abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78231158
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 15:48 schreef Kwaliteit het volgende:
haagsche

Ongelooflijk. Partijbestuur CDA blijft vertrouwen houden in de al maar vallende Balkenende
9 minutes ago from web
Reply Retweet

haagsche
Balkenende blijft partijleider. Bij CDA bijeenkomst krijgt hij luid applaus
12 minutes ago from web
Triest .
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
  zaterdag 20 februari 2010 @ 15:58:35 #227
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_78231329
Ach, viel te verwachten.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 16:00:42 #228
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_78231388
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 15:50 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Triest .
Op naar Balkenende XVII
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zaterdag 20 februari 2010 @ 16:03:55 #229
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_78231463
114 Teletekst za 20 feb
CDA-bestuur wil opnieuw Balkenende
Het CDA-bestuur heeft opnieuw premier Balkenende voorgedragen als de lijsttrekker voor de verkiezingen. Dat is zojuist bekendgemaakt. Het congres van het CDA moet de voordracht nog goedkeuren.

... Met de kennis van nu maken ze nog steeds dezelfde fouten.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_78231477
We hebben in ieder geval de poppetjes aan het dansen bij de NATO. Die gaan zich nu serieus afvragen of dit niet leidt tot andere landen die ook gaan afhaken.

Als die gasten zichzelf niet zo voor het blok hadden gezet en zelf voor een degelijke opvolger voor Nederland hadden gezorgd hadden ze zich dit allemaal niet op de hals gehaald. Hypocriete club daar.
Profiel opgeheven.
pi_78231508
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:04 schreef Bierie het volgende:
We hebben in ieder geval de poppetjes aan het dansen bij de NATO. Die gaan zich nu serieus afvragen of dit niet leidt tot andere landen die ook gaan afhaken.

Als die gasten zichzelf niet zo voor het blok hadden gezet en zelf voor een degelijke opvolger voor Nederland hadden gezorgd hadden ze zich dit allemaal niet op de hals gehaald. Hypocriete club daar.
Eens, er zijn genoeg landen die totaal geen inbreng hebben in Afghanistan, ik vind dat het tijd is voor een opvolger. Nederland moet natuurlijk wel betrokken blivjen bij de NATO maar ingezet worden in andere projecten. Nederland heeft de start gemaakt tijd voor anderen om het karwei af te maken.
pi_78231547
Wat moet Balkenende zich onvoorstelbaar gepiepeld voelen door (de fout van) Verhagen (: een woord verkeerd uitleggen)... Die twee gaan nooit weer samen in een kabinet zitten (ja, daar wil ik wel een weddenschap op afsluiten)...
pi_78231572
voor mensen met korte geheugen even dit
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_78231576
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:07 schreef FTWO het volgende:
Wat moet Balkenende zich onvoorstelbaar gepiepeld voelen door (de fout van) Verhagen (: een woord verkeerd uitleggen)... Die twee gaan nooit weer samen in een kabinet zitten (ja, daar wil ik wel een weddenschap op afsluiten)...
Balkenende en Verhagen hebben het zichzelf aangedaan. Ben geen fan van Bos. Sterker nog ik verafschuw die man maar het feit dat die het oneens was over deze kwestie had die gewoon 100% gelijk in.

Zie ook de volgende fragmenten:
Profiel opgeheven.
pi_78231582
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 15:02 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Politiek is meer dan op korte termijn naar eigen situatie kijken.
Het probleem juist is dat zoveel mensen enkel naar eigen situatie kijken. Logisch als je het water tot je lippen staat, maar als je het ruimer hebt mag je wel wat meer om je heen kijken imo.
  Redactie Frontpage zaterdag 20 februari 2010 @ 16:15:33 #236
145738 superworm
is erbij
pi_78231737
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:09 schreef maril het volgende:
voor mensen met korte geheugen even dit

Arme PvdA. Alle schuld krijgen toegeschoven door die smerige gristen-huichelaars...
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  zaterdag 20 februari 2010 @ 16:16:15 #237
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_78231751
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:15 schreef superworm het volgende:

[..]

Arme PvdA. Alle schuld krijgen toegeschoven door die smerige gristen-huichelaars...
Eigen schuld, dikke bult.
Pugna Pro Patria
pi_78231833
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:09 schreef Bierie het volgende:

[..]

Balkenende en Verhagen hebben het zichzelf aangedaan. Ben geen fan van Bos. Sterker nog ik verafschuw die man maar het feit dat die het oneens was over deze kwestie had die gewoon 100% gelijk in.

Zie ook de volgende fragmenten:
wow wat een draaikonten!

gaan ze flink mee verliezen als men dit op tv uitzend.

nog een twitter bericht:

fritswester
CDA wil discussie over leiderschap voorkomen; Balkenende weer lijsttrekker.
pi_78231876
fritswester

En omdat het niet meer bij te houden is. Nogmaals heel veel dank voor alle reacties op onze berichtgeving vannacht. Hebben we graag gedaan.
half a minute ago from web
pi_78231893
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:16 schreef Jurgen21 het volgende:

[..]

Eigen schuld, dikke bult.
Ik vond dat de PvdA in deze kwestie gewoon gelijk had. Afspraak is afspraak.
pi_78231903
PVDA wil de good guy spelen en anderen het werk op laten knappen, zodat ze kunnen wijzen...ja, maar ik deed niets...ik hielp alleen. Uiteraard wel bescherming wensen. Ik vind dat laf.

En wat ik ervan zag was trouwens juist niet de CU die met rotzooi ging strooien, maar in de eerste plaats PVDA en daarna het CDA.

Heb het nu over de interviews.

CU gedroeg zich juist behoorlijk.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_78231914
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

yep ze hadden gelijk.
maar ik ga nog niet op ze stemmen om deze reden
pi_78232053
meilivos

krijg net de brief aan de koningin binnen met de ontslagaanvraag. is de 4e keer dat JP zo'n brief moet schrijven
pi_78232063
quote:

[..]

Wanneer ik alles geloven was (geloof dat beide kanten lopen te liegen) is dat er juist andere afspraken gemaakt zijn voor tien dagen geleden.

Ik zou alleen wel eens weten over welke opties er nu allemaal besproken zijn, en welke nu ineens niet meer bespreekbaar zijn die voor tien dagen wel bespreekbaar zouden zijn.

Qua Afghanistan heb ik de volgende mening: Ze stonden achter de keuze er naar toe te gaan, dus maak je werk af. Het doel is nog niet bereikt, dus ga jij je niet vastpinnen op een datum.

Is het doel bereikt ga je er gewoon weg. Anderen je werk op laten knappen waar jezelf ook aan begonnen bent? Vind ik laf....
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zaterdag 20 februari 2010 @ 16:27:59 #245
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_78232134
quote:

[..]

In de politiek is afspraak helemaal geen afspraak. Dat weet jij best.
Pugna Pro Patria
pi_78232188
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:27 schreef Jurgen21 het volgende:

[..]

In de politiek is afspraak helemaal geen afspraak. Dat weet jij best.
Zo blijkt.
pi_78232343
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:25 schreef Kwaliteit het volgende:
meilivos

krijg net de brief aan de koningin binnen met de ontslagaanvraag. is de 4e keer dat JP zo'n brief moet schrijven
Hij heeft vast een sjabloontje.
pi_78232377
JP weer als lijsttrekker van het CDA?
Die man heeft nu al 4 coalities om zeep geholpen, hoe is hij ooit nog geloofwaardig als leider van een politieke partij, laat staan ons land?
pi_78232398
haagsche
Denk het niet hoor. @ruudelmendorp Reaction in Kenya after telling that our government collapsed. 'Will there be war?'
41 minutes ago from web

In welk apenland woont hij?
pi_78232458
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:36 schreef Disavowed het volgende:
haagsche
Denk het niet hoor. @ruudelmendorp Reaction in Kenya after telling that our government collapsed. 'Will there be war?'
41 minutes ago from web

In welk apenland woont hij?
Kenia dus .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')