Mary: vind groei oke, maar wel 1 strip voor militairen en afspraken maken voor de hele strip. Dat het niet overal tegelijkertijd groeit.
Daarbij is op het moment dat eindhoven groeit, belangrijk om te kijken wat wegaat doen voor de bussen etc. 
Maarten (groene sjaal) Eindhoven Airport mag groeien, mits het gaat om zakelijke vluchten. Motor voor regionale doeleinden. Met name voor zakelijke vluchten dan is dat allen maar ten goede voor EHVN. 
Minder parkeren en makkelijker te bereiken en het millieu is natuurlijk voornaam voor extra bussen in te plannen. Er moet wel met de omwonende worden gepraat en dat er moet worden blijven gepraat tot het allemaal duidelijk is 
Monique VVD.
Maarten van CDA geeft aftrap en voorstander te zijn. Wij willen verder gaan. Wij zijn pro EHVN airport. Er komen natuurlijk ook veel toeristen die via EHVN willen vliegen. Bijna alle vluchten zijn gecombineerde vluchten. Je kunt dat niet scheiden. Wij zijn dus voorstander, zakelijk is belangrijk MAARRRR de toeristen kan je niet negeren. Ze zijn geinterresseerd om vanuit daar te vliegen. 
Je moet rekening houden met geluidsoverlast. En de bereikbaarheid.Een goede verbinding is noodzakelijk. Een goed station. Natuurlijk ook de auto niet vergeten. Mensen moeten vrij zijn om daarvoor te kiezen. Meer parkeergelegenheid daarvoor te regelen. 
Kees Reinders: Leefbaar eindhoven
PRO groei, daar waar het noodzakelijk is voor toerisme en Zakelijk verkeer. Wij zien dat vee toeristen gebruik maken van hotels en parkeergelegeheid dus waarom afbreken. Kijkende naar het luchtruim. dan is 30% voor de burgerluchtvaart het is schoner dan het militaireluchtvaart. Als je burgerluchtvaart vergroot neemt militair af en dus beter voor millieu. Natuurlijk ook het vervoer. TAXIvervoer moet 1 op 1 meegroeien.
Renate Richters groen links: 
Ik geef anders geluid. TEGEN uitbreiding. Het geeft overlast. Millieudruk en geluidsoverlast. natuurlijk is er uitbreiding op het vliegveld alleen wij zijn voor een hele kleine uitbreiding. Met name zakelijk een kleine groei. Niet ten opzichte van toerisme. Er is veel ontwikkeling qua geluidsbeperking van vliegtuigen en daar zijn wij voorstander voor dat te vergroten.
Mirjam: 
Pro. (niet te volgen)
Virtuele discussie, want op dit moment liggen de plannen om de airport te vergroten en dat het rijk beslist dat er enorme uitbreidingen komen. Dat betekend dat EHVN geen nieuwe woningen kan aanbouwen en dus de economische groei daardoor onder druk komt te staan. Geen huisvesting = problemen. 
Afvoerputje voor schiphol zou onze dienst zijn. 
Rens stadpartij
Het rijk heeft een visie als wij er iets aan willen doen kunnen wij dat niet allen. Wij willen dat defensie haar claim laat vallen over geluidsoverlast. Dat zij een strippenkaart krijgen om geluidsoverlast te maken en als die kaart vol is dan pech gehad. Wij willen slimmere vliegtuigen en de timeslots bepalen. 
Het is een techniek waar nog veel aan te verbeteren valt. Er kan best een overloop vanuit Schiphol zijn, maar niet ten koste gaan van
Eef ouderen appel
PRO groei. (lastig te volgen)
Druk uitoefenen en geen invloed op dat kunnen we wel dat kunnen we niet. Wij willen ook welkom heten op airport. Minder uitstoot door toerisme te laten vliegen ipv met de auto. Wij pleiten voor ruimteuitbreiding. PAS OP VOOR DEFENSIE want wij kunnen daar niets aan doen. Wij zijn eventueel pro monorail. En dus.. (hakkel) 
Johan 

PVDT 
PRO, belangrijk om groei te hebben. We moeten er voor open staan om meer mensen naar en van Eindhoven te vervoeren. Natuurlijk te denken aan de monorail. Een snelle verbinding van en naar AIRPORT. Wij zijn dus voor een uitbreiding. Je hebt veel technieken ook om de vliegtuigen stiller te krijgen. Dus pro. 
Mustafa abu Eindhoven nu 
Eindhoven is klaar en duidelijk. Wij zijn voor optimale uitbreiding. creeert banen en stimuleerd dus economie. Wij wensen militaire vluchten te minimaliseren. Eindhoven een grote stad dus ook een groter vlieveld. Geografisch gezien is het logisch uit te breiden. Waarom gaan de mensen naar het buitenland om te vliegen als het ook hier kan. 
Rudy Pim fortuyn
Wie de lust heeft moet ook de lasten dragen. Eindhoven was eindhoven niet zonder luchthaven. Vakantievluchten kosten meer energy als ze via schiphol moeten. Daarom eindhoven uitbreiden. De militairen mogen blijven want je weet niet waar je ze voor nodig hebbemn. Bovendien is het van hen. En waar zouden wij zijn zonder alle millitairen. De toren brandweer is ook van hen. Nogmaals pro groei. 
Gerego mens en spirits. 
Welschap: als partij laten wij een net ander geluid horen. En zitten tegen groen links aan. Tegen uitbreiding, want er is veel overlast van de omwonende. De mens boven de wist. Wij houden hier rekening mee. Wij kijken naar de capaciteiten van het vliegveld zelf. Voor verbetering van de vliegtuigen en de schonere lucht. De militairen zouden van mij allemaal mogen vertrekken, maar dat kan niet dus kijken wij of het minder kan.
											
 
			
						Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+