Vorige week zat ik nog op de motor.quote:Op zondag 21 februari 2010 09:31 schreef Mediablo het volgende:
Dit was een lange en koude winter.
Komende week lijkt de vorst definitief te verdwijnen.
Ik heb eind oktober voor het laatst gereden.
Heb weer erg veel zin om te gaan rijden.
Wellicht dat ik deze week, met veel kleren aan, weer eens op de motor stap.
Ik moet wel stellen, dat ik tijdens de winterperiode nog regelmatig helden op de motor heb zien rijden.
ZIjn dat zulke diehards of hebben ze geen auto?
Pinlock? Ik heb hem ook nog op m'n verlanglijstje staan, helaas kwam ik ze op de beurs niet tegen.quote:Op zondag 21 februari 2010 09:36 schreef betty_sue het volgende:
Alleen het beslaan van mn vizier binnen de bebouwde kom en dat ie dan open moet is wel vervelend, maar kan er mee leven.
Heb dat bij het kopen van mn helm wel gezien, maar qua prijs is het nu even buiten budget.quote:[b]Op zondag 21 februari 2010 09:45 schreef
Pinlock? Ik heb hem ook nog op m'n verlanglijstje staan, helaas kwam ik ze op de beurs niet tegen.
Een losse Pinlock kost 17,95 bij louis.de, alleen is-ie al maanden niet uit voorraad leverbaar... Week 13, dan is de winter voorbij!quote:Op zondag 21 februari 2010 10:52 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Heb dat bij het kopen van mn helm wel gezien, maar qua prijs is het nu even buiten budget.
Geloof dat het al de bedoeling was dat ie niet zou aanslaanEn het jammere is dat als ik mn vizier een klein stukje open doe, het meteen een anderhalve cm is.
Was er niet ook een anti-condensspray verkrijgbaar?
Die 99 euro pinlock, zat daar een helm aan vast?quote:Op zondag 21 februari 2010 11:17 schreef betty_sue het volgende:
Zijn er toevallig nog mensen die vandaag naar de beurs willen en niemand hebben om te gaan? Een vriend van me ligt te stinken in zn bed dus die gaat nog lang niet mee. Alleen gaan vind ik echt niet leuk.
Haha. Geen helm aan vast. Zou mooi zijn.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:20 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Die 99 euro pinlock, zat daar een helm aan vast?
Ik heb alles donderdag al gezien, anders was het leuk geweest... Gewoon alleen gaan, voordeel is: je kan zo lang kijken als je wilt en hoeft met niemand rekening te houden
Oeh! even gezocht en die zijn ook mooi.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:09 schreef Klonk het volgende:
NZI had/heeft roze helmen in de collectie, vriendinlief heeft er ook eentje namelijk, maar we dwalen nu wel erg af
Klinkt wel als een goed plan, maar ik rol nét mijn nest uitquote:Op zondag 21 februari 2010 12:21 schreef RemcoDelft het volgende:
Wie rijdt er mee zometeen?
Leiden > Rotterdam > Scheveningen is het plan
En waar is dat dan?quote:Op zondag 21 februari 2010 13:24 schreef Sounddragon het volgende:
Wachten tot het zout weg is kan nog wel FF gaan duren denk ik.. ze hebben hier gisternacht nog gestrooid
quote:
ZHquote:
Met baggerweer ga ik wel met de auto.quote:
Ja ik ook, Den-Haag en omgeving maar hier hebben ze al zeker een week niet meer gestrooid.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:07 schreef bvvt het volgende:
Ik rij zo'n beetje het hele jaar wel door.
Heb geen auto en pak ook nog wel eens de fiets. - 6.5 KM naar werk toe vanaf huis. 15 KM vanaf vriendin.
Alleen met extreem weer (echt goed sneeuw/glad) laat ik em staan..
Het zout is hier goedkoop denk ikquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ja ik ook, Den-Haag en omgeving maar hier hebben ze al zeker een week niet meer gestrooid.
Beetje mijn avatar stelen hèquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:59 schreef Wisheh het volgende:
Als er geen sneeuw op de weg ligt. Heb 15 december me rijbewijs gehaald en nu zon 500 km gereden. Wel koud maar ja dan maar dik aankleden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |