Bier en Koren!! ook al zo iets prachtigs!quote:
Ik maandag..quote:Op zondag 21 februari 2010 05:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
December? Dat gaat niet, dan ben ik jarig
Ik vier het ook echt alleen met de dekens over mijn kop!quote:Op zondag 21 februari 2010 05:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Morgen?Dan ben ik er niet
![]()
Over 10 dagen weer
Hoezo!?quote:Op zondag 21 februari 2010 05:39 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik vier het ook echt alleen met de dekens over mijn kop!
Hard ontkennen!!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Als ik dronken was geweest dan zou ik om deze tijden niet meer kunnen reageren. Maar jij weet ook wel dat ik aan het dollen ben.quote:
Is dat zo erg dan?quote:Op zondag 21 februari 2010 05:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ohw das minder voor je!
Heb je mij als bijna buurvrouw.. ben je lekker mee!
Niks aan de hand toch? Je wordt gewoon tienentwintig. Big deal!quote:Op zondag 21 februari 2010 05:39 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik vier het ook echt alleen met de dekens over mijn kop!
Hard ontkennen!!!
Johan tegen mij: dat weet ik niet , Suzzy doet dat. En dan loopt hij weg.quote:Op zondag 21 februari 2010 10:45 schreef beequeen het volgende:
Morning Pb, kun je aan Johan vragen hoe laat ze gaan unbannen?![]()
Yep, ik hoorde het. Toch bedankt.quote:Op zondag 21 februari 2010 10:48 schreef Disana het volgende:
Johan tegen mij: dat weet ik niet , Suzzy doet dat. En dan loopt hij weg.
Ik zag ergens een lijstje, ik dacht dat het er meer waren.quote:Op zondag 21 februari 2010 10:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, ik hoorde het. Toch bedankt.
Maar er zijn toch meer dan 6 chatters geband?
Er waren 30 REMOVALS, lappen tekst die verwijderd zijn. Dat zijn geen verwijderde personen dus.quote:Op zondag 21 februari 2010 10:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag ergens een lijstje, ik dacht dat het er meer waren.
Haha. Ja dat is wat ik heb gezien. Dus het aantal bans is niet bij ons bekend, anders dan dat Hansie zegt dat het er 6 zijn?quote:Op zondag 21 februari 2010 10:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Hier zijn de verwijderde teksten.
Ik vond die van Gher wel leuk: Ik zie het al, als lelijk wijf kan je alleen nog de politiek in.
Zijn wel bekend. Ik had ook al gezegd dat het er zes zijn.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha. Ja dat is wat ik heb gezien. Dus het aantal bans is niet bij ons bekend, anders dan dat Hansie zegt dat het er 6 zijn?
Dat valt dan mee. Zat Hansie wel op te lettenquote:Op zondag 21 februari 2010 11:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zijn wel bekend. Ik had ook al gezegd dat het er zes zijn.
Wat was er dan voor xenofoob geblaat? Ik had niet de indruk dat het echt erg was hoor.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat valt dan mee. Zat Hansie wel op te lettenRaar trouwens dat al het xenofoob geblaat wel mocht.
Ik wist niet eens dat jij geband was,(las ik hier gisteravond) 6 nog wel. pppfftttquote:Op zondag 21 februari 2010 10:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, ik hoorde het. Toch bedankt.
Maar er zijn toch meer dan 6 chatters geband?
Dat is denk ik een kwestie van perceptie. Ik ben zelfs gestopt met lezen want alle remmen gingen los en je kon het zo gek niet bedenken of 'de buitenlanders' hadden het gedaan.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat was er dan voor xenofoob geblaat? Ik had niet de indruk dat het echt erg was hoor.
Hadden er makkelijk 7 kunnen worden, maar onze Kees Knalpiemel haakte zelf al voortijdig af.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat jij geband was,(las ik hier giesteravond) 6 nog wel. pppffttt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |