Jaquote:Op maandag 22 februari 2010 20:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Klopt het dat t nu over voetbal gaat?
Same herequote:
Ik ook!quote:
Dit gaat echt nergens overquote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook!Ik heb ook veel liever een man die niet van voetbal houdt, die vind ik veel mannelijker
![]()
Whehe, ik moest hardop lachenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor wie niet meer weet wie MutZ is ene foto van haar gebit:
[ afbeelding ]
Denk het.quote:
Wanneer kom je je DAF showen?quote:
Maar daar kan dat meisje toch ook niets aan doenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:53 schreef Anne het volgende:
Maar je kunt natuurlijk ook gewoon het origineel posten, Alex.
[ afbeelding ]
Als ik er één heb, zal ik er over nadenkenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer kom je je DAF showen?
Nou, dan kom ik nietquote:Op maandag 22 februari 2010 20:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als ik er één heb, zal ik er over nadenken.. PTA gare bakken meet?
He, wiens auto noem jij gaar!?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben er.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar als jij daar last van zou hebben hè? Zou jij die foto dan online gooien?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar daar kan dat meisje toch ook niets aan doenSommige mensen hebben heel poreus glazuur waardoor de tanden snel verkleuren...
meerdere pogingen gedaan, maar PTA meets komen de laatste jaren niet echt meer van de grondquote:Op maandag 22 februari 2010 20:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die 111 is nog gaarder dan mijn BX.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, wiens auto noem jij gaar!?![]()
maar is goed hoor
Trap je Ibiza even af, dan valt die ook wel onder het kopje "gare bak"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |