abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78342400
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 13:42 schreef maartjeh het volgende:

[..]
Ik verbaas me nogsteeds over het feit dat ik me zo relaxed voel onder het contact met m'n ex.
Waarom verbaas je je erover?
pi_78342910
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:44 schreef maartjeh het volgende:
...

Ik heb sinds zaterdag weer een beetje contact met m'n ex, via sms, dat dan wel. Maar het voelt heel luchtig en relaxed. Totaal geen spanningen of verlangens naar hem toe. We praten tot nu toe nog niet over het verleden en ik denk dat dat een goede kwestie is.

Het is voor het eerst dat ik me hier zo rustig onder voel en dat is echt heel vreemd voor mij, maar wel een goed gevoel.
Nouja however voelt het wel goed opzich.
pi_78343172
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 14:07 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Nouja however voelt het wel goed opzich.
Ja, die had ik gezien en ook op gereageerd volgens mij. Maar wat ik bedoel is, wees blij dat je je er goed onder voelt en hoe meer je nadenkt waarom je je goed voelt, hoe lastiger het wordt. Soms is het handig om te accepteren wat je voelt en er verder niet over na te denken/malen. Anders kan het zo'n big thing worden en ga je je vanzelf weer rot voelen. Maar da's mijn mening hoor

Ik ben druk bezig met inpakken, morgen gaan we samen beginnen met mij verhuizen naar 'ons' huis. Soms is het erg moeilijk en confronterend en soms voel ik me even best goed. En als ik me dan goed voel denk ik, he hoe kan ik me nou goed voelen. Maar als ik zo blijf denken ben ik weer terug bij af, dus daarom ben ik dan maar even blij dat ik me beter voel.
pi_78343682
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 14:14 schreef Everlong het volgende:

[..]

Ja, die had ik gezien en ook op gereageerd volgens mij. Maar wat ik bedoel is, wees blij dat je je er goed onder voelt en hoe meer je nadenkt waarom je je goed voelt, hoe lastiger het wordt. Soms is het handig om te accepteren wat je voelt en er verder niet over na te denken/malen. Anders kan het zo'n big thing worden en ga je je vanzelf weer rot voelen. Maar da's mijn mening hoor

Ik ben druk bezig met inpakken, morgen gaan we samen beginnen met mij verhuizen naar 'ons' huis. Soms is het erg moeilijk en confronterend en soms voel ik me even best goed. En als ik me dan goed voel denk ik, he hoe kan ik me nou goed voelen. Maar als ik zo blijf denken ben ik weer terug bij af, dus daarom ben ik dan maar even blij dat ik me beter voel.
Had niemand op gereageerd, maar dat geeft niet haha. Ja ik ben er ook wel blij mee. Heb ook geen verlangens naar hoe het was tussen ons, dus ook niet naar lichamelijk contact, zijn arm om me heen o.i.d., maar ik merk wel dat ik het gemist heb om op een normale manier over de dagelijkse gang van zaken te praten met hem, en dat komt nu beetje bij beetje weer langzaam terug.
Ik denk er ook niet teveel over na, ben er niet veel mee bezig, doe gewoon m'n eigen ding, en als er een smsje van hem is dan is dat leuk, en als ik de behoefte voel hem te smssen vind ik dat ook prima.

Ja dat is waar. Ik denk dat je je inderdaad niet moet afvragen hoe het kan dat je je goed voelt. Je bent goed bezig voor jezelf en je verdient het ook om je weer goed te (gaan) voelen!

Ik mag nu weer gaan werken, heb er zin in.
pi_78344510
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 14:27 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Had niemand op gereageerd, maar dat geeft niet haha. Ja ik ben er ook wel blij mee. Heb ook geen verlangens naar hoe het was tussen ons, dus ook niet naar lichamelijk contact, zijn arm om me heen o.i.d., maar ik merk wel dat ik het gemist heb om op een normale manier over de dagelijkse gang van zaken te praten met hem, en dat komt nu beetje bij beetje weer langzaam terug.
Ik denk er ook niet teveel over na, ben er niet veel mee bezig, doe gewoon m'n eigen ding, en als er een smsje van hem is dan is dat leuk, en als ik de behoefte voel hem te smssen vind ik dat ook prima.

Ja dat is waar. Ik denk dat je je inderdaad niet moet afvragen hoe het kan dat je je goed voelt. Je bent goed bezig voor jezelf en je verdient het ook om je weer goed te (gaan) voelen!

Ik mag nu weer gaan werken, heb er zin in.
Sorry, haalde door elkaar met een post van iemand anders
Ik verlang (helaas) gevoelsmatig nog wel heel erg terug naar hoe het was en het lichamelijk contact. Maar ik weet rationeel dat dat niet meer mogelijk is en ook niet meer op die manier zal terug komen. Maar ja, die 2 zijn het gewoon niet altijd eens helaas. Aan de andere kant het is 'nog maar' 3 weken uit, en dat is op 7 jaar nog veel te kort om verder te gaan. Pas na de verhuizing gaan we het contact afbouwen en even minimaliseren om los te komen van elkaar. Want als we nu samen zijn lijkt het nog veeeeel te veel vroeger, het is gezellig, vertrouwd en voelt nog hartstikke goed. zolang dat contact er nog is kom ik niet los van hem en hij niet van mij.
pi_78345042
Zo, wilde nog ff melden dat ik hem heel even heb gesproken en dat ik nu wel weer rustiger ben . Nu nog een manier vinden om te kalmeren zonder hem te spreken en we zijn binnen.
pi_78345226
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 14:59 schreef Tegan het volgende:
Zo, wilde nog ff melden dat ik hem heel even heb gesproken en dat ik nu wel weer rustiger ben . Nu nog een manier vinden om te kalmeren zonder hem te spreken en we zijn binnen.
Haha, herkenbaar. Heerlijk om hem even te spreken, maar straks moet ik het toch echt ergens anders uit gaan halen!
pi_78346599
Argh. Mijn ex blijft steeds hengelen. En ik ben de sukkel die dan toehapt. En je raadt het al. Als ik heb toegehapt dan volgt er: je snapt me niet, je kent me niet.

Ik word hier zo moe van.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
  dinsdag 23 februari 2010 @ 16:30:18 #84
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_78348676
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 10:46 schreef Tegan het volgende:
Mijn ex is online . Mijn ex die altijd vijf dagen op kantoor, werkt heel de week, altijd. Die nooit een dagje vrij kon nemen (voor mij). Why?
ik had denk ik het tegenoverstelde.
Had teveel tijd over voor mijn ex
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_78349417
Damn, kan ze niet vergeten, en ook net een ticket geboekt naar VS/SF.
Moet toch gewoon kunnen om haar te vergeten toch??? !!! kut gevoel ben nu al een maand mee bezig,
soms verlies ik het gevecht en stuur haar een mail, krijg niets terug....volgens mij heeft zij het gehaald en ben ik History voor haar, en ik ben helaas nog mee bezig ...iemand advies ?
pi_78350050
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:30 schreef Sjechov het volgende:

[..]

ik had denk ik het tegenoverstelde.
Had teveel tijd over voor mijn ex
Ik ook dus .
pi_78350546
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 17:02 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik ook dus .
Ik neem aan dat jullie tijd besteden aan bedoelen. Ik had hetzelfde gevoel, maar is het niet normaal om zoveel mogelijk tijd door te willen brengen met de persoon waar je zoveel van houdt?
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_78351156
Nee, ik bedoel dat ik altijd meer tijd had om af te spreken dan hij. En dat ik hem dus weinig zag, of op vervelende momenten (terwijl ik vaker kon) omdat hij niet anders kon.
pi_78351373
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 17:31 schreef Tegan het volgende:
Nee, ik bedoel dat ik altijd meer tijd had om af te spreken dan hij. En dat ik hem dus weinig zag, of op vervelende momenten (terwijl ik vaker kon) omdat hij niet anders kon.
Ahhh, ook herkenbaar. Je krijgt dan het gevoel dat je achter je ex aanloopt. Daar heb ik een keertje goed ruzie over gemaakt
pi_78351431
Praten erover is goed, alleen jammer dat mijn ex dat als aanval zag ipv als verbeterpunt.
pi_78351541
Idem, vandaar de ruzie. Al was ik toen de sukkel die gooide met: je geeft niet om me. En dat was echt heel dom.
pi_78351821
Tja, ik weet ook niet wat de juiste manier is om dingen aan te kaarten, er kwamen altijd ruzies van, op gegeven moment ben je gewoon bang om iets te zeggen voordat het daardoor over zou gaan.
pi_78352352
Ik merkte het voornamelijk na de relatie dat ik gewoon bang was om iets te zeggen, omdat als ik iets zou zeggen, dat ik haar daarmee zou kwetsen of beledigen. Ach, op dit moment trek ik me het niet meer aan.

In de relatie wist ik altijd het goede op het verkeerde moment te zeggen en het was ik stil als ik iets had moeten zeggen. Ach, daar heb ik wel van geleerd. Volgende keer beter.
pi_78352468
Ik denk dat hij zich gewoon echt niet wilde aanpassen, hij vond zichzelf prima zoals hij was, maar dat kan niet als je met zijn tweeen bent, dan moet je rekening houden met de ander, hij was gewoon niet klaar voor iets serieus. Terwijl ik mijn hele leven met hem wilde delen.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 18:06:52 #95
287303 Explod
Dont worry, be happy and smile
pi_78352648
pf ik word gek. gister lekker dagje met me maten geouwehoer, niks aan de hand eindelijk weer eens een beetje gelukkig gevoel van binnen.

vandaag maar voorgenomen om dat voort te zetten

niet gelukt vooral 's ochtens als ik op moet staan voel ik me zo kut (en niet vanwege het feit dat ik moet werken).
pi_78352736
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 18:02 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat hij zich gewoon echt niet wilde aanpassen, hij vond zichzelf prima zoals hij was, maar dat kan niet als je met zijn tweeen bent, dan moet je rekening houden met de ander, hij was gewoon niet klaar voor iets serieus. Terwijl ik mijn hele leven met hem wilde delen.
Ik hoor mezelf..... Ik gooide mijn hele leven om voor mijn ex. En zij, zij vond het wel goed zo. Haar leven met of zonder mij, ik zag geen verschil. En dat deed pijn.
pi_78352750
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 18:06 schreef Explod het volgende:
pf ik word gek. gister lekker dagje met me maten geouwehoer, niks aan de hand eindelijk weer eens een beetje gelukkig gevoel van binnen.

niet gelukt vooral 's ochtens als ik op moet staan voel ik me zo kut (en niet vanwege het feit dat ik moet werken).
Ik had dat ook. Dat het pas een paar dagen later doordringt omdat je eerder druk was met vrienden .
pi_78352792
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 18:06 schreef Explod het volgende:

Het went. Helaas, maar het went wel. Volhouden!
pi_78352796
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 18:09 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Ik hoor mezelf..... Ik gooide mijn hele leven om voor mijn ex. En zij, zij vond het wel goed zo. Haar leven met of zonder mij, ik zag geen verschil. En dat deed pijn.
En nu is het gewoon afwachten tot hij mij weer gaat missen. Hij moet verdomme eens inzien dat dit spelletje van heen en weer alleen goed kan eindigen als hij zich aanpast.
pi_78352993
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 18:11 schreef Tegan het volgende:

[..]

En nu is het gewoon afwachten tot hij mij weer gaat missen. Hij moet verdomme eens inzien dat dit spelletje van heen en weer alleen goed kan eindigen als hij zich aanpast.
Moedig hoor. Ik heb besloten niet meer te gaan wachten. Mijn leven gaat verder. Ze weet me te vinden, ik heb mezelf gebroken door op haar te wachten. Nu alleen nog van mijn gevoelens af. Er is voor mij niets moeilijker dan tegen mijn eigen gevoelens inhandelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')