Je bedoelt zoals Finntroll, Turisas en een legio Schotse folk groepen? Op die manier eigen?quote:Op zondag 21 februari 2010 10:53 schreef genakt het volgende:
[..]
beter neem je iemand die accordion kan spelen dan heb je pas eigen sound
fintrollquote:Op zondag 21 februari 2010 11:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals Finntroll, Turisas en een legio Schotse folk groepen? Op die manier eigen?.
Ja, ik bedoel zo'n diatonische doedelzak, zoals hier:quote:Op zondag 21 februari 2010 11:23 schreef genakt het volgende:
[..]
fintroll
maar bedoel jij geen doedelzak?
enige vette doedelzak is bij kornquote:Op zondag 21 februari 2010 11:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel zo'n diatonische doedelzak, zoals hier:
Wij hebben a.s. zaterdag dan weer een klavierdoedelzak.
.
Heb ff geen losse foto hier maar google maar op LTD EC1000 VB en dan heb je er genoegquote:Op zondag 21 februari 2010 05:15 schreef genakt het volgende:
dribbel post je ltd eens even lang verhaal maar ik wil het aan me vrienden laten zien hoe lauw je gitaar is
ja beetje laat he iedereen is al paar uur wegquote:Op zondag 21 februari 2010 12:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb ff geen losse foto hier maar google maar op LTD EC1000 VB en dan heb je er genoeg![]()
Dan roep je ze terugquote:Op zondag 21 februari 2010 12:09 schreef genakt het volgende:
[..]
ja beetje laat he iedereen is al paar uur weg
Hoezo?quote:Op zondag 21 februari 2010 12:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Er is echt zoveel mis met deze uitspraak.
Ik heb al een veel mooiere strat, maar zo'n geil snolletje kan ik nog wel gebruikenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:13 schreef Ibanuff het volgende:
Bij nader inzien trouwens liever allebei
[ afbeelding ]
En The Real McKenzies. En de Dropkick Murphys. En The Mahones. En....quote:
1. Ik had het helemaal niet over een doedelzak;quote:
de oude cd's jahquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |