Het viel zo opquote:Op zondag 21 februari 2010 18:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb het ook al gevonden
Dank je. Ik ook van jouquote:Op zondag 21 februari 2010 17:33 schreef Myraela het volgende:
Kies een puur kanker topic en maak daar een SC van. Doe je goed.
Dat zie ik wel zittenquote:Op zondag 21 februari 2010 18:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Idd
Nu kapen wij het topic weg.
Jij drinkt toch ook corona?quote:Op zondag 21 februari 2010 17:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kijk Jim, voor dit soort dingen hebben ze nou spoilers uitgevonden
Okay wie heeft de modjes gedrogeerd?quote:
Soms zijn we wel aardig en relaxed hoor.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay wie heeft de modjes gedrogeerd?
dat weten we welquote:Op zondag 21 februari 2010 19:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Soms zijn we wel aardig en relaxed hoor.![]()
Gelukkig welquote:Op zondag 21 februari 2010 19:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Best wel. Maar nu is de vakantie weer voorbijquote:Op zondag 21 februari 2010 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig wel![]()
Leuk weekend gehad parasietje?
Hier is de vakantie net begonnen. Ik zei net tegen mn zoon dat ie om 9 uur op bed moest liggen omdat ie morgen naar school moest.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Best wel. Maar nu is de vakantie weer voorbij
Ja schiet al op hequote:Op zondag 21 februari 2010 19:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Maar het leuke is wel dat ik over een week de sleutel krijg van ons nieuwe huis.
Jouw zoonquote:Op zondag 21 februari 2010 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier is de vakantie net begonnen. Ik zei net tegen mn zoon dat ie om 9 uur op bed moest liggen omdat ie morgen naar school moest.
Zijn reactie:grapjas
Hij kan zo grappig zijnquote:
Misschien hier en daar ene likje verf, en een nieuwe cv. Dat is alles. Gelukkigquote:Op zondag 21 februari 2010 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja schiet al op he![]()
Moet er veel gebeuren in het nieuwe huis? Hoe snel willen jullie over? Alles al ingepakt?
Dit is niet de eerste hoor. Je moet wel goed zoeken in ONZ, maar bijna dagelijks is er wel een SC met een sealtje te vinden.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:36 schreef naatje_1 het volgende:
Nu ff serieus: Dat ik dit nog mocht meemaken, ik raak ontroerd
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Het is net pasen, maar dan met SC's.
Deze viel best wel opquote:Op zondag 21 februari 2010 19:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste hoor. Je moet wel goed zoeken in ONZ, maar bijna dagelijks is er wel een SC met een sealtje te vinden.
Proficiatquote:Op zondag 21 februari 2010 19:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Maar het leuke is wel dat ik over een week de sleutel krijg van ons nieuwe huis.
Waar maak jij je allemaal druk om zeg?quote:Op zondag 21 februari 2010 17:33 schreef Myraela het volgende:
Kies een puur kanker topic en maak daar een SC van. Doe je goed.
Ik was ff eten en naar een huis kijken.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:01 schreef DeLuna het volgende:
Nu mag je hier slowchatten en dan gebeurt het niet
WTF
WTF
&
WTF
Haiiiiquote:Op zondag 21 februari 2010 21:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik was ff eten en naar een huis kijken.
Alles goed?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |