abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78256246
Dit was een lange en koude winter.
Komende week lijkt de vorst definitief te verdwijnen.
Ik heb eind oktober voor het laatst gereden.
Heb weer erg veel zin om te gaan rijden.
Wellicht dat ik deze week, met veel kleren aan, weer eens op de motor stap.

Ik moet wel stellen, dat ik tijdens de winterperiode nog regelmatig helden op de motor heb zien rijden.
ZIjn dat zulke diehards of hebben ze geen auto?
  zondag 21 februari 2010 @ 09:35:11 #2
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_78256280
diehards en geen mooi weer rijders, ik heb alleen met al die sneeuw niet gereden maar al die kou laat me ehmmm koud
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_78256291
Ik zag vorige week de eerste alweer rijden.

Trouwens zijn motoragenten de echte bikkels, die rijden het hele jaar door.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_78256294
De laatste paar dagen viel het wel mee. Ik heb dan wel altijd een legging, longsleeve en fleecevest onder mn motorkleding aan. En verwarmde handvaten zijn ook echt wel heerlijk nu.
Alleen het beslaan van mn vizier binnen de bebouwde kom en dat ie dan open moet is wel vervelend, maar kan er mee leven.
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
pi_78256341
quote:
Op zondag 21 februari 2010 09:31 schreef Mediablo het volgende:
Dit was een lange en koude winter.
Komende week lijkt de vorst definitief te verdwijnen.
Ik heb eind oktober voor het laatst gereden.
Heb weer erg veel zin om te gaan rijden.
Wellicht dat ik deze week, met veel kleren aan, weer eens op de motor stap.

Ik moet wel stellen, dat ik tijdens de winterperiode nog regelmatig helden op de motor heb zien rijden.
ZIjn dat zulke diehards of hebben ze geen auto?
Vorige week zat ik nog op de motor.

De auto stond in reparatie en had ff geen zin om wéér met het bagger OV te gaan.
Op de terugweg dorste ik niet verder dan m'n ouders te rijden, met 2 voeten op de grond met 5km/u over de rotondes glijden werd me iets te veel van het goede.

Ergens deze week ga ik wel weer, morgen komt er nog wat motregen/ijzel.
  zondag 21 februari 2010 @ 09:45:38 #6
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_78256393
Eind oktober heb ik m'n motor gekocht, en sindsdien 3500 km gereden
En inderdaad, ik heb geen auto. Maar los daarvan is motorrijden gewoon veel leuker, dit waren voornamelijk funkilometers!
Alleen als het glad is rijd ik niet.

Het aankleden is wel veel werk... En ik heb nog steeds geen winterhandschoenen: m'n handvatverwarming doet zo'n pijn aan m'n handen
quote:
Op zondag 21 februari 2010 09:36 schreef betty_sue het volgende:
Alleen het beslaan van mn vizier binnen de bebouwde kom en dat ie dan open moet is wel vervelend, maar kan er mee leven.
Pinlock? Ik heb hem ook nog op m'n verlanglijstje staan, helaas kwam ik ze op de beurs niet tegen.
censuur :O
pi_78257133
quote:
[b]Op zondag 21 februari 2010 09:45 schreef

Pinlock? Ik heb hem ook nog op m'n verlanglijstje staan, helaas kwam ik ze op de beurs niet tegen.
Heb dat bij het kopen van mn helm wel gezien, maar qua prijs is het nu even buiten budget.
Geloof dat het al de bedoeling was dat ie niet zou aanslaan En het jammere is dat als ik mn vizier een klein stukje open doe, het meteen een anderhalve cm is.
Was er niet ook een anti-condensspray verkrijgbaar?
pi_78257367
Als het kwik boven de 12 graden komt haal ik 'm weer uit de winterstalling. Die global warming wil alleen niet doorzetten..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  zondag 21 februari 2010 @ 11:10:09 #9
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_78257400
quote:
Op zondag 21 februari 2010 10:52 schreef betty_sue het volgende:

[..]

Heb dat bij het kopen van mn helm wel gezien, maar qua prijs is het nu even buiten budget.
Geloof dat het al de bedoeling was dat ie niet zou aanslaan En het jammere is dat als ik mn vizier een klein stukje open doe, het meteen een anderhalve cm is.
Was er niet ook een anti-condensspray verkrijgbaar?
Een losse Pinlock kost 17,95 bij louis.de, alleen is-ie al maanden niet uit voorraad leverbaar... Week 13, dan is de winter voorbij!
Anti-condensspray heb ik al gekocht, maar dat helpt niet. Kan ook niet echt, condens ontstaat simpelweg zodra vochtige lucht bij een koud oppervlak komt. Het moet dus iets dikkers zijn, wat isoleert.

pi_78257494
Oh, kijk! Dat scheelt nogal wat met de 99,95 die ik net zag.
Totdat ie voorradig is maar even met een tochtgat werken dan

Zijn er toevallig nog mensen die vandaag naar de beurs willen en niemand hebben om te gaan? Een vriend van me ligt te stinken in zn bed dus die gaat nog lang niet mee. Alleen gaan vind ik echt niet leuk.
  zondag 21 februari 2010 @ 11:20:16 #11
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_78257544
quote:
Op zondag 21 februari 2010 11:17 schreef betty_sue het volgende:
Zijn er toevallig nog mensen die vandaag naar de beurs willen en niemand hebben om te gaan? Een vriend van me ligt te stinken in zn bed dus die gaat nog lang niet mee. Alleen gaan vind ik echt niet leuk.
Die 99 euro pinlock, zat daar een helm aan vast?

Ik heb alles donderdag al gezien, anders was het leuk geweest... Gewoon alleen gaan, voordeel is: je kan zo lang kijken als je wilt en hoeft met niemand rekening te houden
pi_78257546
Ik heb waarschijnlijk 2weken terug mijn laatste ritje ermee gereden..
misschien zo verkocht.

dan snel een andere motor, kan niet wachten op het mooi weer, en weer lekker sturen
Back to the 70's
pi_78257686
quote:
Op zondag 21 februari 2010 11:20 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Die 99 euro pinlock, zat daar een helm aan vast?

Ik heb alles donderdag al gezien, anders was het leuk geweest... Gewoon alleen gaan, voordeel is: je kan zo lang kijken als je wilt en hoeft met niemand rekening te houden
Haha. Geen helm aan vast. Zou mooi zijn.
Ik wil nog graag een roze helm en/of mooi roze jack, alleen passen de mooie meisjeshelmen mij niet
Misschien dat er op de beurs nog wel iets te vinden is.
  zondag 21 februari 2010 @ 12:09:38 #14
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_78258616
NZI had/heeft roze helmen in de collectie, vriendinlief heeft er ook eentje namelijk, maar we dwalen nu wel erg af
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_78258794
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:09 schreef Klonk het volgende:
NZI had/heeft roze helmen in de collectie, vriendinlief heeft er ook eentje namelijk, maar we dwalen nu wel erg af
Oeh! even gezocht en die zijn ook mooi.
Maar terug ontopic....

Zolang het niet vriest of sneeuwt kan je best rijden..
  zondag 21 februari 2010 @ 12:21:20 #16
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_78258899
Wie rijdt er mee zometeen?
Leiden > Rotterdam > Scheveningen is het plan
pi_78259650
ik moet eerst mijn motor onderhouden voordat op de weg gaat.

kettingen moeten namelijk eerst reinigen en wat smeerolie erop
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  zondag 21 februari 2010 @ 12:56:20 #18
168121 retuow82
Het is friet!
pi_78259974
Pas als het 10 graden is pak ik mijn motor weer de schuur uit, voor die tijd reageren mijn banden echt niet lekker op de weg, kan ik lekker heel de rit rechtop de bochten door met m'n supersport

Verder heb ik weinig tegen rijden met kou, gewoon bikkelen en je goed aankleden, zo heb ik genoeg op vorige motoren rondgereden, goed te doen.
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
pi_78259985
Wanneer ik er tijd voor heb.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  zondag 21 februari 2010 @ 12:57:01 #20
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_78259992
Onder 10 graden is sowieso niet lekker (heb alleen een leren pak)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 21 februari 2010 @ 13:13:22 #21
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78260567
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:21 schreef RemcoDelft het volgende:
Wie rijdt er mee zometeen?
Leiden > Rotterdam > Scheveningen is het plan
Klinkt wel als een goed plan, maar ik rol nét mijn nest uit

Hier is het motorseizoen het hele jaar geopend; voor de sneeuwdagen stond (staat 'ie nog steeds) op noppen
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_78260775
heb em van de week wel effe gestart, staat in een niet-geisoleerde berging (dus alleen droog, wel koud), hij liep na een paar startpogingen, tja, honda he... starten altijd...

denk dat ik over een maandje wel weer ga rijden, kan goed zijn dat het nog wel flink gaat vriezen.... vind het een beetje te vroeg om te zeggen dat het niet meer gaat vriezen...
  zondag 21 februari 2010 @ 13:24:10 #23
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78260950
Wachten tot het zout weg is kan nog wel FF gaan duren denk ik.. ze hebben hier gisternacht nog gestrooid
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_78348149
Is dit topic naar aanleiding van de motorbeurs in Utrecht? Want nadat ik daar geweest was begon het bij mij ook weer te kriebelen
pi_78351357
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:24 schreef Sounddragon het volgende:
Wachten tot het zout weg is kan nog wel FF gaan duren denk ik.. ze hebben hier gisternacht nog gestrooid
En waar is dat dan?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')