Wat fijn Leo! Welke is het?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:10 schreef leonieke het volgende:
En onze verzekeraar zal al het nodige doen om ervoor te zorgen dat we vanaf dinsdag onze nieuwe wagen kunnen halen(wordt waarschijnlijk pas woensdag door carnaval en banken die hier gesloten zijn, maar dat kan de pret niet drukken)
Dus ik moet binnenkort mijn oude wagen eens gaan uitmesten want die wordt ingeruild
Gewoon met drukkers en klittenband toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:08 schreef Linda2205 het volgende:
Heeft er iemand een Quinny Dreami kinderwagenbak? Want ik heb geen idee hoe de bekleding eruit kan...
Klittenband heb ik wel gezien, maar hoe het onder de kap vandaan komt zie ik niet echt...nouja, zo maar even beter kijken als Lotte wakker isquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Gewoon met drukkers en klittenband toch?
Mooiquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:15 schreef leonieke het volgende:
Skoda Octavia Ambiante (berline)
Maar dan zonder reclame en in antraciet grijs en nieuw(kortom: hij lijkt niet echt op die foto
)
De kap kan je zoiezo losmaken waar hij aan de bak vastzit. Ik weet niet meer of hij helemaal los kan, maar als de onderkant losgemaakt is heb je ruimte genoeg om de voering los te trekkenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:23 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Klittenband heb ik wel gezien, maar hoe het onder de kap vandaan komt zie ik niet echt...nouja, zo maar even beter kijken als Lotte wakker is
Moet dat nog voorbehandeld worden met een of ander?
thnxquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
De kap kan je zoiezo losmaken waar hij aan de bak vastzit. Ik weet niet meer of hij helemaal los kan, maar als de onderkant losgemaakt is heb je ruimte genoeg om de voering los te trekken.
goedewattuh??quote:
Wordt pas later op de dag, want ik heb 'm zo nog even nodig (en draagdoek doen we maar ff niet nuquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:35 schreef k_i_m het volgende:
Volgens mij -even snel uit mijn hoofd- zit de kap op de bak, met een zelfde plastic kliksysteem als de kap van de wagen. Dus kan hij er ook helemaal af.
Die van ons staat in de berging, dus ik kan het wel nakijken als je er echt niet uitkomt.
Maar nog steeds ochtend hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
goedewattuh??
mens tis al bijna middag
lekker bezig dus!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar nog steeds ochtend hoor![]()
Ik ben al druk geweest vanmorgen: stofzuigen, opruimen e.d. Peaceman en Twan zijn aan het WII-en en ik zit nu even achter de laptop. Lennon ligt net in bed.
morgenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:58 schreef innepin het volgende:
Och LindaSterkte met alle beurse plekken. Fijn dat Lotte er niet zo veel aan over lijkt te houden.
Vandaag ga je naar NL toch?
Yeps, maar wel weer even genoeg. Ik heb volgens mij een bijholteontsteking... dus niet zo fijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
lekker bezig dus!!
M&A zijn boodschappen doen. Tess is aan het mekkeren en gaat zo lekker weer naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |