Die heb ik ook, prima ding.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 07:45 schreef Falcon4ever het volgende:
Zit er over na te denken om een ukulele te kopen (niet omdat ik m'n les paul beu ben) maar gewoon om zo af en toe wat leuke deuntjes te kunnen spelen.
Nu wil ik er geen fortuin aan uitgeven maar helemaal prut moet ie ook niet zijn, iemand suggesties qua merk en type? (budget +/-50~60 euro?)
Is dit bijv. wat (ik zit in de US):
http://www.guitarcenter.c(...)e-512519-i1147812.gc
Als ik kijk naar de mensen die ik les geef en heb gegeven dan kan ik alleen maar zeggen: Emaj is makkelijkerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:20 schreef Libelah het volgende:
Ik denk dat een powerchord makkelijker is dan een E(majeur)akkoord hoor. Veel natuurlijker houding van je hand...
Ik heb dezequote:Op dinsdag 23 februari 2010 07:45 schreef Falcon4ever het volgende:
Zit er over na te denken om een ukulele te kopen (niet omdat ik m'n les paul beu ben) maar gewoon om zo af en toe wat leuke deuntjes te kunnen spelen.
Nu wil ik er geen fortuin aan uitgeven maar helemaal prut moet ie ook niet zijn, iemand suggesties qua merk en type? (budget +/-50~60 euro?)
Is dit bijv. wat (ik zit in de US):
http://www.guitarcenter.c(...)e-512519-i1147812.gc
Mag ik vragen wat je met rack bedoelt?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:43 schreef Cynic het volgende:
Woehoe, ik heb nu voor het eerst sinds ik mijn rack heb (inmiddels ook alweer 3 jaar ofzo) de kooimoeren er goed inzitten!Wel een gewurg om die dingen erin te krijgen zeg.... En ook niet alle soorten passen er even lekker in.
http://en.wikipedia.org/wiki/19-inch_rackquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:03 schreef blckbb het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je met rack bedoelt?
Ah op die fietsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:06 schreef guitarist het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/19-inch_rack
Ja, nogal...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat gezeik met die kooimoeren van je loopt al een tijdje he
Niet makkelijker dan Em.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Powerchord is juist veel makkelijker.
Nee, je mist namelijk de 3e toon (de G in dit geval). Het is dus een E5 in dit geval, maar geen gewone Enquote:
Dit dusquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:41 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Nee, je mist namelijk de 3e toon (de G in dit geval). Het is dus een E5 in dit geval, maar geen gewone Em
Keimooi ding!quote:
Kopen?quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:07 schreef Witchfynder het volgende:
Godver...thuis geen internetverbinding meer omdat mijn ma een Trojan had op haar laptop en nu moet ik weer 10.000 handelingen uit gaan voeren om mijn verbinding ontfilterd te krijgen.
Ga je een nieuwe kopen? Welke?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ko
Misschien straks de Dean... maar die kan ik voorlopig toch nog niet betalen
Ik ga voor een Dean Performer Equote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ga je een nieuwe kopen? Welke?
Ik heb een hoes waar 2 gitaren in kunnen. Die heb ik afgelopen zondag zowaar eens gebruikt. Toch wel handig voor sommige situaties.
Volgens mij is ie veel te groot voor mij! Ik zoek eigenlijk meer een vormkoffer voor een strat/tele...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kopen?
Past vanalles in! LP's, Strats, Tele's, superstrat's, kleine bassen, zelfs akoestische, alleen niet van die hele dikke... mijne past er namelijk net niet in.
Zelfs mijn V's pasten er in [alleen staken de headstocks er bovenuit]
Misschien straks de Dean... maar die kan ik voorlopig toch nog niet betalen
vooral ff updaten naar de laatste firmware, tof dingquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:00 schreef CoiLive het volgende:
Heb ook een nieuw effectenbakje erbij
[ afbeelding ]
Binnenkort nog even een expressie pedaal erbij kopen
Dat is natuurlijk het eerste dat ik gedaan hebquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:44 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
vooral ff updaten naar de laatste firmware, tof ding
heb 'm zelf ook
Voordeeltje van werkloosheidquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:22 schreef Witchfynder het volgende:
Ik kan veel krijgen op kantoor, maar geen SBS6.
durf ik zo niet te zeggen, gebruik eigenlijk mijn GT-8 om de M13 via midi mee aan te laten sturen...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:24 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk het eerste dat ik gedaan heb
Eerste minpuntje: Het zelf instellen van namen voor je scenes is vervelend.
Weet jij toevallig of je de m13 ook kunt gebruiken als midi controler voor bijvoorbeeld 'Guitar Rig' van native instruments? Lijkt me tof namelijk
Ik heb een PodXT live en daarmee kan het welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:24 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk het eerste dat ik gedaan heb
Eerste minpuntje: Het zelf instellen van namen voor je scenes is vervelend.
Weet jij toevallig of je de m13 ook kunt gebruiken als midi controler voor bijvoorbeeld 'Guitar Rig' van native instruments? Lijkt me tof namelijk
hij heeft inderdaad midi uit, maar zoals ik al zei is de ondersteuning op midi vanuit line 6 gewoon minimalistischquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:18 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik heb een PodXT live en daarmee kan het welIk vermoed dat de M13 (tof ding trouwens, ik wil hem al heel lang hebben maar ...geld enzo..) ook wel midi uit heeft, dus dan zou het moeten kunnen.
Edit: hij heeft midi-uit, dus 9/10 kans dat dat gewoon kan.![]()
http://line6.com/m13/specs.html
Kost dat?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Nieuwe koptelefoon gekocht
Stanton DJ Pro 2000
Fucking nice geluid eruit, daar komt m'n skullcandy bij verre niet in de buurt
[ afbeelding ]
Verlengsnoer erbij gekocht dat ik door m'n kamer kan lopen als ik snachts wil gitaren
Maarja
Lopen zit er voorlopig toch niet inmaar het gaat om het idee
Welke Skullcandy heb je? Ik wil er namelijk ook een... pro/con's?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Stanton DJ Pro 2000
[ afbeelding ]
Verlengsnoer erbij gekocht dat ik door m'n kamer kan lopen als ik snachts wil gitaren
Maarja
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Stanton DJ Pro 2000
[ afbeelding ]
Maarja
75equote:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Welke Skullcandy heb je? Ik wil er namelijk ook een... pro/con's?
Heb de vriendin laatst ook een kado gegeven, de Lowrider [zwart], en ze is er erg tevreden over....
De specs zien er vet uit volgens google.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Stanton DJ Pro 2000
[ afbeelding ]
Maarja
Ja goeie kwaliteit voor die prijs jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:54 schreef L.no het volgende:
[..]
De specs zien er vet uit volgens google.
oh ja, de dure hoeven niet persé beter te zijn blijkbaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja goeie kwaliteit voor die prijs ja
De nieuwe versie de 3000 is wat duurder maar krijgt overal slechtere reviews weer
Ik gebruik em voornamelijk voor DJ-en ja, ik vind dat sorot grote dingen sowieso niet relax voor op straat dan gebruik ik liever gewoon van die kleine dopjesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:59 schreef L.no het volgende:
[..]
oh ja, de dure hoeven niet persé beter te zijn blijkbaar.
Zo'n eentje lijkt mij ook tof, maar ik denk dat die niet geschikt is om op straat te lopen ofzo, maar meer geschikt is voor dj-en, je gitaar eh.
Joh, ik loop er gewoon mee rond.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik gebruik em voornamelijk voor DJ-en ja, ik vind dat sorot grote dingen sowieso niet relax voor op straat dan gebruik ik liever gewoon van die kleine dopjes
Ik vind het grote nadeel dat je dan niet 1 dopje uit kan doenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Joh, ik loop er gewoon mee rond.
Alleen is het gevaarlijk als het de rest van de geluiden in het verkeer isoleert zoals je koptelefoon.
Ik heb naast mijn skullcandy ook een koptelefoon van Philips, de SHL9500, die hoef je niet eens eraf te halen, want je kan mensen prima in de omgeving horen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vind het grote nadeel dat je dan niet 1 dopje uit kan doen
Voordeel van zo'n ding als deze voor thuis is relax dat ze gewoon heel je oor afsluiten dus dat je 0 last hebt van omgevingsgeluid, zien er niet zo cool uit als skullcandy dingen maar voor thuis prima![]()
Als je gematchede buizensets gebruikt hoeft het niet perse geloof ik, maar anders moet je het wel biassen (laten)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:26 schreef TeleluvR het volgende:
Iemand verstand van buizenamps?
Ik wil de buizen in mijn blues jr vervangen, als ik alles in 1 keer vervang, moet ik dan nog biassen of whatever? Of is het gewoon vervangen en gaan?
Matched set kopen. Anders even laten biassenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:26 schreef TeleluvR het volgende:
Iemand verstand van buizenamps?
Ik wil de buizen in mijn blues jr vervangen, als ik alles in 1 keer vervang, moet ik dan nog biassen of whatever? Of is het gewoon vervangen en gaan?
Waarom had ik neit zo'n zusquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:46 schreef Ayca het volgende:
Ik dacht laat ik deze voor mijn broertje kopen (10 jaar): http://www.thomann.de/nl/harley_benton_hbt16be_egitarre.htm
is dat een heel slecht plan?
Hoeraquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:47 schreef CoolGuy het volgende:
JAAAA!!!! Zojuist voor elkaar gekregen om een E-akkoord te spelen, meerdere keren! Het is nog niet helemaal hoe het zijn moet, maar ik krijg daadwerkelijk geluid uit alle snaren, op een manier die lijkt op hoe het moet!
Nu is mn pols wel redelijk gevoelig, maar, ik heb 't voor elkaar gekregen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |