Ik weet niet eens waar ik moet beginnen, die chat staat me nu een beetje tegen. Over een half uurtje ga ik er sowieso vandoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:29 schreef beequeen het volgende:
Ik heb een ban omdat ik kut zei en het eens was met Scrut.
Ja ik zie het. Zo zie je maar dat die religie-shoppende mensen ook hun beperkingen hebben.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Anne heeft het ook niet zo op de Islam, apart voor zo'n spiritueel mens.
Anne heeft volgens mij geen kaas gegeten van politiek.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Een beetje is een understatement hoop ikquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ik moet beginnen, die chat staat me nu een beetje tegen. Over een half uurtje ga ik er sowieso vandoor.
Valt ze me toch nog ergens in mee.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:29 schreef beequeen het volgende:
Ik heb een ban omdat ik kut zei en het eens was met Scrut.
en ik dacht dat bepaalde delen van Fok! al erg warenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Zei ik ook al. De griezeligste vooroordelen en hersenspinsels worden van stal gehaald.
Het is nog erger dan in NWS. En ik ga niet zeggen van wie, maar ik schrik behoorlijk van een toch verder altijd lieve COSster.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:33 schreef pullup het volgende:
[..]
en ik dacht dat bepaalde delen van Fok! al erg waren
Belachelijk. Ik weet sowieso niet ik hoor. Ze hebben het nu over hoogbouw en dat dat niet kan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet niet eens waar ik moet beginnen, die chat staat me nu een beetje tegen. Over een half uurtje ga ik er sowieso vandoor.
Ik weet denk ik wel op wie je doelt maar goed het kan nog altijd erger zo te zien.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is nog erger dan in NWS. En ik ga niet zeggen van wie, maar ik schrik behoorlijk van een toch verder altijd lieve COSster.
Ik ga meestal die discussie niet uit de weg maar de domheid die er nu zo massaal gespuid wordt is niet te stoppen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Een beetje is een understatement hoop ik
Ik vond 'm ook wel leuk..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:33 schreef Dottey het volgende:
[..]Ik mag geen CAPS plaatsen van Suzy..
Ik zei al dat ik geen caps plaats in de chat, maar dat word niet zo best ontvangen!
Ik kan niet meer meelezen. Is het echt zo erg?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:34 schreef Disana het volgende:
Het is nog erger dan in NWS. En ik ga niet zeggen van wie, maar ik schrik behoorlijk van een toch verder altijd lieve COSster.
Ik ben in deze tijd echt blij dat ik geen allochtoon ben. Zo ongegeneerd als mensen los gaan, die overstelpende domheid en vooroordelen... het lijkt me geen pretje.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik weet denk ik wel op wie je doelt maar goed het kan nog altijd erger zo te zien.
Ja. Ik heb ineens een heel ander beeld van iemand hier die ik nou juist wel aardig vond. En racisme, en daar doet de moderatie niets aan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan niet meer meelezen. Is het echt zo erg?
Tsja, ik zeg niks. Raar beleid daar. Kut mag niet maar racitische opmerking blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:37 schreef mootie het volgende:
Jammer dat Suzzy mensen er niet afknikkert die overduidelijk racistische opmerkingen de chat opslingeren.
Nee hoor.. KolereAllahtjes mag ook niet...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, ik zeg niks. Raar beleid daar. Kut mag niet maar racitische opmerking blijkbaar wel.
Jij hebt ook een ban door die opmerking?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
Nee hoor.. KolereAllahtjes mag ook niet...
Yup.. kicked en ban gelijk, maar ja dat was de afspraak ook... maar ik was dat gezeik al behoorlijk zat daar..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij hebt ook een ban door die opmerking?
Enjoy Scrut!quote:
Na, dan hebben we gekregen wat velen al verwachttenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:00 schreef pullup het volgende:
Dit was vast vol goede bedoelingen allemaal maar qua uitvoering hopeloos.
Ik ben er weg van
Je doet het goed Dot... hou vol...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:11 schreef Dottey het volgende:
u krijgt allemaal 1 minuut de tijd om te reageren op de stelling
vliegtuig eindhoven moet een belangrijke rol krijgen in het zakelijk vlieggenot worden. Hiervoor moet betere verbinding worden gemaakt naar het vliegveld en het vliegveld groter worden.
maar wel een puinhoop dusquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:04 schreef beequeen het volgende:
Draaiboeken. You've got to love them.
Nee Spuitje , ik niet. Een georganiseerde puinhoop. Zoals verwacht..![]()
Dus de moeite waard om te blijven hangen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:18 schreef beequeen het volgende:
Dit is leuker dan X-Factor en aanverwante programma's.
Zo gaat het in de politiek. Veel stress, veel lange dagen, ontiegelijk slecht voor de gezondheid.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:21 schreef Marrije het volgende:
Deze vrouw ziet er behoorlijk afgeleefd uit. Niet zo fris als de vorige dame, die van VVD.
Ik ga nokken meis. The Voice is blijkbaar Mod_Suzzy. Ze heeft toch niks te doen, ik heb een ban.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:20 schreef Marrije het volgende:
Dus de moeite waard om te blijven hangen?
En wie kletst de sprekers aan elkaar?
Stress zou niet zo'n bepalende factor mogen zijn. En zo wel:quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zo gaat het in de politiek. Veel stress, veel lange dagen, ontiegelijk slecht voor de gezondheid.
Jij een ban?? Alleen voor vanavond of voor langere tijd?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga nokken meis. The Voice is blijkbaar Mod_Suzzy. Ze heeft toch niks te doen, ik heb een ban.![]()
Saaiheid ten top. Sleep tight voor straks.
* beequeen huiltquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
Maar ze wil wél uitbreiding van de steden er omheen maar niet van het vliegveld zelf.. en draaikont dus...
[ link | afbeelding ]
Ga er maar eens aan staanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Stress zou niet zo'n bepalende factor mogen zijn. En zo wel:
[ afbeelding ]
Let wel, naar spanje he!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
Een vliegtuig vol vacantiegangers is goedkoper dan dat allen afzonderlijk met de auto op vacantie gaan?? Hé? Wát???
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |