En waardoor kwam dat dan?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
meerdere pogingen gedaan, maar PTA meets komen de laatste jaren niet echt meer van de grond
En onze minimeets danquote:Op maandag 22 februari 2010 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
meerdere pogingen gedaan, maar PTA meets komen de laatste jaren niet echt meer van de grond
Ik heb wel een gare fiets, telt die ook?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als ik er één heb, zal ik er over nadenken.. PTA gare bakken meet?
Alles wat onder het kopje "gaar" of "bak" telt naar mijn ideequote:Op maandag 22 februari 2010 20:58 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Ik heb wel een gare fiets, telt die ook?
Dan word het voor veel mensen nog lastig kiezen met welke auto ze komenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als ik er één heb, zal ik er over nadenken.. PTA gare bakken meet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op maandag 22 februari 2010 20:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar als jij daar last van zou hebben hè? Zou jij die foto dan online gooien?
Sinds wanneer hebben we het over de 111?quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:59 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Dan word het voor veel mensen nog lastig kiezen met welke auto ze komenVertelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Dan doen we nog een keer proberen te meeten, maar dan niet miniquote:
Ik stel alleen dat de 111 gaarder is dan mijn BX. Of jij nou een satelliet op wielen hebt of niet.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee
[..]
Sinds wanneer hebben we het over de 111?Als je had opgelet jongeman dan wist je dat ik een Sputnik ga aanschaffen
![]()
![]()
die waren leukquote:
Nee joh, de Ring was daarna nog.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die waren leuk
maar de laatste keer dat wij elkaar hebben gezien was bij mijn housewarming geloof ik?En dat ia al bijna 3 jaar terug
Neem een Turq met zijn kerkhofquote:
Das ook klotequote:Hallo,
Hij staat inderdaad stil, ik krijg hem niet aan de praat.
Ik weet ook niet precies wat ermee aan de hand is(ik ben verder ook niet handig met auto's).
Er zitten overigens ook wat roestplekjes bij de ramen en op het dak!
Verder heb ik op deze computer waar ik nu op zit geen foto's, maar die zal ik u zo snel mogelijk toezenden.
Mvg,
Maar waarom reageer je dan op mijn post over mijn auto?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik stel alleen dat de 111 gaarder is dan mijn BX. Of jij nou een satelliet op wielen hebt of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Turq kan wel een autotransport regelen voor al zijn shit danquote:Op maandag 22 februari 2010 21:04 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Neem een Turq met zijn kerkhof![]()
En mijn civic is nou ook weer niet bepaald een pareltje om te zien(en mijn project al helemaaaaaaaaaaal niet)
Oh ja de PTA excuusnegerquote:Op maandag 22 februari 2010 21:04 schreef Anne het volgende:
En dáárna heb je nog een keer schnitzels gegeten samen met Vlad, Paladijn en BoJo (ik weet niet meer zeker wie er bij waren) volgens mij?
quote:
Klotequote:Op maandag 22 februari 2010 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat wordt em denk ik niet...
Ja, fokking laat toen.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh ja de PTA excuusnegermaar dat was begin 2007
Bij de ouders van Tim thuis. Mijn schnitzelrecordweekend
11 schnitzels in 1 weekend, nummer 11 bij jullie idd
Nouja sommige DAFs/Volvos koop ik zonder omkijken (mocht ik dat willenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |