Waarom verbaas je je erover?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:42 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik verbaas me nogsteeds over het feit dat ik me zo relaxed voel onder het contact met m'n ex.
Nouja however voelt het wel goed opzich.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:44 schreef maartjeh het volgende:
...
Ik heb sinds zaterdag weer een beetje contact met m'n ex, via sms, dat dan wel. Maar het voelt heel luchtig en relaxed. Totaal geen spanningen of verlangens naar hem toe. We praten tot nu toe nog niet over het verleden en ik denk dat dat een goede kwestie is.![]()
Het is voor het eerst dat ik me hier zo rustig onder voel en dat is echt heel vreemd voor mij, maar wel een goed gevoel.
Ja, die had ik gezien en ook op gereageerd volgens mij. Maar wat ik bedoel is, wees blij dat je je er goed onder voelt en hoe meer je nadenkt waarom je je goed voelt, hoe lastiger het wordt. Soms is het handig om te accepteren wat je voelt en er verder niet over na te denken/malen. Anders kan het zo'n big thing worden en ga je je vanzelf weer rot voelen. Maar da's mijn mening hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:07 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nouja however voelt het wel goed opzich.
Had niemand op gereageerd, maar dat geeft niet haha.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:14 schreef Everlong het volgende:
[..]
Ja, die had ik gezien en ook op gereageerd volgens mij. Maar wat ik bedoel is, wees blij dat je je er goed onder voelt en hoe meer je nadenkt waarom je je goed voelt, hoe lastiger het wordt. Soms is het handig om te accepteren wat je voelt en er verder niet over na te denken/malen. Anders kan het zo'n big thing worden en ga je je vanzelf weer rot voelen. Maar da's mijn mening hoor![]()
Ik ben druk bezig met inpakken, morgen gaan we samen beginnen met mij verhuizen naar 'ons' huis. Soms is het erg moeilijk en confronterend en soms voel ik me even best goed. En als ik me dan goed voel denk ik, he hoe kan ik me nou goed voelen. Maar als ik zo blijf denken ben ik weer terug bij af, dus daarom ben ik dan maar even blij dat ik me beter voel.
Sorry, haalde door elkaar met een post van iemand andersquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:27 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Had niemand op gereageerd, maar dat geeft niet haha.Ja ik ben er ook wel blij mee. Heb ook geen verlangens naar hoe het was tussen ons, dus ook niet naar lichamelijk contact, zijn arm om me heen o.i.d., maar ik merk wel dat ik het gemist heb om op een normale manier over de dagelijkse gang van zaken te praten met hem, en dat komt nu beetje bij beetje weer langzaam terug.
![]()
Ik denk er ook niet teveel over na, ben er niet veel mee bezig, doe gewoon m'n eigen ding, en als er een smsje van hem is dan is dat leuk, en als ik de behoefte voel hem te smssen vind ik dat ook prima.![]()
Ja dat is waar. Ik denk dat je je inderdaad niet moet afvragen hoe het kan dat je je goed voelt. Je bent goed bezig voor jezelf en je verdient het ook om je weer goed te (gaan) voelen!![]()
Ik mag nu weer gaan werken, heb er zin in.
Haha, herkenbaar. Heerlijk om hem even te spreken, maar straks moet ik het toch echt ergens anders uit gaan halen!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:59 schreef Tegan het volgende:
Zo, wilde nog ff melden dat ik hem heel even heb gesproken en dat ik nu wel weer rustiger ben. Nu nog een manier vinden om te kalmeren zonder hem te spreken en we zijn binnen.
ik had denk ik het tegenoverstelde.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:46 schreef Tegan het volgende:
Mijn ex is online. Mijn ex die altijd vijf dagen op kantoor, werkt heel de week, altijd. Die nooit een dagje vrij kon nemen (voor mij). Why?
Ik ook dusquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:30 schreef Sjechov het volgende:
[..]
ik had denk ik het tegenoverstelde.
Had teveel tijd over voor mijn ex
Ik neem aan dat jullie tijd besteden aan bedoelen. Ik had hetzelfde gevoel, maar is het niet normaal om zoveel mogelijk tijd door te willen brengen met de persoon waar je zoveel van houdt?quote:
Ahhh, ook herkenbaar. Je krijgt dan het gevoel dat je achter je ex aanloopt. Daar heb ik een keertje goed ruzie over gemaaktquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:31 schreef Tegan het volgende:
Nee, ik bedoel dat ik altijd meer tijd had om af te spreken dan hij. En dat ik hem dus weinig zag, of op vervelende momenten (terwijl ik vaker kon) omdat hij niet anders kon.
Ik hoor mezelf..... Ik gooide mijn hele leven om voor mijn ex. En zij, zij vond het wel goed zo. Haar leven met of zonder mij, ik zag geen verschil. En dat deed pijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:02 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat hij zich gewoon echt niet wilde aanpassen, hij vond zichzelf prima zoals hij was, maar dat kan niet als je met zijn tweeen bent, dan moet je rekening houden met de ander, hij was gewoon niet klaar voor iets serieus. Terwijl ik mijn hele leven met hem wilde delen.
Ik had dat ook. Dat het pas een paar dagen later doordringt omdat je eerder druk was met vriendenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:06 schreef Explod het volgende:
pf ik word gek. gister lekker dagje met me maten geouwehoer, niks aan de hand eindelijk weer eens een beetje gelukkig gevoel van binnen.
vandaag maar voorgenomen om dat voort te zetten![]()
niet geluktvooral 's ochtens als ik op moet staan voel ik me zo kut (en niet vanwege het feit dat ik moet werken).
Het went. Helaas, maar het went wel. Volhouden!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:06 schreef Explod het volgende:
pf ik word gek. gister lekker dagje met me maten geouwehoer, niks aan de hand eindelijk weer eens een beetje gelukkig gevoel van binnen.
vandaag maar voorgenomen om dat voort te zetten![]()
niet geluktvooral 's ochtens als ik op moet staan voel ik me zo kut (en niet vanwege het feit dat ik moet werken).
En nu is het gewoon afwachten tot hij mij weer gaat missen. Hij moet verdomme eens inzien dat dit spelletje van heen en weer alleen goed kan eindigen als hij zich aanpast.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:09 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Ik hoor mezelf..... Ik gooide mijn hele leven om voor mijn ex. En zij, zij vond het wel goed zo. Haar leven met of zonder mij, ik zag geen verschil. En dat deed pijn.
Moedig hoor. Ik heb besloten niet meer te gaan wachten. Mijn leven gaat verder. Ze weet me te vinden, ik heb mezelf gebroken door op haar te wachten. Nu alleen nog van mijn gevoelens af. Er is voor mij niets moeilijker dan tegen mijn eigen gevoelens inhandelen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
En nu is het gewoon afwachten tot hij mij weer gaat missen. Hij moet verdomme eens inzien dat dit spelletje van heen en weer alleen goed kan eindigen als hij zich aanpast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |