abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 20 februari 2010 @ 20:28:38 #151
135305 beequeen
Lost.
pi_78240201
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:26 schreef Marrije het volgende:

Jij een ban?? Alleen voor vanavond of voor langere tijd?

Als dr niks aan is ben ik ook zo weer weg.
24 uurs ban. Bankhangen dus toedels.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zaterdag 20 februari 2010 @ 20:28:44 #152
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_78240206
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:27 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ga er maar eens aan staan .
Ik heb gekozen voor iets wat bij me past
  zaterdag 20 februari 2010 @ 20:29:16 #153
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_78240227
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:28 schreef beequeen het volgende:

[..]

24 uurs ban. Bankhangen dus toedels.
Je staat gewoon in de hoek
Poor you!
  zaterdag 20 februari 2010 @ 20:29:35 #154
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_78240243
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:28 schreef Marrije het volgende:

[..]

Let wel, naar spanje he!
Maar over het algemeen, als je binnen Europa reist, ben je van zodra je met 2 personen of meer bent inderdaad beter af met een eenvoudige auto.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 20:29:40 #155
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_78240250
De dames en heren politici zijn niet echt blij met de nieuwe tippelzone aan de Kanaaldijk in Eindhoven.

Niet dat die er komt, of dat er ooit sprake van is geweest, maar het schrikeffect van de politici is als ik zeg dat de burgemeester dat heeft aangekondigd, is wel komisch.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 20 februari 2010 @ 20:30:16 #156
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_78240277
Jammer dat de naambordjes waar de naam van de partij ook op staat niet allemaal even duidelijk zijn.
CDA was slim en had een CDA sjaaltje.
VVD was slim en had een VVD logo op het shirt.
pi_78240297
Mary: vind groei oke, maar wel 1 strip voor militairen en afspraken maken voor de hele strip. Dat het niet overal tegelijkertijd groeit.
Daarbij is op het moment dat eindhoven groeit, belangrijk om te kijken wat wegaat doen voor de bussen etc.

Maarten (groene sjaal) Eindhoven Airport mag groeien, mits het gaat om zakelijke vluchten. Motor voor regionale doeleinden. Met name voor zakelijke vluchten dan is dat allen maar ten goede voor EHVN.
Minder parkeren en makkelijker te bereiken en het millieu is natuurlijk voornaam voor extra bussen in te plannen. Er moet wel met de omwonende worden gepraat en dat er moet worden blijven gepraat tot het allemaal duidelijk is

Monique VVD.
Maarten van CDA geeft aftrap en voorstander te zijn. Wij willen verder gaan. Wij zijn pro EHVN airport. Er komen natuurlijk ook veel toeristen die via EHVN willen vliegen. Bijna alle vluchten zijn gecombineerde vluchten. Je kunt dat niet scheiden. Wij zijn dus voorstander, zakelijk is belangrijk MAARRRR de toeristen kan je niet negeren. Ze zijn geinterresseerd om vanuit daar te vliegen.
Je moet rekening houden met geluidsoverlast. En de bereikbaarheid.Een goede verbinding is noodzakelijk. Een goed station. Natuurlijk ook de auto niet vergeten. Mensen moeten vrij zijn om daarvoor te kiezen. Meer parkeergelegenheid daarvoor te regelen.

Kees Reinders: Leefbaar eindhoven
PRO groei, daar waar het noodzakelijk is voor toerisme en Zakelijk verkeer. Wij zien dat vee toeristen gebruik maken van hotels en parkeergelegeheid dus waarom afbreken. Kijkende naar het luchtruim. dan is 30% voor de burgerluchtvaart het is schoner dan het militaireluchtvaart. Als je burgerluchtvaart vergroot neemt militair af en dus beter voor millieu. Natuurlijk ook het vervoer. TAXIvervoer moet 1 op 1 meegroeien.

Renate Richters groen links:
Ik geef anders geluid. TEGEN uitbreiding. Het geeft overlast. Millieudruk en geluidsoverlast. natuurlijk is er uitbreiding op het vliegveld alleen wij zijn voor een hele kleine uitbreiding. Met name zakelijk een kleine groei. Niet ten opzichte van toerisme. Er is veel ontwikkeling qua geluidsbeperking van vliegtuigen en daar zijn wij voorstander voor dat te vergroten.

Mirjam:
Pro. (niet te volgen)
Virtuele discussie, want op dit moment liggen de plannen om de airport te vergroten en dat het rijk beslist dat er enorme uitbreidingen komen. Dat betekend dat EHVN geen nieuwe woningen kan aanbouwen en dus de economische groei daardoor onder druk komt te staan. Geen huisvesting = problemen.
Afvoerputje voor schiphol zou onze dienst zijn.

Rens stadpartij
Het rijk heeft een visie als wij er iets aan willen doen kunnen wij dat niet allen. Wij willen dat defensie haar claim laat vallen over geluidsoverlast. Dat zij een strippenkaart krijgen om geluidsoverlast te maken en als die kaart vol is dan pech gehad. Wij willen slimmere vliegtuigen en de timeslots bepalen.
Het is een techniek waar nog veel aan te verbeteren valt. Er kan best een overloop vanuit Schiphol zijn, maar niet ten koste gaan van

Eef ouderen appel
PRO groei. (lastig te volgen)
Druk uitoefenen en geen invloed op dat kunnen we wel dat kunnen we niet. Wij willen ook welkom heten op airport. Minder uitstoot door toerisme te laten vliegen ipv met de auto. Wij pleiten voor ruimteuitbreiding. PAS OP VOOR DEFENSIE want wij kunnen daar niets aan doen. Wij zijn eventueel pro monorail. En dus.. (hakkel)

Johan
PVDT
PRO, belangrijk om groei te hebben. We moeten er voor open staan om meer mensen naar en van Eindhoven te vervoeren. Natuurlijk te denken aan de monorail. Een snelle verbinding van en naar AIRPORT. Wij zijn dus voor een uitbreiding. Je hebt veel technieken ook om de vliegtuigen stiller te krijgen. Dus pro.

Mustafa abu Eindhoven nu
Eindhoven is klaar en duidelijk. Wij zijn voor optimale uitbreiding. creeert banen en stimuleerd dus economie. Wij wensen militaire vluchten te minimaliseren. Eindhoven een grote stad dus ook een groter vlieveld. Geografisch gezien is het logisch uit te breiden. Waarom gaan de mensen naar het buitenland om te vliegen als het ook hier kan.

Rudy Pim fortuyn
Wie de lust heeft moet ook de lasten dragen. Eindhoven was eindhoven niet zonder luchthaven. Vakantievluchten kosten meer energy als ze via schiphol moeten. Daarom eindhoven uitbreiden. De militairen mogen blijven want je weet niet waar je ze voor nodig hebbemn. Bovendien is het van hen. En waar zouden wij zijn zonder alle millitairen. De toren brandweer is ook van hen. Nogmaals pro groei.

Gerego mens en spirits.
Welschap: als partij laten wij een net ander geluid horen. En zitten tegen groen links aan. Tegen uitbreiding, want er is veel overlast van de omwonende. De mens boven de wist. Wij houden hier rekening mee. Wij kijken naar de capaciteiten van het vliegveld zelf. Voor verbetering van de vliegtuigen en de schonere lucht. De militairen zouden van mij allemaal mogen vertrekken, maar dat kan niet dus kijken wij of het minder kan.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  zaterdag 20 februari 2010 @ 20:30:58 #158
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_78240304
Schonere vliegtuigen idd.. dat schoonmaakpersoneel is belabberd tegenwoordig..
  zaterdag 20 februari 2010 @ 20:31:32 #159
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_78240329
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
De dames en heren politici zijn niet echt blij met de nieuwe tippelzone aan de Kanaaldijk in Eindhoven.

Niet dat die er komt, of dat er ooit sprake van is geweest, maar het schrikeffect van de politici is als ik zeg dat de burgemeester dat heeft aangekondigd, is wel komisch.
Rellert
pi_78240483
Niemand reageert echt op de stelling.. ZAKELIJKE DOELEINDEN..

maar goed
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  zaterdag 20 februari 2010 @ 20:37:37 #161
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_78240536
Eens kijken hoe deze het gaat doen:

Hoe staat u tegenover het nieuwe opvangcentrum voor verslaafde daklozen tegenover de Regenboogschool op het Mimosaplein?

To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_78240559
De lijsttrekkers mogen nu op elkaar reageren.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 20:38:58 #163
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_78240590
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:38 schreef Dottey het volgende:
De lijsttrekkers mogen nu op elkaar reageren.
Klinkt wel gezellig tot nu toe.
pi_78240628
Waarom heeft BQ een ban??????????

En vind het allemaal slap gleuter maar komt ook Eindhoven is te ver weg voor mij.
Jammer dat het niet over de landelijke Politiek gaat.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zaterdag 20 februari 2010 @ 20:42:50 #165
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_78240722
Wat een stomme stelling
  zaterdag 20 februari 2010 @ 20:43:16 #166
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_78240741
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Eens kijken hoe deze het gaat doen:

Hoe staat u tegenover het nieuwe opvangcentrum voor verslaafde daklozen tegenover de Regenboogschool op het Mimosaplein?

Deze doet het leuker dan verwacht. Er melden zich nu boze buurtbewoners op de chat die dat ook wel eens willen weten van de politici.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 20 februari 2010 @ 20:44:40 #167
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_78240789
pi_78240831
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:43 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Deze doet het leuker dan verwacht. Er melden zich nu boze buurtbewoners op de chat die dat ook wel eens willen weten van de politici.

Oh jij moet de Politiek in
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_78240862
De volgende stelling:

Eindhoven moet een schoner centrum krijgen met meer groen en afvalbakken. meer toezicht.
Een schonere stad is uitnodigender.

mary: Volgens mij is niemand hier tegen.
Je zou er toch aan toe kunnen voegen. Wat belangrijk is .. openbare ruimte en de beleving in die ruimte. Bijvoorbeeld in winkelcentrum Woensel. Een hele hoop vervuiling door bijvoorbeeld een frietbakje een autoruit uit te gooien. Bijvoorbeeld hondpoep enz opruimen. Het is associaal gedrag. Waar mensen op aan kunnen worden gesproken. Moet de gemeente er dan overal voor opdraaien.

Gerego. De bewoners zijn bang om elkaar aan te spreken.

Mary: ik spreek gewoon aan. En ik krijg dan een grote mond terug, maar dat geeft zeker een onveilig gevoel. Ik denk ook dat op sommige punten dat terecht is, maar als wij daar allemaal niets meer om zeggen dan is het einde zoek. De politie is niet op elke hoek van de straat.

Gerego Als wij allemaal zeggen dat het niet kan gaat het natuurlijk ook goed.

Mary: Ik denk dat het wel ka.

Ruud je kunt het leren

Mary: ik vind dat een onderschatting.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 20:46:58 #170
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_78240881
Hondepoepniveau.. het kon niet uitblijven...
  zaterdag 20 februari 2010 @ 20:48:34 #171
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_78240938
Stoer,, Ik weet waar je huis woont Swâhh....

pi_78240940
VVDster het blijft eigen burgerverantwoording om mensen er op aan te spreken. En ook je eigen stoepje schoon te houden. Ik zie best dat er onveilige situaties zijn.

gerego heeft het over een verslaafde die een telefoon had gepikt van een meisje. En ik sprak hem aan. En ik houd u bij deze aan! Ik lever u over aan de politie. Bij de babydump was niemand bereid mij te helpen.

VVDster weet dat wij heel slecht scoren. Camera toezicht en stadswacht is allemaal noodzakelijk, maar het is heel erg nodig om eigen verantwoording te hebben.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 20:49:11 #173
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_78240963
Eindhoven staat bekend als hele onveilige stad. En ondertussen promoten de PvdA en VVD dat je mensen moet aanspreken op gedrag wat niet kan
pi_78240993
mustafa.. leefbaarheid maak je samen. Een schone stad behoud je ook samen!!
pi_78241084
Mary:
Hondenpoep moet gewoon opgeruimd worden door de baasjes en niet door de honden. En anders bonnen!
Het is een onderwerp waar ik zo veel mail over krijg.

Mustafa: maar ik zeg het vanuit de beleving van de mensen. Er zijn weinig uitlaatplaatsen en ze denken dat de overheid er niets aan doet! (hij wees eerder ook op de uitvinding van Mary. Een soort hondendrolhandschoen)
  zaterdag 20 februari 2010 @ 20:53:03 #176
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_78241097
Bzzzttt...Bzzttt Telefoon uit please....
  zaterdag 20 februari 2010 @ 20:55:04 #177
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_78241180
Eindhoven als Mediastad...óveral camera's iedereen is in beeld, gezelliiiii allemaal acteurs in de Stad...

pi_78241187
Mustafa: Wie trapt er nou wel eens in hondenpoep? Ik wel.. en ik vind dat vervelend.

Johan: Het gaat er om.. er zijn heel veel mensen die niet voor camera toezicht zijn. Waarom benaderen we niet eindhoven als de mediastad? Overal camera's ophangen dat wij ons nog prettiger voelen.
Gerero: en privacy dan?
Mustafa: Gerero doe jij wel eens pinnen? De camera staat gelijk op je kop. Als je met je auto naar eindhoven rijd staat je kenteken gelijk op de film. Je moet het ook kunnen zien als de veiligheid.

Voordat de boef bij jou binnen is en hij ziet de camera dan denkt hij drie keer na om bij jou binnen te stappen

Gerero: Maar hij heeft een masker op.
pi_78241230
Johan: ik had een camera buiten hangen en toen de politie kwam vragen om de beelden na een inbraak moest ik zeggen dat hij niet werkte.

hoe typisch
pi_78241250
Het gaat nu over camera's en Johan is ineens een stuk actiever betrokken bij de gesprekken.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 20:58:10 #181
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_78241270
Johan kan fantastisch knikken.. knikken met een doel.. knikken met een mening.. geweldig!

pi_78241308
het uitgaansbeleid komt aan de orde.......................streng sluitingstijdenbesluit of beleid.........
  zaterdag 20 februari 2010 @ 21:00:38 #183
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_78241337
Tuurlijk veilig veilig veiliger en veiligere veilig veilig veilig veiliger en veiligere veilig veilig veilig veiliger en veiligere veilig ....

pi_78241377
stelling: Stratemseind moet een veilig uitgaanscentrum worden voor de jeugd.
een streng sluitingsbeleid.

Renate: natuurlijk moet het erg veilig worden. Vervroegen gaat daar niet bij helpen. Wij zijn gewoon voor normale tijden..

D66 wij zijn voorstander om vrije sluitingstijden te maken. Wij hebben net een cafe houder een sleutel gegeven. Wij weten dat veel problemen veroorzaakt worden door dronken mensen die elkaar treffen doordat de sluitingsregels er nu zijn. Ze komen massaal gelijk op straat. Iedereen krijgt nu regels op gelegt omdat 99% het goed doet en die ene 1% niet. Laat eigen verantwoording weer gelden.

Ruud: Het is niet handig als alles tegelijkertijd dichtgaat en zeker het frituur. Want zijn dochters vinden dat het fijn is dat ze kunnen gaan van de ene naar de andere kroeg en nog een vette hap kunnen eten.
pi_78241420
Ruud:Als alle kroegen om 2 uur dichtgaan dan staat iedereen op straat!
Als ze maar 16 uur open mogen zijn moeten ze zelf kunnen kijken wie wanneer open en dicht gaat. Dan krijg je echt slachtvelden!!

Taxihenkie: Wat denk je dan van het vervoer? Want de Taxi's kunnen het niet aan!
pi_78241496
Rudy is voor vervroeging

Een paar jaar terug waren ze om 1 uur a 2 uur dicht toen ging je om 9 uur.

Nu is het pas om 12 uur dat ze in hordes naar de stad gaan. Om 4 uur gaat het nu dicht en dan moet de pliesie ook langer blijven. Ik ben echt voorstander van 2 uur dicht en de hamburger tenten een uurtje later.
pi_78241573
Taxihenkie geeft aan.. je bent zelf ook ondernemer geweest. En de ondernemer moet het zelf kunnen beslissen.

Rudy: Ik heb het nu over drank in de man is verstand in een kan! ;')
Indrinkers en zo is niet best.

Johan wij hebben er iets op bedacht. Wij zijn persoonlijk echt van open tijden want dan kunnen de mensen zelf weten hoe en wanneer ze naar huis gaan. Wij gaan mediacafe starten en dan moeten ze gaan blazen om binnen te komen. Te veel gedronken dan kom je niet binnen.
pi_78241626
mustafa: Je ging door tot 2 uur (van 22 tot 02) want dan ging je daarna door naar een andere plek. Een uittocht maken omdat je daar langer door kon gaan. Je creeert dan meer ruimte voor ongelukken als je dranktoerisme krijgt.
pi_78241655
voice geeft aan dat de mensen weer aan tafel moeten gaan zitten en drinken mogen pakken.
pi_78241672
Alsido zet zijn favo nummer weer in
pi_78241786
tvp, omdat het hier wel mag!!!!!
pi_78241843
Pauzemuziekje
  zaterdag 20 februari 2010 @ 21:21:14 #193
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_78242102
Mery Fiers is onder de indruk van de techniek in de Bunker
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_78242146
stelling: buurtpreventie opleiden
pi_78242163
Twitter jij Maan
pi_78242652
Stelling: studentenhuisvesting vergroten rondom het gebouw van de universiteit
pi_78242909
laatste onderdeel .. iedereen moet aan de bunkertafel plaats gaan nemen
  zaterdag 20 februari 2010 @ 21:47:50 #198
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_78243016
Voldoende studentenhuisvestig... 'tuurlijk zou ik ook gezegd hebben...Goedkope kletskoek!

pi_78243036
Mary krijgt de vraag, Er is een regelgeving ten aanzichte van woningsplitsing.
Illegaal woningverhuur enzo. wat denkt PVDA er aan te doen..

Allereerst voldoende huisvesting voor studenten.
Dan zie je studenten die minder op huisjesmelkers zijn aangewezen. Daar waar het gaat gebeuren moet een vergunningensysteem komen. Dat hebben we 2 jaar geleden ingevoerd en wat we daar van zien is de toets op leeftbaarheid. Waar wel en waar niet... dat functioneerd nog niet goed genoeg. Die moet beter
en als laatste, daar waar het gebeurd zonder vergunning moet stevig aangepakt worden.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 21:48:37 #200
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_78243040
Lekker druk
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')