Het viel zo opquote:Op zondag 21 februari 2010 18:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb het ook al gevonden
Dank je. Ik ook van jouquote:Op zondag 21 februari 2010 17:33 schreef Myraela het volgende:
Kies een puur kanker topic en maak daar een SC van. Doe je goed.
Dat zie ik wel zittenquote:Op zondag 21 februari 2010 18:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Idd
Nu kapen wij het topic weg.
Jij drinkt toch ook corona?quote:Op zondag 21 februari 2010 17:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kijk Jim, voor dit soort dingen hebben ze nou spoilers uitgevonden
Okay wie heeft de modjes gedrogeerd?quote:
Soms zijn we wel aardig en relaxed hoor.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay wie heeft de modjes gedrogeerd?
dat weten we welquote:Op zondag 21 februari 2010 19:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Soms zijn we wel aardig en relaxed hoor.![]()
Gelukkig welquote:Op zondag 21 februari 2010 19:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Best wel. Maar nu is de vakantie weer voorbijquote:Op zondag 21 februari 2010 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig wel![]()
Leuk weekend gehad parasietje?
Hier is de vakantie net begonnen. Ik zei net tegen mn zoon dat ie om 9 uur op bed moest liggen omdat ie morgen naar school moest.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Best wel. Maar nu is de vakantie weer voorbij
Ja schiet al op hequote:Op zondag 21 februari 2010 19:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Maar het leuke is wel dat ik over een week de sleutel krijg van ons nieuwe huis.
Jouw zoonquote:Op zondag 21 februari 2010 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier is de vakantie net begonnen. Ik zei net tegen mn zoon dat ie om 9 uur op bed moest liggen omdat ie morgen naar school moest.
Zijn reactie:grapjas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |