Maar het woordje KUT vallen ze over.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is in ieder geval duidelijk dat racisme op de chat vollledig oké is. Johan staat er volledig achter.
Hij heeft zelf niets van de chat gelezen maar hij weet wel dat het geen racisme was.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar het woordje KUT vallen ze over.
Dat telefoongesprek van net was met mij. Hij heeft vertrouwen in zijn mods en valt zijn vrijwilligers niet af.
Mag ik even
Jij was er gisteren toch bij? Geert Wilders had er nog een puntje aan kunnen zuigen met al die uitspraken die daar werden gedaan.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft zelf niets van de chat gelezen maar hij weet wel dat het geen racisme was.
Wrs omdat ik belde. We worden gewoon uitgelachen.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:40 schreef Disana het volgende:
Alsof ze weten waarover jullie het hebben, beginnen ze er weer over op de chat.
Ik kon niet meer meelezen. Geen idee dus. Maar vallen over het woord KUT omdat er politici in da house waren. Pathetic.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft zelf niets van de chat gelezen maar hij weet wel dat het geen racisme was.
Boeiend.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wrs omdat ik belde. We worden gewoon uitgelachen.
Ik weet niet wat jij hebt gezegd, maar ik krijg de indruk dat veel van die mensen zelf geen idee hebben over wat voor taal ze uitslaan en welke consequenties het heeft.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:45 schreef shomila het volgende:
Ik heb dus ook gister wat gezegt op de chat, daar sta ik nog steeds achter.
Maar ik heb inderdaad dingen voorbij zien komen die niet kunnen vooral van aart30 ofzoiets.
Flauw en dat weet je zelf ook .quote:
Ik was er bij en werd er misselijk van.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij was er gisteren toch bij? Geert Wilders had er nog een puntje aan kunnen zuigen met al die uitspraken die daar werden gedaan.
Wat een onnadenkende sukkel is die Johan dan. Ik heb dingen voorbij zien komen waarvoor je op Fok een fikse ban zou krijgen, maar kennelijk denkt hij dat zijn chat nooit wordt gerapporteerd bij Meldpunt Discriminatie.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was er bij en werd er misselijk van.
Ik heb Johan er net op de chat over aangesproken maar die vond het prima en de rest van de bruinhemden op de chat viel over mij heen en vertellen nu massaal dat ze wel eens kebab eten en dus niet racistisch kunnen zijn. Johan maakt ons nu belachelijk met grapjes over "Hassan, Jas an." Lijst 11 vindt racisme oké!
ik heb dus gezegd dat ze die rotmarokkaantjes die bezig zijn is harder aan moeten pakken en niet steeds alles goedpraten.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij hebt gezegd, maar ik krijg de indruk dat veel van die mensen zelf geen idee hebben over wat voor taal ze uitslaan en welke consequenties het heeft.
Johan gaat in een knalgeel jasje de deur uit.
Jij hebt dus een reden om over een specifieke groep uitspraken te doen. Zo'n Annemarie zweefteef had dat helemaal niet, die woont in een dorp zonder ook maar één persoon van buitenlandse komaf.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:50 schreef shomila het volgende:
[..]
ik heb dus gezegd dat ze die rotmarokkaantjes die al bezig zijn is harder aan moeten pakken en niet steeds alles goedpraten.
En over die man die het goed zat te praten dat hij dan maar is hier in het schilderswijk moest komen kijken.
tuig moeten ze gewoon aanpakken. ongeacht ras. zijn t marokkaantjes dan die dus gewoon keihard aanpakken.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:50 schreef shomila het volgende:
[..]
ik heb dus gezegd dat ze die rotmarokkaantjes die al bezig zijn is harder aan moeten pakken en niet steeds alles goedpraten.
En over die man die het goed zat te praten dat hij dan maar is hier in het schilderswijk moest komen kijken.
Dat was niet de tendens van de chat gisteren. De tendens was dat het allemaal de schuld van de moslims was, dat er voor iedere moskee in Nederland drie kerken moesten zijn om het in de hand te kunnen houden, dat moskeeën worden gefinancierd door religieuze fanatici die alleen maar de ondergang van Nederland voor ogen hebben en meer van zulk fraai gedachtengoed.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:52 schreef gomi het volgende:
[..]
tuig moeten ze gewoon aanpakken. ongeacht ras. zijn t marokkaantjes dan die dus gewoon keihard aanpakken.
zal mij een worst wezen of t een marokkaan is, een surinamer, een turkof een hollander. tuig is tuig en moeten ze ook aanpakken als tuig
Het lijkt er toch op dat het algemeen geaccepteerd is om dergelijke dingen uit te kramen. Kees en ik kregen er net behoorlijk van langs, we stelden ons aan.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij hebt gezegd, maar ik krijg de indruk dat veel van die mensen zelf geen idee hebben over wat voor taal ze uitslaan en welke consequenties het heeft.
Johan gaat in een knalgeel jasje de deur uit.
dat heb ik dus ook begrepen idd, en dat is dus idd weldegelijk wat anders dan wat ik schreef.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was niet de tendens van de chat gisteren. De tendens was dat het allemaal de schuld van de moslims was, dat er voor iedere moskee in Nederland drie kerken moesten zijn om het in de hand te kunnen houden, dat moskeeën worden gefinancierd door religieuze fanatici die alleen maar de ondergang van Nederland voor ogen hebben en meer van zulk fraai gedachtengoed.
Ik weet ook wie dat en meer zei en ben er erg van geschrokken. Vroeger moest je altijd een beetje voorzichtig zijn om iemands geloof niet te beledigen, tegenwoordig kan er achter elk lief wijfje een racist en xenofoob schuilen en moet je oppassen dat je die kraan niet opendraait.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was niet de tendens van de chat gisteren. De tendens was dat het allemaal de schuld van de moslims was, dat er voor iedere moskee in Nederland drie kerken moesten zijn om het in de hand te kunnen houden, dat moskeeën worden gefinancierd door religieuze fanatici die alleen maar de ondergang van Nederland voor ogen hebben en meer van zulk fraai gedachtengoed.
Dat was dan wel weer hilarisch, dat ze hun ruimdenkendheid gingen afmeten aan de hoeveelheid buitenlands voedsel die ze naar binnen werken.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was er bij en werd er misselijk van.
Ik heb Johan er net op de chat over aangesproken maar die vond het prima en de rest van de bruinhemden op de chat viel over mij heen en vertellen nu massaal dat ze wel eens kebab eten en dus niet racistisch kunnen zijn. Johan maakt ons nu belachelijk met grapjes over "Hassan, Jas an." Lijst 11 vindt racisme oké!
dat is ook zo, maar ik denk ook dat de mensen het gewoon zat zijn ik in iedergeval wel.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:52 schreef gomi het volgende:
[..]
tuig moeten ze gewoon aanpakken. ongeacht ras. zijn t marokkaantjes dan die dus gewoon keihard aanpakken.
zal mij een worst wezen of t een marokkaan is, een surinamer, een turkof een hollander. tuig is tuig en moeten ze ook aanpakken als tuig
Jij zou dan ook elke keer 2 klontjes mee krijgen, zodat je vaak langs komtquote:Op zondag 21 februari 2010 09:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan?
Ik zou in ieder geval regelmatig een kopje suiker komen lenen.
Ik word voor de 6de ker 25quote:Op zondag 21 februari 2010 09:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niks aan de hand toch? Je wordt gewoon tienentwintig. Big deal!
Sommige bans welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |