Nee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:27 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dus je wilt beweren dat het economisch perfect gaat op dit moment en de recessie over is?
Spanje noem ik wel een grote what if.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:00 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil beweren dat een tweede recessie, gelijkend aan die van 2008, waar iedereen voor vreesde en waar Kees de Kort zo enthousiast over was, niet gekomen is.
Luisteren is ook een vak.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niet gekomen dus, wegwezen met die clown.
Wat niet is, kan nog komen...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:00 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil beweren dat een tweede recessie, gelijkend aan die van 2008, waar iedereen voor vreesde en waar Kees de Kort zo enthousiast over was, niet gekomen is.
De vraag is alleen wanneerquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat niet is, kan zal nog komen...
Yep, da's lastig te zeggen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
De vraag is alleen wanneer
wacht maar tot volgend jaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:00 schreef monkyyy het volgende:
Japan is al in recessie en vrijwel de gehele eurozone is of zal dat ook zijn volgend kwartaal/jaar. Ik denk dat ook de groeiprognoses voor de VS naar beneden worden bijgesteld, maar met een begrotingstekort gelijk aan 8-10% van de economie is het natuurlijk erg lastig om niet te groeien.quote:
als ik kennissen vraag of familie, dan heeft er niemand meer werkquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:28 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Japan is al in recessie en vrijwel de gehele eurozone is of zal dat ook zijn volgend kwartaal/jaar. Ik denk dat ook de groeiprognoses voor de VS naar beneden worden bijgesteld, maar met een begrotingstekort gelijk aan 8-10% van de economie is het natuurlijk erg lastig om niet te groeien.
De kort heeft gewoon gelijk door te zeggen dat zonder dat tekort, of als het tekort niet meer toereikend is dat dan het ergste nog moet komen.
En het kan niet zijn dat dat iets zegt over jouw sociale netwerk?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
als ik kennissen vraag of familie, dan heeft er niemand meer werk
Zelfstandigen met een vrijstaand huis en een vrijstaand leven en een enkele met wat personeelquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
En het kan niet zijn dat dat iets zegt over jouw sociale netwerk?familie en vrienden
En nu zonder werkquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Zelfstandigen met een vrijstaand huis en een vrijstaand leven
Ja geen ene opdracht meer, er zijn er die hier goed ziek van zijnquote:
Gevolgen van keuzes die ze in het verleden hebben gemaakt he...quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja geen ene opdracht meer
sommigen gaan er ook failliet en moeten het huis verkopen, ze hebben ook geen recht op bijstand he
kun je nog dommer opmerkingen posten?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gevolgen van keuzes die ze in het verleden hebben gemaakt he...
Het zijn geen domme opmerkingen. Ik word moe van al dat gezanik en gejank van sommigen zelfstandigen. Ze hebben erg goede jaren gehad en als je dan na 3 slechte jaren al de hele meuk moet verkopen, dan doe je toch echt dingen niet goed.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
kun je nog dommer opmerkingen posten?
Ach het zal ook wel weer een keer goed gaan en dan verdienen ze 4 a 5 keer modaal hoor
nou zo een vaart loopt het niet, maar de vaste kosten van personeel en belastingen gaat wel door als er niets binnenkomtquote:Op zondag 16 december 2012 12:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het zijn geen domme opmerkingen. Ik word moe van al dat gezanik en gejank van sommigen zelfstandigen. Ze hebben erg goede jaren gehad en als je dan na 3 slechte jaren al de hele meuk moet verkopen, dan doe je toch echt dingen niet goed.
Dat klopt allemaal, maar het is natuurlijk zaak om in goede tijden wat opzij te leggen voor mindere tijden, zodat je niet na een wat mindere periode direct op de fles gaat.quote:Op zondag 16 december 2012 12:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou zo een vaart loopt het niet, maar de vaste kosten van personeel en belastingen gaat wel door als er niets binnenkomt
Net als bij hele grote bedrijven die al failliet zijn
en bouwmarkten en meubelpaleizen en keukenboeren die ook zullen gaan
laat jij eens zien hoe het moet danquote:Op zondag 16 december 2012 12:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat klopt allemaal, maar het is natuurlijk zaak om in goede tijden wat opzij te leggen voor mindere tijden, zodat je niet na een wat mindere periode direct op de fles gaat.
Ik ken ze ook wel hoor, de zelfstandige jongens die een paar jaar terug een keer of 8 per jaar op vakantie gingen, 3 keer per week champagne zopen in een hoerenkast en een dure Vinex-container hebben gekocht....
Is gewoon niet handig.
Ik ben niet failliet, ik moet niet de hele meuk verkopen, etc... Wat ik al zei: na goede tijden komen er altijd wel wat mindere tijden en je moet ervoor zorgen dat je ook dan nog netjes je rekeningen e.d. kunt betalen.quote:Op zondag 16 december 2012 12:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
laat jij eens zien hoe het moet dan
ach de meeste banken hebben leningen aan de bouw gecancelled, dus terugbetalen in slechte tijdenquote:Op zondag 16 december 2012 12:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben niet failliet, ik moet niet de hele meuk verkopen, etc... Wat ik al zei: na goede tijden komen er altijd wel wat mindere tijden en je moet ervoor zorgen dat je ook dan nog netjes je rekeningen e.d. kunt betalen.
In slechte tijden willen schuldeisers sneller hun geld zien. Ook dat is een gegeven.quote:Op zondag 16 december 2012 12:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ach de meeste banken hebben leningen aan de bouw gecancelled, dus terugbetalen in slechte tijden
In slechte tijden worden geldgevers, geldeisers, en dan is t beurt met t baasje en zijn personeelquote:Op zondag 16 december 2012 12:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
In slechte tijden willen schuldeisers sneller hun geld zien. Ook dat is een gegeven.
Dat klopt helemaal, maar ook dat is een gegeven.quote:Op zondag 16 december 2012 12:57 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
In slechte tijden worden geldgevers, geldeisers, en dan is t beurt met t baasje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |