Kwaliteit is niet gebonden aan kwantiteit.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
Zo dat is lang geleden dat jij een topic geopend hebt...
Jammer dat het schaatsen pas om 1 uur begint.
Zijn sport had destijds wel veel met politiek te maken.quote:
Hij speelde tegen wat men noemt een briljante gek.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:11 schreef peaceman het volgende:
Tja... ik ken de bekenden... Karpov, Kasparov, enz.
Tja, Wickedangel is aan de beurt maar die laat het weer eens afweten.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:19 schreef peaceman het volgende:
Heb je alleen nog maar postzegels Tong?
quote:Op maandag 22 februari 2010 01:52 schreef broer het volgende:
O, dan is het niet zo gek dat ze geen nieuw plaatje post.
Nog moeilijk maar misschien eind van de week weet ik meer.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:27 schreef wyccie het volgende:
Saai, zoals je ziet.
Hoe is het ermee, Andy? Werk gevonden?
En misschien horen wij op het werk aan het eind van de week of volgende week of we op mogen rotten.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Nog moeilijk maar misschien eind van de week weet ik meer.
Niet per se. Hoezo? Kan jij daar iets aan doen?quote:Wil je hoger op de ranglijst in FMT trouwens?
Het ziekenhuis gaat dicht?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
En misschien horen wij op het werk aan het eind van de week of volgende week of we op mogen rotten.![]()
Je mag al mijn punten hebben.quote:Niet per se. Hoezo? Kan jij daar iets aan doen?
Welnee, ik werk helemaal niet in het ziekenhuis.quote:
Zo werkt dat niet, hè. En waarom wil je je punten weggeven?quote:Je mag al mijn punten hebben.
Pyl moet dus zijn boeken voortaan ergens anders kopen?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Welnee, ik werk helemaal niet in het ziekenhuis.
Omdat ik gestopt ben en ook niet meer mee wil doen.quote:Zo werkt dat niet, hè. En waarom wil je je punten weggeven?
Nee, mijn andere baantje.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Pyl moet dus zijn boeken voortaan ergens anders kopen?![]()
Maar waarom? Geen uitdaging, stomme vragen, puntentelling te nieuwerwets, te veel newbies die er niks van bakken?quote:Omdat ik gestopt ben en ook niet meer mee wil doen.
Het baantje waar je niet zo veel over kwijt wilt?quote:
Beetje discussie gehad met Patch en Intre. Intre deed bijdehand en ontwijkend,zoals je misschien wel vaker van hem hebt gezien. Patch ging me op een asociale wijze in de hoek zetten en deed alsof ik geen recht van spreken had omdat hij en Intre veel meer voor dat topic betekenen. Toen dacht ik sterf maar met je topic.quote:Maar waarom? Geen uitdaging, stomme vragen, puntentelling te nieuwerwets, te veel newbies die er niks van bakken?
Die ja.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Het baantje waar je niet zo veel over kwijt wilt?
Oh, dat is wel vervelend. Patch ken ik eigenlijk niet, jij hebt hem ontmoet en weet waarschijnlijk hoe hij iets bedoelt. Intre ken ik ook niet.quote:Beetje discussie gehad met Patch en Intre. Intre deed bijdehand en ontwijkend,zoals je misschien wel vaker van hem hebt gezien. Patch ging me op een asociale wijze in de hoek zetten en deed alsof ik geen recht van spreken had omdat hij en Intre veel meer voor dat topic betekenen. Toen dacht ik sterf maar met je topic.
Neuh niet meer zo'n zin in.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:59 schreef wyccie het volgende:
Oh, dat is wel vervelend. Patch ken ik eigenlijk niet, jij hebt hem ontmoet en weet waarschijnlijk hoe hij iets bedoelt. Intre ken ik ook niet.Maar ik vind 'm wel aardig eigenlijk. Anders doe je toch gewoon mee zonder die discussie, gewoon lekker meedoen met de vragen?
Intre heb ik trouwens al een hele tijd niet meer gezien.
Ik weet wel dat Patch niet de baas is maar ik ben hem gewoon een beetje beu. Misschien kom ik ooit nog terug maar ik denk het niet. Ik zit nu in AKQ en daar heerst in SC die sfeer die eerst in FMT hing. Dus daar ben ik meer thuis. Ik heb er vrede mee. Soms veranderen dingen om je heen en hoor je er niet meer thuis.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:12 schreef wyccie het volgende:
Patch is helemaal niet de baas. Dan nog eerder SoK of Mike, al doen zij bijna nooit meer mee.
Ik doe niet mee voor de punten, dat zou wel ijdele hoop zijn. Daarvoor weet ik niet genoeg.
Misschien moet ik wel met mezelf afspreken om minstens 1 film per week te kijken. Nu kijk ik eigenlijk alleen maar series op tv omdat ik het minder vervelend vind om daar bij in slaap te vallen, bij films vind ik het zonde (anderzijds kijk ik wel eerder naar series omdat ze 'tijdelijk' zijn en dvd's altijd nog kunnen).
Hotel......quote:
Ik kan zo'n portable player van een maat overnemen....quote:Op maandag 22 februari 2010 20:29 schreef wyccie het volgende:
Dat is netjes.
Heb je dan een tv met dvd-speler tot je beschikking?
Het is zo'n tulipachtig geval..... langs een snelweg.... niet ver bij mijn huis vandaan.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:32 schreef wyccie het volgende:
Wel ideaal, zo'n baan. Als het een beetje een chique hotel is buiten het centrum zul je 's nachts niet al te vaak gestoord worden, toch?
Ik dacht het wel. Al hoewel je volgens de beveilingsregels niet meer alleen mag werken bij dat soort functies dacht ik.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:38 schreef wyccie het volgende:
Golden Tulip. Dat is vast wel relaxed.
Ben je dan helemaal in je eentje aan het werk?
Ik ga ook vroeg slapen vandaag.... Ben al sinds 5:30 op....quote:Op maandag 22 februari 2010 20:43 schreef wyccie het volgende:
Het liefst zou ik nu al willen slapen, maar ik ben nog te wakker.
Ik ook. Al wekenlang slaap ik doordeweeks niet meer dan 6 uur. En dan is mijn zondag zo naar de klote omdat ik de hele dag alleen maar lig te slapen. Terwijl het gisteren prima weer was om even een rondje te wandelen.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga ook vroeg slapen vandaag.... Ben al sinds 5:30 op....
Lezen. Heerlijk ontspannen of aan het meisje van de receptie denken......quote:Op maandag 22 februari 2010 20:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook. Al wekenlang slaap ik doordeweeks niet meer dan 6 uur. En dan is mijn zondag zo naar de klote omdat ik de hele dag alleen maar lig te slapen. Terwijl het gisteren prima weer was om even een rondje te wandelen.
Wat doe jij eigenlijk om in slaap te komen?
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:04 schreef wyccie het volgende:
Dat laatste zal mij niet helpen. Ik ga me nu alvast klaarmaken om te gaan slapen.
Welterusten, Andy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |