Neehoor, slepen kan best (meestal). Zo kreeg ik mijn eerste auto ook thuis.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja maar een niet lopende auto thuis krijgen is een probleem..
Wij allemaal!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:32 schreef bietelboer het volgende:
Wait what? now im confused who is PTA?
Dan regel je zo'n wagen, en auto ambulance ofzo... neem je em zo meequote:Op maandag 22 februari 2010 21:42 schreef Sjoegerd het volgende:
Duwen, dan duurt het vanaf Nijkerk nog een dag.
En ter plaatse maken word m sowieso niet, de tijd nemen is ook wel fijn
Zal morgen eens vragen hoe mijn pa er over denkt.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:42 schreef 2cv het volgende:
[..]
Neehoor, slepen kan best (meestal). Zo kreeg ik mijn eerste auto ook thuis.
Heb je vaak een vrij heftige auto nodig en/of rijbewijs E achter B. En als de auto helemaal door z'n vering gezakt is dan ... Ohnee, wacht, het gaat hier niet om een Citroënquote:Op maandag 22 februari 2010 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan regel je zo'n wagen, en auto ambulance ofzo... neem je em zo mee
Nee, maar ik meende dat slepen alleen te doen is voor een echt korte afstand... omdat het niet echt veilig is toch? Kan het mis hebben hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 21:45 schreef 2cv het volgende:
[..]
Heb je vaak een vrij heftige auto nodig en/of rijbewijs E achter B. En als de auto helemaal door z'n vering gezakt is dan ... Ohnee, wacht, het gaat hier niet om een Citroën
Achter een Astra 1.6 word t m sowieso nietquote:Op maandag 22 februari 2010 21:45 schreef 2cv het volgende:
[..]
Heb je vaak een vrij heftige auto nodig en/of rijbewijs E achter B. En als de auto helemaal door z'n vering gezakt is dan ... Ohnee, wacht, het gaat hier niet om een Citroën
Nijkerk-Putten is max 10 kmquote:Op maandag 22 februari 2010 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar ik meende dat slepen alleen te doen is voor een echt korte afstand... omdat het niet echt veilig is toch? Kan het mis hebben hoor
Dat is dan ook nog een optie en is volgens mij beter dan slepenquote:Op maandag 22 februari 2010 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
En mn broer verhuurt een oprijwagen met B rijbewijs dacht ik
absoluut!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is dan ook nog een optie en is volgens mij beter dan slepen
Ik wil net zeggen, kan ik beter een stel vrienden inschakelen en ze een krat bier beloven om te laten duwenquote:Op maandag 22 februari 2010 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
maar om die voor 10 km vanuit Fryslân te laten komen?
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, kan ik beter een stel vrienden inschakelen en ze een krat bier beloven om te laten duwen
Zou wel koning zijnquote:
Je zit nogal dicht op je voorligger zeg maar + je mist de rembekrachtiging en stuurbekrachtiging.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar ik meende dat slepen alleen te doen is voor een echt korte afstand... omdat het niet echt veilig is toch? Kan het mis hebben hoor
Schroei, doei.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nijkerk-Putten is max 10 km.. Alleen een vario slepen, dat is geloof ik een probleem.
Als het eigen gewicht + laadvermogen van de aanhanger lager is dan het leeggewicht van de auto dan mag je het ding met rijbewijs B trekken. De auto moet het volgens de papieren wel mogen trekken natuurlijk. En als de aanhanger een eigen gewicht + laadvermogen heeft van minder dan 750 kilo heb je ook geen E nodig. Maar ook nu moet de auto het weer mogen trekken.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
En mn broer verhuurt een oprijwagen met B rijbewijs dacht ik
OPRIJWAGEN. Geen aanhangwagen. Aanhangwagens zijn voor homo's.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als het eigen gewicht + laadvermogen van de aanhanger lager is dan het leeggewicht van de auto dan mag je het ding met rijbewijs B trekken. De auto moet het volgens de papieren wel mogen trekken natuurlijk. En als de aanhanger een eigen gewicht + laadvermogen heeft van minder dan 750 kilo heb je ook geen E nodig. Maar ook nu moet de auto het weer mogen trekken.
Dan pakken ze hun eigen barrel en duwen ze met de voorbumper daarvan fijn tegen de ahcterbumper van je Daffie.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, kan ik beter een stel vrienden inschakelen en ze een krat bier beloven om te laten duwen
Bovenop het dak van een andere auto tapen?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:55 schreef Barcaconia het volgende:
Vario slepen is geen probleem!! Leer dat nu eens mensen.
En haal dat ding gewoon Sjoegerd, niet zeiken over details10km slepen kan makkelijk, ik heb wel ergere dingen gedaan met auto's ophalen
Duct tape FTW!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bovenop het dak van een andere auto tapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |