedenken wat we gaan eten. Misschien buiten de deur omdat zoonlief er niet is.
quote:Op zondag 21 februari 2010 17:25 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga butter chicken eten!!!![]()
![]()
Vanavond naar de kroeg!
Ik koop deze steeds erbijquote:Op zondag 21 februari 2010 17:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]zijn ze nog niet op?
Zondagavond kroegstudent
Alles wat weg kan ligt inmiddels op bed....en nu heb ik geen zin meerquote:
En normaal ga ik echt niet naar de kroeg op zondag hoor... Maar vrienden van mij spelen in een band en ik ga altijd kijken, dus ook op zondag (gelukkig ben ik morgen vrijquote:Op zondag 21 februari 2010 17:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]zijn ze nog niet op?
Zondagavond kroegstudent
een mix van mei asia... heeeeel simpel; kip braden, groenten erbij, zakje saus erin, klaar!!!quote:
Mei Asia?quote:Op zondag 21 februari 2010 17:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
een mix van mei asia... heeeeel simpel; kip braden, groenten erbij, zakje saus erin, klaar!!!
Eten met rijst of naanbrood
En waar laat je het nu?quote:Op zondag 21 februari 2010 17:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alles wat weg kan ligt inmiddels op bed....en nu heb ik geen zin meer
Geen idee waar het naar smaaktquote:Op zondag 21 februari 2010 17:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mei Asia?![]()
Smaakt dat naar dan?
Haaai Ll![]()
Lekker natgeregend in Blijdorp?
quote:
Vuilinszak --> vrienden van ouders --> oostbloklandquote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 17:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vuilinszak --> vrienden van ouders --> oostblokland
quote:
quote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en/of ververs de pagina en probeer het opnieuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |