De specs zien er vet uit volgens google.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Nieuwe koptelefoon gekocht
Stanton DJ Pro 2000
Fucking nice geluid eruit, daar komt m'n skullcandy bij verre niet in de buurt
[ afbeelding ]
Verlengsnoer erbij gekocht dat ik door m'n kamer kan lopen als ik snachts wil gitaren
Maarja
Lopen zit er voorlopig toch niet inmaar het gaat om het idee
Ja goeie kwaliteit voor die prijs jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:54 schreef L.no het volgende:
[..]
De specs zien er vet uit volgens google.
oh ja, de dure hoeven niet persé beter te zijn blijkbaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja goeie kwaliteit voor die prijs ja
De nieuwe versie de 3000 is wat duurder maar krijgt overal slechtere reviews weer
Ik gebruik em voornamelijk voor DJ-en ja, ik vind dat sorot grote dingen sowieso niet relax voor op straat dan gebruik ik liever gewoon van die kleine dopjesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:59 schreef L.no het volgende:
[..]
oh ja, de dure hoeven niet persé beter te zijn blijkbaar.
Zo'n eentje lijkt mij ook tof, maar ik denk dat die niet geschikt is om op straat te lopen ofzo, maar meer geschikt is voor dj-en, je gitaar eh.
Joh, ik loop er gewoon mee rond.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik gebruik em voornamelijk voor DJ-en ja, ik vind dat sorot grote dingen sowieso niet relax voor op straat dan gebruik ik liever gewoon van die kleine dopjes
Ik vind het grote nadeel dat je dan niet 1 dopje uit kan doenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Joh, ik loop er gewoon mee rond.
Alleen is het gevaarlijk als het de rest van de geluiden in het verkeer isoleert zoals je koptelefoon.
Ik heb naast mijn skullcandy ook een koptelefoon van Philips, de SHL9500, die hoef je niet eens eraf te halen, want je kan mensen prima in de omgeving horen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vind het grote nadeel dat je dan niet 1 dopje uit kan doen
Voordeel van zo'n ding als deze voor thuis is relax dat ze gewoon heel je oor afsluiten dus dat je 0 last hebt van omgevingsgeluid, zien er niet zo cool uit als skullcandy dingen maar voor thuis prima![]()
Als je gematchede buizensets gebruikt hoeft het niet perse geloof ik, maar anders moet je het wel biassen (laten)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:26 schreef TeleluvR het volgende:
Iemand verstand van buizenamps?
Ik wil de buizen in mijn blues jr vervangen, als ik alles in 1 keer vervang, moet ik dan nog biassen of whatever? Of is het gewoon vervangen en gaan?
Matched set kopen. Anders even laten biassenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:26 schreef TeleluvR het volgende:
Iemand verstand van buizenamps?
Ik wil de buizen in mijn blues jr vervangen, als ik alles in 1 keer vervang, moet ik dan nog biassen of whatever? Of is het gewoon vervangen en gaan?
Waarom had ik neit zo'n zusquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:46 schreef Ayca het volgende:
Ik dacht laat ik deze voor mijn broertje kopen (10 jaar): http://www.thomann.de/nl/harley_benton_hbt16be_egitarre.htm
is dat een heel slecht plan?
Hoeraquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:47 schreef CoolGuy het volgende:
JAAAA!!!! Zojuist voor elkaar gekregen om een E-akkoord te spelen, meerdere keren! Het is nog niet helemaal hoe het zijn moet, maar ik krijg daadwerkelijk geluid uit alle snaren, op een manier die lijkt op hoe het moet!
Nu is mn pols wel redelijk gevoelig, maar, ik heb 't voor elkaar gekregen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom had ik neit zo'n zus![]()
Hmm geen idee verder, ze schijnen zo slecht nog niet te zijn geloof ik, had hier niet iemand zo'n ding ?
Veel beter dan dat je voor de prijs zou verwachten. Verwacht geen topgitaar, maar zeker wel een goede startplank!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:46 schreef Ayca het volgende:
Ik dacht laat ik deze voor mijn broertje kopen (10 jaar): http://www.thomann.de/nl/harley_benton_hbt16be_egitarre.htm
Hmm mooiquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Veel beter dan dat je voor de prijs zou verwachten. Verwacht geen topgitaar, maar zeker wel een goede startplank!
Tip: De sunburst versie is een tientje goedkoper en de zwarte zelfs twee tientjes!
Dat is er een goed setje voor. Ik zeg: doenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:38 schreef TeleluvR het volgende:
3 X 12AX7,
2 X EL84,
Solid State Rectifier
Ik zat er aan te denken om gewoon dit setje aan te schaffen:
http://www.tonefactory.nl/shop2/product_info.php?cPath=1_2_286_288&products_id=2917
Leuk dingquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:46 schreef Ayca het volgende:
Moet je goede kopen. Mijn AKGś zijn helemaal niet schel, zitten super en zijn gewoon tof.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:34 schreef The_Dean het volgende:
Ik krijg altijd zo snel hoofdpijn van die kleine schelle dingen
Even mailen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:08 schreef blckbb het volgende:
http://www.feedback.nl/electrische-gitaren/vintage/vs-6-ch
Ze hebben een Vintage SG bij Feedback. Alleen waarom niet de wit-zwart-gouden
Standaard Applequote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Moet je goede kopen. Mijn AKGś zijn helemaal niet schel, zitten super en zijn gewoon tof.
Ik gebruik ze alleen als ik 's ochtends vroeg of 's avonds laat met de hond uitgaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:29 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind van die enorme koptelefoons maar idioot voor buitenshuis. Loop je altijd met zo'n ding te slepen. Mijn dopjes heb ik gewoon in mijn binnenzak.
Ik moet echter wel een toffe hebben voor thuis en opnames enzo. Bandleden van me hebben zo'n Beyerdynamic. Niet goedkoop, maar damn, wat een geluid.
duurt maar een weekje, daarna hoor je die hoge tonen niet meerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:34 schreef The_Dean het volgende:
Ik krijg altijd zo snel hoofdpijn van die kleine schelle dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |