Kwaliteit is niet gebonden aan kwantiteit.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
Zo dat is lang geleden dat jij een topic geopend hebt...
Jammer dat het schaatsen pas om 1 uur begint.
Zijn sport had destijds wel veel met politiek te maken.quote:
Hij speelde tegen wat men noemt een briljante gek.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:11 schreef peaceman het volgende:
Tja... ik ken de bekenden... Karpov, Kasparov, enz.
Tja, Wickedangel is aan de beurt maar die laat het weer eens afweten.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:19 schreef peaceman het volgende:
Heb je alleen nog maar postzegels Tong?
quote:Op maandag 22 februari 2010 01:52 schreef broer het volgende:
O, dan is het niet zo gek dat ze geen nieuw plaatje post.
Nog moeilijk maar misschien eind van de week weet ik meer.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:27 schreef wyccie het volgende:
Saai, zoals je ziet.
Hoe is het ermee, Andy? Werk gevonden?
En misschien horen wij op het werk aan het eind van de week of volgende week of we op mogen rotten.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Nog moeilijk maar misschien eind van de week weet ik meer.
Niet per se. Hoezo? Kan jij daar iets aan doen?quote:Wil je hoger op de ranglijst in FMT trouwens?
Het ziekenhuis gaat dicht?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
En misschien horen wij op het werk aan het eind van de week of volgende week of we op mogen rotten.![]()
Je mag al mijn punten hebben.quote:Niet per se. Hoezo? Kan jij daar iets aan doen?
Welnee, ik werk helemaal niet in het ziekenhuis.quote:
Zo werkt dat niet, hè. En waarom wil je je punten weggeven?quote:Je mag al mijn punten hebben.
Pyl moet dus zijn boeken voortaan ergens anders kopen?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Welnee, ik werk helemaal niet in het ziekenhuis.
Omdat ik gestopt ben en ook niet meer mee wil doen.quote:Zo werkt dat niet, hè. En waarom wil je je punten weggeven?
Nee, mijn andere baantje.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Pyl moet dus zijn boeken voortaan ergens anders kopen?![]()
Maar waarom? Geen uitdaging, stomme vragen, puntentelling te nieuwerwets, te veel newbies die er niks van bakken?quote:Omdat ik gestopt ben en ook niet meer mee wil doen.
Het baantje waar je niet zo veel over kwijt wilt?quote:
Beetje discussie gehad met Patch en Intre. Intre deed bijdehand en ontwijkend,zoals je misschien wel vaker van hem hebt gezien. Patch ging me op een asociale wijze in de hoek zetten en deed alsof ik geen recht van spreken had omdat hij en Intre veel meer voor dat topic betekenen. Toen dacht ik sterf maar met je topic.quote:Maar waarom? Geen uitdaging, stomme vragen, puntentelling te nieuwerwets, te veel newbies die er niks van bakken?
Die ja.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Het baantje waar je niet zo veel over kwijt wilt?
Oh, dat is wel vervelend. Patch ken ik eigenlijk niet, jij hebt hem ontmoet en weet waarschijnlijk hoe hij iets bedoelt. Intre ken ik ook niet.quote:Beetje discussie gehad met Patch en Intre. Intre deed bijdehand en ontwijkend,zoals je misschien wel vaker van hem hebt gezien. Patch ging me op een asociale wijze in de hoek zetten en deed alsof ik geen recht van spreken had omdat hij en Intre veel meer voor dat topic betekenen. Toen dacht ik sterf maar met je topic.
Neuh niet meer zo'n zin in.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:59 schreef wyccie het volgende:
Oh, dat is wel vervelend. Patch ken ik eigenlijk niet, jij hebt hem ontmoet en weet waarschijnlijk hoe hij iets bedoelt. Intre ken ik ook niet.Maar ik vind 'm wel aardig eigenlijk. Anders doe je toch gewoon mee zonder die discussie, gewoon lekker meedoen met de vragen?
Intre heb ik trouwens al een hele tijd niet meer gezien.
Ik weet wel dat Patch niet de baas is maar ik ben hem gewoon een beetje beu. Misschien kom ik ooit nog terug maar ik denk het niet. Ik zit nu in AKQ en daar heerst in SC die sfeer die eerst in FMT hing. Dus daar ben ik meer thuis. Ik heb er vrede mee. Soms veranderen dingen om je heen en hoor je er niet meer thuis.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:12 schreef wyccie het volgende:
Patch is helemaal niet de baas. Dan nog eerder SoK of Mike, al doen zij bijna nooit meer mee.
Ik doe niet mee voor de punten, dat zou wel ijdele hoop zijn. Daarvoor weet ik niet genoeg.
Misschien moet ik wel met mezelf afspreken om minstens 1 film per week te kijken. Nu kijk ik eigenlijk alleen maar series op tv omdat ik het minder vervelend vind om daar bij in slaap te vallen, bij films vind ik het zonde (anderzijds kijk ik wel eerder naar series omdat ze 'tijdelijk' zijn en dvd's altijd nog kunnen).
Hotel......quote:
Ik kan zo'n portable player van een maat overnemen....quote:Op maandag 22 februari 2010 20:29 schreef wyccie het volgende:
Dat is netjes.
Heb je dan een tv met dvd-speler tot je beschikking?
Het is zo'n tulipachtig geval..... langs een snelweg.... niet ver bij mijn huis vandaan.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:32 schreef wyccie het volgende:
Wel ideaal, zo'n baan. Als het een beetje een chique hotel is buiten het centrum zul je 's nachts niet al te vaak gestoord worden, toch?
Ik dacht het wel. Al hoewel je volgens de beveilingsregels niet meer alleen mag werken bij dat soort functies dacht ik.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:38 schreef wyccie het volgende:
Golden Tulip. Dat is vast wel relaxed.
Ben je dan helemaal in je eentje aan het werk?
Ik ga ook vroeg slapen vandaag.... Ben al sinds 5:30 op....quote:Op maandag 22 februari 2010 20:43 schreef wyccie het volgende:
Het liefst zou ik nu al willen slapen, maar ik ben nog te wakker.
Ik ook. Al wekenlang slaap ik doordeweeks niet meer dan 6 uur. En dan is mijn zondag zo naar de klote omdat ik de hele dag alleen maar lig te slapen. Terwijl het gisteren prima weer was om even een rondje te wandelen.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga ook vroeg slapen vandaag.... Ben al sinds 5:30 op....
Lezen. Heerlijk ontspannen of aan het meisje van de receptie denken......quote:Op maandag 22 februari 2010 20:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook. Al wekenlang slaap ik doordeweeks niet meer dan 6 uur. En dan is mijn zondag zo naar de klote omdat ik de hele dag alleen maar lig te slapen. Terwijl het gisteren prima weer was om even een rondje te wandelen.
Wat doe jij eigenlijk om in slaap te komen?
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:04 schreef wyccie het volgende:
Dat laatste zal mij niet helpen. Ik ga me nu alvast klaarmaken om te gaan slapen.
Welterusten, Andy.
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, Wickedangel is aan de beurt maar die laat het weer eens afweten.
quote:
Jij raad hem goed en ik moet een nieuwe posten?quote:
Ja. Hoeft niet hoor. Maar ik zet er altijd de url bijquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij raad hem goed en ik moet een nieuwe posten?
Je kent hem wel..... Voetballer....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:46 schreef tong80 het volgende:
Ik ken hem niet. Een BN-er denk ik uit een soap ofzo.
Haar ken ik ook niet.
quote:
Net nog een topic over hem geopend op een Voetbal forum. En ik herken hem in eerste instantie nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij geeft aan met hoeveel vrouwen hij de dame naast hem heeft bedrogen gisteravond....
Zijn vrouw ook niet toen ze de videoband van zijn escapades zag.....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net nog een topic over hem geopend op een Voetbal forum. En ik herken hem in eerste instantie niet
Was toch Postma ? Die zag ze alleen van achterenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zijn vrouw ook niet toen ze de videoband van zijn escapades zag.....
Er schijnt ook een bandje van Ashley Cole opgedoken te zijn inmiddels.....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was toch Postma ? Die zag ze alleen van achteren
HET IS DE SCHULD VAN KEMKERS!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
ZEG, IK ZIE DAT KRAMER EEN FOUTE WISSEL HEEFT GEMAAKT.
TELETEXT VINDT HET NODIG OM DAT IN HOOFDLETTERS AAN TE KONDIGEN.
ALSOF ER EEN RAMP IS GEBEURD.
Als hij Goud volgens verwachting had gehaald zou het ook in caps hebben gestaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
Het is jammer (overigens niet gekeken), maar ze zijn echt gék geworden bij Teletext
Dat ons land stuurloos is, is veel erger.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:20 schreef Diaan73 het volgende:
het is gewoon teveel hè? Eerst een kabinet dat valt en nu dit weer... meer dan goed voor je is.
Ja, koop een iMac.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
Weet iemand trouwens hoe ik van Kiwee af kom dat zich aan mijn pc heeft vastgeplakt?
Zal het verschil uitmaken? Zullen we er iets van merken?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat ons land stuurloos is, is veel erger.
Kijk, nu komen we ergens. Hoe verwijder ik die shit?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:28 schreef brother52 het volgende:
Lijkt me sterk dst kiwee meegekomen is met een update van microsoft. Kiwee is namelijk helemaal niet van microsoft en ik heb het bij de updates niet voorbij zien komen.
Als een normale uninstall niet werkt, lijkt het met dat het ergens in je registry zit. Daar zul je hem dus uit moeten slopen. Pas daar wel mee op. Je kunt je hele installatie daarmee om zeep helpen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kijk, nu komen we ergens. Hoe verwijder ik die shit?
O ja, dat deed ik ook altijdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
Er is ook al een virusscanner overheen geweest.
Dat ga ik dan beslist niet doen. Toch bedankt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:35 schreef brother52 het volgende:
Als een normale uninstall niet werkt, lijkt het met dat het ergens in je registry zit. Daar zul je hem dus uit moeten slopen. Pas daar wel mee op. Je kunt je hele installatie daarmee om zeep helpen.
Dat helpt enorm om ze terug te vinden,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat helpt enorm om ze terug te vinden,Je hoeft mij toch alleen te quoten, dan zie je wat de code is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
Dat kan ik toch nooit zien omdat jij Kiwee gebruikt?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hoeft mij toch alleen te quoten, dan zie je wat de code is.
Gebruik ik niet eensquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat kan ik toch nooit zien omdat jij Kiwee gebruikt?
Maar omdat jouw pc nu trager is begrijp ik je ook pas later. Dat is toch lo-gisch?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gebruik ik niet eensIk wil er alleen vanaf omdat het vertragend werkt op mijn pc.
Be-grij-pend le-zen.
1 op 6,2.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
Ik denk echt dat ze jou dringend nodig hebben in dit topic: Vraag over verbruik , Scrutinizer.
Misschien dat je hier nog wat aan hebt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat ga ik dan beslist niet doen. Toch bedankt.
Kiwee is een probleem omdat mijn pc er slomer van wordt. Duurt veel langer dan normaal voordat hij toegang tot internet heeft.
Ik vraag me af hoe het op mijn pc terechtkomt. Heb al rondgeneusd op internet. Daar werd gesuggereerd dat het met een update was meegekomen, dat leek me ook wel zo logisch omdat ik er afgelopen week een hoop heb gehad.
Grijs?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:58 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemiddag...
Kijk geen blauwe ogen meer
[ afbeelding ] Gisteren alweer 13 maanden jong.
Nope... beetje legergroen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Grijs?
Ik zag gisteravond nog die foto van Lennon en z'n loopwagen. Het wordt al een hele kerel
Handig, dan kan hij op zaterdag naar de supermarkt om de weekboodschappen te doenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope... beetje legergroen.![]()
Yeps... hij loopt achter alles behalve aan de hand of alleen.
Hahaha. Hij zit dan gewoon in het karretje...quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Handig, dan kan hij op zaterdag naar de supermarkt om de weekboodschappen te doen
Hij ziet er een stuk minder als een baby uit nu. De verhouding tussen de grootte van het hoofd en het lichaam is flink veranderd sinds de vorige foto's.
Jij ziet 'm iedere dag, dan valt het je niet zo op.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, hij groeit nu ook best in de lengte.. de vorige foto's waren van een maand geleden... apart dat het zo snel verandert.
Dat zal inderdaad zo zijn. We zien en merken wel dat hij langer wordt en kleding/shirts soms te kort worden. geen idee hoe groot hij nu is, hij weegt nu wel ong. 9,5 kilo, een lichtgewicht vergeleken met de andere kinderen op dezelfde leeftijd in onze familie.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij ziet 'm iedere dag, dan valt het je niet zo op.
Ik heb al gegeten hoor.quote:
Ik ga ook vroeg slapen. Het receptiemeisje gister weer gezien... Kan er dus weer voor een week tegen....quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:27 schreef wyccie het volgende:
Ik nu ook.
Wilde automatisch voor de tweede keer opscheppen, maar ik laat het eten nu maar eens even zakken. Zo nog wat fruit en dan weer een poging tot vroeg slapen.
Ja.... En deze mag al een tijdje stemmen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:30 schreef wyccie het volgende:
Nu weer een nieuw droommeisje gevonden?
Fitness waar ik dagelijks kom.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:33 schreef wyccie het volgende:
Ze werkt in het hotel waar jij gaat werken?
Niet zo veel. Ik weet haar naam en dat ze daar werkt en verder niks...quote:
Ze rijdt auto dus is ze in elk geval 18+quote:
Ja hoor. en ik hoop in de toekomst nog veel meer van haar te leren kennen....quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:17 schreef wyccie het volgende:
Ah, je weet nog veel meer van haar dus.
Ik ga in bed liggen, heb het een beetje koud.
Leuke docu. Geweldig om de gezichten van Jack en The Edge te zien wanneer Jimmy Whole lotta love inzet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
Leuke foto's, Diaan!
Heb vanavond naar It might get loud gekeken, met The Edge, Jack White en Jimmy Page. Erg interessant.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:29 schreef brother52 het volgende:
Ik moet bij The Edge altijd hier aan denken.
quote:
Goeiemorgen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Goede morgen.
Lennon wordt echt al groot. Al weer een hele verandering sinds de laatste keer dat ik hem zag.
Ja, het gaat veel te snel. Mijn neefje kan ondertussen al veel beter gitaar spelen dan ik en hij is pas 12.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Mijn neefje Jelle wordt in juni 10. Dan is het een tiener. Het is als de dag van gisteren dat ik gebeld werd om te zeggen dat ik oom was.
Ik geniet ervan. Maar het gaat zo snel.
Dat vond ik nou zo interessant. Dat is toch gewoon een andere manier van spelen? (Niet dat ik er verstand van hebquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:13 schreef brother52 het volgende:
Leuke docu. Geweldig om de gezichten van Jack en The Edge te zien wanneer Jimmy Whole lotta love inzet.
Ook wel grappig dat Jimmy en Jack gewoon inpluggen en gaan spelen, The Edge moet er eerst nog 150 echo's tussen hebben.
Het is vooral een andere manier om je geluid te creëren. Als je er veel echo en delay in propt, krijg je al snel een heel vol geluid. Het maakt dan in principe weinig uit wat je doet, het klinkt toch wel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat vond ik nou zo interessant. Dat is toch gewoon een andere manier van spelen? (Niet dat ik er verstand van heb) Je moet wel degelijk kunnen gitaarspelen om zoiets te bedenken c.q. te gebruiken.
Daar zit vast wat in.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:36 schreef broer het volgende:
Ik hoorde eens dat Edge's manier van gitaarspelen min of meer werd afgedwongen door het gebrek aan bastalent van Adam Clayton. Omdat die niet zoveel klaarspeelt op zijn bas - en laten we eerlijk zijn, hij kan er niet zoveel van - moest The Edge het geluid breder en voller maken. Dat beperkt zijn creatieve ruimte natuurlijk nogal. Als je Brian May laat samenspelen met een bassist als Adam Clayton komt er ook veel minder virtuoos en veel meer functioneel gitaarspel uit.
Het zou nog levendiger worden als ik antwoord op mijn vraag zou krijgen.quote:Op zondag 28 februari 2010 01:38 schreef broer het volgende:
Het is toch leuk om te zien hoe een gesprekje over het gitaarspel van The Edge zo'n topic weer helemaal levendig maakt.
Want het verhaal dat je eerder postte, klonk me niet onbekend in de oren. Ik heb zelfs wel eens dat basloopje in Gloria gehoord dat echt compleet vals wasquote:Op zondag 28 februari 2010 02:16 schreef broer het volgende:
O, excuus.
Ik zou het niet weten, eerlijk gezegd. Maar volgens mij blinkt hij nog altijd niet uit op de bas.
http://www.bass-soup.com/?p=6quote:while it’s true that there are more innovative or “flashy” players out there – Adam Clayton has shown that bass players succeed where they understand the song well enough to create a mood which can evoke passion and emotion whether the fan is listening to a CD on their own or are part of a 40,000 rock stadium crowd.
Het maakt mij verder niks uit. Maar iemand handhaven in je band die geen reet kan, dat is ook niks.quote:Op zondag 28 februari 2010 02:25 schreef broer het volgende:
Nou, vandaag stond op Nu.nl dat U2 de bestbetaalde band is. Dan sta je sowieso in de aandacht, natuurlijk - ongeacht je prestaties.
En waarom zouden ze hem eruit gooien als het op deze manier ook kan?
Feestquote:Leuk feest gehad?
Nou, 'niks kan' is ook maar een opvatting, natuurlijk. Ik ben persoonlijk erg gecharmeerd van bassisten die niet zoveel meer doen (of kunnen) dan wat grondtonen meespelen en hier en daar wat extra's spelen. Dat deed de bassist met wie ik lang heb samengespeeld ook en het gaf de muziek een bepaald soort eenvoud waar ik erg van hou. Dan kun je zeggen dat hij 'niks kan', maar je kunt ook zeggen dat hij de muziek precies dat geeft wat nodig is en het niet nodeloos compliceert.quote:Op zondag 28 februari 2010 02:29 schreef Wickedangel het volgende:
Het maakt mij verder niks uit. Maar iemand handhaven in je band die geen reet kan, dat is ook niks.
Ik gokte dat je naar een feest was geweest, omdat je om twee uur binnen kwam. Beetje mislukte poging tot uithoren.quote:Feest
Mijn hemel!quote:Op zondag 28 februari 2010 02:32 schreef Wickedangel het volgende:
Die cover zal misschien deze zijn geweest.
[ afbeelding ]
Dat is exact wat Clayton doet, als we het artikel dat ik net postte, mogen geloven. Een ondergrond waarop de rest kan voortborduren.quote:Op zondag 28 februari 2010 02:36 schreef broer het volgende:
Nou, 'niks kan' is ook maar een opvatting, natuurlijk. Ik ben persoonlijk erg gecharmeerd van bassisten die niet zoveel meer doen (of kunnen) dan wat grondtonen meespelen en hier en daar wat extra's spelen. Dat deed de bassist met wie ik lang heb samengespeeld ook en het gaf de muziek een bepaald soort eenvoud waar ik erg van hou. Dan kun je zeggen dat hij 'niks kan', maar je kunt ook zeggen dat hij de muziek precies dat geeft wat nodig is en het niet nodeloos compliceert.
Nee hoor.quote:Ik gokte dat je naar een feest was geweest, omdat je om twee uur binnen kwam.
Valt wel mee, je weet het nu toch?quote:Beetje mislukte poging tot uithoren.
Ik vind het eigenlijk wel sexy. Het is niet alsof hij een hawaiishirt aan heeft en ook nog een lange gouden ketting draagtquote:Op zondag 28 februari 2010 02:39 schreef broer het volgende:
Mijn hemel!
Als ik ooit een leren jasje zo ver open doe omdat anders mijn borsthaar niet te zien is, hoop ik dat er lieve vrienden zijn die me terugfluiten.
Ja, klopt. En ik hou daar wel van. (Van die insteek, dus. U2 is na 'Pop' niet meer écht goed geweest, helaas.) Maar het komt wel voort uit gebrek aan talent. Al is het ook weer een talent om je gebrek om te zetten in een kwaliteit, natuurlijk...quote:Op zondag 28 februari 2010 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is exact wat Clayton doet, als we het artikel dat ik net postte, mogen geloven. Een ondergrond waarop de rest kan voortborduren.
Jammer, hè?quote:Nee hoor.
Ik had geen feest.quote:Valt wel mee, je weet het nu toch?En hoe was jouw feest?
Serieus?quote:
Ik ben bang om onwaardig oud te worden. Dan let je op dat soort dingen.quote:Maar ik zag het niet eerder dan dat jij erover begon
Dat ben ik roerend met je eens.quote:Op zondag 28 februari 2010 02:47 schreef broer het volgende:
U2 is na 'Pop' niet meer écht goed geweest, helaas.
Op zaterdagavond?quote:Ik had geen feest.(Ik mocht leuke tekstjes schrijven voor een festival.
)
Mijn slechte invloedquote:Op zondag 28 februari 2010 02:49 schreef broer het volgende:
Ik type opeens met allemaal smileys. Waar komt dát nou weer vandaan?
Ja. Maar niet werken. Tenzij het maandag af moet zijn, natuurlijk.quote:Op zondag 28 februari 2010 02:56 schreef broer het volgende:
Ja. Waarom niet? Je moet toch iets op je zaterdagavond?
Het is vrijwilligerswerk. En dan wordt het opeens een hobby.quote:Op zondag 28 februari 2010 02:58 schreef Wickedangel het volgende:
Ja. Maar niet werken. Tenzij het maandag af moet zijn, natuurlijk.
Het is pas drie uur! Laat me maar alleenquote:Op zondag 28 februari 2010 02:57 schreef broer het volgende:
Ik ben je eeuwig dankbaar.
(Niettemin ga ik wel zo slapen. Dat lijkt me geen slecht idee.)
Ik doe niks voor niks. Boter bij de visquote:Op zondag 28 februari 2010 02:58 schreef broer het volgende:
Het is vrijwilligerswerk. En dan wordt het opeens een hobby.
Och erm...quote:Op zondag 28 februari 2010 02:59 schreef Wickedangel het volgende:
Het is pas drie uur! Laat me maar alleen
Dit is gelogen, trouwens. Van de week heb ik nog iets voor een collega gedaan, buiten het werk om, omdat ze het vriendelijk vroeg.quote:Op zondag 28 februari 2010 02:59 schreef Wickedangel het volgende:
Ik doe niks voor niks. Boter bij de vis
Heel goed. Brood op de plank! Er moeten bloedjes van kinderen gevoed worden en de rekeningen moeten betaald!quote:Op zondag 28 februari 2010 02:59 schreef Wickedangel het volgende:
Ik doe niks voor niks. Boter bij de vis
Workaholicquote:Op zondag 28 februari 2010 03:04 schreef broer het volgende:
Heel goed. Brood op de plank! Er moeten bloedjes van kinderen gevoed worden en de rekeningen moeten betaald!
(Maar ja, ik heb geen bloedjes van kinderen, ik vind het leuk werk en ik vind het een sympathiek festival. Bovendien kunnen ze niemand betalen. Dus dan vind ik het wel een prettige bezigheid voor een uurtje of twee, drie.)
Ik ben benieuwd welk festival dat is.quote:Op zondag 28 februari 2010 03:04 schreef broer het volgende:
(Maar ja, ik heb geen bloedjes van kinderen, ik vind het leuk werk en ik vind het een sympathiek festival. Bovendien kunnen ze niemand betalen. Dus dan vind ik het wel een prettige bezigheid voor een uurtje of twee, drie.)
quote:
Prima. Net een eindje gelopen, dat is heerlijk. Ik ga gauw weer eens wat meer sporten.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
Maar wyccie is wakker!![]()
Hoe is het met je?
Tja, ik kan tong toch niet nóg eens 24 uur laten opblijven?quote:
En hoe is het met je baan en je studie?quote:Prima. Net een eindje gelopen, dat is heerlijk. Ik ga gauw weer eens wat meer sporten.
Tussen het pissen door slaapt hij echt wel.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:48 schreef Wickedangel het volgende:
Tja, ik kan tong toch niet nóg eens 24 uur laten opblijven?![]()
Het gaat helemaal goedkomen!quote:En hoe is het met je baan en je studie?
Ik ben nog nooit zo rijk geweest. En ik geef het graag weer op. Dus nog even doorbijten.quote:
Huh?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:00 schreef wyccie het volgende:
En ik geef het graag weer op. Dus nog even doorbijten.
Ze geeft haar rijkdom graag weer op als ze in het ziekenhuis komt te werken.quote:
Wat moet ik nu met al dat geld als ik er niet gelukkig van word? Dus de komende jaren ga ik weer terug in de schoolbanken en zal ik op een houtje bijten.quote:
Als je dan doet wat je wilt maakt dat je gelukkiger dan het hebben van geld an sich.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat moet ik nu met al dat geld als ik er niet gelukkig van word? Dus de komende jaren ga ik weer terug in de schoolbanken en zal ik op een houtje bijten.
Spijt hebben van dingen die je niet gedaan hebt is hopeloos.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:22 schreef wyccie het volgende:
Ik loop natuurlijk altijd nog het risico dat het uiteindelijk toch niets voor me is. Maar dat zie ik dan wel. Als ik het niet doe, zal ik later spijt hebben.
Ik houd van iets meer uitdaging.quote:
quote:
Trusten wycciequote:En dat is dus bijvoorbeeld morgenvroeg weer uit mijn bed komen.
Welterusten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
Toen is-ie weer eens gebanned vanwege racistisch geblaat. Sindsdien is-ie niet meer geweest.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
Op 11 december voor het laatst gepost.
Het gaat er de komende weken niet gezelliger op worden, vrees ikquote:Op maandag 1 maart 2010 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, dat is de hoofdreden waarom ik daar nooit post. De meeste users verkondigen daar luidkeels en bij eindeloze herhaling hun eigen mening. luisteren nooit naar elkaar. Laatst deden er een paar dat nog eens dunnetjes over in de DWDD-reeks![]()
Trusten voor straksquote:Ik ga nog wat lezen
Ik denk dat het zo'n memorial stamp is......quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
Een ouwe soulknakker. Het plaatje is wel ieniemienie.
quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Het is de bedoeling dat je een hint post. Of een groter plaatje zoekt.
Kloptquote:
Een schilderij?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ga je zo wel even kijken naar Lady GaGa bij Wossy? Ze heeft een kunstwerk op haar hoofd
Goed hè. Inmiddels heeft ze een vierde outfit aanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:Telefoon. Zo één zou ik graag in m'n auto hebben.
Ik vind haar niet echt sympathiek.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goed hè. Inmiddels heeft ze een vierde outfit aan
Ik welquote:
Omdat ze haar negeerden, niet eens hallo zeiden. Ze zei idd oude mensen, maar ik vatte het op dat ze oudere artiesten bedoelde, arrogante artiesten. Het ging over de Brit Awards, niemand sprak haar aan, beweerde ze althans.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Zei ze nou dat ze een hekel had aan oude mensen omdat die haar niet herkenden?
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze is jarig vandaag. Net als Dave Gilmour.
Ik geef als hint dat het een soulzanger is. Wat is daar mis mee ?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Het is de bedoeling dat je een hint post. Of een groter plaatje zoekt.
Die dood is ?quote:
Dennis the Pennis tegen Arnold Schwarzenegger :quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 19:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In het Engels is dat leuker: It is me what.
Ik vermoed gewoon weg.... Ik denk dat ie grotere plaatjes kopen is.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |