Triestquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:48 schreef Kwaliteit het volgende:
haagsche
Ongelooflijk. Partijbestuur CDA blijft vertrouwen houden in de al maar vallende Balkenende
9 minutes ago from web
Reply Retweet
haagsche
Balkenende blijft partijleider. Bij CDA bijeenkomst krijgt hij luid applaus
12 minutes ago from web
Op naar Balkenende XVIIquote:
Eens, er zijn genoeg landen die totaal geen inbreng hebben in Afghanistan, ik vind dat het tijd is voor een opvolger. Nederland moet natuurlijk wel betrokken blivjen bij de NATO maar ingezet worden in andere projecten. Nederland heeft de start gemaakt tijd voor anderen om het karwei af te maken.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:04 schreef Bierie het volgende:
We hebben in ieder geval de poppetjes aan het dansen bij de NATO. Die gaan zich nu serieus afvragen of dit niet leidt tot andere landen die ook gaan afhaken.
Als die gasten zichzelf niet zo voor het blok hadden gezet en zelf voor een degelijke opvolger voor Nederland hadden gezorgd hadden ze zich dit allemaal niet op de hals gehaald. Hypocriete club daar.
Balkenende en Verhagen hebben het zichzelf aangedaan. Ben geen fan van Bos. Sterker nog ik verafschuw die man maar het feit dat die het oneens was over deze kwestie had die gewoon 100% gelijk in.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:07 schreef FTWO het volgende:
Wat moet Balkenende zich onvoorstelbaar gepiepeld voelen door (de fout van) Verhagen (: een woord verkeerd uitleggen)... Die twee gaan nooit weer samen in een kabinet zitten (ja, daar wil ik wel een weddenschap op afsluiten)...
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:02 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Politiek is meer dan op korte termijn naar eigen situatie kijken.
Het probleem juist is dat zoveel mensen enkel naar eigen situatie kijken. Logisch als je het water tot je lippen staat, maar als je het ruimer hebt mag je wel wat meer om je heen kijken imo.
Arme PvdA. Alle schuld krijgen toegeschoven door die smerige gristen-huichelaars...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:09 schreef maril het volgende:
voor mensen met korte geheugen even dit
Eigen schuld, dikke bult.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:15 schreef superworm het volgende:
[..]
Arme PvdA. Alle schuld krijgen toegeschoven door die smerige gristen-huichelaars...
wow wat een draaikonten!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:09 schreef Bierie het volgende:
[..]
Balkenende en Verhagen hebben het zichzelf aangedaan. Ben geen fan van Bos. Sterker nog ik verafschuw die man maar het feit dat die het oneens was over deze kwestie had die gewoon 100% gelijk in.
Zie ook de volgende fragmenten:
yep ze hadden gelijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vond dat de PvdA in deze kwestie gewoon gelijk had. Afspraak is afspraak.
Wanneer ik alles geloven was (geloof dat beide kanten lopen te liegen) is dat er juist andere afspraken gemaakt zijn voor tien dagen geleden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In de politiek is afspraak helemaal geen afspraak. Dat weet jij best.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo blijkt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:27 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
In de politiek is afspraak helemaal geen afspraak. Dat weet jij best.
Hij heeft vast een sjabloontje.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:25 schreef Kwaliteit het volgende:
meilivos
krijg net de brief aan de koningin binnen met de ontslagaanvraag. is de 4e keer dat JP zo'n brief moet schrijven
Kenia dusquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:36 schreef Disavowed het volgende:
haagsche
Denk het niet hoor. @ruudelmendorp Reaction in Kenya after telling that our government collapsed. 'Will there be war?'
41 minutes ago from web
In welk apenland woont hij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |